Clasament
- în toate secţiunile
-
Data personalizată
-
Tot timpul
31 Octombrie 2010 - 23 Noiembrie 2024
-
Anual
24 Noiembrie 2023 - 23 Noiembrie 2024
-
Lunar
24 Octombrie 2024 - 23 Noiembrie 2024
-
Săptămânal
17 Noiembrie 2024 - 23 Noiembrie 2024
-
Astăzi
24 Noiembrie 2024 - 23 Noiembrie 2024
-
Data personalizată
12.07.2023 - 12.07.2023
-
Tot timpul
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 12.07.2023 în toate secţiunile
-
Va salut baieti! (si fete) 😜 N-am mai fost activ pe forum de ceva vreme avand in vedere ca ultimele 2 masini pe care le-am avut in garaj in ultima perioada au fost un BMW 530XD automat si un 630i Cabrio manual, dar uite ca am revenit in grupul VAG cu o masina speciala🙂. Cred ca unii "ma stiti" de ceva vreme de pe acest forum si nu numai, fiind fost posesor de Tiguan 4motion, Golf GTI DSG, Porsche Cayenne diesel, Cayenne Turbo, masini pe care le-am si prezentat aici in urma cu cativa ani. De ceva vreme locuiesc in UK, unde am hotarat sa incep o viata noua impreuna cu sotia, iar dupa multe eforturi de adaptare sociala, financiara, legislativa pana si rutiera, am reusit sa intru in NORMAL (mi-a fost FOARTE GREU sa ma adaptez cu condusul pe partea opusa, mi-a luat 1 luna sa nu ma mai urc cu rotile din stanga peste "gazoanele" oamenilor 😄 si sa nu mai fiu claxonat de tiruri pe autostrazi pentru ca ma apropiam prea tare de ele). Limba o stiam de mic, desi accentul din partea de Nord a Angliei este crunt, nu are nici o legatura cu engleza pe care o stim noi de la BBC, de multe ori am impresia ca oamenii astia "latra", inca nu pot sa spun ca inteleg 100% ce spun, pentru ca nu folosesc consoanele DELOC!!! In timp am inceput sa ma descurc, fiind intrun loc nou, mi-am invins fricile si am hotarat ca vreau sa imi castig existenta intrun domeniu care nu neaparat sa imi ofere placere, dar sa ma motiveze sa ma ridic dimineata din pat fara sa imi provoace sila. Am inceput sa imi pun intrebarea "ce mi-ar placea sa fac?" Raspunsul a fost usor, cam tot ce imi trecea prin minte inclina spre cuvantul "MASINI"! Asa ca dupa ce am aplicat la mai multe joburi din industria auto pe platforme de recrutare, in diverse domenii, am fost chemat la interviu de un manager al unei companii din industria auto (TOP 5 in lume, nu ii dau nume pentru ca nu face parte din grupul VAG si sa nu se considere ca fac reclama) pentru o pozitie de distributie piese auto si accesorii. Am acceptat pe loc, asa ca pe scurt, mai toate reprezentantele, colectionarii si dealerii de masini, garajele de reparatii si restaurari auto din partea de Nord isi primesc piesele si produsele de intretinere auto de la mine. Prin prisma jobului, am avut ocazia sa cunosc oameni pasionati, sa intru in contact cu cele mai rare si exclusiviste modele de masini si sa ma bucur zilnic de cuvantul "masini" , exact ce mi-am dorit! (ai grija ce iti doresti ca poate se indeplineste) Daca vreti sa aruncati un ochi la masinile cu care intru in contact si vreti sa dezbatem discutii despre masini si nu numai in privat, va invit sa aruncati un ochi pe pagina mea de Facebook: Corado Sergiu unde mai postez din experientele mele. Da, urmeaza sa fac 38 de ani si sunt de moda veche, n-am insta! 