Clasament
- în toate secţiunile
-
Data personalizată
-
Tot timpul
31 Octombrie 2010 - 23 Noiembrie 2024
-
Anual
24 Noiembrie 2023 - 23 Noiembrie 2024
-
Lunar
24 Octombrie 2024 - 23 Noiembrie 2024
-
Săptămânal
17 Noiembrie 2024 - 23 Noiembrie 2024
-
Astăzi
24 Noiembrie 2024 - 23 Noiembrie 2024
-
Data personalizată
05.07.2023 - 05.07.2023
-
Tot timpul
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 05.07.2023 în toate secţiunile
-
Salutare tuturor si bine v-am gasit! Numele meu este Alex, dar printre pasionatii auto ma cunoaste lumea drept DoneL. Fan fiind al motoarelor benzina supra-alimentate si fost posesor de 1.8T pe un A4 B6, dar nu mi-a placut asa de mult iteratia longitudinala cu toate ca l-am tinut 6 ani si nu chiar intr-o forma standard. Dar sa lasam trecutul in pace si sa trecem la prezent. In decembrie anul trecut, dupa cateva lupte cu mine, am decis sa cumpar o masina in care vedeam destul de mult potential si oarecum o rupere de la anonimatat. Nu arata ea extraordinar, insa mecanic nu am avut ce sa ii reprosez. Dupa un drum Hunedoara - Ploiesti, am ramas placut surprins de cat de bine se intelege cu drumul aceasta platforma. Am mers cu Golf 4 si A3 8L insa senzatia din Beetle este usor diferita spre bine. Ajuns acasa si pana in prezent am reusit sa fac urmatoarele: Pe parte mecanica am urcat puterea motorului de la 150 cai la 248 si cu suficient cuplu cat sa nu indoi bielele. Pentru aceasta cifra am montat o turbina K04-001 MaxSpeedingRods in care am pus un miez nou KODE Polonia. De asemenea pentru evacuare am facut un downpipe 76mm cu traseu intermediara finala 63mm insa nu sunt multumit de sunet. Dupa 3000 RPM, avand in vedere ca toba este sub masina, fara tips afara, imi sparge efectiv timpanele. Nici tobele probabil nu sunt cele mai reusite, insa pentru a fii mai in regula la mai multe capitole vreau sa montez un catalizator sport ceramic. Am gasit cateva variante la Pilot, una dintre ele incadrata la euro 5. Sper sa fiu cat mai aproape de legalitate avand in vedere ca nu am facut evacuarea ca sa fac galagie, ci pentru ca era foarte ruginita toata si decat sa o fac din teava care sa pice in maxim 2 ani, am mers pe inox. Pe parte de alimentare, am mers pe o pompa intank, plug and play in locul celei originale. Pompa este Sytec dar nu imi aduc aminte modelul, daca sunt doritori o sa caut. De asemenea am montat un regulator de 4 bari iar injectoarele au ramas stock pentru ca nu ne asteptam la un comportament asa de bun al turbinei inainte sa ne prezentam la soft. In viitorul nu foarte indepartat as vrea sa trec pe niste injectoare de 550 bosch pe care sa le las in 3bari pentru niste timpi mai buni injectie si un relanti mai ok. De asemenea urmeaza sa umblam putin si la partea de racire, un intercooler frontal, frumos integrat fara grile taiate imi doresc si desigur, frane... masina cu 288 este jalnica la capitolul franare... Pe parte de suspensie/directie circulam cu o suspensie reglabila pe inaltime de la Eibach. Foarte multumit de aceasta, a fost montata de fostul proprietar insa in momentul de fata, reglajul spate este la maxim sus si cam topaie. Urmeaza sa o mai cobor putin. Pe parte de roti anvelope, am avut o alta surpriza de la fostul proprietar care a reusit sa omologheze 245/35/r18. Am tot cautat sa vad daca a existat de fabrica asa ceva, insa nu am gasit nimic asa ca e posibil ca el sa isi fii batut capul mai mult decat am crezut. Avand in vedere ca masina este tractiune fata si avem un diferential deschis, ceva latime de cauciuc este mereu bine venita. Jantele nu pot sa spun ca au fost cele mai inspirate, sunt niste taiwaneze 18x8.5 et35, ceva fake bbs iar pe parte de anvelope am mers cu Sava. Foarte multumit de grip, nu am reusit niciodata sa derapez nici macar voit. Ei, iar acum vine partea interesanta. Caroseria. Masina a venit cu rugina la praguri, ceva indoituri ici colo, si o nuanta de rosu roz care ma facea sa vomit in fiecare zi, tipic anilor 2000. Intr-o zi, urmarind cateva clipuri pe YouTube, am aflat ca pe langa bodykit-ul TurboS, exista si unul asemanator dar ceva mai dragut, VOTEX insa extrem de rar. Imi luasem gandul pana intr-o zi cand vad pe Anglia o masina la dezmembrat cu intreg kitul de VOTEX in stare perfecta la un pret de prajitura. L-am luat imediat insa drumul pana in Romania a durat cateva, 3 luni pentru ca nu am gasit cum sa le aduc in stare ok. Cand m-am vazut cu barile, am zis ca trebuie sa ma apuc si de rugina. Praguri originale nu am mai