Clasament
- în toate secţiunile
-
Data personalizată
-
Tot timpul
31 Octombrie 2010 - 23 Noiembrie 2024
-
Anual
24 Noiembrie 2023 - 23 Noiembrie 2024
-
Lunar
24 Octombrie 2024 - 23 Noiembrie 2024
-
Săptămânal
17 Noiembrie 2024 - 23 Noiembrie 2024
-
Astăzi
24 Noiembrie 2024 - 23 Noiembrie 2024
-
Data personalizată
08.07.2023 - 08.07.2023
-
Tot timpul
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 08.07.2023 în toate secţiunile
-
Salutare tuturor si bine v-am gasit! Numele meu este Alex, dar printre pasionatii auto ma cunoaste lumea drept DoneL. Fan fiind al motoarelor benzina supra-alimentate si fost posesor de 1.8T pe un A4 B6, dar nu mi-a placut asa de mult iteratia longitudinala cu toate ca l-am tinut 6 ani si nu chiar intr-o forma standard. Dar sa lasam trecutul in pace si sa trecem la prezent. In decembrie anul trecut, dupa cateva lupte cu mine, am decis sa cumpar o masina in care vedeam destul de mult potential si oarecum o rupere de la anonimatat. Nu arata ea extraordinar, insa mecanic nu am avut ce sa ii reprosez. Dupa un drum Hunedoara - Ploiesti, am ramas placut surprins de cat de bine se intelege cu drumul aceasta platforma. Am mers cu Golf 4 si A3 8L insa senzatia din Beetle este usor diferita spre bine. Ajuns acasa si pana in prezent am reusit sa fac urmatoarele: Pe parte mecanica am urcat puterea motorului de la 150 cai la 248 si cu suficient cuplu cat sa nu indoi bielele. Pentru aceasta cifra am montat o turbina K04-001 MaxSpeedingRods in care am pus un miez nou KODE Polonia. De asemenea pentru evacuare am facut un downpipe 76mm cu traseu intermediara finala 63mm insa nu sunt multumit de sunet. Dupa 3000 RPM, avand in vedere ca toba este sub masina, fara tips afara, imi sparge efectiv timpanele. Nici tobele probabil nu sunt cele mai reusite, insa pentru a fii mai in regula la mai multe capitole vreau sa montez un catalizator sport ceramic. Am gasit cateva variante la Pilot, una dintre ele incadrata la euro 5. Sper sa fiu cat mai aproape de legalitate avand in vedere ca nu am facut evacuarea ca sa fac galagie, ci pentru ca era foarte ruginita toata si decat sa o fac din teava care sa pice in maxim 2 ani, am mers pe inox. Pe parte de alimentare, am mers pe o pompa intank, plug and play in locul celei originale. Pompa este Sytec dar nu imi aduc aminte modelul, daca sunt doritori o sa caut. De asemenea am montat un regulator de 4 bari iar injectoarele au ramas stock pentru ca nu ne asteptam la un comportament asa de bun al turbinei inainte sa ne prezentam la soft. In viitorul nu foarte indepartat as vrea sa trec pe niste injectoare de 550 bosch pe care sa le las in 3bari pentru niste timpi mai buni injectie si un relanti mai ok. De asemenea urmeaza sa umblam putin si la partea de racire, un intercooler frontal, frumos integrat fara grile taiate imi doresc si desigur, frane... masina cu 288 este jalnica la capitolul franare... Pe parte de suspensie/directie circulam cu o suspensie reglabila pe inaltime de la Eibach. Foarte multumit de aceasta, a fost montata de fostul proprietar insa in momentul de fata, reglajul spate este la maxim sus si cam topaie. Urmeaza sa o mai cobor putin. Pe parte de roti anvelope, am avut o alta surpriza de la fostul proprietar care a reusit sa omologheze 245/35/r18. Am tot cautat sa vad daca a existat de fabrica asa ceva, insa nu am gasit nimic asa ca e posibil ca el sa isi fii batut capul mai mult decat am crezut. Avand in vedere ca masina este tractiune fata si avem un diferential deschis, ceva latime de cauciuc este mereu bine venita. Jantele nu pot sa spun ca au fost cele mai inspirate, sunt niste taiwaneze 18x8.5 et35, ceva fake bbs iar pe parte de anvelope am mers cu Sava. Foarte multumit de grip, nu am reusit niciodata sa derapez nici macar voit. Ei, iar acum vine partea interesanta. Caroseria. Masina a venit cu rugina la praguri, ceva indoituri ici colo, si o nuanta de rosu roz care ma facea sa vomit in fiecare zi, tipic