Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 18.07.2023 în toate secţiunile

  1. Alt control? Pai o treci pe manual si te joci din padele. Eu de exemplu nu pot schimba la fel de lin cand ma grabesc cum o face dsg-ul. Nu toata lumea merge pe circuit, mai ales cu Octavia de 150cp... Nu se compara confortul oferit de o cutie automata cu una manuala. Ca e vorba de cea cu ambreiaje uscate si lumea stramba din nas e una, dar s-au vandut milioane si pe forum n-o sa scrie cei multumiti, ci o sa fie prezentate probleme si rezolvarea acestora.
    3 points
  2. @Boditza , pentru ca am postat doar cand am scos consum mic Si la o masina asa mare tine de multi factori Daca mergi cu masina asta in oras , nu te poti uita la consum - mersul bara la bara sau din semafor in semafor ii creste consumul foarte mult Mersul pe drum drept cum e Valea Oltului iti ofera un consum cu minim 1 L / 100 mai mic la acelasi stil de condus ca mersul pe dealuri cum e Dealul Negru Primavara cand aerul conditionat aproape nu are ce sa lucreze iti ofera un consum mai mic , vara pe calduri nu ai nicio sansa sa mai scazi consumul Long term-ul meu care acum probabil a sarit de 8.5 e datorat exclusiv faptului ca merg foarte putin in oras si foarte mult spre Sibiu si mai sus , unde se merge cu totul alfel decat spre Bucuresti Si nu in ultimul rand eu las masina libera la drum lung cu distanta fata de cea din fata , foarte rar pun frana , anticipez viteza celui din fata si lucrez cu acceleratia
    2 points
  3. Hello! In sfarsit, reusesc sa finalizez complet swapul si pe partea software. Evident ca nu a mers cum credeam si anume sa iau softul de R32 manual, il scriu si gata. Dar softul de R32 manual ne-a ajutat mult in a vedea diferentele fata de cel de pe masina. (de 3.2 automat). Nu mai am nici un martor in bord aprins, ABS, ESP functioneaza. Totul e clean. Singurul lucru ce mai trebuie sa il fac, desi nu e urgent, e sa pun turometru de benzinar si sa invat ceasurile. Ele momentan indica bine, dar pe scala de TDI, practic imi arata ok pana la 6k rpm unde e capatul de ture la turometru de Diesel, daca merg mai sus de 6k rpm, acul ramane pe 6k ). Important e ca masina functioneaza ok, fara erori hardware / software.
    2 points
  4. Am facut un drum la Sibiu. Cu ocazia asta am facut cateva poze cu masina fratelui meu. Tot un GTI de 150cp.
    2 points
  5. Va era dor de un Phaeton? Povestea a inceput cu un Passat B5.5 pe care inca il mai am si ruleaza zilnic dar si dorinta de a avea o masina mai puternica, spatioasa si confortabila pentru drumurile lungi/vacante. Ca si echipare se remarca prin: An 2012, motor 3.0TDI 240CP/500Nm, 240.000km (verificati si cu carvertical). Scaune ventilate&masaj fata si spate, Dynaudio, trapa, climatronic 4 zone. Ce am facut la ea: Inmatriculare + RCA + Impozit = 4000lei. 4 cauciucuri iarna 255 40 19 Bridgestone= 4500 lei. Schimb ulei cutie si grup spate = 2400lei. O cheie de rezerva din reprezentanta = 1900lei. Ulei si filtre etc. Am parcurs 10.000km in 5 luni fara probleme. Acesta este al doilea Phaeton la mine si stiam la ce sa ma astept asa ca nu a fost efectul ala wow dar e inchegata, e ce trebuie, e super bine antifonata, e o placere sa rulezi in liniste.
    1 point
  6. M-a "fermecat" masina asta, o ador pe zi ce trece tot mai mult! Scuzati tinuta "romaneasca", stiu ca nu se potriveste cu interiorul de "Castelul Peles", am plecat la supermarket direct din casa, desi am Lidl langa mine, am mers spre un alt Lidl la 20 km departare, doar ca sa mai fac o plimbare pe centura. Sunt fascinat, km dupa km, de cum au reusit inginerii aia nemti perfectionisti, sa "lege" motorul V6 (care este pe modul DEAD SILENT, sunet si vibratie 0, doar daca pun sistemul audio pe MUT pot sesiza ca masina asta are si motor, in oras, unde ai turatie variata, ca pe autostrada cu pilotul setat la 140 km/h nu se aude nimic!) de cutia automata, (unde nu simt nici o schimbare de treapta, pur si simplu trebuie sa privesc turometrul ca sa inteleg ca transmisia lucreaza) toate pe un sasiu perfect inchegat care sta pe o suspensie pe care o pot compara cu o "plapuma pufoasa din pene de gasca", sau o "saltea cu spuma" adaugand cireasa de pe tort, o tractiune integrala (4Motion) care este de fapt venita de la Audi (sistemul Quattro). Inca nu pot concepe cum poate amortiza orice denivelare ca si cand nu ar avea o sosea sub roti, ci apa...pot compara tinuta de drum cu mersul intr-o salupa mare, din lemn lacuit, cu interior dotat cu canapele de piele, pe un lac lin (am trait experienta asta la Como ca sa pot sa compar), pur si simplu...sentimentul este sublim! Oriunde pui mana este calitate, lemnul este lemn, pielea este piele, metalul este metal. Interiorul nu emite nici un "greieras", nici un sunet dorit sau nedorit, singurul sunet este redat de sistemul audio. Totul este silent 🤫😴. Pot intelege acum confortul unui "Bentley"! 😍
