Clasament
- în toate secţiunile
-
Data personalizată
-
Tot timpul
31 Octombrie 2010 - 23 Noiembrie 2024
-
Anual
24 Noiembrie 2023 - 23 Noiembrie 2024
-
Lunar
24 Octombrie 2024 - 23 Noiembrie 2024
-
Săptămânal
17 Noiembrie 2024 - 23 Noiembrie 2024
-
Astăzi
24 Noiembrie 2024 - 23 Noiembrie 2024
-
Data personalizată
25.07.2023 - 25.07.2023
-
Tot timpul
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 25.07.2023 în toate secţiunile
-
Cum va explicati ca marii producatori de all season aveau la anvelope zomot de 69dB la versiunile de acum 2-3 ani iar acum toti au 71-72dB desi spun si ne demostreaza ca le-au imbunatatit ? Au mintit cum s-a facut peste tot si au fost prinsi iar acum sunt nevoiti sa spuna zgomotul real ? Exemple concrete la concurentii de top : Crossclimate avea 69 dB acum varianta 2 are 71 dB Goodyear 4season Gen 3 are 72dB iar Gen 2 avea 69dB In aceste conditii cele mai bune anvelope all season sunt Kumho SOLUS 4S HA32 XL pentru ca sunt cele mai ieftine cu B , B si 72dB2 points
-
Masinile vor deveni mai ieftine daca nu vor sa se uite lung dupa clienti. Macar si-au umplut buzunarele in astia 2 ani de specula. Curand Octavia, ca despre ea vorbim, va reveni acolo unde ii e locul, adica 20k un Ambition si 22-23 un Style. Industria germana e in declin si de ani buni traieste doar din imagine iar trendul asta cu electrificarea nu face decat sa intareasca ofensiva chineza. Pana la urma sa fim seriosi, masinile din ziua de azi sunt un lego format din diferiti producatori de subansambluri, nici nu prea conteaza ce marca iei, e cam acelasi lucru.2 points
-
165000 km si finalul ( sper ) din epopeea anvelopelor Kleber. Dupa ce s-au plimbat la constatare in Romania, unde nu s-au gasit abateri iesite din norme conform unei fituici scrisa de mana din care nu intelegeam nimic, apoi au fost trimise cica in Franta, unde Michelin a refuzat expertiza pt ca erau cumparate de la tert, nu de la ei, Autosoft m-au sunat ca nu mai au ce sa faca si sa vin sa le ridic. Facut plangere la ANPC, descris toata povestea cu documente, in cateva zile ma sunau mierosi de la Autosoft , ca daca mi se pare o solutie corecta sa-mi returneze banii integral pe ele si sa-mi retrag plangerea, ca ei isi doresc tot binele pt client blablabla. Mi-au returnat banii integral, am retras plangerea, si cam asta a fost. Nu cred ca mai comand anvelope de pe net si nici nu ma mai las atras de mirajul vreunui pret ceva mai mic, cu Goodyear / Michelin n-am avut niciodata probleme. La astea, am zis ca daca e tot Michelin undeva sus, or fi ceva de capul lor, dar pare ca CTC-ul lasa de dorit sau cine stie de pe unde erau cumparate contrafacute la un pret mai mic de au refuzat expertizarea.2 points
-
Motoarele noi : -diesel 0w30 (5w30) -benzina 0w20 Uleiul cel mai bun este uleiul care sta cel mai putin in motor (in RO max 10.000 km /12 luni )2 points
-
So... am stat putin in cumpana daca sa ii fac sau nu topic celui mai nou membru al familiei... dificultati tehnice: vreme urata, lipsa poze (am avut vreo doua tentative de a iesi la fotoshuting ne... materializate), lipsa timp darr... sa incepem: Skoda Octavia 3 "Bestiuta" Style DSG 2.0 TSI 190CP Velvet Red Cum batranica O2.5 a inceput de prin vara sa vorbeasca de pensionare si plimbat nepotii (momental doar unu') pana la gradi si inapoi am inceput demersurile pentru o masina noua (dupa ultimele experiente sh-ul era