anilor 2000. Intr-o zi, urmarind cateva clipuri pe YouTube, am aflat ca pe langa bodykit-ul TurboS, exista si unul asemanator dar ceva mai dragut, VOTEX insa extrem de rar. Imi luasem gandul pana intr-o zi cand vad pe Anglia o masina la dezmembrat cu intreg kitul de VOTEX in stare perfecta la un pret de prajitura. L-am luat imediat insa drumul pana in Romania a durat cateva, 3 luni pentru ca nu am gasit cum sa le aduc in stare ok. Cand m-am vazut cu barile, am zis ca trebuie sa ma apuc si de rugina. Praguri originale nu am mai gasit la nimeni. Toate firmele importatoare m-au refuzat asa ca am mers pe unele aftermarket. Cand am dat comanda eram rezervat legat de calitatea acestora, insa cand au ajuns le-am privit cu zambet. Cand le-am montat, tinichigiul mi-a spus ca tabla este simtitor mai groasa decat cea a pragurilor de pe masina iar acest lucru a fost resimtit de mine imediat cum am plecat cu masina pe strada spre vopsitor. Masina este mult mai rigidizata. Pragurile sunt marca Klokkerholm. Le recomand cu foarte mare caldura, chiar daca pretul te poate face sa te razgandesti. De asemenea pe langa bodykit-ul Votex, am gasit o alta prajitura. Un eleron original Caractere. Pentru unii, prea mare, pentru altii, ce naiba e masa aia de picnic, pentru mine? Ceva ce nu vezi in fiecare zi, ceva ce imi place. In momentul de fata masina se afla la vopsit. Urmeaza sa fie vopsita Soul Red Crystal 46V de la Mazda iar intre timp vreau sa ma ocup de interior. Revin cu update-uri dupa vopsit!3 points
-
Offtopic cu scuzele de rigoare ca să nu deschid unul pe un subiect care nu e cazul să fie dezvoltat. @zidanne150 cp la o mașină de familie e suficient, zic eu raportat la Octavia 1.5 tsi cu impozitul și consumul aferente. Trage bine cu 4 persoane și bagaje. Cel puțin 1.4 al meu nu m-a dezamăgit și nici de mai mult nu simt nevoia. Cât privește statul pe contrasens, personal consider că majoritatea accidentelor cu victime din cauza asta se întâmplă și anume depășiri, de cele mai multe ori neregulamentare, mergându-se pe principiul "oriunde și repede că poate mașina". Total eronat! Doar acolo unde legislația permite și doar când pot executa manevra în siguranță. Din păcate mulți mor așa și cel mai grav e că nu moare doar șoferul vinovat. Scuze din nou pentru offtopic.1 point
-
Cine știe ce o fi vrut da spună cu motorul mic. Dimensiuni, putere, cuplu, vârsta?1 point
-
1 point
-
1 point
-
Abia dupa o saptamana de la intoarcere catadicsesc sa scriu. Pana la urma am plecat cu Golful in concediu de 2000km - mai precis 2050 😁 Plecat impreuna cu fii-mea pe traseul - Bucuresti - Timisoara - Budapesta - Siofok (Balaton) - Cluj - Bucuresti. 6 nopti. La dus am incercat iesirea pe al Cenad, insa am avut ghinion, am stat 45 minute, timp in care au trecut 4 masini... Cum am intrat in ungaria am prins temperatura din poza... masina insa s-a comportat admirabil, cu AC-ul blana. Tine pasul cat se poate de bine si pe autostrazile civilizate, fara probleme. La intoarcere am avut parte de incompetenta si retardul strabag, care pentru 50m de lucrari la intrarea dinspre sibiu a vaii oltului ne-au tinut in coada mai mult de 2 ore... Per anasambu cel mai lung drum cu Golful, la fel de placut si relaxand ca pana acum, si cu un zambet continuu. Inca un pic si ajungem la 222k km. Probleme 0, consum fix 10, la pompa, cu AC 90% din timp. Iar weekendul trecut o mica iesire pana la Pestera (pentru a accede vf Omu pe alt drum decat cel preaumblat). Ca deh, trebuia sa mai vada si drumuri proaste, nu?1 point
-
Revin cu prima regenerare dupa downgrade la sw 3316 :635 km mers in regim mixt si durata regenerarii 6 min in regim de autostrada.Cu 9977 ajungeam la max. 200 km1 point
-
Sau pur si simplu calitate de cacao... Am un amic care la 45k la B8 a schimbat unul din brate Eu inca merg cu ala original si fac acusi ~400k... B6... A mai schimbat un injector, volant, distributia pe garantie ...norocul lui...1 point
-
0 points