Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 10.07.2023 în toate secţiunile

  1. Va salut baieti! (si fete) 😜 N-am mai fost activ pe forum de ceva vreme avand in vedere ca ultimele 2 masini pe care le-am avut in garaj in ultima perioada au fost un BMW 530XD automat si un 630i Cabrio manual, dar uite ca am revenit in grupul VAG cu o masina speciala🙂. Cred ca unii "ma stiti" de ceva vreme de pe acest forum si nu numai, fiind fost posesor de Tiguan 4motion, Golf GTI DSG, Porsche Cayenne diesel, Cayenne Turbo, masini pe care le-am si prezentat aici in urma cu cativa ani. De ceva vreme locuiesc in UK, unde am hotarat sa incep o viata noua impreuna cu sotia, iar dupa multe eforturi de adaptare sociala, financiara, legislativa pana si rutiera, am reusit sa intru in NORMAL (mi-a fost FOARTE GREU sa ma adaptez cu condusul pe partea opusa, mi-a luat 1 luna sa nu ma mai urc cu rotile din stanga peste "gazoanele" oamenilor 😄 si sa nu mai fiu claxonat de tiruri pe autostrazi pentru ca ma apropiam prea tare de ele). Limba o stiam de mic, desi accentul din partea de Nord a Angliei este crunt, nu are nici o legatura cu engleza pe care o stim noi de la BBC, de multe ori am impresia ca oamenii astia "latra", inca nu pot sa spun ca inteleg 100% ce spun, pentru ca nu folosesc consoanele DELOC!!! In timp am inceput sa ma descurc, fiind intrun loc nou, mi-am invins fricile si am hotarat ca vreau sa imi castig existenta intrun domeniu care nu neaparat sa imi ofere placere, dar sa ma motiveze sa ma ridic dimineata din pat fara sa imi provoace sila. Am inceput sa imi pun intrebarea "ce mi-ar placea sa fac?" Raspunsul a fost usor, cam tot ce imi trecea prin minte inclina spre cuvantul "MASINI"! Asa ca dupa ce am aplicat la mai multe joburi din industria auto pe platforme de recrutare, in diverse domenii, am fost chemat la interviu de un manager al unei companii din industria auto (TOP 5 in lume, nu ii dau nume pentru ca nu face parte din grupul VAG si sa nu se considere ca fac reclama) pentru o pozitie de distributie piese auto si accesorii. Am acceptat pe loc, asa ca pe scurt, mai toate reprezentantele, colectionarii si dealerii de masini, garajele de reparatii si restaurari auto din partea de Nord isi primesc piesele si produsele de intretinere auto de la mine. Prin prisma jobului, am avut ocazia sa cunosc oameni pasionati, sa intru in contact cu cele mai rare si exclusiviste modele de masini si sa ma bucur zilnic de cuvantul "masini" , exact ce mi-am dorit! (ai grija ce iti doresti ca poate se indeplineste) Daca vreti sa aruncati un ochi la masinile cu care intru in contact si vreti sa dezbatem discutii despre masini si nu numai in privat, va invit sa aruncati un ochi pe pagina mea de Facebook: Corado Sergiu unde mai postez din experientele mele. Da, urmeaza sa fac 38 de ani si sunt de moda veche, n-am insta! 😄 Si uite ca a venit vremea ca dupa multa munca si efort sa imi fac o bucurie pe 4 roti! Avand in vedere ca 80% din timp conduc pe autostrada, ma gandeam la o masina mare, diesel, cu tractiune integrala cat mai confortabila. Aveam un buget prestabilit asa ca trebuia sa ma limitez la ceva 2010-2015, principalul criteriu pentru mine era sa fie o masina INTRETINUTA, in detrimentul optionalelor si configuratiei! Majoritatea masinilor din clasa de lux cam au tot ce mi-am dorit din standard, asa ca nu ma prea interesau optiunile. Am condus S class, BMW seria 7, Audi A8, Porsche Panamera din perioada mai sus mentionata si mi-au placut toate, fiecare avand plusuri si minusuri. Saptamana trecuta, unul din clientii mei a primit o masina care mi-a atras privirea, nu prin designul exterior, ci prin ceea ce avea sa ofere la interior si faptul ca avea 56 000 mile adica vreo 90 000 km! Si uite ca m-a pus "necuratu" 😈 sa ma rotesc in jurul ei, sa constat ca arata aproape ca o masina noua, sa ii deschid usa si sa ma urc in ea si sa constat ca inca miroase a "nou+piele naturala". Nu stiu daca ma credeti, dar m-a trecut un fior cand am atins pielea de pe scaune si lemnul de pe bord. Am pus contactul si trimurile "s-au ascuns" in bord facand loc gurilor de ventilatie sa "sufle" aer rece, muzica a pornit incet, suav, la o calitate superioara, am inchis usa grea ce sustinea