Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 26.07.2023 în toate secţiunile

  1. @Emy D Am folosit Elring (ce am găsit imediat pe stoc)! După 3.200 km e totul uscat și nivelul pe jojă neclintit! Între timp a beneficiat de o ședință la PDR în care au fost remediate mare parte din îndoituri! Bine-cunoscuta problemă din cutia de siguranțe de pe baterie nu m-a ocolit! Curățat, înlocuit siguranța și cositorit papucul. Urmează un panou nou! Înlocuit ventilatorul mic (de climă) cu unul Nissens! Iar pentru zilele următoare pregătim revizia la Haldex, diferențial spate, diferențial față/ cutie transfer!
    4 points
  2. Salutare @adrian001, Revin cu update. Am fost la service (multumesc @Al Bundy 👍🏻), a fost verificata pompa Pierburg de pe masina si nu functiona. A fost pusa inapoi pompa originala ce avea eroarea P261A - Circuit Open), care aparent invartea rotorul si funtiona chiar daca avea eroarea P261A dar intermitent. O voi tine provizoriu. Pompa Pierburg schimbata in martie 2022 avea suruburi si putea fi desfacuta, spre deosebire de cea originala ce era capsulata. La service a fost desfacuta pompa se vedea un magnet crapat dar nu ne-am dat seama daca face parte din rotor sau nu. Ajuns acasa am alimentat pompa la o sursa externa de 12v si nu functiona, ci doar avea niste socuri. Dupa ce pompa a fost desfacuta am observat ca magnetul circular de pe rotor era desprins si era crapat in 3 bucati. Am atasat niste poze cu pompa desfacuta si magnetul desprins. Ca si concluzie in cazul meu: Eroare P261C - Short to GND = magnetul rotorului pompei desprins si crapat. Urmeaza sa schimb pompa cu una originala. O zi buna!
    1 point
  3. @razvancc as prefera totusi ca testele alea sa fie facute si dupa 3ani/60.000km... vedem daca clasamentul se mai pastreaza. De obicei acolo se duce diferenta de pret. De obicei...
    1 point
  4. Intuitia imi spune totusi ca Michelin sau GY, vor fi mai ok decat Kumho... cateodata, daca tot se face compromis la o anvelopa allseason si nu dedicate, e mai bine sa o iei pe cea mai buna, nu pe cea mai ieftina
    1 point
  5. Salutare, revin cu rezolvarea problemei. Zgomotul era produs de o parte din rulmentii de la cutie. Au fost schimbati toti rulmenti si zgomotul a disparut.
    1 point
  6. Cum va explicati ca marii producatori de all season aveau la anvelope zomot de 69dB la versiunile de acum 2-3 ani iar acum toti au 71-72dB desi spun si ne demostreaza ca le-au imbunatatit ? Au mintit cum s-a facut peste tot si au fost prinsi iar acum sunt nevoiti sa spuna zgomotul real ? Exemple concrete la concurentii de top : Crossclimate avea 69 dB acum varianta 2 are 71 dB Goodyear 4season Gen 3 are 72dB iar Gen 2 avea 69dB In aceste conditii cele mai bune anvelope all season sunt Kumho SOLUS 4S HA32 XL pentru ca sunt cele mai ieftine cu B , B si 72dB
    1 point
  7. Baxxon, este in Calarasi taticul mecanic Dorin Tud, pe facebook. Numai Touareg repara. Ar mai fi in Targu Jiu, Liviu Jitea, are canal youtube este service iar touaregul cu motor 2,5 este al lui.
    1 point
  8. În RO, zici tu? N-am văzut un capitol dedicat în manualul mașinii.
    1 point
  9. Pana la urma am rezolvat Oglinda comandata cu 1400 lei in stare "perfecta" era defecta - nu ii mergea mecanismul de rabatare , comerciantul a acceptat retur instant desi era pe firma , dovada ca stia si a incercat sa ma pacaleasca Daca tot am desfacut fata la usa si am dat jos oglinda de pe masina , care era corodata la greu , am mutat totul ( capace , semnalizare , sticla oglinda ) pe un schelet de oglinda pe care il avem de ceva ani si despre care nu stiam nimic , cumparat asa sa fie , la pret de nimic S-a dovedit in stare perfecta , fara urma de coroziune si perfect functional si mecanismul de rabatare Oglinda nu mai atinge la rabatare , 2-3 mm distanta , totul perfect Asa am primit masina cu ambele oglinzi defecte si stalpii de pe geamuri zgariati Acum are si ea oglinzi normale Am pus si clipsul lipsa din usa , comandat si ridicat a doua zi cu 12 lei OE , multumesc inca odata @adrian001 pentru cod Maine o duc la detaliling interior si apoi mai am de rezolvat doar chederul usa stanga
    1 point
  10. Marius....daca derulezi o pagina inapoi, o sa găsești exact care este, ca s-a discutat despre acesta. Pozitia 3 din poza. Demontezi topedoul si il vezi sus, pe housing climatronic
    1 point
  11. Problema mea și cum am rezolvat-o. Astăzi am observat că numai bagă căldură în partea din spate. Am dat jos motorașul care pe schemă are codul v137. Pe el scrie Denso 5q0907511a. Potentiometrul e bun, însă când am alimentat motorașul, am văzut că nu pleca în turație, ci se mișcă stânga-dreapta, câteva grade. Prima dată am crezut că este motoraș pas cu pas (deși dacă ar fi fost așa, nu mai avea nevoie de potențiometru), însă după ce l-am desfăcut am observat că este un banal motoraș în curent continuu, mai prost făcut decât cele chinezești. Nu are lagăre, nu are rulmenți, nu are cărbuni, ci niște lamele care presează pe colector. Problema a fost la magneții cu rol de stator, care s-au desprins de carcasa din tablă și s-au deplasat de pe poziție. Pentru că a ieșit din câmpul magnetic rotativ, rotorul nu mai lua turație. Cred că asta este problema la majoritatea, când rămân blocate. Nu sunt blocate mecanic, ci ieșite din câmp. Am pus magneții în câmp (nu e chiar ușor, pentru că o rotire de câteva grade în plus sau în minus poate face ca rotorul să se învârtă invers sau deloc), l-am lipit de carcasă, am montat rotorul la loc și am testat. Funționează. Montarea la loc a fost chinul de pe lume, pentru că trebuie să nimerești la fix. Greșeala a fost că nu am demontat și tabla care este prinsă vertical în două șuruburi. Dacă o demontam, aveam mai mult loc. Abia după ce am prins motorașul am dat mocheta puțin la o parte și am văzut că tabla nu este sudată, ci prinsă în șuruburi. La final, am rămas cu mirarea că de atâția ani, puse pe atâtea mașini, în cele mai nasoale locuri posibile, după atâtea probleme VW încă montează porcării din astea. Măcar de le-ar monta în locuri mai accesibile. De exemplu, pe cel de astăzi, cu un ax de 5 cm, l-ar fi putut monta imediat după capacul din plastic. Ar fi mers schimbat cu o singură mână. Mai jos sunt 3 poze cu motorașul.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!