Clasament
- în toate secţiunile
-
Data personalizată
-
Tot timpul
31 Octombrie 2010 - 23 Noiembrie 2024
-
Anual
24 Noiembrie 2023 - 23 Noiembrie 2024
-
Lunar
24 Octombrie 2024 - 23 Noiembrie 2024
-
Săptămânal
17 Noiembrie 2024 - 23 Noiembrie 2024
-
Astăzi
24 Noiembrie 2024 - 23 Noiembrie 2024
-
Data personalizată
17.07.2023 - 17.07.2023
-
Tot timpul
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 17.07.2023 în toate secţiunile
-
Hello! In sfarsit, reusesc sa finalizez complet swapul si pe partea software. Evident ca nu a mers cum credeam si anume sa iau softul de R32 manual, il scriu si gata. Dar softul de R32 manual ne-a ajutat mult in a vedea diferentele fata de cel de pe masina. (de 3.2 automat). Nu mai am nici un martor in bord aprins, ABS, ESP functioneaza. Totul e clean. Singurul lucru ce mai trebuie sa il fac, desi nu e urgent, e sa pun turometru de benzinar si sa invat ceasurile. Ele momentan indica bine, dar pe scala de TDI, practic imi arata ok pana la 6k rpm unde e capatul de ture la turometru de Diesel, daca merg mai sus de 6k rpm, acul ramane pe 6k ). Important e ca masina functioneaza ok, fara erori hardware / software.5 points
-
4 points
-
@catalinpopa1982 , ai 91 de postari in care majoritar ai cerut sfaturi Adica e datoria unui forum sa ajute pe oricine la orice intrebare ? De cand asta ? Faptul ca exista useri care dau gratis sfaturi bune se confunda cu obligatia ca acestia sa raspunda la timp si la obiect tuturor , ca sa nu piarda domniile lor timpul Timpul inseamna bani si e cel mai greu de facut rost Este cel putin ciudat sa ceri altora sa piarda timpul pentru tine considerand ca asta e menirea forumului Cand primesti informatii multumesti , cand nu primesti cauti in alta parte , nu acuzi Gandeste-te de doua ori ce postezi inainte sa acuzi Forumul e o baza de date cu informatii adunate in timp , nu este un program cu plata unde cineva iti da raspunsuri la probleme tehnice3 points
-
@catalinpopa1982, m-am uitat si eu din curiozitate sa vad ce postari ai. Esti pe forum din 2013 cu 91 de postari, nu am stat sa le analizez cate sunt sfaturi si cate sunt cereri de sfaturi. Eu din 2015 am peste 400 de postari, uita-te si tu in cate am cerut sfaturi si in cate am dat. Unde am stiut sa dau un sfat si in limita timpului disponibil, am postat. Tu crezi ca lumea nu mai are altceva de facut decat sa raspunda pe forum? Tu crezi ca cineva e obligat sa-ti raspunda doar pt simplu fapt ca esti membru al forumului? Tu crezi ca daca cineva stia sa iti raspunda si vedea postarea, nu raspundea cu un sfat? Eu plec la munca la 5:30 dimineata si ma intorc uneori pe la 17-18,cu notificarile de pe mail ce mai aflu de postarile noi. Aici daca stii raspunzi, daca intrebi nu inseamna neaparat ca cineva e obligat sa raspunda. O zi buna si mai multa intelegere2 points
-
2 points
-
@zidanne la vale benzinarele fac plinu. Hai cu 3.9... Vacanta faina!2 points
-
azi am coborat de la Voina (dupa 26km de traseu) si cred ca am stricat masina Era 4.0 pana sa dau in cozile specifice transhumantei de duminica seara. cc @acidone772 points
-
2 points
-
Vremea nu mi-a permis weekendul asta o iesire ca sa-i fac niste poze adecvate lui Baloo, asa cum ar merita, asa ca m-am relaxat cu mouse-ul in mana in fata lui Diablo4 😈! 😄 Am coborat in garaj sa il admir putin si am constatat ca a primit un set de cauciucuri noi in 2020, XL, 875 KG rezistenta/fiecare roata, rulate fix 10 000 km. Nu pot sa ma mai satur privindu-l cum luceste! 😍2 points
