Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 13.07.2023 în toate secţiunile
-
Am luatoooo! Prima zi alaturi de "Baloo" 🐻 (cum a fost denumit Phaetonul 😛) s-a desfasurat cu viteza luminii. Am ajuns la dealer, masina ma astepta in showroom cu vitrinele deschise, curatica, interiorul mirosind a lavanda, dealerul a vrut sa am parte de o experienta speciala asa ca mi-a oferit si garantie 6 luni gratis, puteam primi garantie extinsa +2 ani la un cost suplimentar. MOT-ul (verificare tehnica autorizata) a fost facuta in urma cu 2 zile, unde singurul defect constatat a fost o pierdere de lichid de frana la o conducta ce intra in etrier pe spate. Conducta a fost inlocuita in aceasi zi, verificat toate lichidele etc. In rest, masina nu a primit nici macar un "advisory", (recomandari de reparatie) a iesit PERFECT la toate punctele bifate! I-am facut asigurare (valabila in mai toate tarile din Europa)+ Recovery Assistance (pe teritoriul UK)-(70 GBP pe luna), se poate extinde acoperirea de recovery (chiar si cu repatriere pe platforma in caz de nevoie) pentru cand ies cu ea din tara in vacante. Am platit taxa de autostrazi + impozit (395 GBP/an), un plin de Diesel de la Shell (100 GBP) si am luato spre casa. Am plecat pe soare 25 de grade, la 80 de km distanta, deja 15 grade, ploaie torentiala...vara tipica in UK! 😄 Masina merge perfect, ai senzatie de Airbus, totul este la superlativ! Confortul si antifonarea sunt punctele forte ale acestei masini. La 110 km/h computerul de bord imi arata un consum de 5.7 l/100km. Am ajuns "acasica" si sunt obosit si fericit in acelasi timp dar mai mult obosit, ce zi! Am loc de parcare subteran, dar l-am parcat pe BALOO in parcarea exterioara a ansamblului doar ca sa ma uit la el 😄. M-am indragostit de masina asta! Cand o sa am timp promit niste poze mai bune + la interior.4 points
-
Si 7P lansat in 2010 e net superior la fiabilitate fata de 7L , deci a exista un progres vizibil si dupa 2008 Problemele la modelele din ultimii x ani este economia la orice si aici nu ne referim la motoare ci la toate celelalte care compun o masina - de la calitatea parbrizului la fiecare clema Per total rezulta diverse probleme , chiar daca nu sunt majore , care apar mai rapid in timp la modelele noi decat au aparut la modelele mai vechi2 points
-
ultimul 1.8tsi ea888 gen este este un motor genial. Il am personal pe Leon FR 5F si ajutat de cele 8 injectoare pe langa ca scoate consumuri si sub 6 (viteze sub 120km/h), ai si 180 cai care te ajuta in orice depasire, cu o plaja de putere foooarte mare. Motorul se simte foarte vioi chiar si in 2000 rpm, viteza urca (nu te omoara cuplul ca nu e diesel, dar are vlaga pana in 7000 rpm). Germania-Romania 6.3, Ploiesti-Oradea si retur 6.2, Bucuresti-Ploiesti si retur in fiecare zi 5.8-6.0 dimineta, 6.2-6.5 dupa ora 16.2 points
-
La cat costa un set , nici nu merita sa iti faci probleme Pui Beru si peste 80.000 km le schimbi preventiv Joaca de copii daca respecti procedura si faci asta preventiv , ptr ca se vor desface usor Eu sunt multumit ca le-am schimbat pe toate , dorm mai linistit1 point
-
1 point
-
