Clasament
- în toate secţiunile
-
Data personalizată
-
Tot timpul
31 Octombrie 2010 - 23 Noiembrie 2024
-
Anual
24 Noiembrie 2023 - 23 Noiembrie 2024
-
Lunar
24 Octombrie 2024 - 23 Noiembrie 2024
-
Săptămânal
17 Noiembrie 2024 - 23 Noiembrie 2024
-
Astăzi
24 Noiembrie 2024 - 23 Noiembrie 2024
-
Data personalizată
19.07.2023 - 19.07.2023
-
Tot timpul
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 19.07.2023 în toate secţiunile
-
Nu exista diferente. Sunt constant in fabricile auto din Estul Europei si nu exista nicio diferenta. Asta deoarece costurile ar fi prea mari pentru producatori, mai mari decat economiile pentru asa ceva (costuri cu stocuri, costuri logistice, modificari de linie etc). Intotdeauna se lucreaza pe princinpiul FIFo (first in first out) si just in time (adica fara stocuri). Pentru fiecare reper exista mai multi furnizori (de exemplu, daca iti iei un Duster, poti avea farurile Valeo sau Elba, de la Timisoara) etc. Pot exista diferente de calitate datorita liniei de productie, doar pentru modele care se fac in fabrici diferite, de ex. Renault in Franta si Renault in Turcia. Pentru cine nu a vazut sau nu intelege o linie automatizata, durata de schimbare a unui proces (a unui singur post de pe o linie) poate fi intre o zi si 3-6 luni, unde productia ar fi afectata.3 points
-
Multumesc Tavi! Sincer, nu imi pare rau ca am parasit tara, imi pare rau ca nu am plecat mai devreme, cand eram mai tanar! Am contribuit la statul roman cu FOARTE multi bani, avand propriul business, iar cand a venit pandemia si am cerut ajutor la stat pentru sustienerea salariilor angajatilor mei, chiriei depozitului unde imi desfasuram activitatea, cheltuielilor, etc, scrisoarea venita prin posta de la stat a sunat ceva de genul "ne pare rau, nu avem fonduri"! Ca idee, frizeria arabilor de la coltul strazii unde ma tund acum, in pandemie a primit 60 000 GBP pentru sustinerea bussinesului, O FRIZERIEEE, nu o companie! Asta e doar unul din motivele pentru care am decis sa plec, dar ele sunt mult mai multe! Insfarsit nu mai aud nici un claxon, nici o injuratura, nu se mai baga nimeni la intimidare in fata mea, nu mai trebuie sa ma duc la institutiile statului pentru a-mi ridica vreun document cu "o mica atentie", nu mai stau in praf si jeg si nu e nevoie sa plec cu 2 ore inainte la munca sa traversez capitala la ora de varf. Ca idee, din garaj si pana in parcarea de la munca, la ora 8:30 dimineata fac fix 16 minute, o distanta de 23 km. Atasez niste poze cu infrastructura de "prin zona" luand in calcul ca impozitul la masina + taxa de autostrazi/an costa cat impozitul DOAR la masina din dotare/an in Ro. De ce nu putem avea si noi o tara ca afara? Pentru ca ai nostri trebuie sa controleze totul si nu se face nimic fara acordul unor baieti (din pacate) Da, tara nu e a cetatenilor, ci a unor "baieti"! Gandul meu va ramane mereu la tarisoara mea de bastina, sunt roman ! Parintii si socrii inca locuiesc in Ro si abia astept sa ii revad si mereu imi spun ca am o casa unde sa ma intorc in caz de nevoie si fie ea buna, rea e tara mea si mi-e dor de ea si sper din tot sufletul sa se schimbe lucrurile in bine, nu vreau sa intru in politica, sunt satul de ce vad la TV (chiar nu stiu de ce inca ma uit la canale romanesti)... Pe drumurile de mai jos circul zilnic, e doar o mica mica mica mica parte din reteaua de drumuri din partea de Nord Vest, o arie foarte mica, sunt doar niste noduri rutiere, multe dintre ele construite prin anii 70 si ce imi place este ca se construieste intr-una, se extind drumurile si infrastructura zi si noapte, oamenii au realizat de mult ca economia este bazata pe transport, fara drumuri, n-ai cum sa te dezvolti, nu mai zic de porturi maritime si aeroporturi... :2 points
-