-
Pe bord autonomia e in functie de consumul mediu la drumul anterior si apoi daca mergi mai mult , se adapteaza la consumul mediu din acel moment Cel mai mult am avut autonomie 1350 km cand am facut plinul Dar depinde si de rezervor , eu am 100L De cand au venit caldurile , Long Term a urcat la 8.4 plus ca s-au aglomerat toate drumurile , s-a terminat cu consumul mic Ieri Rm.VL-Pitesti -Rm. VL - 10.1 consum mediu Eu as inchide micii de la Dedulesti , este penibil sa pierzi o jumatate de ora bara la bara pe urcare 2 benzi cativa km buni ptr niste fomisti care nu au mai vazut carne in viata lor - dupa ce ca nu sunt buni , sunt sigur ca nici nu sunt verificati asa cum trebuie1 point
-
1 point
-
N-am zis ca nu sunt ok, ci doar am observat ca de ceva vreme raspunsurile celor care au habar despre rezolvarea problemelor postate pe forum se cam lasa asteptate sau nu vin deloc, iar in unele cazuri am vazut raspunsuri destul de sumare si fara o rezolvare concreta, asa cum ai dat tu acum. Nu sunt sarcastic, cum zicea dl. Razvan, ci doar am constatat unele lucruri pe care cred ca am voie sa le exprim intr-o lume libera pentru care unii si-au dat viata in '89. In plus, cred ca sunt un membru vechi al forumului si cred ca macar atat am dreptul sa-mi exprim o opinie fara ca vreun administrator sa intervina cu dojeneala, ca pe vremea cenzurii. Nu contest ca este vara, lumea mai are si concediu, timp ocupat, etc., dar nici nu cred ca este normal sa postezi ceva si sa treaca luni intregi in care nimeni nu are timp macar 1 minut sa-ti spuna ceva sau iti dea un sfat. Sau poate nu inteleg eu conceptul de forum... poate nu despre asta este vorba pe un forum - sa gasesti solutii, idei, opinii. In privat am observat si eu ca unii colegi raspund si ofera solutii gratuit... adica dl. Razvan sa stie ca nu mi-au fost ceruti bani daca am pus o intrebare, dar pe forum raman la opinia ca se cam asterne praful pe multe intrebari/situatii.1 point
-
BMS-uri exista de toate tipurile, problema cu cele AM este sa stie limbajul masinii pe care il montezi, ca sa il poti integra, ca de ex CAN bus sau inlocuitorul lui. Mai trebuie luat in calcul factorul forma. Da, nu este la indemana momentan, dar o sa devina accesibile. De ex: in Romania exista cateva companii care transforma acumnultaroii proveniti de pe masini electrice in solutii de stocare pt sistemele foto voltaice. Ei refac modulele (adica au uneltele necesare si cunostinele sa reconditioneze/inlocuiasca bateriile defecte si sa reconfigurereze in functie de capacitatea/tensiunea dorita) si moneaza BMS-uri pt a le intergra (incl le programeaza).1 point
-
Dupa reset si 2 si ceva plinuri, mers pe autostrada mai tare cand si cand 130- km/h aprox 1400 km , a crescut autonomia pe bord . Peste cateva plinuri sper sa vad si mia km autonomie , momentan arata 910 km... Din pacate nu pot atasa poza ( ca e prea mare si s pe tel si habar n am 😂 cum s o micesc ) O consumat si ceva ulei dar nimic de speriat Mai am de mers cateva mii pana termin concediu , vom vedea daca creste autonomia au ba1 point
-
1 point
-