😄 Si uite ca a venit vremea ca dupa multa munca si efort sa imi fac o bucurie pe 4 roti! Avand in vedere ca 80% din timp conduc pe autostrada, ma gandeam la o masina mare, diesel, cu tractiune integrala cat mai confortabila. Aveam un buget prestabilit asa ca trebuia sa ma limitez la ceva 2010-2015, principalul criteriu pentru mine era sa fie o masina INTRETINUTA, in detrimentul optionalelor si configuratiei! Majoritatea masinilor din clasa de lux cam au tot ce mi-am dorit din standard, asa ca nu ma prea interesau optiunile. Am condus S class, BMW seria 7, Audi A8, Porsche Panamera din perioada mai sus mentionata si mi-au placut toate, fiecare avand plusuri si minusuri. Saptamana trecuta, unul din clientii mei a primit o masina care mi-a atras privirea, nu prin designul exterior, ci prin ceea ce avea sa ofere la interior si faptul ca avea 56 000 mile adica vreo 90 000 km! Si uite ca m-a pus "necuratu" 😈 sa ma rotesc in jurul ei, sa constat ca arata aproape ca o masina noua, sa ii deschid usa si sa ma urc in ea si sa constat ca inca miroase a "nou+piele naturala". Nu stiu daca ma credeti, dar m-a trecut un fior cand am atins pielea de pe scaune si lemnul de pe bord. Am pus contactul si trimurile "s-au ascuns" in bord facand loc gurilor de ventilatie sa "sufle" aer rece, muzica a pornit incet, suav, la o calitate superioara, am inchis usa grea ce sustinea geamul dublu si nu se mai auzea nimic de afara, senzatie pe care am traito doar in seria 7 E38, acea senzatie "analogica" de masina facuta pe "vremea aia", genul de masina TANC. Ma uitam la logo-ul volanului pe care il tineam strans in mana si nu imi venea sa cred ca scrie VW. Nu mai statusem niciodata intr-un Phaeton, era o experienta noua, ma simteam ca la teatru pentru prima oara, cumva confortabil dar emotionat. Am plecat de la dealer, in timp ce am ras singur pana acasa la fel ca Firicel din Las Fierbinti si am inceput sa ma framant. Masina asta ma marcase! N-am dormit toata noaptea, am inceput sa "SAP" pe Youtube tot ce se poate despre modelul acesta de masina documentandu-ma cat s-a putut. Stiam ca are aceasi platforma, tren de rulare (articulatie, suspensie) ca si Bentley Flying Spur, dar cam atat. Asa ca mi-am facut curaj si l-am sunat pe dealer sa ma programez la un drive test cu ea. Sambata (ieri) am fost sa "ma dau" cu masina, nu vreau sa va plictisesc cu detalii despre senzatia si confortul oferit, pentru mine a fost la superlativ, peste tot ce am condus pana acum, daca nepotul lui Porsche, Ferdinand Piech, cel care a facut Bugatti Veyron, a facut si aceasta masina, inseamna ca e "ce trebuie" !😄 (of, marketingul asta). Masina a fost detinuta de noua de un director de banca, NU!! nu a fost detinuta de o "babuta" care mergea la piata, ci de un "batranel" care mergea la banca . 😄 Pe scurt, m-am intors la dealer si am depus avansul pentru ea. Urmeaza sa primeasca servisare noua si o verificare tehnica autorizata asa ca voi ridica masina abia saptamana viitoare, asadar: VOLKSWAGEN PHAETON V6 TDI 4MOTION facelift 2011 Dotari: *Air Suspension CDC - Continuous Damping Control-Auto Leveling +(Low/Normal/High) *Eucalyptus Wood Trim *Classic Style Vienna- Anthracite & 12Way Electric Front Heated Seats *Leather Heated Multifunction Steering Wheel *Adaptive Cruise Control *Headlights - Bi-Xenon+DRL+Washer System+LED-Taillights *Night Sensor-Coming-Leaving Home Function *Air Conditioning - 4 Zone Electronic Climate Control *RNS 810 DVD Touch Screen Satellite Navigation System +MP3+ Google Maps with voice Control & Display+ Computer *Audio System – 8 Channel Surround Sound Amplifier with 10 Speakers *Electric Windows Front+Rear-Defrosted *8 Airbags – Driver + Front Passenger with Deactivation Switch, Curtain Front and Rear, Front Seat Side Impact + Rear