    1 point
  7. Sunt curios cati fani ai cutiilor manuale si-ar mai lua manuale daca automatele ar fi mai ieftine.
    1 point
  8. Daca vii de pe diesel si nu ai mai condus niciodata un motor pe benzina ori daca esti obisnuit de multi ani cu diesel, motorizarea pe benzina, fie ea si turbo de aceeasi putere o sa ti se para slabuta. De ce? Fiindca motorul pe benzina nu are acest "impins" puternic, acel sut la ture mai joase, la fel de prompt si livrat in acelasi fel ca la diesel. Asta nu inseamna ca motorul pe benzina nu iti ofera acelasi cuplu, ci doar ca il livreaza mai gradual din cauza particularitatilor de functionare la benzina vs diesel. Ca perceptie pare slab, ca dinamica, e tot cam pe acolo. Totodata, cand vii de pe diesel, esti invatat sa conduci intr-un fel, ture joase, 3000RPM putere maxima, plafonare la 3500. La benzina, la 3000-3500 incepe distractia si trebuie sa iti adaptezi stilul de condus. Oricum, daca vrei sa faci o depasire sau daca vrei sa faci o plecare mai in forta, oricum o sa turezi motorul, fie el diesel sau benzina. Ca idee si mie mi s-a parut slabut motorul meu de 1.8 cand am trecut de pe 1.9 TDI ALH. Da, mi se parea slabut fiindca nu avea acelasi caracter la ture joase. Insa dupa ce am invatat sa ii exploatez potentialul...am vazut ca e mult mult peste. In fine, eu as merge pe 1.5 TSI, cu exceptia cazului in care faci foarte multi km, extraurban.
    1 point
  9. Aia ar mai lipsi , s-ar dubla timpul de stat la coada Eu oricum nu inteleg nici in ziua de azi traficul rutier Mergi 3 km ca melcul , coloana , brusc se merge cu 50+ la ora fluent , dupa 2 km poc ... stop , nu te mai misti 10 minte , iar se merge bara la bara , iar fluent , iar stop si tot asa Te uiti apoi pe drum , nu vezi niciun accident , nicio lucrare , absolut nimic De ce se merge bara la bara 20 km pana sa intri in Pitesti daca acolo se imparte circulatia intre cei care intra in oras si cei care merg pe sub pasaj sa intre pe autostrada ? Ca exact in acea zona , cum iesi din pasaj , se merge cu viteza deci cine produce limitarea asta ? De ce nu se merge cu 50 la ora legal normal toti cei 20 km ? De ce jumate din distanta se parcurge bara la bara cu 5-10 la ora ?
    1 point
  10. @catalinpopa1982 , ai 91 de postari in care majoritar ai cerut sfaturi Adica e datoria unui forum sa ajute pe oricine la orice intrebare ? De cand asta ? Faptul ca exista useri care dau gratis sfaturi bune se confunda cu obligatia ca acestia sa raspunda la timp si la obiect tuturor , ca sa nu piarda domniile lor timpul Timpul inseamna bani si e cel mai greu de facut rost Este cel putin ciudat sa ceri altora sa piarda timpul pentru tine considerand ca asta e menirea forumului Cand primesti informatii multumesti , cand nu primesti cauti in alta parte , nu acuzi Gandeste-te de doua ori ce postezi inainte sa acuzi Forumul e o baza de date cu informatii adunate in timp , nu este un program cu plata unde cineva iti da raspunsuri la probleme tehnice
    1 point
  11. Forumul din păcate nu mai este ce a fost...ca și întâlnirile etc... Tinerii din ziua de azi sunt pe Facebook... Lumea de pe aici o mare parte are alte preocupari... O parte din ei... S-au casatorit, unii au și copii ...alții și-au schimbat mașina/marca... Au rămas relativ putini comparativ cu ce era acum 13 ani de exemplu... Eu unul am rămas " fidea" mărcii, încă este o marca populara/vândută și mai găsești mecanici/documentatie/diagnoza/piese...calitatea s-a cam terminat... Alții nu... In fine suntem off-topic deja ... Apropo ontopic.... Dacă cineva vrea third-party apps pe android auto (gen YouTube etc) pe Oneplus/Oppo/Realme nu merge by default cu AAAD, trebuie săpat pe gitub la Probleme și au un fix.... Sau cu king installer 1.2 care știe din prima ...Dar trebuie sa ai Fermata/Carplay etc trase deja pe telefon...