geamul dublu si nu se mai auzea nimic de afara, senzatie pe care am traito doar in seria 7 E38, acea senzatie "analogica" de masina facuta pe "vremea aia", genul de masina TANC. Ma uitam la logo-ul volanului pe care il tineam strans in mana si nu imi venea sa cred ca scrie VW. Nu mai statusem niciodata intr-un Phaeton, era o experienta noua, ma simteam ca la teatru pentru prima oara, cumva confortabil dar emotionat. Am plecat de la dealer, in timp ce am ras singur pana acasa la fel ca Firicel din Las Fierbinti si am inceput sa ma framant. Masina asta ma marcase! N-am dormit toata noaptea, am inceput sa "SAP" pe Youtube tot ce se poate despre modelul acesta de masina documentandu-ma cat s-a putut. Stiam ca are aceasi platforma, tren de rulare (articulatie, suspensie) ca si Bentley Flying Spur, dar cam atat. Asa ca mi-am facut curaj si l-am sunat pe dealer sa ma programez la un drive test cu ea. Sambata (ieri) am fost sa "ma dau" cu masina, nu vreau sa va plictisesc cu detalii despre senzatia si confortul oferit, pentru mine a fost la superlativ, peste tot ce am condus pana acum, daca nepotul lui Porsche, Ferdinand Piech, cel care a facut Bugatti Veyron, a facut si aceasta masina, inseamna ca e "ce trebuie" !😄 (of, marketingul asta). Masina a fost detinuta de noua de un director de banca, NU!! nu a fost detinuta de o "babuta" care mergea la piata, ci de un "batranel" care mergea la banca . 😄 Pe scurt, m-am intors la dealer si am depus avansul pentru ea. Urmeaza sa primeasca servisare noua si o verificare tehnica autorizata asa ca voi ridica masina abia saptamana viitoare, asadar: VOLKSWAGEN PHAETON V6 TDI 4MOTION facelift 2011 Dotari: *Air Suspension CDC - Continuous Damping Control-Auto Leveling +(Low/Normal/High) *Eucalyptus Wood Trim *Classic Style Vienna- Anthracite & 12Way Electric Front Heated Seats *Leather Heated Multifunction Steering Wheel *Adaptive Cruise Control *Headlights - Bi-Xenon+DRL+Washer System+LED-Taillights *Night Sensor-Coming-Leaving Home Function *Air Conditioning - 4 Zone Electronic Climate Control *RNS 810 DVD Touch Screen Satellite Navigation System +MP3+ Google Maps with voice Control & Display+ Computer *Audio System – 8 Channel Surround Sound Amplifier with 10 Speakers *Electric Windows Front+Rear-Defrosted *8 Airbags – Driver + Front Passenger with Deactivation Switch, Curtain Front and Rear, Front Seat Side Impact + Rear Side *Door Mirrors - Electrically Folding+Adjustable and Heated *Alarm with Interior Protection *17in Impression Alloy Wheels with AntiTheft Wheel bolts *ABS - Anti-Lock Braking System+ASR - Anti Slip Regulation *HBA - Hydraulic Brake Assist *ESP - Electronic Stability Programme *Differential Lock – Electronic *EBD-Electronic Brake Pressure Distribution *Armrest - Front Centre *Central Locking with Remote Control *Crash Sensor - Automatic Door Unlocking in the Event of an Accident *Cup Holders - Front and Rear *Full size alloy spare Wheel *Heated Windscreen Washer Jets *Parking Sensors Front+Rear *Power Assisted Steering - Speed Sensitive *Remote fuel flap & bootlid & tailgate release Imi cer scuze pentru calitatea pozelor, sunt doar cateva din telefonul sotiei, voi reveni cu poze detaliate dupa ce voi ridica masina, abia astept 🤪:
    5 points
  2. Era un model S. Sigla e doar un trolling pt h8eri
    2 points
  3. https://www.g4media.ro/the-telegraph-revolutia-masinilor-electrice-este-un-dezastru-inainte-de-a-incepe-politicienii-impun-masinile-electrice-unui-public-care-nu-si-le-doreste.html
    2 points
  4. Păi din punct de vedere tehnic, a4 longitudinal nu este tocmai reușit. E o mașină greoaie, in configurație quattro sarea de 1650 kg real, din cauza sistemului de alimentare returless, erai destul de limitat și pe parte de putere. In locul ei am luat un Seat Leon 5F FR, 1.8tsi, ea888 gen 3, cu 8 injectoare, mașină ce reușește să scoată consumuri apropriate de un diesel și o putere considerabilă. Doar un simplu remap sare în peste 230 cai. Iar povestea Beetle a fost foarte simpla. Îmi doream un 1.8t transversal, de preferat o ibiza, însă nu reușeam cu un buget redus, audi TT, nici atât, și a ieșit de nicăieri beetle asta și am zis, de ce nu. Și uite așa ducem pe o linie ascendentă proiectul beetle.