Experiențe de neuitat... Totuși, împărăția ar trebui ”să se facă ceva” să putem da laic și la moderatori deoarece ne dai tone de informații folositoare + imagini superbe iar noi nu te putem aprecia. Sau, dacă nu poate... 🤣 ”dă-ți domne demisia” apoi să cure cu inimi! PS ”Unchii noștri din cizmă” respectă limitele de viteză?1 point
-
Si am ajuns si la 254.000km, iar masina e la mine de la 240.000, unde a primit un schimb de ulei, altul pe la 248.000 si acum urmeaza sa ma programez in functie si de timpul meu sa fac urmatorul schimb. Am ales sa schimb mai des uleiul pentru ca nu am unde s-o scot pe autostrada sau drumuri de viteza, majoritatea fiind in localitate, porniri dese etc. Ca si probleme am depistat sonda lambda inainte de DPF ca fiind defecta, ca si simptome, la rece dadea niste socuri primele sute de metri, am pus sonda BOSCH la 400 lei, am sters eroarea si de atunci fara probleme. Si i-am facut o roata de rezerva la insistentele tatalui meu, masina fiind dotata cu kit de pana, am descoperit ca avea compresorul cam defect, asa ca am cautat o roata pe 19inch similara cu cele de pe masina si nu am gasit, fiind nevoit sa parcurg un drum mai lung, am gasit o janta de 19inch de Audi ce s-a potrivit si un cauciuc de 19 Pirelli. Va atasez si niste poze.1 point
-
1 point
-
M-am tot laudat ca mai postez ceva... Asa ca mi-am luat un Pinot Gris din 2022, o apa minerala cu bule si.... sa purcedem. Grecia... ep1. Anu' trecut, tot pe la final de iunie, am decis sa luam o cazare la mama Paralia Katerini Pamant Romanesc si sa ne plimbam in sus si in jos in jurul bazei de operatiuni speciale. In final am decis ca, desi fac mai putin haltere cu bagaje, conduc mai mult. Anu' asta... am zis sa fim nomazi; am luat (prin feb) cazare in vreo 4 locuri doua trolere mici in loc de mama Samsonite. Din pacate sotia duce lipsa de zile de concediu asa ca am fost pe fuga. Ziua 1. Ne trezim devreme dar plecam cu ceva intarziere. Pana la GR drum liber, cativa concetateni plecau in vacanta. Pe centura GR... dezastru, plin de TIR-uri de UA pe B1/acostament. Oamenii se odihneau. Dupa cateva injuraturi printre dinti... am trecut granita. Vreo 5 min asteptate prin sensuri si inca vreo 5 minute in vama... Transhumanta nu "se pornise". Inca. Iesim din Ruse... incepe DN-ul cu 3 benzi 2+1. O tanti de B, intr-un T-something, decide ca ea mege cu 70. Pe zona cu o banda. Stam dupa ea... aia e. Merem ce mere, putin nor... asa e cand iei cazarea cu 4 luni inainte... e loterie... treaba merge. Cateva masini de .ro... nimic special. Ceva mai incolo, o japoneza de .ro, din aia cu motor special, isi facea curaj sa depaseasca un TIR. Dupa vreo 3 tentative... se lasa. Zic OK, ma duc eu... ce sa vezi, omu meu se razgandeste. Side Assistul (da, era activ ca-mi tiuia detectoru fix ca la masinile de gunoi) nu ma detecteaza, aproape ca ma scoate de pe drum... Cel din spate deja imi taiase orice sansa de repliere... #aidecapumeu KD... reusesc de depasesc... pe cotrasens apare un camion... 