Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 11.07.2023 în toate secţiunile

  1. Va salut baieti! (si fete) 😜 N-am mai fost activ pe forum de ceva vreme avand in vedere ca ultimele 2 masini pe care le-am avut in garaj in ultima perioada au fost un BMW 530XD automat si un 630i Cabrio manual, dar uite ca am revenit in grupul VAG cu o masina speciala🙂. Cred ca unii "ma stiti" de ceva vreme de pe acest forum si nu numai, fiind fost posesor de Tiguan 4motion, Golf GTI DSG, Porsche Cayenne diesel, Cayenne Turbo, masini pe care le-am si prezentat aici in urma cu cativa ani. De ceva vreme locuiesc in UK, unde am hotarat sa incep o viata noua impreuna cu sotia, iar dupa multe eforturi de adaptare sociala, financiara, legislativa pana si rutiera, am reusit sa intru in NORMAL (mi-a fost FOARTE GREU sa ma adaptez cu condusul pe partea opusa, mi-a luat 1 luna sa nu ma mai urc cu rotile din stanga peste "gazoanele" oamenilor 😄 si sa nu mai fiu claxonat de tiruri pe autostrazi pentru ca ma apropiam prea tare de ele). Limba o stiam de mic, desi accentul din partea de Nord a Angliei este crunt, nu are nici o legatura cu engleza pe care o stim noi de la BBC, de multe ori am impresia ca oamenii astia "latra", inca nu pot sa spun ca inteleg 100% ce spun, pentru ca nu folosesc consoanele DELOC!!! In timp am inceput sa ma descurc, fiind intrun loc nou, mi-am invins fricile si am hotarat ca vreau sa imi castig existenta intrun domeniu care nu neaparat sa imi ofere placere, dar sa ma motiveze sa ma ridic dimineata din pat fara sa imi provoace sila. Am inceput sa imi pun intrebarea "ce mi-ar placea sa fac?" Raspunsul a fost usor, cam tot ce imi trecea prin minte inclina spre cuvantul "MASINI"! Asa ca dupa ce am aplicat la mai multe joburi din industria auto pe platforme de recrutare, in diverse domenii, am fost chemat la interviu de un manager al unei companii din industria auto (TOP 5 in lume, nu ii dau nume pentru ca nu face parte din grupul VAG si sa nu se considere ca fac reclama) pentru o pozitie de distributie piese auto si accesorii. Am acceptat pe loc, asa ca pe scurt, mai toate reprezentantele, colectionarii si dealerii de masini, garajele de reparatii si restaurari auto din partea de Nord isi primesc piesele si produsele de intretinere auto de la mine. Prin prisma jobului, am avut ocazia sa cunosc oameni pasionati, sa intru in contact cu cele mai rare si exclusiviste modele de masini si sa ma bucur zilnic de cuvantul "masini" , exact ce mi-am dorit! (ai grija ce iti doresti ca poate se indeplineste) Daca vreti sa aruncati un ochi la masinile cu care intru in contact si vreti sa dezbatem discutii despre masini si nu numai in privat, va invit sa aruncati un ochi pe pagina mea de Facebook: Corado Sergiu unde mai postez din experientele mele. Da, urmeaza sa fac 38 de ani si sunt de moda veche, n-am insta! 😄 Si uite ca a venit vremea ca dupa multa munca si efort sa imi fac o bucurie pe 4 roti! Avand in vedere ca 80% din timp conduc pe autostrada, ma gandeam la o masina mare, diesel, cu tractiune integrala cat mai confortabila. Aveam un buget prestabilit asa ca trebuia sa ma limitez la ceva 2010-2015, principalul criteriu pentru mine era sa fie o masina INTRETINUTA, in detrimentul optionalelor si configuratiei! Majoritatea masinilor din clasa de lux cam au tot ce mi-am dorit din standard, asa ca nu ma prea interesau optiunile. Am condus S class, BMW seria 7, Audi A8, Porsche Panamera din perioada mai sus mentionata si mi-au placut toate, fiecare avand plusuri si minusuri. Saptamana trecuta, unul din clientii mei a primit o masina care mi-a atras privirea, nu prin designul exterior, ci prin ceea ce avea sa ofere la interior si faptul ca avea 56 000 mile adica vreo 90 000 