@acidone77 pe la noi pe aici ii zice ranjet ;)) Revenind la povestea noastra... ziua a 4-a. Facut ochi, bagat vreo 4 cafele grecesti (bleah! bleah!) si plecat spre nord. Achitat iar 13.7E taxa de pod si... nu stiu cum se uita copiloata in harta.... hai pana in Lefkada.\ Dam de o zona cu lucrari - baietii efectiv mutau 30m de munte ca sa faca autostrada, stam putin la semafor pana autrecut toate barcile, ajungem in "capitala"... caldura; ba da o caldura... ni se taie pofta de mancare si decidem sa exploram putin zona. Pana la urma copiloata a ramas desumflata ca instagramu nu se pupa cu realitatea si... ni se cam face foame. Am zis ca muream de cald? Am zis. Scoatem niste "sandwise" din rezerva strategica si vreo 2 portocale din Lamia si pornim spre nord. Fara regrete. Trecem printr-o salba de tuneluri si viaducte, mai dam cu banu pusculita si ajunge la destinatie. Metsovo. Gasim hotelul, destul de frig afara, piscina exterioara... cam rece. Cea din interior numai buna... Iesim sa exploram zona... parca, parca ne-am teleportat... in Elvetia. Ne razbeste fomea iar si, dupa ce ne prindem ca localnicii vorbesc valaha, gasim repede ceva bun. In za menwhile rosia, murdara, se racorea in subsol. Dimineata, facem ochi, bem o cacafea buna Si purcedem sa exploram zona... Pana aproape am ramas fara benzina. Tragem pe dreapta, scoatem cosu, intindem patura la umbra si... picnicu-i gata. Intind si un hamac si mai ca imi vine sa dorm. Fac calculele si imi iese ca ajung pana in primul Shell. Pe drum oprim intr-un market local si nu, nu am luat ulei de masline. Aveam pofta de caise, cirese si pepene. pe Caisele si ciresele le-am mancat cat am stat in blocaj ca lua foc un TIR cu ulei de masline la nord de Sofia. Ajungem in Giurgiu, colegii de pe partea romana ma roaga deschid portbagajul, vad pepenele... exclama: "Mmmmmm.... pepene". Trecem si in scurt timp ajung acasa. Rupt. A doua zi am luat cortul si am plecat in vacanta. Cu copchilu. Pe Valea Cernei ;)))2 points
-
Am desfacut destul de mult O4 pt a o antifona, usi, stalpi, carenaje etc si nu am gasit nici macar o diferenta in asamblare sau antifonare comparativ cu masini din De, DK, UK, Rusia ( documentare inainte de a ma apuca ). MIT-uri !2 points
-
Pana la urma am rezolvat Oglinda comandata cu 1400 lei in stare "perfecta" era defecta - nu ii mergea mecanismul de rabatare , comerciantul a acceptat retur instant desi era pe firma , dovada ca stia si a incercat sa ma pacaleasca Daca tot am desfacut fata la usa si am dat jos oglinda de pe masina , care era corodata la greu , am mutat totul ( capace , semnalizare , sticla oglinda ) pe un schelet de oglinda pe care il avem de ceva ani si despre care nu stiam nimic , cumparat asa sa fie , la pret de nimic S-a dovedit in stare perfecta , fara urma de coroziune si perfect functional si mecanismul de rabatare Oglinda nu mai atinge la rabatare , 2-3 mm distanta , totul perfect Asa am primit masina cu ambele oglinzi defecte si stalpii de pe geamuri zgariati Acum are si ea oglinzi normale Am pus si clipsul lipsa din usa , comandat si ridicat a doua zi cu 12 lei OE , multumesc inca odata @adrian001 pentru cod Maine o duc la detaliling interior si apoi mai am de rezolvat doar chederul usa stanga2 points
-
Daca căldura ne omoară și nu pot încă să mă apuc de plafon, am reușit cu ajutorul unui băiat francez să împlinesc un vis pe care îl am inca de până să am mașina. Este vorba despre niște ornamente ce se aplica peste praguri. Ele fac parte dintr-un kit exterior făcut de caractere, așa cum este și eleronul. Francezul a făcut matriță după pisa originala, și le-a confecționat din fibra de sticla exact cum erau și cele "originale" și la un preț zic eu foarte bun, 100 euro plus 20 transport. Cam așa vor arata vopsite. Și așa pe mașină Poate unii vor spune că sunt kitch, dar mie unul îmi par că de acolo sunt!2 points
-
Sunt curios cati fani ai cutiilor manuale si-ar mai lua manuale daca automatele ar fi mai ieftine.2 points
-