2 secunde daca mai stateam pe banda lui se lasa cu #newhardwaredetected. La camion. Zic #aidepln, nu e bine, las-o usor. Continuam fara incidente... dupa Sofia... mare aglomeratie de colegi de BG... mergeau la mare. La greci. Pana in Kulata, pitsop la OeMVe... topup cu benzina de 100 si pauza pe pipiloi. In vama la Kulata coada, coada.... coada cat vezi cu ochii. Dupa 40 de minute de stat pe loc... reusesc sa ma strecor intre 2 camioane... in 20 de minute inaintez cat n-am stat pe loc... 40 de minute mai tarziu treceam granita.... #aminfrant Intram pe hautstrazi, incepem sa dam cu banu in pusculita, undeva la sud de Salonic, intr-o parcare, un pistor radar (ceva TrueCam-ish... ) Il vad inainte sa ma vada... pune camera la ochi, vede numarul de .ro (presupun) si o lasa jos. Instant. Stiu ca detectoarele de radar sunt interzise (chiar si posesia lor) asa ca... la pitstop-ul din Kulata l-am dat jos si l-am pus bine. Ajungem in Katerini (Paralia), parcam si... mergem sa comandam in Gyros. Ceva mai tarziu, ne cazam si incercam sa ne bucuram de restul zilei. Normal, cardul de iepuri nu mergea. Dau sa sun... Cosmote-ul nu permite apel de voce si date simultan... Ajung la hotel, dau de unu baiat istet la call center. Rezolv. Vremea era fix pe gustul meu, 27C, briza si un start subtire de nori. Apa rece. Dar rece. Normal ca am facut o baie. Vine seara, normal ca bagam vreo doua portii de fructe de mare "made in thailand" Aveam in plan o cina la un restaurante misto, sus pe multe dar cum vremea nu a permis... aia e. Vedem in septembrie. Si cam aia e. Stingerea. Fac ochi dimineata... ploaie. #aidepln_bis. Bag o cacafea decenta si pornim spre sud. Cer variabil, benzina de 100 2.4E... asa ca am incercat sa nu imi bat joc de ea. Pana am dat de el. De drum zic. 2x: Ajungem la noua cazare... vremea nu era cu noi. Piscina era... #arrrghhh!!!!! Aia e. Vederea.... Dam o fuga prin oras, nu pot abtine sa nu culeg 2-3 portocale Ne prinde o aversa... mancam.. zic hai sa vedem pietroaiele de la Delphi. Wowwwww!( (poza e facuta cu 18mmFF, deformeaza putin) Lasa cataroaiele si orasul. Dar drumul. Baaaa... ce drum! Dar ce drum!!!!! Ce pensiuni! Ce vedere!!! Ba dar ce vedere.... Si continuam sa urcam pana intram de tot in nori. Decidem sa ne intoarcem (mai aveam vreo 15l de benzina in rezervor) si oprim putin in Delphi. Ba ce vedere au astia.... #aidcapumeu Se face seara... decidem sa mancam la gazda. Dupa, mergem la bungalow(dap... bungalow) cu vedere pe masura. Si pat separat, la etaj pentru junior. Cat am bananait prin Itea (oraselul de jos) am luat niste cirese si un vin local (mai din sud). Asa ca, tantaroaicele lipsind, am zis sa ma bucur de vreme. Si de pini. S-a dus si ziua 2. Ne trezim, bag o cafea tare (#aideplm cat urasc cafeaua greceasca) mai banaim putin si o luam din loc. Destinatia... Patras. Decidem sa nu folosim autostrazi. Mergem jos in Itea, bag 44l de RON 100 cu 2.44E si facem dreapta pe un drum ingust. Dar ingust. Oprim in varf si aruncam o ultima privire in vale: Apoi o ultima privire spre Delphi. (Voi reveni). Continuam pe un drum frumos.... cu peisaje... WOOOWWWWW!! Ajungem la un lac de acumulare. Imens. Dar imens. Si incepem coborarea. Dupa o curba vedem asta: Cand ajungem la pusculita... 