km! Si uite ca m-a pus "necuratu" 😈 sa ma rotesc in jurul ei, sa constat ca arata aproape ca o masina noua, sa ii deschid usa si sa ma urc in ea si sa constat ca inca miroase a "nou+piele naturala". Nu stiu daca ma credeti, dar m-a trecut un fior cand am atins pielea de pe scaune si lemnul de pe bord. Am pus contactul si trimurile "s-au ascuns" in bord facand loc gurilor de ventilatie sa "sufle" aer rece, muzica a pornit incet, suav, la o calitate superioara, am inchis usa grea ce sustinea geamul dublu si nu se mai auzea nimic de afara, senzatie pe care am traito doar in seria 7 E38, acea senzatie "analogica" de masina facuta pe "vremea aia", genul de masina TANC. Ma uitam la logo-ul volanului pe care il tineam strans in mana si nu imi venea sa cred ca scrie VW. Nu mai statusem niciodata intr-un Phaeton, era o experienta noua, ma simteam ca la teatru pentru prima oara, cumva confortabil dar emotionat. Am plecat de la dealer, in timp ce am ras singur pana acasa la fel ca Firicel din Las Fierbinti si am inceput sa ma framant. Masina asta ma marcase! N-am dormit toata noaptea, am inceput sa "SAP" pe Youtube tot ce se poate despre modelul acesta de masina documentandu-ma cat s-a putut. Stiam ca are aceasi platforma, tren de rulare (articulatie, suspensie) ca si Bentley Flying Spur, dar cam atat. Asa ca mi-am facut curaj si l-am sunat pe dealer sa ma programez la un drive test cu ea. Sambata (ieri) am fost sa "ma dau" cu masina, nu vreau sa va plictisesc cu detalii despre senzatia si confortul oferit, pentru mine a fost la superlativ, peste tot ce am condus pana acum, daca nepotul lui Porsche, Ferdinand Piech, cel care a facut Bugatti Veyron, a facut si aceasta masina, inseamna ca e "ce trebuie" !😄 (of, marketingul asta). Masina a fost detinuta de noua de un director de banca, NU!! nu a fost detinuta de o "babuta" care mergea la piata, ci de un "batranel" care mergea la banca . 😄 Pe scurt, m-am intors la dealer si am depus avansul pentru ea. Urmeaza sa primeasca servisare noua si o verificare tehnica autorizata asa ca voi ridica masina abia saptamana viitoare, asadar: VOLKSWAGEN PHAETON V6 TDI 4MOTION facelift 2011 Dotari: *Air Suspension CDC - Continuous Damping Control-Auto Leveling +(Low/Normal/High) *Eucalyptus Wood Trim *Classic Style Vienna- Anthracite & 12Way Electric Front Heated Seats *Leather Heated Multifunction Steering Wheel *Adaptive Cruise Control *Headlights - Bi-Xenon+DRL+Washer System+LED-Taillights *Night Sensor-Coming-Leaving Home Function *Air Conditioning - 4 Zone Electronic Climate Control *RNS 810 DVD Touch Screen Satellite Navigation System +MP3+ Google Maps with voice Control & Display+ Computer *Audio System – 8 Channel Surround Sound Amplifier with 10 Speakers *Electric Windows Front+Rear-Defrosted *8 Airbags – Driver + Front Passenger with Deactivation Switch, Curtain Front and Rear, Front Seat Side Impact + Rear Side *Door Mirrors - Electrically Folding+Adjustable and Heated *Alarm with Interior Protection *17in Impression Alloy Wheels with AntiTheft Wheel bolts *ABS - Anti-Lock Braking System+ASR - Anti Slip Regulation *HBA - Hydraulic Brake Assist *ESP - Electronic Stability Programme *Differential Lock – Electronic *EBD-Electronic Brake Pressure Distribution *Armrest - Front Centre *Central Locking with Remote Control *Crash Sensor - Automatic Door Unlocking in the Event of an Accident *Cup Holders - Front and Rear *Full size alloy spare Wheel *Heated Windscreen Washer Jets *Parking Sensors Front+Rear *Power Assisted Steering - Speed Sensitive *Remote fuel flap & bootlid & tailgate release Imi cer scuze pentru calitatea pozelor, sunt doar cateva din telefonul sotiei, voi reveni cu poze detaliate dupa ce voi ridica masina, abia astept 🤪:
