Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 06.07.2023 în toate secţiunile

  1. Salutare tuturor si bine v-am gasit! Numele meu este Alex, dar printre pasionatii auto ma cunoaste lumea drept DoneL. Fan fiind al motoarelor benzina supra-alimentate si fost posesor de 1.8T pe un A4 B6, dar nu mi-a placut asa de mult iteratia longitudinala cu toate ca l-am tinut 6 ani si nu chiar intr-o forma standard. Dar sa lasam trecutul in pace si sa trecem la prezent. In decembrie anul trecut, dupa cateva lupte cu mine, am decis sa cumpar o masina in care vedeam destul de mult potential si oarecum o rupere de la anonimatat. Nu arata ea extraordinar, insa mecanic nu am avut ce sa ii reprosez. Dupa un drum Hunedoara - Ploiesti, am ramas placut surprins de cat de bine se intelege cu drumul aceasta platforma. Am mers cu Golf 4 si A3 8L insa senzatia din Beetle este usor diferita spre bine. Ajuns acasa si pana in prezent am reusit sa fac urmatoarele: Pe parte mecanica am urcat puterea motorului de la 150 cai la 248 si cu suficient cuplu cat sa nu indoi bielele. Pentru aceasta cifra am montat o turbina K04-001 MaxSpeedingRods in care am pus un miez nou KODE Polonia. De asemenea pentru evacuare am facut un downpipe 76mm cu traseu intermediara finala 63mm insa nu sunt multumit de sunet. Dupa 3000 RPM, avand in vedere ca toba este sub masina, fara tips afara, imi sparge efectiv timpanele. Nici tobele probabil nu sunt cele mai reusite, insa pentru a fii mai in regula la mai multe capitole vreau sa montez un catalizator sport ceramic. Am gasit cateva variante la Pilot, una dintre ele incadrata la euro 5. Sper sa fiu cat mai aproape de legalitate avand in vedere ca nu am facut evacuarea ca sa fac galagie, ci pentru ca era foarte ruginita toata si decat sa o fac din teava care sa pice in maxim 2 ani, am mers pe inox. Pe parte de alimentare, am mers pe o pompa intank, plug and play in locul celei originale. Pompa este Sytec dar nu imi aduc aminte modelul, daca sunt doritori o sa caut. De asemenea am montat un regulator de 4 bari iar injectoarele au ramas stock pentru ca nu ne asteptam la un comportament asa de bun al turbinei inainte sa ne prezentam la soft. In viitorul nu foarte indepartat as vrea sa trec pe niste injectoare de 550 bosch pe care sa le las in 3bari pentru niste timpi mai buni injectie si un relanti mai ok. De asemenea urmeaza sa umblam putin si la partea de racire, un intercooler frontal, frumos integrat fara grile taiate imi doresc si desigur, frane... masina cu 288 este jalnica la capitolul franare... Pe parte de suspensie/directie circulam cu o suspensie reglabila pe inaltime de la Eibach. Foarte multumit de aceasta, a fost montata de fostul proprietar insa in momentul de fata, reglajul spate este la maxim sus si cam topaie. Urmeaza sa o mai cobor putin. Pe parte de roti anvelope, am avut o alta surpriza de la fostul proprietar care a reusit sa omologheze 245/35/r18. Am tot cautat sa vad daca a existat de fabrica asa ceva, insa nu am gasit nimic asa ca e posibil ca el sa isi fii batut capul mai mult decat am crezut. Avand in vedere ca masina este tractiune fata si avem un diferential deschis, ceva latime de cauciuc este mereu bine venita. Jantele nu pot sa spun ca au fost cele mai inspirate, sunt niste taiwaneze 18x8.5 et35, ceva fake bbs iar pe parte de anvelope am mers cu Sava. Foarte multumit de grip, nu am reusit niciodata sa derapez nici macar voit. Ei, iar acum vine partea interesanta. Caroseria. Masina a venit cu rugina la praguri, ceva indoituri ici colo, si o nuanta de rosu roz care ma facea sa vomit in fiecare zi, tipic anilor 2000. Intr-o zi, urmarind cateva clipuri pe