13.E trecerea... Ajungem la pensiune... ne cazam, fac o poza Si coboram sa mancam ceva ca se bateau lupii la gura noastra. Ce m-a surprins a fost atmosfera. #inpnm meniuri in engleza si greaca, oameni chill... comand o bere, sotia niste chestii de ale ei, copchilu vrea Fanta. Din ala cu 30% suc de portocale. Mai comand o bere.. doua: Si zicem sa merem la mare. Pun o intreabare: platim acum sau cand ne intoarcem... baiatu de la bar era zen. Platiti cand veniti. Bine... Ne intoarcem, baiatu nostru disparuse. Mai comand o Alfa, colega de camera o limonada... Zic hai sa platim ca deja am lenevit prea mult. Doua alfe si o limonada. Zic... nu, suna-l pe colegu.... stau astia vreo 5 minute. Se scarpina. Pana la urma nu raman dator ;)) Seara, dupa cina si dupa ce au stins toate luminile, am recuperat o carafa cu vin alb, mi-am luat un sezlong si... m-au uitat la stele. Asa s-a dus si ziua 3. - Va urma -1 point
-
Au trecut 5 zile si meseriasii de pe aici se lasa asteptati... ca de obicei in ultimul timp (vezi si intrebarile mele la care am primit cel mult raspunsuri vagi). Ca un sfat, din propria experienta, cauta un electronist in zona ta sau pe olx anunturi cu activari de diverse in grupul VAG, care sa fie la tine in zona. Evident ca te vor ajuta contracost. Daca nu iti ramane VIM activat s-ar putea sa aiba legatura cu Component Protection si cu interfata daca nu e originala. Am avut o problema de genul la activarea HBA pe un Passat B8 din 2016, respectiv nu-mi ramanea activ meniul din multimedia, desi functia mergea perfect. S-a rezolvat cu o interfata originala, intrucat cea folosita la activarea initiala era chinezeasca. Cel care m-a ajutat mi-a spus ca o posibila cauza ar fi putut fi Component Protection combinat cu interfata... ca e adevarat sau fals, nu pot sa demonstrez.1 point
-
1 point
-
Da, am informatii, la hyndai pica reductoare, pica motoare, pica bms-uri. Da, se schimba in garantie, primesti masina la schimb, bla bla, dar ti se pune exact aceasi piesa, nu ceva actualizat, deci posibilitatea sa pice in viitor, exista,dar oare garantia mai exista? Legat de costuri, o baterie de hybrid, nu plug-in, o panarama de 48v cu pana in 20ah daca imi aduc bine aminte, a fost vreo 10.000 euro. O baterie banala cu racire pe ventilatoare de calculator. Reductoarele si motoarele nu stiu cat costa, mai mult, cu siguranta. Defect mare de proiectare la tucson, asta hibrid simplu, nu plug-in. Daca ai scapat ceva lichide prin portbagaj, te-ai cam dus. Bateria nu prea e capsulata, iti intra toata apa prin gura de aer de aerisire racire a acesteia. Legat de multimedia, vai de capul lor, nu poti sa faci nimic, o gramada de bug-uri. Ai kona full electric, zboara masina aia, pana trebuie sa iei primul viraj unde acolo chiar zboara, de pe strada. De frane nu mai zic ca daca vrei sa faci o franare de urgenta de pe la 150 la ora, simti ca esti in cea mai jostnica masina, daca nu le ai cu volanul, pe romaneste, te cam duci dracu. Daca iei toate lucrurile astea in calcul, folosirea pe termen lung, fiabilitate, pregatire profesionala tehnicieni (zero, inveti totul prin incercari, documentatia este o gluma, cei de la suport tehnic ne intrebau pe noi daca am reusit sa gasim o solutie sa scrie si ei in documentatie), marca asta nu e ieftina deloc! Decat impactul initial este mic. In schimb am un vecin cu un id3, mai nou si un transporter ceva electric (nu cunosc modelul), astea sunt in alta liga, nu la fel de "ieftine" precum hyndai-urile, dar macar daca se strica ceva, masina ta nu devine experiment pentru reprezentanta. Asa ca aveti mare grija in ce investiti.1 point
-
1 point
-