    3 points
  2. Pt unii ,acceleratia brutala si costurile de alimentare mici nu sunt suficiente pt a considera o masina potrivita .
    3 points
  3. Next time cand iesi / intri din / in ROU, mergi pe Turnu, Arad. Chiar luna trecuta cand am fost in AT nu am stat mai mult de 5 min, in contextul in care pe Nadlac imi arata-site trafic PF- timpi estimati de cca. 20-60 min. pe sens intrare/ iesire.
    3 points
  4. Chiar si daca banii n-ar fi o problema, electricele tot nu sunt ceea ce trebuie sa fie pentru toata lumea, in Romania, in conditiile de la noi, cu blocuri, cu distante mari de parcurs, cu statii electrice de incarcare destul de rare, inca, samd. Discutam despre adoptie in masa cand vin cu baterii solid state, 20 ani durata de viata, max 10% degradare iarna pe frig, 1000km autonomie in conditii optime, incarcare 10-80% in 5-10 minute si pret, plus minus, similar cu una termica. Atunci discutam. Pana atunci, cei care au curiozitatea, care au un scenariu specific, care au bani suficienti, vor plati costul R&D-ului cumparand masini electrice si le multumim pe aceasta cale.
    2 points
  5. Daca o Tesla e lovita in spate, asigurarile o considera dauna totala, atat de scumpa e reparatia. Totul e bine cat masina e intreaga, apoi constati ca e de unica folosinta. Ma-ntreb cat o fi un CASCO la o Tesla. Sau, mai rau, cat poti fi despagubit pe RCA.
    2 points
  6. În România, 18 mașini electrice se bat pe o stație de încărcare. https://newsweek.ro/auto/27600-de-masini-electrice-se-bat-pe-1500-de-statii-in-romania-top-10-modele-inregistrate-in-2023 Dupa atatia ani …mult prea putine statii. Cele din grupul VAG
    1 point
  7. Avem o electrica si mai multe termice. Electrica se incarca de la panouri, costurile de rulare sunt destul de mici. In oras e o alegere buna. Dar la orice drum mai lung de 100km pe sens, pur si simplu nu merita sa iti bati capul cu ea. Trebuie neaparat sa pleci cu ea incarcata la maximum, iar daca ai chef sa mai mergi pe undeva trebuie sa te apuci sa cauti statii de incarcare, sa o incarci, o pierdere de timp si stress inutil. Si mai e ceva ce tine de modul in care se conduce o electrica: daca in linie dreapta acceleratia te poate pacali ca esti intr-o masina sportiva, pe viraje si la schimbarea de directie se simte greutatea mare. No fun.