    2 points
  5. @dan_ionut: Ma bucur ca mai exista posesori de Phaeton si pot sa mai aflu pareri, sugestii, intradevar motorul este foarte rezistent, l-am avut pe un Cayenne prima generatie (facelift), cred ca si cutia de viteze este similara. (ZF6HP) Masina a mers impecabil pana pe la 280 000 km, doar revizii, bujii, role si curele am schimbat la el si putina mentenanta, curatare admisie etc..N-am avut nici o problema majora, doar consumabile ca la orice alta masina. Sa speram ca si Phaetonul este la fel de fiabil! 😛 Parerea mea umila despre masina din test drive-ul de 10 minute s-ar rezuma la urmatoarele aspecte: confortul, silentiozitatea, lipsa vibratiilor, stabilitatea, calitatea materialelor, ceasurile de bord si interiorul sunt la superlativ! 💪 As mai adauga si ergonomia scaunelor, sistemul audio, chiar si mirosul, cat este de inchegata masina, precizia directiei si feelingul "analogic" de "ceas elvetian" pe care il ofera, pur si simplu m-a "dat pe spate", pot intelege ADN-ul Bentley! 😲 Abia astept sa o iau acasa, sa pot sa o "descopar" in detaliu.
    1 point
  6. Si pe la noi e plin de italieni , multi cu nr de B si masini care incep cu B ( dar nu numai ) , ei cred ca initiala asta asta inseamna Barosan / Bengos , etc , in realitate vine de la ceva mult mai simplu In afara de f multi motociclisti , nu exista soferi mai necivilizati decat unii B Faina aventura , drumuri bune in continuare
    1 point
  7. Bravo, ma bucur!E surioara cu a mea (vezi topicul meu).Asta are 250.000 si unde ma duc, mi-au spus ca n-au vazut model asa intretinut, chiar nu are o zgarietura la interior/exterior, ceva greu de gasit. Sunt tancuri, ce o face speciala e faptul ca e inchegata plus duritatea sasiului, faci un drum lung fara s-o auzi cum lucreaza plasticele sau sasiul, ruleaza foarte finut. Masina asta da dependenta, e greu sa explici cum se simte, iar eu am avut ocazia sa conduc mai toate masinile comune pe la noi, iar Phaeton nu condusesem asa ca l-am luat din ce am citit pe net la altii si da, chiar e peste alte marci. La kilometrajul ala, n-ai ce sa schimbi doar ulei motor si filtre. Si in timp o sa descoperi multe chestii la masina asta, dupa un drum lung spre exemplu, cand o incui se adjusteaza suspensia sa fie cat mai plana, sau daca ai urechea fina, daca stai in ea, cu motor oprit, o sa auzi ca face tot felu de zgomote la anumite intervale. Eu am avut si Phaeton 2006 si la fel, parca era vie. Ai grija sa-i blochezi pernele la vulcanizare/service.
    1 point
  8. "Pasiune" e mult spus, mai degraba obisnuinta. Si sunt destul de sigur ca ala avea TDI acolo in mod sarcastic, nu ca ar fi vreun pasionat . Dupa ce mergi cu o electrica de calibru Tesla, iti trece repede "pasiunea" pentru TDI, poate sa ramai cel mult cu o nostalgie dupa autonomie.
    1 point
  9. Multumesc mult pt aprecieri
    1 point
  10. Abia dupa o saptamana de la intoarcere catadicsesc sa scriu. Pana la urma am plecat cu Golful in concediu de 2000km - mai precis 2050 😁 Plecat impreuna cu fii-mea pe traseul - Bucuresti - Timisoara - Budapesta - Siofok (Balaton) - Cluj - Bucuresti. 6 nopti. La dus am incercat iesirea pe al Cenad, insa am avut ghinion, am stat 45 minute, timp in care au trecut 4 masini... Cum am intrat in ungaria am prins temperatura din poza... masina insa s-a comportat admirabil, cu AC-ul blana. Tine pasul cat se poate de bine si pe autostrazile civilizate, fara probleme. La intoarcere am avut parte de incompetenta si retardul strabag, care pentru 50m de lucrari la intrarea dinspre sibiu a vaii oltului ne-au tinut in coada mai mult de 2 ore... Per anasambu cel mai lung drum cu Golful, la fel de placut si relaxand ca pana acum, si cu un zambet continuu. Inca un pic si ajungem la 222k km. Probleme 0, consum fix 10, la pompa, cu AC 90% din timp. Iar weekendul trecut o mica iesire pana la Pestera (pentru a accede vf Omu pe alt drum decat cel preaumblat). Ca deh, trebuia sa mai vada si drumuri proaste, nu?
    1 point
  11. Din pacate nici o schimbare, dupa ce am schimbat cablajul de la injectoare. Nu stiu ce ar mai putea fi. Oringurile de la injectoare ar putea da astfel de trepidatii la relanti?
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!