    1 point
  12. Intre timp am comandat si montat si scuturile pentru rezervoare. Am mers tot pe aluminiu, dar de 4 mm (deci un pic mai groase decat cel de motor). Achiziționate de pe acelasi site din Germania ( tot patent rusesc).
    1 point
  13. Si am ajuns si la 254.000km, iar masina e la mine de la 240.000, unde a primit un schimb de ulei, altul pe la 248.000 si acum urmeaza sa ma programez in functie si de timpul meu sa fac urmatorul schimb. Am ales sa schimb mai des uleiul pentru ca nu am unde s-o scot pe autostrada sau drumuri de viteza, majoritatea fiind in localitate, porniri dese etc. Ca si probleme am depistat sonda lambda inainte de DPF ca fiind defecta, ca si simptome, la rece dadea niste socuri primele sute de metri, am pus sonda BOSCH la 400 lei, am sters eroarea si de atunci fara probleme. Si i-am facut o roata de rezerva la insistentele tatalui meu, masina fiind dotata cu kit de pana, am descoperit ca avea compresorul cam defect, asa ca am cautat o roata pe 19inch similara cu cele de pe masina si nu am gasit, fiind nevoit sa parcurg un drum mai lung, am gasit o janta de 19inch de Audi ce s-a potrivit si un cauciuc de 19 Pirelli. Va atasez si niste poze.
    1 point
  14. Wash, refuel, enjoy and repeat! Și.... hello, Bucharest pentru două zile. Îmi era dor de aglomerație și de cele 40 de grade! ODO: încă sub 14k Mai jos: consum A2 CT-Buc și consum in București care e cum e... mai mult am stat, ar trebui exprimat în litri pe oră, ca la utilaje.
    1 point
  15. Pentru ca nu-mi plac stopurile originale LED, mi-am pus LEDuri in cele clasice si le-am codat sa se aprinda toate 4 pe frana. Ledurile folosite sunt Philips de culoare rosie iar oglinzile stopurilor de pe haion trebuie putin modificate, largita gaura unde intra becul. Lumina e o idee mai puternica, nimic iesit din comun, dar rosul e mult mai deep, mai placut. In principiu, am schimbat mai toate becurile cu unele led, toate originale VAG, portbagaj, torpedo, usi, haion, picioare si doar cele interioare din plafon le mai am de schimbat.
    1 point
  16. Pentru eroare de pe ceasurile de pord ia legatura pe FB cu cei de la YBU Garage, poate te rezolva ei.
    1 point
  17. Problema s-a dovedit a fi aeroterma din portbagaj, s-a schimbat si acum totul functioaza perfect.
    1 point
  18. Distributie tot la 120k km Ulei cutie DSG tot la 60k km ( vezi ca filtrul de la cutie se schimba foarte greu, ori se demonteaza f multe pe sus, ori se ds cutia jos pt schimb filtru. VW zice ca nu se schimba tocmai din cauza ca e f greu accesibil, motorul fiind foarte inghesuit ) Lichid frana, prima data la 3 ani dupaia tot la 2 ani Ulei Haldex tot la 3 ani parca. Cauta topicul cu Haldex V ( 5 ) si gasesri detalii suficiente. Daca schimbi uleiul da jos si pompa, curata sita si inlocuieste cele 2 garnituri ( oringuri ). Eu as recomanda sa faci operatiunile astea odata la max 2 ani si/sau 50/60k km Ulei cutie transfer, ulei diferential spate... sincer nu stiu daca au termen de schimb. Eu as recomanda sa le schimbi odata la maxim 2 ani si/sau 50/60k km. Ulei filtre la 10k indicat, maxim 15k depinzand de cati km faci si pe unde ( uleiul proaspat ajuta la cele 2 turbine sa stea in mintile lor... daca tii la masina uita de schimburile la 20/30k pe interval flexibil ) Primele modele 2014 2015 au avut ceva pb cu volant pe la 100-150k km... urmareste vibratii, zgomote la oprire motor. Spor.
    1 point
  19. Torsionarea sasiului poate fi cauza, ei nu le proiecteaza pt drumurile noastre, eu am avut probleme cu microbuze, VW Transporter si Ford Tranzit, la imbinarea fetelor laterale ale caroseriei, din cauza torsionarii sasiului masticul de etansare crapa prematur, era foarte inestetic iar la Transporter s-a instalat si rugina, la imbinare. Eu as insista pe garantie, poate a crapat din alte motive, vreun defect de montaj, de fabricatie, eu as zice sa fii mai hotarat, asa, nu numai sa fii surprins pozitiv daca o face pe garantie, ar trebui sa fii convins de asta.
    1 point
  20. Salut, Din pacate TSR si Fatique Alert nu vor functiona fara FEC codes chiar daca faci codarile cu OBD11 sau VCDS. Sa mai asteptam, poate se prind baietii isteti cum se pot activa. Keep in touch! DN
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!