@Nenciu Victor ai presimțit ceva! A fost făcut și refăcut plafonul, inclusiv stâlpii datorită diferențelor de nuanță a materialelor (nou/vechi). Însă departe de un rezultat pe măsura așteptărilor mele... Cel mai probabil voi achiziționa alt plafon/ stâlpi ce vor ajunge la un alt atelier! Încă sunt în dubii dacă să folosesc ,,alcantara,, 🤔 Legat de insonorizare, așa va rămâne! Decentă la acest capitol având în vedere regimul de exploatare. Îndrăznesc să spun că e mai silențioasă la viteze legale +/- 10 km/h față de o altă mașină din familie (Mazda CX-3, 2.0 benzină)😂 Am profitat de ocazie și am montat antena triplex. 🛰️ La începutul primăverii am bifat o scurtă și necesară sesiune de detailing la exterior, și anume: aplicat un strat de sealant Menzerna Power Lock, urmat de 2 straturi de ceara Collinite 476s, un tratament hidrofob al geamurilor și un dressing pe plastice și chedere! Am bifat și o revizie la motor (10.000 km și 10 luni de la precedenta, cu un consum de ~400ml de ulei), ocazie în care au fost remediate și niște pierderi ușoare de ulei prin înlocuirea garniturii capacului axei cu came, garnitura bușonului de umplere ulei, pâlnia de umplere ulei și al o-ringului de la cablajul injectoarelor. Tot în primăvară au fost înlocuite anvelopele de vară cu unele Pirelli P Zero și verificată geometria roților. La scurt timp după operațiune am avut ghinionul de a fisura o jantă, jantă ce a ajuns să fie sudată... așa că am completat lista căutărilor cu încă un reper! Listă ce devine tot mai greu de realizat, (de găsit repere OE intr-o stare decentă). Am reușit sa găsesc codul unui reper OE dorit de ceva timp, și anume capacul ce acoperă suportul telefonului, sau ce mai rămâne din el după renunțarea la telefon. Comandat și montat! Acum așteaptă lipirea unui magnet pe interior pentru a susține telefonul de zi cu zi Și cel mai de efect ,,upgrade'' , bucșa de la schimbătorul de viteze! ~40lei OE & 10min de muncă, cu totul alt feeling nemaiavând joc în schimbător! Late edit: Recent am sărbătorit 2 ani și 25.000 km împreună!🎂1 point
-
Incepusem sa scriu ceva si mi-am luat un restart pentru critical updates ;))) FUUUUUu!!! Deci.. Acum vreo 10 zile (vineri, parca) ma suna un prieten sa il ajut cu un fotograf. Avea cununia a doua zi si fotograful lui se daduse la fund... Zic: hai ca iau eu sarakia si iti fac poze. Ca am si doua borcane, tot pe sarakie. Undeva in Clisura Dunarii. A doua zi, in loc de 10 m-am trezit pe la 0630... dar tot la 0800 am ajuns pe Maniu pentru un refill cu benzina de 100. Din pacate n-am reusit sa verific presiunea pentru ca baiatu de la pistol (tare tampita ideea lu oemve) ori n-avea chef ori avea pistolul defect. 3h30 mai tarziu ne cazam la hotel. Drumurile prin AG raman cum am mai zis... mi se pare penibil sa existe un strat de uzura mai subtire decat hartia igenica. Tare bucuros sunt ca nu mai e nevoie sa imi rup gatul pe centura Slatinei si nici sa fac offroad prin Bals (dap, egzista niste strazi neasfaltate care evita trecerea vietii). Daca puteam ocoli si Strehaia.. Ajuungem la locatie.... eram primii... aia ie, pun jucariile in ordine. Ma execut in rol de fotograf (cica chiar ma pricep - nu ma laud, asta e feedback-ul) si merem la o extra-sedinta undeva pe langa Manastirea Mraconia. Voiam sa ii duc undeva pe Ciucaru Mare dar miresica nu era in stare de asa