Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 14.07.2023 în toate secţiunile

  1. Da, am informatii, la hyndai pica reductoare, pica motoare, pica bms-uri. Da, se schimba in garantie, primesti masina la schimb, bla bla, dar ti se pune exact aceasi piesa, nu ceva actualizat, deci posibilitatea sa pice in viitor, exista,dar oare garantia mai exista? Legat de costuri, o baterie de hybrid, nu plug-in, o panarama de 48v cu pana in 20ah daca imi aduc bine aminte, a fost vreo 10.000 euro. O baterie banala cu racire pe ventilatoare de calculator. Reductoarele si motoarele nu stiu cat costa, mai mult, cu siguranta. Defect mare de proiectare la tucson, asta hibrid simplu, nu plug-in. Daca ai scapat ceva lichide prin portbagaj, te-ai cam dus. Bateria nu prea e capsulata, iti intra toata apa prin gura de aer de aerisire racire a acesteia. Legat de multimedia, vai de capul lor, nu poti sa faci nimic, o gramada de bug-uri. Ai kona full electric, zboara masina aia, pana trebuie sa iei primul viraj unde acolo chiar zboara, de pe strada. De frane nu mai zic ca daca vrei sa faci o franare de urgenta de pe la 150 la ora, simti ca esti in cea mai jostnica masina, daca nu le ai cu volanul, pe romaneste, te cam duci dracu. Daca iei toate lucrurile astea in calcul, folosirea pe termen lung, fiabilitate, pregatire profesionala tehnicieni (zero, inveti totul prin incercari, documentatia este o gluma, cei de la suport tehnic ne intrebau pe noi daca am reusit sa gasim o solutie sa scrie si ei in documentatie), marca asta nu e ieftina deloc! Decat impactul initial este mic. In schimb am un vecin cu un id3, mai nou si un transporter ceva electric (nu cunosc modelul), astea sunt in alta liga, nu la fel de "ieftine" precum hyndai-urile, dar macar daca se strica ceva, masina ta nu devine experiment pentru reprezentanta. Asa ca aveti mare grija in ce investiti.
    4 points
  2. Wash, refuel, enjoy and repeat! Și.... hello, Bucharest pentru două zile. Îmi era dor de aglomerație și de cele 40 de grade! ODO: încă sub 14k Mai jos: consum A2 CT-Buc și consum in București care e cum e... mai mult am stat, ar trebui exprimat în litri pe oră, ca la utilaje.
    2 points
  3. Bravo Exista doua " realitati " peste tot in ziua de azi Una e spusa de cel care a dat bani si a cumparat ceva nou Si a doua , aia mai reala de fapt , e cea spusa de cineva din interior care de fapt stie ce se afla sub
    1 point
  4. @mihaita27, salut, 2k5 947 101B - am vazut tot pe aici la un coleg pe forum
    1 point
  5. Saaaaalut…bine ai revenit cu Baloo, ai lipsit de pe forum, destul de mult, dar am urmarit evolutia ta pe fb, ce sa faci, daca ne leaga fiarele astea de pe vremea cand aveai masina rosie😂😂 sa o stapaniti fericiti, si masina e tanc si lux in acelasi timp. brgds
    1 point
  6. Se da fata usii jos , iti atasez un tutorial pe care mi l-am facut cand am dat prima data fata jos Se desfac suruburile Fata usii e prinsa jos si lateral in clipsuri - se rup cand tragi de ele , trebuie puse noi Se incepe de jos si se trage pana se desfac toate clipsurile Apoi se ridica efectiv de fata usii in sus cu putere , fara frica , gandeste-te ca trebuie sa treci in sus de tabla indicata de sageata albastra Se scot conectoarele Oglinda e prinsa in 3 suruburi pozitionate destul de oblic - gaurile in tabla sunt de obicei acoperite cu un scotch textil Cablul oglinzii e prins cu un manson de cauciuc de fata usii , se impinge de el pana e dat in spate demontare fata usa.pdf Si la vopsit ai nevoie sa dai jos plasticul de jos din fata usii , bandoul Poate il vopsesti si pe ala E prins in cleme de genul : https://www.emag.ro/set-10-bucati-cleme-prindere-ornament-prag-vag-auto-cod-3c0853585-ba-20/pd/DTBZJRMBM/ Originale arata putin altfel dar eu am pus din astea fara probleme Si un surub din spate , in poza cu usa alba , gaura neagra din dreapta jos Si manerul la usa trebuie dat jos , are o gaura in laterala usii in dreptul manerului pentru a debloca sa poti scoate capacul manerului
    1 point
  7. Daca vrei sa nu ai aceasta dilema folosește-le pe cele OE, altfel poti încerca cu Beru. Cel putin la motorul CRTC cele OE sunt Beru.