aproape exclus). Bineinteles ca ne-am trezit la spartul targului (vezi @valyemil81 cu O3.5 la 16k si nitel) am... cam ratat majoritatea ofertelor bune asa ca am mers pe la reprezentante pentru o masina "pe comanda" (cam tot ce am gasit erau mai mult sau mai putin submotorizate si... majoritar diesel). Cu un buget relativ mic dar cu dorinte mari (benzina, in niciun caz hibrid, DSG/EDC/PowerShift in baie de ulei, in niciun caz manuala/CVT, interior deschis (bej/crem), spatiu interior cel putin la fel ca la O2.5 (nota bene .5=FL), de preferat sedan-hatch - in niciun caz drick (sau break, cum ii se mai spune in popor) relativ usor de parcat pe locurile inguste/scurte de prin Bucuresti si imprejurimi) am purces la discutii cu agentii de vanzari. In final am redus lista la vreo 4-5: Superb 3 Ambition, Octavia 3.5 Style++, Megane Sedan/Talisman si Honda Civic Sedan. Bineinteles eram in perioada cu omologarile WLTP asa ca la Superb aveam doar diesel, motoarele interesante de pe Megane au sublimat subit dar a ramas in carti daca reuseam un pret corect, Honda Civic a picat din motive de CVT si pe la Talisman preturile erau o leaca cam prea sus. Dupa o noua runda de testdrive si ceva documentare (forumuri - never renoro, documente de la producatori - am gasit 3 pdf-uri de la Getrag legate de 7DCT300 care nu prea se pupau intre ele... detalii ar zice unii) am decis ca pana la urma 2.0 TSI 140kW (190CP - EA888Rev3 B) si DSG 7 (DQ380) o sa ne castige portofelele. Cum Superbul 3 venea doar in varianta R (282 CP si Haldex) am purces la discutii cu dealerii Skoda pentru una bucata O3.5 (era deja inceput de decembrie 2018). Fastforward pana in 19 ianuarie 2019 (parca) semnam actele la Avia Pantelimon pentru una bucata Octavia 3 FL Style 2.0 TSI DSG7 FWD cu ceva imbunatatiri: PSC Adaptive Cruise Control si Front Assist PE4 Airbaguri laterale Spate 4ZG Banda decorativa crom 8SP Blocuri optice spate top led $07 Clever pack PKR USB locuri spate PFC Driving mode selection 1SL Elemente suplimentare de protectie sasiu PK9 Faruri LED adaptive cu instalatie splalare PJU Jante aliaj 16" PDE KESSY PW4 Oglinzi pliabile electric, antiorbire si iluminare spatiu de intrare in masina PH5 Parbriz incalzit RAC Bolero MIB 2.5 9JB Scrumiera (vine cu USB) 7X1 Senzori spate 9WT Smartlink 9S0 Virtual cockpit PL7 Volan incalzit (comenzi radio, telefon si padele dsg) PWL Blind spot detection Pe 19 februarie 2019 a intrat in productie si pe 7 martie am vazut-o cam asa: Asta era intr-o joi, pe seara. Bineintels ca din varii motive (rca/casco/pregatire) masina mi-a fost livrata luni... am ratat un weekend foarte frumos... dar compensat in urmatorul: Primul drum a fost din Pantelimon in Militauri via Piata Victoriei pe la 4:30PM. Am avut timp suficient sa ma obisnuiesc cu lipsa pedalei din stanga. Si cu majoritatea functiilor noi Bineinteles ca in aceeasi seara am scos-o la o plimbare nocturna unde am testat si farurile. Si bineinteles ca 3 zile mai tarziu eram la Avia Pantelimon pentru reglaj. Prima mie de km a fost asa... de cunoastere (intre mine si masina si, bineinteles, intre componentele masinii), cutia si motorul invatand sa lucreze impreuna. Dupa care lucrurile au intrat pe fagasul normal. Mai putin una bucata surub slabit (undeva in zona plafonierei) care m-a trimis iar la Avia Pantelimon. Meanwhile am reusit sa montez si camera adusa de plutasi pe la la