Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 16.07.2023 în toate secţiunile

  1. 164500 km. Astazi mi-am facut de lucru. Am desfacut toate fetele de usi, plasticul de la usa portbagajului, capitonajul de sub roata de rezerva. Scopul principal a fost sa inlocuiesc trimurile de pe usi cu cele cu aspect de lemn, ca pe bord, dar fiind o zi placuta si insorita am decis sa si insonorizez cat s-a putut. Am folosit STP Bomb Aero, nu am stat sa documentez procesul foarte detaliat in imagini, sunt tutoriale pe youtube oricum mult mai bune decat ce as fi reusit eu sa compun la primul diy de acest gen. Cert este ca inafara de mainile mele zdrelite si julite, am reusit sa nu rup/stric nimic grav, desi am si improvizat putin pe alocuri la desfacut ornamentele. In usi, am gasit foarte putin insonorizant, iar la portbagaj si roata de rezerva mai deloc, masina fiind astfel plina de incinte acustice rezonante. Ciudat e ca chiar si asa, e mult mai izolata fonic standard decat Golful sau decat o Toyota Rav4 spre exemplu, deci probabil se reuseste efectul prin alte artificii. Ce am realizat este ca e mult mai de efect sa umpli cavitatea dintre cele 2 fete de tabla care compun usa/portbagajul cu insonorizant pe ambele parti, lucru pe care nu il pot surprinde in poze, deoarece gura de acces nu e foarte mare (se observa in poza cu usa deschisa si fata jos unde e cavitatea si ca am insistat cu insonorizant acolo, punand mai putin intre fata de usa si primul rand de tabla - oricum, poza e wip, am mai pus si acolo) . M-au ajutat si mainile subtirele si temperatura mare, care a facut materialul bituminos maleabil si usor de taiat/asezat. Desi nu am mai avut putere decat de o proba scurta de drum cu maxim 100 km/h, efectul este puternic resimtit, s-a redus mult zgomotul din masina la rulaj. Probabil daca as avea rabdare sa fac si podeaua, tavanul, stalpii, ar rezulta ceva deosebit, dar chiar si cu munca de acum e undeva la nivel de E-klasse/audi a6 ca perceptie, inclusiv sunetul infundat, plin si scurt cu care se inchid acum usile si portbagajul.
    3 points
  2. Ziua bună tuturor. Ziua de astăzi a început cam asa: a continuat cu La sfârșit s-a aplicat procesul muncii iar rezultatele foarte mulțumitoare. Îmi pare rău că rezultatul nu poate fi reprodus în fotografii. În două ședințe au fost făcute capota și plafonul, urmează în alte două ședințe ușile, aripile și spoilere față și spate. Partea plăcută, niciun element metalic nu este revopsit! O zi bună tuturor!
    2 points
  3. Intre timp am comandat si montat si scuturile pentru rezervoare. Am mers tot pe aluminiu, dar de 4 mm (deci un pic mai groase decat cel de motor). Achiziționate de pe acelasi site din Germania ( tot patent rusesc).
    2 points
  4. Experiențe de neuitat... Totuși, împărăția ar trebui ”să se facă ceva” să putem da laic și la moderatori deoarece ne dai tone de informații folositoare + imagini superbe iar noi nu te putem aprecia. Sau, dacă nu poate... 🤣 ”dă-ți domne demisia” apoi să cure cu inimi! PS ”Unchii noștri din cizmă” respectă limitele de viteză?
    1 point
  5. Capacul de la motor zici ca e de Touareg 7P Nu ma pricep la motor sa compar dar probabil ca e ceva asemanator , galeria de admisie parca e diferit pozitionata Pune covorase de cauciuc premium ptr noroi , orice e mai bine decat carpetele alea , anuleaza eleganta masinii cand le privesti si e pacat Sa o folosesti fara probleme , e o incantare sa stai pe scaunele alea late si confortabile langa consola centrala lata , te simti altfel ..
    1 point
  6. Daca voebim de marcile VAG, atat AVIA cat si Midocar asigura service pentru Skoda si VW. In plus, Midocar asigura service si pentru Audi iar AVIA pentru Seat.