Side *Door Mirrors - Electrically Folding+Adjustable and Heated *Alarm with Interior Protection *17in Impression Alloy Wheels with AntiTheft Wheel bolts *ABS - Anti-Lock Braking System+ASR - Anti Slip Regulation *HBA - Hydraulic Brake Assist *ESP - Electronic Stability Programme *Differential Lock – Electronic *EBD-Electronic Brake Pressure Distribution *Armrest - Front Centre *Central Locking with Remote Control *Crash Sensor - Automatic Door Unlocking in the Event of an Accident *Cup Holders - Front and Rear *Full size alloy spare Wheel *Heated Windscreen Washer Jets *Parking Sensors Front+Rear *Power Assisted Steering - Speed Sensitive *Remote fuel flap & bootlid & tailgate release Imi cer scuze pentru calitatea pozelor, sunt doar cateva din telefonul sotiei, voi reveni cu poze detaliate dupa ce voi ridica masina, abia astept 🤪:2 points
-
Am luatoooo! Prima zi alaturi de "Baloo" 🐻 (cum a fost denumit Phaetonul 😛) s-a desfasurat cu viteza luminii. Am ajuns la dealer, masina ma astepta in showroom cu vitrinele deschise, curatica, interiorul mirosind a lavanda, dealerul a vrut sa am parte de o experienta speciala asa ca mi-a oferit si garantie 6 luni gratis, puteam primi garantie extinsa +2 ani la un cost suplimentar. MOT-ul (verificare tehnica autorizata) a fost facuta in urma cu 2 zile, unde singurul defect constatat a fost o pierdere de lichid de frana la o conducta ce intra in etrier pe spate. Conducta a fost inlocuita in aceasi zi, verificat toate lichidele etc. In rest, masina nu a primit nici macar un "advisory", (recomandari de reparatie) a iesit PERFECT la toate punctele bifate! I-am facut asigurare (valabila in mai toate tarile din Europa)+ Recovery Assistance (pe teritoriul UK)-(70 GBP pe luna), se poate extinde acoperirea de recovery (chiar si cu repatriere pe platforma in caz de nevoie) pentru cand ies cu ea din tara in vacante. Am platit taxa de autostrazi + impozit (395 GBP/an), un plin de Diesel de la Shell (100 GBP) si am luato spre casa. Am plecat pe soare 25 de grade, la 80 de km distanta, deja 15 grade, ploaie torentiala...vara tipica in UK! 😄 Masina merge perfect, ai senzatie de Airbus, totul este la superlativ! Confortul si antifonarea sunt punctele forte ale acestei masini. La 110 km/h computerul de bord imi arata un consum de 5.7 l/100km. Am ajuns "acasica" si sunt obosit si fericit in acelasi timp dar mai mult obosit, ce zi! Am loc de parcare subteran, dar l-am parcat pe BALOO in parcarea exterioara a ansamblului doar ca sa ma uit la el 😄. M-am indragostit de masina asta! Cand o sa am timp promit niste poze mai bune + la interior.2 points
-
1.8 TSI - inlocuit cu 2.0 TSI - fara probleme 1.4 TSI inlocuit cu 1.5 TSI fara probleme 1.2 TSI inlocuit cu 1.0 TSI fara probleme DSG DQ200 - cred ca nu le pasa, ca problema e prea veche. Concluzie - cel putin in 75% din cazuri, modele noi sunt mai fiabile decat cele din 2006-2008 Q.E.D.2 points
-
Lucrezi in domeniu ? Eu da Unele modele sunt chiar mai bune si mai bine facute ca cele din 2008. Exemplu : passat B6 vs B82 points
-
Pe noul Tiguan va fi tdi-ul, mai mult ca sigur si pe Passat.1 point
-
Trebuie mers sa iti puna testerul VCDS(VAGCOM) si vazut daca ai erori memorate. Cauta un mecanic bun. Poti sa incerci si la serviceurile dealerilor AviaMotors/ Brady vad ca esti din Bucuresti. Sau contacteaza-i pe cei 2 de pe forum, F l o r i n sau Al Bundy, au anunturi la Servicii.1 point
-