YouTube, am aflat ca pe langa bodykit-ul TurboS, exista si unul asemanator dar ceva mai dragut, VOTEX insa extrem de rar. Imi luasem gandul pana intr-o zi cand vad pe Anglia o masina la dezmembrat cu intreg kitul de VOTEX in stare perfecta la un pret de prajitura. L-am luat imediat insa drumul pana in Romania a durat cateva, 3 luni pentru ca nu am gasit cum sa le aduc in stare ok. Cand m-am vazut cu barile, am zis ca trebuie sa ma apuc si de rugina. Praguri originale nu am mai gasit la nimeni. Toate firmele importatoare m-au refuzat asa ca am mers pe unele aftermarket. Cand am dat comanda eram rezervat legat de calitatea acestora, insa cand au ajuns le-am privit cu zambet. Cand le-am montat, tinichigiul mi-a spus ca tabla este simtitor mai groasa decat cea a pragurilor de pe masina iar acest lucru a fost resimtit de mine imediat cum am plecat cu masina pe strada spre vopsitor. Masina este mult mai rigidizata. Pragurile sunt marca Klokkerholm. Le recomand cu foarte mare caldura, chiar daca pretul te poate face sa te razgandesti. De asemenea pe langa bodykit-ul Votex, am gasit o alta prajitura. Un eleron original Caractere. Pentru unii, prea mare, pentru altii, ce naiba e masa aia de picnic, pentru mine? Ceva ce nu vezi in fiecare zi, ceva ce imi place. In momentul de fata masina se afla la vopsit. Urmeaza sa fie vopsita Soul Red Crystal 46V de la Mazda iar intre timp vreau sa ma ocup de interior. Revin cu update-uri dupa vopsit!
    4 points
  2. 2 points
  3. Detailing interior + exterior si protectie ceramica, work in progress
    1 point
  4. Maxidot si minidot in aceeasi poza. Si montate. Interiorul pare destul de complet.😄 Trebuie sa ma obisnuiesc cu volanul ..sau nu. Se simte fain la atingere dar arata ciudat. Exact ce zicea @DB86CLP.
    1 point
  5. @qaz123 La mine nu se punea problema uleiului masina fiind noua. Asa cum am scris s-a rezolvat dupa mai multi kilometrii.
    1 point
  6. Da, combinatii pentru banuti mai multi 😂 La unii este interval fix (primele modele de Octavia mi se pare, plus alte modele mai vechi, inainte de 2021 parca), DAR modelul nou de calcul este dinamic, in functie de utilizare. Deci puteti face gura cat vreti la service sa va seteze la 30k, ca daca masina calculeaza dinamic oricum nu conteaza. Si nu este bullshit, cand umblu mult in oras, imi scade intervalul mult si isi mai revine putin dupa drumuri lungi inafara orasului. Iar legat de combinatii pe bani mai multi, nu stiu cati km umblati voi cu masina anual, dar la ce conditii de exploatare (praf peste tot, mizerie pe drum, etc.) sunt la noi eu nu inteleg cum puteti umbla cu filtrele alea pline de mizerie 30k km... Mai ales alea care filtreaza aerul care intra in masina, vorbim de sananate in primul rand... Imi pare rau, nu vreau sa aud teorii cum ca dom'le masina duce si 50k cu acelasi ulei si filtre si n-are nimic, vor astia sa ne stoarca de bani... Fara sa jignesc pe nimeni, mi se pare o gandire aiurea ca dupa ce ai dat 25k+ EUR (cel putin) pe o masina sa te "zgarcesti" la o revizie de 300... #my2cents Nu te contrazic, dar sincer nu inteleg cum... Nu stiu unde ai umblat cu masina, dar la mine la o folosire cam 60% urban, 40% restul filtrul arata execrabil dupa vreo 15k km. I-am rugat pe aia de la service sa imi arate filtrul ca eram curios. Si nu am umblat pe stiu eu ce drumuri de tara cu pamant, nisip, etc.
    1 point
  7. Nu recomand. In schimb, poti face montajul pe original, cu panou de clima, releu, etc
    1 point
  8. Voi credeti ca daca schimbati uleiul mai des decat dei 25-30k km cat zice "conturul", veti face rau masinii? Si filtrele tot la 90k km le schimbati, cand/cum zice "cartea"?