    1 point
  7. M-am tot laudat ca mai postez ceva... Asa ca mi-am luat un Pinot Gris din 2022, o apa minerala cu bule si.... sa purcedem. Grecia... ep1. Anu' trecut, tot pe la final de iunie, am decis sa luam o cazare la mama Paralia Katerini Pamant Romanesc si sa ne plimbam in sus si in jos in jurul bazei de operatiuni speciale. In final am decis ca, desi fac mai putin haltere cu bagaje, conduc mai mult. Anu' asta... am zis sa fim nomazi; am luat (prin feb) cazare in vreo 4 locuri doua trolere mici in loc de mama Samsonite. Din pacate sotia duce lipsa de zile de concediu asa ca am fost pe fuga. Ziua 1. Ne trezim devreme dar plecam cu ceva intarziere. Pana la GR drum liber, cativa concetateni plecau in vacanta. Pe centura GR... dezastru, plin de TIR-uri de UA pe B1/acostament. Oamenii se odihneau. Dupa cateva injuraturi printre dinti... am trecut granita. Vreo 5 min asteptate prin sensuri si inca vreo 5 minute in vama... Transhumanta nu "se pornise". Inca. Iesim din Ruse... incepe DN-ul cu 3 benzi 2+1. O tanti de B, intr-un T-something, decide ca ea mege cu 70. Pe zona cu o banda. Stam dupa ea... aia e. Merem ce mere, putin nor... asa e cand iei cazarea cu 4 luni inainte... e loterie... treaba merge. Cateva masini de .ro... nimic special. Ceva mai incolo, o japoneza de .ro, din aia cu motor special, isi facea curaj sa depaseasca un TIR. Dupa vreo 3 tentative... se lasa. Zic OK, ma duc eu... ce sa vezi, omu meu se razgandeste. Side Assistul (da, era activ ca-mi tiuia detectoru fix ca la masinile de gunoi) nu ma detecteaza, aproape ca ma scoate de pe drum... Cel din spate deja imi taiase orice sansa de repliere... #aidecapumeu KD... reusesc de depasesc... pe cotrasens apare un camion... 2 secunde daca mai stateam pe banda lui se lasa cu #newhardwaredetected. La camion. Zic #aidepln, nu e bine, las-o usor. Continuam fara incidente... dupa Sofia... mare aglomeratie de colegi de BG... mergeau la mare. La greci. Pana in Kulata, pitsop la OeMVe... topup cu benzina de 100 si pauza pe pipiloi. In vama la Kulata coada, coada.... coada cat vezi cu ochii. Dupa 40 de minute de stat pe loc... reusesc sa ma strecor intre 2 camioane... in 20 de minute inaintez cat n-am stat pe loc... 40 de minute mai tarziu treceam granita.... #aminfrant Intram pe hautstrazi, incepem sa dam cu banu in pusculita, undeva la sud de Salonic, intr-o parcare, un pistor radar (ceva TrueCam-ish... ) Il vad inainte sa ma vada... pune camera la ochi, vede numarul de .ro (presupun) si o lasa jos. Instant. Stiu ca detectoarele de radar sunt interzise (chiar si posesia lor) asa ca... la pitstop-ul din Kulata l-am dat jos si l-am pus bine. Ajungem in Katerini (Paralia), parcam si... mergem sa comandam in Gyros. Ceva mai tarziu, ne cazam si incercam sa ne bucuram de restul zilei. Normal, cardul de iepuri nu mergea. Dau sa sun... Cosmote-ul nu permite apel de voce si date simultan... Ajung la hotel, dau de unu baiat istet la call center. Rezolv. Vremea era fix pe gustul meu, 27C, briza si un start subtire de nori. Apa rece. Dar rece. Normal ca am facut o baie. Vine seara, normal ca bagam vreo doua portii de fructe de mare "made in thailand" Aveam in plan o cina la un restaurante misto, sus pe multe dar cum vremea nu a permis... aia e. Vedem in septembrie. Si cam aia e. Stingerea. Fac ochi dimineata... ploaie. #aidepln_bis. Bag o cacafea decenta si pornim spre sud. Cer variabil, benzina de 100 2.4E... asa ca am incercat sa nu imi bat joc de ea. Pana am dat de el. De drum zic. 2x: Ajungem la noua cazare... vremea nu era cu noi. Piscina era... #arrrghhh!!!!! Aia e. Vederea.... Dam o fuga prin oras, nu pot abtine sa nu culeg 2-3 portocale Ne prinde o aversa... mancam.. zic hai sa vedem pietroaiele de la Delphi. Wowwwww!( (poza e facuta cu 18mmFF, deformeaza putin) Lasa cataroaiele si orasul. Dar drumul. Baaaa... ce drum! Dar ce drum!!!!! Ce pensiuni! Ce vedere!!! Ba dar ce vedere.... Si continuam sa urcam pana intram de tot in nori. Decidem sa ne intoarcem (mai aveam vreo 15l de benzina in rezervor) si oprim putin in Delphi. Ba ce vedere au astia.... #aidcapumeu Se face seara... decidem sa mancam la gazda. Dupa, mergem la bungalow(dap... bungalow) cu vedere pe masura. Si pat separat, la etaj pentru junior. Cat am bananait prin Itea (oraselul de jos) am luat niste cirese si un vin local (mai din sud). Asa ca, tantaroaicele lipsind, am zis sa ma bucur de vreme. Si de pini. S-a dus si ziua 2. Ne trezim, bag o cafea tare (#aideplm cat urasc cafeaua greceasca) mai banaim putin si o luam din loc. Destinatia... Patras. Decidem sa nu folosim autostrazi. Mergem jos in Itea, bag 44l de RON 100 cu 2.44E si facem dreapta pe un drum ingust. Dar ingust. Oprim in varf si aruncam o ultima privire in vale: Apoi o ultima privire spre Delphi. (Voi reveni). Continuam pe un drum frumos.... cu peisaje... WOOOWWWWW!! Ajungem la un lac de acumulare. Imens. Dar imens. Si incepem coborarea. Dupa o curba vedem asta: Cand ajungem la pusculita... 