Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 28.07.2023 în toate secţiunile

  1. 1 point
  2. Sa venim si cu rezolvarea ca asa e frumos - dat jos chederul complet de pe usa - avand o burta semnificativa a fost sectionat fara mila - au rezultat : 1 cheder cu banda dubluadeziva veche lipita pe el 1 usa cu banda dubluadeziva veche pe toata zona unde a fost chederul - capitolul I = curatat usa - prima data se ia o bucata autofiletanta Bosch si un disc de cauciuc dedicat - rezultat zero fix pix , s-a tocit jumatate de disc si nu s-a luat absolut nimic de pe usa - pus banda de hartie protectie pe plasticul de sus de la usa si spray etichete Sonax cu miros de lamaie , zero efect , banda dubluadeziva nu se misca de pe usa dar miroase a lamaie - incerc alte 3 tipuri de spray si am supriza ca cel mai ieftin si modest dar si cel mai urat mirositor , sa fie singurul care are efect - cu niste scule de plastic de la Yato , rabdare si manusi se rezolva asa , cm cu cm - strat de spray pe zona cu banda lipita , asteptat 3 secunde , cu sculele de plastic se ia primul strat care devine moale - se repeta operatiunea de 4-5 ori pana se iau toate straturile - se avanseaza cate 3-4 cm cu rabdare -la final se curata bine tot cu laveta udata cu spray - capitolul II - curatat cheder - nu se curata cu absolut nimic, nici cu spray-ul de etichete nu e ok , chederul e moale - am surpriza sa se ia putin cu o anumita pila din firma , bun , deci asta e solutia - pus chederul cu fanta pe o placa de plastic si cu ajutorul autofiletantei si periilor de slefuit se curata rapid 90% din banda adeziva veche - recomand pe cele galbene care sunt foarte moi - la final cu spray etichete si o laveta se curata cat se poate de bine toata suprafata chederului , nu conteaza ca au ramas urme de banda veche pe cheder , nu e in relief - tot cu chederul pus cu fanta pe placa de plastic se aplica adeziv de cauciuc Bison in strat extrem de subtire - se aseaza noua banda dubluadeziva cm cu cm si se preseaza apoi cu o bara de metal grea 10 minute pe rand pe portiuni - se lasa la uscat 24 de ore - capitolul III - se curata bine tabla de pe usa acolo unde vine chederul , se usuca , se aplica primer-ul cu care a venit banda dubluadeziva cauciucata 3M - pas cu pas se aplica chederul si se trage folia de protectie de pe banda , simultan se preseaza in interiorul fantei cu o racleta lata de la Yato din trusa - am ales partea dinspre exterior mediana pentru zona unde se vor uni cele doua parti ale chederului - am decupat chederul de la o banda si l-am introdus in interiorul celuilat capat al benzii sa se creeze continuitate si sa nu fie spatiu unde sa intre praf - in acest fel pot vedea oricand daca are tendinta sa se dezlipeasca sau sa se departeze sa intre praf A fost ceva de munca dar am facut asta pe bucati in timp cand prindeam momente libere - usa de exemplu a fost curatata in 5 zile iar chederul in vreo 4 zile Niste Gummi Pfleger apoi pe cheder si lucrarea e gata - cand o sa mai observ ceva pete sau urme de lipici pe undeva pe cheder le voi curata , acum ce a fost important s-a facut
    1 point
  3. Nu se revopsesc elementele în cazul ăsta decât dacă sare vopseaua. Se rezolvă cu ventuze și diferite ustensile care trag sau împing tabla și o aduc la forma inițială. A mea așa a fost remediată. Nu s-a folosit niciun gram de vopsea. Dar... orice e posibil.
    1 point
  4. Ai putea sa pui video aici , sigur nu contravine regulamentului si ar fi de ajutor pt cine doreste sa faca schimbul cu alt ulei decat original. Poate chiar un tutorial daca ai timp si chef .
    1 point
  5. schimba cablul cu totul! Cel de la sigurante, cel negru ... Se duce sub baterie si se imparte in 2 din ce imi amintesc, unul duce spre alternator si unul spre borna ... Cablu de sudura de 25mmp de la dedeman, papuci de 25mm ( 4 buc ) si s-a rezolvat problema ... Am avut si eu probleme si am pus de 25 mmp dar de 16 mmp am impresia ca incape la fix, la mine a trebuit sa decupez din cutia cu sigurante ca nu incapea papucul
    1 point
  6. Asta e iar o discutie interminabila si iscata doar din plictiseala ! Producatorul are niste intervale de service maxime, poti sa le respecti sau poti sa NU. Punct
    1 point
  7. După schimbarea articulației pe față și după ce am cărat niște chestii ceva mai grele, am sesizat că la anumite denivelări se aud pocnituri în zona spate. În plus la viteza mai mare, mașina părea nesigură la viraje în zona spate, că și cum pierdea aderența. Studiind puțin problema, toate indiciile duceau spre bara stabilizatoare (antiruliu), mai precis bieletele antiruliu. M-am băgat sub mașină și m-am uitat la ele, am vorbit cu un mecanic pensionat și mi-a zis că nu prea am ce să văd la ele. Mie mi s-au părut crăpate bucșele de la bata antiruliu, așa că am comandat un chit de reparație Febi-Bilstein și 2 bielete antiruliu de la Lemforder. Sunt in zugrăveli acasă, așa că intr-o pauză am ridicat Tiguanul pe capre, am scos bieletele antiruliu și am slăbit șuruburile de la bucșele barei antiruliu. Am zis să câștig ceva timp până ajunge curierul cu piesele. Ce e drept, deși l-am sunat si i-am spus că sunt acasă și ora de livrare era 12.30-16.30, acesta a ajuns la 16.40... Am introdus rapid bieletele, le-am strâns și am trecut la bucșe. Sfaturi dacă vreți să faceți și voi operațiunea acasă, fără elevator: - cheia care ține torxul de 8 o puteti sprijini de braț, astfel încât să manevrați doar fixa de 16, atât când desfaceți, cât și când strângeți; - vă puteți ajuta de cric pentru a avea acces mai facil la introducerea bieletei; - accesul la șuruburile de sus la bucșe e destul de limitat și dacă nu aveți o autofiletanta și prelungitoare, desfaceți pe rând cele două torxuri de 10, astfel încât să se le desfaceți egal - cu 2-3 zile înainte, frecați cu perua de sârmă șuruburile și folosiți WD40 sau alt degripant, dacă nu aveți decât chei. Am terminat și schimbatul bucșelor, m-am chinuit mai mult pe stânga, unde accesul a fost limitat de senzorul de autoleveling. Nu păreau așa de uzate când le-am scos, ce e drept au ieșit mult mai ușor decât le-am pus pe stea noi... Am dat cu vaselina de cupru toate șuruburile, în speranța că nu vor mai ruginite așa tare (începuse ploaia, nu mai aveam ochelarii și am cam întins mai mult decât aș fi dorit ). Am plecat la un mini test drive și zgomotele au dispărut. Abia aștept să plecăm în concediu și să nu mai fac nimic, măcar pentru o săptămână!
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!