inceputul lunii martie: Si era cat pe ce sa dau de o dauna total-partiala: Dupa vreo 2000 de km pe plaiurile mioritice ma declar multumit de alegera facuta (incluzand si compromisurile). Combinatia cutia si motor "e ceea ce trebuie" pe drumurile nationale cu o singura banda (pline de camioane ce se taraie cu 70), cand e nevoie de economie un 6.2 (extra) se poate obtine doar din acceleratie. Pe de alta parte este foarte usor de pierdut permisul pe drum drept (un mic imbold il acceleratie arunca acul aproape instant de la 50-60 in la 120 in S). In oras, consumul sta pe la 10-12-14-15 ( daca drumul e mai scurt de 10km (fara SS, in functie de ora) si scade spre 8-9 daca drumul e mai lung/liber. Mixtul e pe la 8 dar distractia e nepretuita. Momentan, pentru spalare exterioara doua fise la Selfjetul de la OMW fac minuni (impreuna cu solutiile pentru jante/scos petele de insecte de la reprezentanta) si interiorul se aspira usor cand ajung pe la tara (cealalta tara, nu cea de la porumb). Tre sa mai cumpar unu-doua bidoane de lichid de parbriz de la ei. La 8 lei 3l e greu de gasit ceva mai bun. Ce n-am gasit inca e solutie de protectie/tratament piele. Dar mai insistam la etaj poate se deschide la parter =)). *Disclaimer: in timp o sa mai adaug poze/filmulete la postarea initiala. ** Batrana O2.5 era pregatita de maritis pana soata s-a decis ca... ar vrea si ea masina ei luni s-a dus sa monteze rotile de iarna. Luni ce vine ma duc la constatare la CASCO :))) Noi sa fim sanatosi.1 point
-
1 point
-
@Xman_ghio Se pune uleiul folosit la data fabricatiei motorului .1 point
-
1 point
-
1 point
-
eu am 60k km acum si nu am schimbat niciodata placutele pe fata. In plus, conform masuratorii lor, sunt la circa 40% placutele (9mm) in momentul de fata si teoretic ar trebui sa ma mai tina inca 20k km. La vechiul Passat B6(manual) ma tineau 80k km placutele pe fata si le schimbam doar cand se aprindea senzorul. Planuiesc sa fac la fel si aici da, este aberant sa le schimbi la 30k insa tine f mult de stilul de condus, de aceea acel senzor are un rol f important.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Zic sa continuam povestea... Dupa o tura de 16 zile si 10k km pe doua roti in care am atins capatul cel mai vestic al Europei... am revenit acasa si am facut trecerea de la flat-six la V8. Este greu de adaugat rulaj la masina dupa o lipsa asa indelungata in care sunt multe lucruri urgente de facut, dar seara si cu dispozitia potrivita alaturi de jumatatea mea mai buna am reusit de i-am miscat contorul peste cifra rotunda de 10k km in ambianta lui nenea Joe care le zice bine in ritm si in versuri... Why don't we go out tonight, Put on your favorite dress, Let's drive, let's ride... Pe perioada asta am vrut sa las masina intr-o parcare cu lift la intrare unde aveam un loc dar dupa cateva incercari de repozitionare in cabina, nu am reusit sa incapem intre senzori... prea lunga masina, asa ca a stat in curte. Nano s-a comportat excelent iar cu cateva ploi in acest timp arăta mai bine decat ma asteptam. Consumul e mixt, oras majoritar seara cu exterior, estimez eu un 50-50. In timpul zilelor de munca evit sa o folosesc in oras, nu am nici o bucurie sa trec zecile de santuri cu piatra si sa urc toate caminele de beton ramase aiurea in asfalt.1 point
-
E pe radiator in partea de mijloc-jos stanga / dreapta cum te uiti la masina din fata.0 points