    1 point
  8. @Nenciu Victor ai presimțit ceva! A fost făcut și refăcut plafonul, inclusiv stâlpii datorită diferențelor de nuanță a materialelor (nou/vechi). Însă departe de un rezultat pe măsura așteptărilor mele... Cel mai probabil voi achiziționa alt plafon/ stâlpi ce vor ajunge la un alt atelier! Încă sunt în dubii dacă să folosesc ,,alcantara,, 🤔 Legat de insonorizare, așa va rămâne! Decentă la acest capitol având în vedere regimul de exploatare. Îndrăznesc să spun că e mai silențioasă la viteze legale +/- 10 km/h față de o altă mașină din familie (Mazda CX-3, 2.0 benzină)😂 Am profitat de ocazie și am montat antena triplex. 🛰️ La începutul primăverii am bifat o scurtă și necesară sesiune de detailing la exterior, și anume: aplicat un strat de sealant Menzerna Power Lock, urmat de 2 straturi de ceara Collinite 476s, un tratament hidrofob al geamurilor și un dressing pe plastice și chedere! Am bifat și o revizie la motor (10.000 km și 10 luni de la precedenta, cu un consum de ~400ml de ulei), ocazie în care au fost remediate și niște pierderi ușoare de ulei prin înlocuirea garniturii capacului axei cu came, garnitura bușonului de umplere ulei, pâlnia de umplere ulei și al o-ringului de la cablajul injectoarelor. Tot în primăvară au fost înlocuite anvelopele de vară cu unele Pirelli P Zero și verificată geometria roților. La scurt timp după operațiune am avut ghinionul de a fisura o jantă, jantă ce a ajuns să fie sudată... așa că am completat lista căutărilor cu încă un reper! Listă ce devine tot mai greu de realizat, (de găsit repere OE intr-o stare decentă). Am reușit sa găsesc codul unui reper OE dorit de ceva timp, și anume capacul ce acoperă suportul telefonului, sau ce mai rămâne din el după renunțarea la telefon. Comandat și montat! Acum așteaptă lipirea unui magnet pe interior pentru a susține telefonul de zi cu zi Și cel mai de efect ,,upgrade'' , bucșa de la schimbătorul de viteze! ~40lei OE & 10min de muncă, cu totul alt feeling nemaiavând joc în schimbător! Late edit: Recent am sărbătorit 2 ani și 25.000 km împreună!🎂
    1 point
  9. @Andrei_72 le-a pus pe stand si a verificat in cat timp ajunge bujia la temperatura specificata de producator :P
    1 point
  10. Oricum am calcula ,ca sa faci economie trebuie sa cheltui mult
    1 point
  11. @tavitaraMasina e a unui vloger auto destul de cunoscut in mediul online autohton, Andy Popescu il cheama. Acel TDI e un pamflet, trollat etc cum a mentionat si @Silviu_7. Desi omul are masini termice puternice printre care si un Lambo Aventador S, si-a luat o Tesla Model S pt brutalitatea acceleratiei. Cat despre cum e colantata masina, tine de gusturi, dar si aia e o exagerare pt a fii vizibila, sa-l identifice lumea prin trafic. Cat despre succesdul sau esecul masinilor electrice ar fi cateva chestii de mentonat: - discutam de un tip de propulsie care a devenit disponibila pt publicul larg de 13 ani aproximativ. - comparam propulsia electrica, cu varsta de 13 ani si randament de 98% (85-90% intregul sistem) cu una care are 120 de ani de evolutie, care in toata perioada asta nu a trecut de randament mecanic de 30% (50% au sistemele de propulsie ale masinilor de F1 cu tot cu partea electrica) - e normal ca marea majoritate sa nu