Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 22.07.2023 în toate secţiunile

  1. Gata, HBA funcțional! Noroc cu ERWIN-ul ca am aflat ca modulul OPS este sub grila de aer stanga astfel nu a trebuit sa mai cobor pana jos la CAN (greu accesibil) cu firele pt can low si can high. Codat CAN, codat BCM si totul este functional! Am mai pus o bifă in proiectul Dubana!
    3 points
  2. Si daca tot a venit vorba de portbagaj, am constatat ca acesta are soft close, se poate deschide atat "remote" din cheie, cat si de la butonul de pe usa, amplasat langa cel care deschide usita de la rezervor si butonul de la inchiderea centralizata, se poate deschide si manual, cu cheia, dand la o parte o protectie din emblema de pe portbagaj, cat si apasand pe V-ul din partea superioara din emblema, (are un buton ascuns in spatele emblemei, daca aplici presiune cu degetul pe emblema, va face "click" si portbagajul va "sari" ca sa poti sa il ridici manual si asta e varianta "standard" care vine pe masina, nu cea optionala cu activare electrica a portbagajului! La cel cu portbagaj electric, in momentul in care apesi pe emblema, acesta se ridica automat, la fel se intampla si cand il deschizi "din cheie". Intr-un fel ma bucur ca "Baloo" nu are atata electronica si motorase electrice, care nu pot decat sa se strice in timp, reparatiile costand cat un concediu de lux...stiu asta de la Cayenne... 🙄 Iar acum hai sa vorbim despre detalii: sistemul mecanismului telescoapelor din aluminiu polisat, cele care inchid/deschid portbagajul Phaetonului au fost facute de un celebru designer italian de piese high-end de biciclete, numit Campagnolo (piesele fiind made in Germany), un brand care cica e in domeniul bicicletelor din 1933 si rivalizeaza cu Shimano la nivel global. Tot el a fost designerul rotilor de Lamborghini Countach si Jalpa. E o "opera de arta" acest sistem si sunt doar "detalii" care fac din Phaeton o masina speciala ❤️ !
    2 points
  3. Un mod pe care il doream de ceva vreme, dar am tot ezitat din motive de nesiguranta vis-a-vis de culoarea "gri" a trim-ului nou. Dar ma declar foarte multumit, diferenta este foarte mica. Altfel, noul display este mult mai luminos si evident sensibil mai aratos. Plus ca butonul App separat e foarte util, chiar daca Nav la mine nu face nimic. Before / After:
    1 point
  4. Da, combinatii pentru banuti mai multi 😂 La unii este interval fix (primele modele de Octavia mi se pare, plus alte modele mai vechi, inainte de 2021 parca), DAR modelul nou de calcul este dinamic, in functie de utilizare. Deci puteti face gura cat vreti la service sa va seteze la 30k, ca daca masina calculeaza dinamic oricum nu conteaza. Si nu este bullshit, cand umblu mult in oras, imi scade intervalul mult si isi mai revine putin dupa drumuri lungi inafara orasului. Iar legat de combinatii pe bani mai multi, nu stiu cati km umblati voi cu masina anual, dar la ce conditii de exploatare (praf peste tot, mizerie pe drum, etc.) sunt la noi eu nu inteleg cum puteti umbla cu filtrele alea pline de mizerie 30k km... Mai ales alea care filtreaza aerul care intra in masina, vorbim de sananate in primul rand... Imi pare rau, nu vreau sa aud teorii cum ca dom'le masina duce si 50k cu acelasi ulei si filtre si n-are nimic, vor astia sa ne stoarca de bani... Fara sa jignesc pe nimeni, mi se pare o gandire aiurea ca dupa ce ai dat 25k+ EUR (cel putin) pe o masina sa te "zgarcesti" la o revizie de 300... #my2cents Nu te contrazic, dar sincer nu inteleg cum... Nu stiu unde ai umblat cu masina, dar la mine la o folosire cam 60% urban, 40% restul filtrul arata execrabil dupa vreo 15k km. I-am rugat pe aia de la service sa imi arate filtrul ca eram curios. Si nu am umblat pe stiu eu ce drumuri de tara cu pamant, nisip, etc.
    1 point
  5. Voi credeti ca daca schimbati uleiul mai des decat dei 25-30k km cat zice "conturul", veti face rau masinii? Si filtrele tot la 90k km le schimbati, cand/cum zice "cartea"?
    1 point
  6. @Robert Ro E greu de crezut ca problema poate fi de la catalizator atata timp cat respecta specificatiile normei E4, eu as zice sa incepi cu verificarea vizuala a bujiilor, sa mai verifici inca odata compresia la acest motor si sa le postezi aici, in teorie un motor se ineaca/nu trage din cauza amestecului aer-benzina, compresie mica, pt mers neregulat in relanti pot fi mai multe cauze, probleme pe partea de aprindere, aer fals aspirat in admisie, probleme la injectoare, compresie scazuta etc. Du masina la cineva care stie ce are de facut.
    1 point
  7. Gata, s-a finalizat si retrofit-ul climatronicului totul functioneaza a la cart, fara erori stocate. A trebuit sa fac o simpla codare pentru a recunoaste panoul de clima din zona banchetei spate! Se integreaza mult mai bine cu trimurile negre
    1 point
  8. Dupa cum ti s-a mai zis, pui airbaguri noi/sh functionale, inlocuiesti centurile si rescrii sau inlocuiesti modulul airbag. Tot aici ti s-a spus ca modulul tau se repara 100% (posibil sa mearga reparat fara sa-l dai jos de pe masina)...si cam atat. Bafta!
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!