13.E trecerea... Ajungem la pensiune... ne cazam, fac o poza Si coboram sa mancam ceva ca se bateau lupii la gura noastra. Ce m-a surprins a fost atmosfera. #inpnm meniuri in engleza si greaca, oameni chill... comand o bere, sotia niste chestii de ale ei, copchilu vrea Fanta. Din ala cu 30% suc de portocale. Mai comand o bere.. doua: Si zicem sa merem la mare. Pun o intreabare: platim acum sau cand ne intoarcem... baiatu de la bar era zen. Platiti cand veniti. Bine... Ne intoarcem, baiatu nostru disparuse. Mai comand o Alfa, colega de camera o limonada... Zic hai sa platim ca deja am lenevit prea mult. Doua alfe si o limonada. Zic... nu, suna-l pe colegu.... stau astia vreo 5 minute. Se scarpina. Pana la urma nu raman dator ;)) Seara, dupa cina si dupa ce au stins toate luminile, am recuperat o carafa cu vin alb, mi-am luat un sezlong si... m-au uitat la stele. Asa s-a dus si ziua 3. - Va urma -
    1 point
  8. WP0ZZZ99ZAS712193.pdf @catalinmiti
    1 point
  9. @tavitaraMasina e a unui vloger auto destul de cunoscut in mediul online autohton, Andy Popescu il cheama. Acel TDI e un pamflet, trollat etc cum a mentionat si @Silviu_7. Desi omul are masini termice puternice printre care si un Lambo Aventador S, si-a luat o Tesla Model S pt brutalitatea acceleratiei. Cat despre cum e colantata masina, tine de gusturi, dar si aia e o exagerare pt a fii vizibila, sa-l identifice lumea prin trafic. Cat despre succesdul sau esecul masinilor electrice ar fi cateva chestii de mentonat: - discutam de un tip de propulsie care a devenit disponibila pt publicul larg de 13 ani aproximativ. - comparam propulsia electrica, cu varsta de 13 ani si randament de 98% (85-90% intregul sistem) cu una care are 120 de ani de evolutie, care in toata perioada asta nu a trecut de randament mecanic de 30% (50% au sistemele de propulsie ale masinilor de F1 cu tot cu partea electrica) - e normal ca marea majoritate sa nu si-le doreasca ca trebuie sa schimbe ceva in modul lor de viata, pt moment. In 10 ani vor evolua semnificativ si range anxiety va deveni doar o scuza - poluarea generata de productia/reciclarea masinilor electrice (incl. a acumulatorilor), productia de curent verde este mult mai usor de controlat decat milioane de masini cu DPF off si functie de camoflaj in mers (a se citi fum). Nu mai zic de poluarea fonica si de caldura emanata de motoarele termice. - aruncati un ochi la prodcuatorii de top din industria auto sa vedeti ce solutii tehnice electrificate au ales si incercati sa intelegeti de ce isi bat capul cu ele (hint: ieri s-a prezentat oficial Koenigsegg Gemera) - Telsa e la ora actuala cea mai evoluata masina electrica si a aruncat o masusa grea producatorilor europeni in ceea ce priveste pretul pe care trebuie sa il aiba o masina electrica. Da ca si "metal" e sub cele europene, dar pretul si tehnologia o recomanda. - intrebarea ce se intempla cu masina electrica dupa 5 ani sau mai vedem peste 5 ani e nefondata. Exista destule exemple si raspunsul e in mare aceelasi. Face f bine si are costuri infime de exploatare. worst case scenario undeva dupa 200k Km, ai de ales daca dai 10k euro pe o baterie noua sau iti iei alta masina (cam greu cu 10k euro sa iei alta noua). Sa nu incepeti ca la termice e mai ieftin sa repari motorul ca alea sunt povesti de la serviceul din colt si se numesc carpeli. Mai mult de atat dupa 2008 procentul masini termice care sa mearga fara probleme peste 2-300k Km este in cadere libera. Realitatea, chit ca va place sau nu este ca viitorul este al propulsiei electrice, are mult mai multe avantaje decat dejavantaje. In prezent singurul dejavantaj major este accumulatorul Li-Ion. Deja exista alternative, care cel putin pe hartie sunt extrem de promitatoare (LMPF). Pentru cei care sunteti asa proniti impotriva electrificarii: incercati sa va raspundeti voua, sincer, de ce sunteti impotriva
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!