Intre timp , toata compasiunea pentru cei care sunt nevoiti sa suporte Bucurestiul , majoritatea masini termice , evident https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/bucurestiul-pe-locul-doi-in-lume-la-aglomeratia-de-pe-sosele-soferii-au-petrecut-in-trafic-anul-trecut-aproape-cinci-zile-24208271 point
-
În România, 18 mașini electrice se bat pe o stație de încărcare. https://newsweek.ro/auto/27600-de-masini-electrice-se-bat-pe-1500-de-statii-in-romania-top-10-modele-inregistrate-in-2023 Dupa atatia ani …mult prea putine statii. Cele din grupul VAG1 point
-
Chiar si daca banii n-ar fi o problema, electricele tot nu sunt ceea ce trebuie sa fie pentru toata lumea, in Romania, in conditiile de la noi, cu blocuri, cu distante mari de parcurs, cu statii electrice de incarcare destul de rare, inca, samd. Discutam despre adoptie in masa cand vin cu baterii solid state, 20 ani durata de viata, max 10% degradare iarna pe frig, 1000km autonomie in conditii optime, incarcare 10-80% in 5-10 minute si pret, plus minus, similar cu una termica. Atunci discutam. Pana atunci, cei care au curiozitatea, care au un scenariu specific, care au bani suficienti, vor plati costul R&D-ului cumparand masini electrice si le multumim pe aceasta cale.1 point
-
1 point
-
Bravo, ma bucur!E surioara cu a mea (vezi topicul meu).Asta are 250.000 si unde ma duc, mi-au spus ca n-au vazut model asa intretinut, chiar nu are o zgarietura la interior/exterior, ceva greu de gasit. Sunt tancuri, ce o face speciala e faptul ca e inchegata plus duritatea sasiului, faci un drum lung fara s-o auzi cum lucreaza plasticele sau sasiul, ruleaza foarte finut. Masina asta da dependenta, e greu sa explici cum se simte, iar eu am avut ocazia sa conduc mai toate masinile comune pe la noi, iar Phaeton nu condusesem asa ca l-am luat din ce am citit pe net la altii si da, chiar e peste alte marci. La kilometrajul ala, n-ai ce sa schimbi doar ulei motor si filtre. Si in timp o sa descoperi multe chestii la masina asta, dupa un drum lung spre exemplu, cand o incui se adjusteaza suspensia sa fie cat mai plana, sau daca ai urechea fina, daca stai in ea, cu motor oprit, o sa auzi ca face tot felu de zgomote la anumite intervale. Eu am avut si Phaeton 2006 si la fel, parca era vie. Ai grija sa-i blochezi pernele la vulcanizare/service.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Pana la urma ai sau nu senzori de monitorizare a interiorului ? ... vezi ca dupa 10 ani, alarmele astea de fabrica sunt cam pe ultimul drum. Au in interior o baterie de backup NiMH care incepe sa curga si treptat iti corodeaza placa de baza din interiroul sirenei. Rezultatul, initial poate sa functioneze eratic iar intr-un final sa nu mai functioneze deloc. Ai scanat masina cu tester de diagnoza, erori legate de alarma nu ai ?1 point
-
1 point
-
Daca renunti la tigari poti sa mai dai mancare la inca 50 de pisici1 point
-
Nu m-am putut abtine si am comis-o... modul custom de control al valvelor din telecomanda si downpipes cu catalizatoare cu 300 de celule, euro 6 equivalent. Rezultatul este wow, este exact ce-mi doream: cu valvele inchise, a ramas 95% la fel ca inainte, foarte linistita, deloc deranjanta, fix ce nu voiam sa stric. singura exceptie cu valvele inchise e la cold start, acum in alea 30s cat sta turata si merge pe modul acela de incalzire a catalizatoarelor, este destul de galagioasa si cu valvele inchise cu valvele deschise (mai ales ca acum cu modulul de control le pot deschide pe amandoua) este "gizas f-ing christ"1 point
-
1 point
-
1 point