Se da fata usii jos , iti atasez un tutorial pe care mi l-am facut cand am dat prima data fata jos Se desfac suruburile Fata usii e prinsa jos si lateral in clipsuri - se rup cand tragi de ele , trebuie puse noi Se incepe de jos si se trage pana se desfac toate clipsurile Apoi se ridica efectiv de fata usii in sus cu putere , fara frica , gandeste-te ca trebuie sa treci in sus de tabla indicata de sageata albastra Se scot conectoarele Oglinda e prinsa in 3 suruburi pozitionate destul de oblic - gaurile in tabla sunt de obicei acoperite cu un scotch textil Cablul oglinzii e prins cu un manson de cauciuc de fata usii , se impinge de el pana e dat in spate demontare fata usa.pdf Si la vopsit ai nevoie sa dai jos plasticul de jos din fata usii , bandoul Poate il vopsesti si pe ala E prins in cleme de genul : https://www.emag.ro/set-10-bucati-cleme-prindere-ornament-prag-vag-auto-cod-3c0853585-ba-20/pd/DTBZJRMBM/ Originale arata putin altfel dar eu am pus din astea fara probleme Si un surub din spate , in poza cu usa alba , gaura neagra din dreapta jos Si manerul la usa trebuie dat jos , are o gaura in laterala usii in dreptul manerului pentru a debloca sa poti scoate capacul manerului1 point
-
Daca vrei sa nu ai aceasta dilema folosește-le pe cele OE, altfel poti încerca cu Beru. Cel putin la motorul CRTC cele OE sunt Beru.1 point
-
Mulțumesc D.nl FLORIN pentru profesionalism. Solicitați cu încredere serviciile sale( reparatie spira Skoda Octavia 2 fl)1 point
-
@Nenciu Victor ai presimțit ceva! A fost făcut și refăcut plafonul, inclusiv stâlpii datorită diferențelor de nuanță a materialelor (nou/vechi). Însă departe de un rezultat pe măsura așteptărilor mele... Cel mai probabil voi achiziționa alt plafon/ stâlpi ce vor ajunge la un alt atelier! Încă sunt în dubii dacă să folosesc ,,alcantara,, 🤔 Legat de insonorizare, așa va rămâne! Decentă la acest capitol având în vedere regimul de exploatare. Îndrăznesc să spun că e mai silențioasă la viteze legale +/- 10 km/h față de o altă mașină din familie (Mazda CX-3, 2.0 benzină)😂 Am profitat de ocazie și am montat antena triplex. 🛰️ La începutul primăverii am bifat o scurtă și necesară sesiune de detailing la exterior, și anume: aplicat un strat de sealant Menzerna Power Lock, urmat de 2 straturi de ceara Collinite 476s, un tratament hidrofob al geamurilor și un dressing pe plastice și chedere! Am bifat și o revizie la motor (10.000 km și 10 luni de la precedenta, cu un consum de ~400ml de ulei), ocazie în care au fost remediate și niște pierderi ușoare de ulei prin înlocuirea garniturii capacului axei cu came, garnitura bușonului de umplere ulei, pâlnia de umplere ulei și al o-ringului de la cablajul injectoarelor. Tot în primăvară au fost înlocuite anvelopele de vară cu unele Pirelli P Zero și verificată geometria roților. La scurt timp după operațiune am avut ghinionul de a fisura o jantă, jantă ce a ajuns să fie sudată... așa că am completat lista căutărilor cu încă un reper! Listă ce devine tot mai greu de realizat, (de găsit repere OE intr-o stare decentă). Am reușit sa găsesc codul unui reper OE dorit de ceva timp, și anume capacul ce acoperă suportul telefonului, sau ce mai rămâne din el după renunțarea la telefon. Comandat și montat! Acum așteaptă lipirea unui magnet pe interior pentru a susține telefonul de zi cu zi Și cel mai de efect ,,upgrade'' , bucșa de la schimbătorul de viteze! ~40lei OE & 10min de muncă, cu totul alt feeling nemaiavând joc în schimbător! Late edit: Recent am sărbătorit 2 ani și 25.000 km împreună!🎂1 point
-
Pare ca ai pompa abs defecta si o sa necesite inlocuire Interfata la 200 lei este o clona chinezeasca. Un VCDS original este in jurul la 2xxx lei.1 point
-
1 point
-
Casco la electrice este la ~3% din valoarea de nou. Chiar putin sub as zice. Pana si cu Springul mergi mai mult de 100km. Si inca ceva. Masinile se incarca in majoritar acasa si/sau la destinatie. Statiile de putere pt tranzit sunt suficiente chiar. Marea problema este dorinta omului de a nu plati si complica masiv lucrurile.1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00