si-le doreasca ca trebuie sa schimbe ceva in modul lor de viata, pt moment. In 10 ani vor evolua semnificativ si range anxiety va deveni doar o scuza - poluarea generata de productia/reciclarea masinilor electrice (incl. a acumulatorilor), productia de curent verde este mult mai usor de controlat decat milioane de masini cu DPF off si functie de camoflaj in mers (a se citi fum). Nu mai zic de poluarea fonica si de caldura emanata de motoarele termice. - aruncati un ochi la prodcuatorii de top din industria auto sa vedeti ce solutii tehnice electrificate au ales si incercati sa intelegeti de ce isi bat capul cu ele (hint: ieri s-a prezentat oficial Koenigsegg Gemera) - Telsa e la ora actuala cea mai evoluata masina electrica si a aruncat o masusa grea producatorilor europeni in ceea ce priveste pretul pe care trebuie sa il aiba o masina electrica. Da ca si "metal" e sub cele europene, dar pretul si tehnologia o recomanda. - intrebarea ce se intempla cu masina electrica dupa 5 ani sau mai vedem peste 5 ani e nefondata. Exista destule exemple si raspunsul e in mare aceelasi. Face f bine si are costuri infime de exploatare. worst case scenario undeva dupa 200k Km, ai de ales daca dai 10k euro pe o baterie noua sau iti iei alta masina (cam greu cu 10k euro sa iei alta noua). Sa nu incepeti ca la termice e mai ieftin sa repari motorul ca alea sunt povesti de la serviceul din colt si se numesc carpeli. Mai mult de atat dupa 2008 procentul masini termice care sa mearga fara probleme peste 2-300k Km este in cadere libera. Realitatea, chit ca va place sau nu este ca viitorul este al propulsiei electrice, are mult mai multe avantaje decat dejavantaje. In prezent singurul dejavantaj major este accumulatorul Li-Ion. Deja exista alternative, care cel putin pe hartie sunt extrem de promitatoare (LMPF). Pentru cei care sunteti asa proniti impotriva electrificarii: incercati sa va raspundeti voua, sincer, de ce sunteti impotriva
    1 point
  12. Am rezolvat: 52 passenger door -> long coding -> byte 4, bit 1 checked (Mirror Memory Function active/installed)
    1 point
  13. 2.0 e cu...doar 30% mai mare decat un 1.5. Ambele sunt motoare mici. Motoare mari sunt de la 4 litri in sus.
    1 point
  14. Buna tuturor. Din pacate ma alatur si eu celor care au probleme cu mirosul urat in masina. De ceva vreme am problema asta, imi apare un miros urat, ca de otet dupa folosirea climei. Nu miroase la folosirea AC-ului, ci dupa pornirea urmatoare. Adica circul cu masina, folosesc AC-ul toate bune, nu miroase nimic urat; la urmatorul drum miroase in masina a otet de cum pornesc clima, indiferent ca e AC pornit sau ECON. Dupa ce folosesc o perioada AC-ul, mirosul dispare apoi ciclul se repeta. Am fost la un service pentru problema asta plus o incarcare de freon, ca imi racea cam slab. Mi-au completat cu freon si mi-au facut o igienizare/odorizare cum spun ei. Intr-adevar, dupa toate astea, raceste foarte bine si pe drumul pana casa se simtea ca au facut ceva, mirosea foarte bine in masina. Insa, a doua zi, aceeasi poveste: miros de otet in masina.... Nu mai stiu ce sa fac...am schimbat si filtrul de polen foarte des, insa nu ajuta deloc. Ce sfaturi mai aveti?
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!