Lasa ca e bine si mai tarziu decat niciodata Te inteleg perfect , am trecut si trec aici prin tot ce ai scris , de 30 de ani , zi de zi ca privat Dar e vina mea , mi-am dat seama foarte tarziu , mi-am asumat , nu regret si imi vad inainte de viata asa cum mi-am ales In 94 au venit sa ne recruteze de la facultate , Germania , UK , State , etc Da nu eram eu fraier sa plec in 94 , stiam sigur ca in 10 ani maxim zona Rm-Valcea , unica in tara prin multiplele statiuni care o inconjoara va deveni o zona ca in Elvetia , unde se va vorbi engleza fluent , eu sigur voi avea o pensiune in maxim 20 de ani si voi trai din asta pana la adanci batraneti Da vezi ce inseamna sa fii necopt la minte ? Student fraier cu zero experienta de viata care a mers ca prostul in fata tancului in 89 si apoi altii care erau in casa au avut prime si impozite zero toata viata Nu am stiut ce insemana tara asta , ca nu e facuta doar din piesaje , are si locuitori , majoritar lenesi , hoti si prosti Pana mi-am dat seama era deja prea tarziu , am mai tot sperat ca prostul vreo 20 ani ca ne schimbam apoi m-am declarat invins in aceasta privinta Imi aduc aminte de o baba in gara de Nord prin 91-92 , se bagase un autobuz privat Dacos de la B la VL si lua oameni doar cate locuri erau pe scaune , era un autobuz din ala de oras - nemtesc - si vine baba asta ca vrea bilet - nu se poate doamna Iar baba a dat replica aia care ne-a urmarit pe toti privatii pana in ziua de azi - fir'at'ai'dr.. de patronati cu cine v-a inventat , sa se aleaga praful de voi si a scuipat pe autobuz Asa e viata , daca baba gasea bilet atunci , tara asta era in top in UE Avem si noi chestii din alea ca in pozele tale , dar la scara mai mica , e doar guma de mestecat calcata in picioare de toti pe asfatul fierbinte1 point
-
1 point
-
Frumos tare, mi-ai adus aminte de călătoria noastră de 5 zile, Milano - Florența - Pisa - Milano. Doar că noi am mers cu avionul și autocarul în loc de Tiguan! În Pisa nu ai ce face mai mult de o zi și ținând cont că e la 50 de minute cu trenul de Florența, se poate face de acolo o excursie. Daca in Milano, nu te intereseaza shoppingul, in 3 zile l-ai vazut tot. Nu același lucru pot zice de Florența, care este un muzeu in aer liber. Pe locul 2 dupa Roma. Distracție plăcută în continuare și drumuri fără incidente.1 point
-
Din pacate...se cam parcheaza asa pe la ei si la spanioli. si nu le pasa de bari zgariate. Ca sa isi faca loc, imping masina din fata si pe aia din spate...deci na... Muzeul ala.... aiaiaiiii...1 point
-
Masina de masina Sa o pastrezi cat mai departe de tara sa te bucuri de ea Drumurile si bastinasii de aici dovedesc orice Bentley in cativa ani 🐷1 point
-
Alt control? Pai o treci pe manual si te joci din padele. Eu de exemplu nu pot schimba la fel de lin cand ma grabesc cum o face dsg-ul. Nu toata lumea merge pe circuit, mai ales cu Octavia de 150cp... Nu se compara confortul oferit de o cutie automata cu una manuala. Ca e vorba de cea cu ambreiaje uscate si lumea stramba din nas e una, dar s-au vandut milioane si pe forum n-o sa scrie cei multumiti, ci o sa fie prezentate probleme si rezolvarea acestora.1 point
-
Aia zgarciti, care nu vor sa plateasca nici macar schimbul de ulei in cutie1 point
-
@rastan777Adevărat, drivetest-ul care se face la noi nu e relevant pentru că nu se întinde pe distanțe mai lungi să-ți poți forma o părere. Doar dacă vii de pe Logan de 0.9 poți spune că în 2 km realizezi diferența. Nu ai precizat de ce vrei neapărat 2.0 tdi. Unde îl folosești cu preponderență? Eu unul dețin din 2016 O3, 1.4 tsi, 150 cp achiziționată de nouă și în cei 7 ani de exploatare, majoritatea urban, nu am avut și nici nu am vreo problemă la grupul propulsor. Absolut niciuna. Fac precizarea că alimentez doar cu benzină premium 100+ și schimburile de ulei le fac anual. Eu unul nu prea forjez motorul. Adică vede rar 3000/ 3500 r/m la schimbarea treptelor. Acum