    1 point
  9. Toate 6 schimbate , totul ok fara probleme Multumesc pentru indrumare
    1 point
  10. Abia dupa o saptamana de la intoarcere catadicsesc sa scriu. Pana la urma am plecat cu Golful in concediu de 2000km - mai precis 2050 😁 Plecat impreuna cu fii-mea pe traseul - Bucuresti - Timisoara - Budapesta - Siofok (Balaton) - Cluj - Bucuresti. 6 nopti. La dus am incercat iesirea pe al Cenad, insa am avut ghinion, am stat 45 minute, timp in care au trecut 4 masini... Cum am intrat in ungaria am prins temperatura din poza... masina insa s-a comportat admirabil, cu AC-ul blana. Tine pasul cat se poate de bine si pe autostrazile civilizate, fara probleme. La intoarcere am avut parte de incompetenta si retardul strabag, care pentru 50m de lucrari la intrarea dinspre sibiu a vaii oltului ne-au tinut in coada mai mult de 2 ore... Per anasambu cel mai lung drum cu Golful, la fel de placut si relaxand ca pana acum, si cu un zambet continuu. Inca un pic si ajungem la 222k km. Probleme 0, consum fix 10, la pompa, cu AC 90% din timp. Iar weekendul trecut o mica iesire pana la Pestera (pentru a accede vf Omu pe alt drum decat cel preaumblat). Ca deh, trebuia sa mai vada si drumuri proaste, nu?
    1 point
  11. Salutare. Nu am mai scris de mult pe aici. Multe nu s-au intamplat. Nasina ruleaza acum SW 3.2 realizat in service, in decurs de 6-7 ore, impreuna cu verificarea bateriei de tractiune. Aplicarea versiunii de soft s-a facut fara probleme, iar dupa verificare s-a constatat ca nu e nevoie de inlocuire module din baterie. Acum 3 zile am schimbat filtru de polen si am plecat cu ea prin tara. Am constatat o reducere a consumului dupa update-ul de soft. Bucuresti - Slanic Moldova un consum de 14.5 , temp int pe 22 grade, AC on, mode confort, media de viteza 82km/h, mers regulamentar. Slanic Moldova - Piatra Neamt si retur 13.1 , aceleasi conditii, media de viteza de 69 km/h. In aceste conditii se atinge range-ul dat de producator 210+180= 390 km.
    1 point
  12. Masina a primit o baie si o noua nuca de schimbator. Cea veche avea cromul sarit atat pe partea de sus cat si pe buton si deranja rau.
    1 point
  13. Pentru că am asistat la distrugerea unui motor din cauza ruperii curelii de accesorii care a intrat în distribuție am achiziționat kitul de distribuție, întinzătorul de la cureaua de accesoriile și cureaua. Am luat și 2 bujii incandescente care apar cu eroare. Distribuția are 140k km, e făcută în 2016, era cazul să o fac. Știe cineva dacă mai trebuie schimbat altceva când umblu la distribuție, exclus pompă de apă, e cumpărată. Mă refer la simeringuri ceva pe la axul cu came, arbore? În rest am un injector cu o corecție cam mare, 0.87 și uneori motorul dă niste fluctuații la relanti. Când umblu la distribuție vreau să mai curăț turbina, egr, galerie admisie. Cred că am să încerc și un debitmetru de aer nou. Nu am găsit șuruburile la ax came și pompă injecție, e obligatoriu să le schimb și pe alea?
    1 point
  14. Din cate imi amintesc la compartimentul motor ai o siguranta buclucasa (am uitat numarul ei - ideea este ca PINUL NU ESTE BAGAT cum trebuie) - defect de fabricatie pe platforma MQB. Nu e obligatoriu ESP,BRAKE tyre pressure poate sa fie si un senzor ABS. Insa mizez pe siguranta. Sanatate
    1 point
  15. Mersi...hai ca nu mai ai foarte mult nici tu pana o primesti. Nota bene, va fi fara filtru particule.... Consumul all time e 7.3%.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!