    1 point
  8. @tavitaraMasina e a unui vloger auto destul de cunoscut in mediul online autohton, Andy Popescu il cheama. Acel TDI e un pamflet, trollat etc cum a mentionat si @Silviu_7. Desi omul are masini termice puternice printre care si un Lambo Aventador S, si-a luat o Tesla Model S pt brutalitatea acceleratiei. Cat despre cum e colantata masina, tine de gusturi, dar si aia e o exagerare pt a fii vizibila, sa-l identifice lumea prin trafic. Cat despre succesdul sau esecul masinilor electrice ar fi cateva chestii de mentonat: - discutam de un tip de propulsie care a devenit disponibila pt publicul larg de 13 ani aproximativ. - comparam propulsia electrica, cu varsta de 13 ani si randament de 98% (85-90% intregul sistem) cu una care are 120 de ani de evolutie, care in toata perioada asta nu a trecut de randament mecanic de 30% (50% au sistemele de propulsie ale masinilor de F1 cu tot cu partea electrica) - e normal ca marea majoritate sa nu si-le doreasca ca trebuie sa schimbe ceva in modul lor de viata, pt moment. In 10 ani vor evolua semnificativ si range anxiety va deveni doar o scuza - poluarea generata de productia/reciclarea masinilor electrice (incl. a acumulatorilor), productia de curent verde este mult mai usor de controlat decat milioane de masini cu DPF off si functie de camoflaj in mers (a se citi fum). Nu mai zic de poluarea fonica si de caldura emanata de motoarele termice. - aruncati un ochi la prodcuatorii de top din industria auto sa vedeti ce solutii tehnice electrificate au ales si incercati sa intelegeti de ce isi bat capul cu ele (hint: ieri s-a prezentat oficial Koenigsegg Gemera) - Telsa e la ora actuala cea mai evoluata masina electrica si a aruncat o masusa grea producatorilor europeni in ceea ce priveste pretul pe care trebuie sa il aiba o masina electrica. Da ca si "metal" e sub cele europene, dar pretul si tehnologia o recomanda. - intrebarea ce se intempla cu masina electrica dupa 5 ani sau mai vedem peste 5 ani e nefondata. Exista destule exemple si raspunsul e in mare aceelasi. Face f bine si are costuri infime de exploatare. worst case scenario undeva dupa 200k Km, ai de ales daca dai 10k euro pe o baterie noua sau iti iei alta masina (cam greu cu 10k euro sa iei alta noua). Sa nu incepeti ca la termice e mai ieftin sa repari motorul ca alea sunt povesti de la serviceul din colt si se numesc carpeli. Mai mult de atat dupa 2008 procentul masini termice care sa mearga fara probleme peste 2-300k Km este in cadere libera. Realitatea, chit ca va place sau nu este ca viitorul este al propulsiei electrice, are mult mai multe avantaje decat dejavantaje. In prezent singurul dejavantaj major este accumulatorul Li-Ion. Deja exista alternative, care cel putin pe hartie sunt extrem de promitatoare (LMPF). Pentru cei care sunteti asa proniti impotriva electrificarii: incercati sa va raspundeti voua, sincer, de ce sunteti impotriva
    1 point
  9. Cat timp e baba la cosmetica, ne apucăm de plafon
    1 point
  10. @dan_ionut: Ma bucur ca mai exista posesori de Phaeton si pot sa mai aflu pareri, sugestii, intradevar motorul este foarte rezistent, l-am avut pe un Cayenne prima generatie (facelift), cred ca si cutia de viteze este similara. (ZF6HP) Masina a mers impecabil pana pe la 280 000 km, doar revizii, bujii, role si curele am schimbat la el si putina mentenanta, curatare admisie etc..N-am avut nici o problema majora, doar consumabile ca la orice alta masina. Sa speram ca si Phaetonul este la fel de fiabil! 😛 Parerea mea umila despre masina din test drive-ul de 10 minute s-ar rezuma la urmatoarele aspecte: confortul, silentiozitatea, lipsa vibratiilor, stabilitatea, calitatea materialelor, ceasurile de bord si interiorul sunt la superlativ! 💪 As mai adauga si ergonomia scaunelor, sistemul audio, chiar si mirosul, cat este de inchegata masina, precizia directiei si feelingul "analogic" de "ceas elvetian" pe care il ofera, pur si simplu m-a "dat pe spate", pot intelege ADN-ul Bentley! 😲 Abia astept sa o iau acasa, sa pot sa o "descopar" in detaliu.
    1 point
  11. I-am facut o vizita lui @voinea sa mai bifez un pitic de-al meu, sa aflu cifrele reale ale masinii. Momentan pentru modelele 2022+ nu exista soft pentru DSG deci mai ramanem in garantie o perioada.
    1 point
  12. Era un model S. Sigla e doar un trolling pt h8eri
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!