nu știu dacă ăsta este motivul, dar așa îmi e stilul. Ce vreau să scot în evidență e faptul că pentru zona urbană e ideal un 1.5 tsi care exploatat și servisat corespunzător, nu-ți va face probleme. Dacă îl folosești foarte mult extraurban, atunci TDI, deși nici tsi-urile nu consumă mult comparativ cu dieselul. Posibilitatea de a alege este acum limitată de marketing. Adică ori iei așa, ori așa, altfel... nu există. Vrei sau nu, e treaba ta. În aceiași dilemă am fost pus și eu când a trebuit să aleg modelul. Mi-am dorit Style, dar nu o puteam configura decât cu DSG și mild hybrid. Nefiind fan automată și nici nu-mi doresc una pentru că, repet, nu văd niciun confort în faptul că nu apăs ambreiajul (și să merite câteva mii de euro în plus) am făcut un compromis și am comandat versiunea Ambition cu ceva dotări suplimentare. Matrix Led, vopsea Phoenix Orange printre ele. Adevărat că la mine a fost mai ușor pentru că voiam tsi-ul de 1.5 litri. Dacă tu crezi că merită să îți fie băgate pe gât lucruri pe care nu le dorești și pe care plătești 4000 € în plus doar pentru un bonus de 35 cp... atunci fă pasul. De banii ăștia îi faci casco 4 ani la rând, alimentezi la fel, câțiva ani buni, ori bifezi mai multe opționale. Ideea cu chiptuning-ul nu știu ce să zic. Îl poți face după 4 ani când iese din garanție, ori tu îți dorești cei 150 cp acum, când iei mașina. Atunci nu ți-i vei mai dori sau cine știe ce mai apare. Analizează bine cum folosești mașina, oraș sau extraurban, și fă alegeri înțelepte. Cei de pe forum te vor sfătui să iei benzină pentru oraș și diesel pentru afară. Și cei de la Skoda îți vor spune la fel cum și mie în 2016 tot așa mi-au spus. Alege cu inima, dar fă-o și cu mintea. Dar dacă ești fan diesel... atunci eu unul te înțeleg.1 point
-
1 point
-
1 point
-
"BIG" Brake Upgrade Discurile fata/spate si placutele cereau schimbare dupa ~60K Km si am zis de ce sa nu fac un mic upgrade, diferenta de bani fiind destul de mica, asa ca am facut putin research, comparatii intre diferiti producatori si m-am apucat de adunat cele necesare. Spatele: Am inceput cu spatele, discuri de 358mm si placute Brembo de la Unix, 4 distantiere din inox confectionate la un atelier de strungarie, 4 suruburi OE cu 14mm mai lungi pentru repozitionarea etrierelor si un spray pentru temperaturi inalte pentru a vopsi aparatorile de praf din spatele discurilor. Urmeaza sa vopsesc electrostatic si etrierele spate, momentan nu am avut timp sa astept. Fata: Am cumparat niste etriere Brembo 18Z de pe o masina din 2011 pentru a fi cat mai "proaspete", acestia pot fi intanliti pe Touareg V10, Porsche Cayenne sau Audi Q7. I-am nimerit intr-o stare foarte buna doar ca erau vopsiti prost, la spray, si vopseaua era deja coclita. I-am lasat la baietii de la SRZ unde mi i-au vopsit electrostatic, aplicat noul logo Brembo si lacuit electrostatic. Discurile (350mm, 34mm grosime) si placutele, ambele Brembo, le-am luat de prin Germania iar arcurile, bleederele si senzorii de la Unix. In final, am inlocuit tot lichidul si am aerisit franele dupa metoda clasica. Am ales ATE SL.6, 2 litri. Nu am inca o concluzie, caci nu am pasuit inca discurile si placutele, astept seara sa nu fie trafic, dar cand totul va fi gata voi reveni cu un update. Nu ma astept sa franeze mai bine fata de ce aveam inainte, caci franele stock sunt mai mult decat suficiente, dar in mod clar voi avea o racire mai buna datorita discurilor mai mari si mai groase si un feeling mai bun in pedala. Urmeaza furtune cu insertie metalica. La urma urmei, totul a fost un moft1 point
-
Oare ar merge sa inchizi masina cu motorul pornit folosind a doua cheie ?0 points
-
Fabricat cand? Ca despre asta vorbea @dj.martzian. Era si prin forumul de UK o discutie similara, dar parca legata de transparenta celor doua ceasuri - masinile cu HW mai nou au si aceasta posibilitate...0 points