ceva ;)) Vine seara...facem poze... pe la 0230 amintirile devin cetoase, nu stiu daca de la Chivas sau de la oboseala, cert e ca am facut ochi a doua zi pe la 1100... Checkout, micu'dejun la Rompetrol... pe baza de castraveti, zic copiloatei: azi conduci. Ea nu, ca Batman! Batman! Zic... nu vreau sa risc, a fost cam agitata noaptea trecuta. Un baiat de la Rutiera, auzindu-ne, se ofera sa imi faca un test gratis... zic, sange nu respiratie. La care el: hai sa vedem cum stai... 0.000000... Bun de condus ;)) Stau, adun paharle, scot o integrala pe volum si imi iese ca eu bausem doua beri toata seara..... wtf?!!! Purcedem spre B... in 3h15 eram la tara, pescuiam ;)) Va urma... cu poze1 point
-
Multumesc Alex. Intre timp am mai parcurs vreo 300km in care masina se comporta exemplar.Imi amintesc atunci cand am schimbat uleiul in cutie, era cel original vechi de 10 ani, mecanicul a spus ca arata foarte bine uleiul la km acesta si nici nu avea depuneri pe magneti. Fun fact: am aflat ca are lumini adaptive la vreo 2 luni de la achizitie, au cornering si noaptea poti merge cu faza lunga prin trafic, ele fac niste umbre pe ceilalti participanti :). Atasez niste poze, in continuare sunt uimit de cat de bine intretin nemtii masinile, interior fara zgarieturi dupa 10 ani. (scuzati carpetele hand made de mine, dar tin la noroaiele astea).1 point
-
1 point
-
Sunt suprins neplacut de atitudinea intregului grup de a lansa, vinde si livra masini cu astfel de "problemute", care nu blocheaza masina in parcare sau in curtea dealerului, dar care cu singuranta fac viata neplacuta utilizatorului. Utilizator ce pe termen lung probabil nu va mai redevenii client.1 point
-
Pentru astia mai batrani, ca mine, evolutia de la octavia 1 (verisoara saraca si usor retardata a golfului) la 4 (care, din punct de vedere al designului si al prezentei in unele echipari, bate pe var'su) este fantastica. Interiorul e foarte fain, iar alegerea cutiei manuale (chiar daca obligata) nu este chiar rea la un motor destul de micut. Astept impresii, despre cum se misca un 1.0 110cp (fie el si turbo) pe ditai caroseria. (serios, nu este o ironie)1 point
-
De ceva timp mama mea, posesorul Skodei, se plângea de miros de umezeală/mucegai și apă la nivelul podelei șoferului (în zona ambreiajului, pedalei moarte). Astăzi am identificat că sursa provenea din furtunașul spălătorului lunetei care are o imbinare cam la 20-30 de cm de la intrarea in habitaclu (cam lângă maneta de deschidere capotă motor). Furtunul de o calitate extrem de slabă a crăpat exact la îmbinare. După demontarea multor elemente, am descoperit că de-a lungul timpului a băltit foarte multă apă cauzând serioase probleme cu rugina în zona șoferului. De asemenea, acel element de spumă, probabil de izolare termică sau fonică, era îmbibat cu apă, rugină, mucegai fiind irecuperabil. Problema furtunașului a fost rezolvată printr-o improvizație cu un alt furtun, căci pentru schimbarea sa coresponzătoare era nevoie să se demonteze cred că inclusiv bordul pentru a se face legătura cu furtunul principal care provine de la motorașul de la rezervorul de lichid (spatele motorului). Morala poveștii : fie nu mai folosiți deloc spălătorul spate dacă identificați simptomele, fie remedați problema în timp. util. Atașez urmările.0 points