gasit la nimeni. Toate firmele importatoare m-au refuzat asa ca am mers pe unele aftermarket. Cand am dat comanda eram rezervat legat de calitatea acestora, insa cand au ajuns le-am privit cu zambet. Cand le-am montat, tinichigiul mi-a spus ca tabla este simtitor mai groasa decat cea a pragurilor de pe masina iar acest lucru a fost resimtit de mine imediat cum am plecat cu masina pe strada spre vopsitor. Masina este mult mai rigidizata. Pragurile sunt marca Klokkerholm. Le recomand cu foarte mare caldura, chiar daca pretul te poate face sa te razgandesti. De asemenea pe langa bodykit-ul Votex, am gasit o alta prajitura. Un eleron original Caractere. Pentru unii, prea mare, pentru altii, ce naiba e masa aia de picnic, pentru mine? Ceva ce nu vezi in fiecare zi, ceva ce imi place. In momentul de fata masina se afla la vopsit. Urmeaza sa fie vopsita Soul Red Crystal 46V de la Mazda iar intre timp vreau sa ma ocup de interior. Revin cu update-uri dupa vopsit!9 points
-
Abia dupa o saptamana de la intoarcere catadicsesc sa scriu. Pana la urma am plecat cu Golful in concediu de 2000km - mai precis 2050 😁 Plecat impreuna cu fii-mea pe traseul - Bucuresti - Timisoara - Budapesta - Siofok (Balaton) - Cluj - Bucuresti. 6 nopti. La dus am incercat iesirea pe al Cenad, insa am avut ghinion, am stat 45 minute, timp in care au trecut 4 masini... Cum am intrat in ungaria am prins temperatura din poza... masina insa s-a comportat admirabil, cu AC-ul blana. Tine pasul cat se poate de bine si pe autostrazile civilizate, fara probleme. La intoarcere am avut parte de incompetenta si retardul strabag, care pentru 50m de lucrari la intrarea dinspre sibiu a vaii oltului ne-au tinut in coada mai mult de 2 ore... Per anasambu cel mai lung drum cu Golful, la fel de placut si relaxand ca pana acum, si cu un zambet continuu. Inca un pic si ajungem la 222k km. Probleme 0, consum fix 10, la pompa, cu AC 90% din timp. Iar weekendul trecut o mica iesire pana la Pestera (pentru a accede vf Omu pe alt drum decat cel preaumblat). Ca deh, trebuia sa mai vada si drumuri proaste, nu?6 points
-
Buna dimineata,la mine este 5.32 dimineata,sint la cafea,e prea cald afara ca sa poti dormi,asa ca fac ture pe internet.Nu am pus aerul conditionat,pentru ca polueaza,chiar mai mult decit dieselul. In privinta mediului ambient,si a celor care sustin masina electrica contra celorlalte,nu vi se pare ca in realitate,de vina este faptul ca ne-am cam inmultit,am ajuns la 8 miliarde,si toti vrem telefoane mobile si televizoare color,frigidere,aer conditionat,ventilatoare,si alte inventii ca sa nu mai vorbim de masini? Ca sa ajungi la servici,cu masina electrica,se pare ca trebuie sa folosesti o sosea,construita din produse derivate din petrol,sau alte medii poluante,ca si cauciucurile masinilor,si restul componentelor din plastic,de la intrerupatorul incarcatorului de baterie,pina la vopseaua cu care se marcheaza trecerea de pietoni,exagerez un pic,desigur,sau poate nu,oare tastele astea de la calculator,cum se fabrica,ce implica tot acest proces? Sint curios,citi de pe forum au masina electrica, pe ce pret au cumparat masina,de cit timp o detin,si cit costa mantenanta? de asemenea mi-ar placea sa mai stam de vorba peste 5 ani,si sa ne spuna cum le-a fost cu electrica?4 points
-
@Silviu_7Nu-i asa ca energia consumata de masina ta e 100% Energie regenerabila? Daca tot esti un activist de mediu, de ce nu renunti de tot la masina?2 points
-
Am schimbat si bujia de pe cilindrul 1 - cea arsa Si apoi bujia de pe cilindrul 5 Mai am 3 de schimbat cand imi fac timp , doua din ele sunt mai in spate , acolo o sa ma chinui putin Nu au fost probleme , inainte sa las masina sa mearga am dat cu spray degripant Toate bujiile aratau cam la fel , mizerie am scos cam la fel la toate Nu par probleme de extragere a bujiilor din fericire Poze de la bujia de pe cilindrul 12 points
-
alea de le-ai avut sunt fotolii. Asa am pe rexton, sunt si atat. Recaro sunt altceva, sunt foarte ergonomice - si asta a fost si impresia celor care au mers cu mine in masina la drum lung. @DonDonel - sunt comode insa arata din alt film in golf - am avut ocazia sa iau de aici de forum acum multi ani o bora cu interiorul de S3, si nu prea mi-a placut...1 point
-
Comode sunt cele de a3/s3 8l, dar daca mergi pe OEM look, nu or sa fie din film1 point
-
Ca si posesor, iti recomand cu caldura Recaro de piele. Da, uneori vara frige pielea aia neagra, si iarna pana baga incalzirea in scaune ingheata copanelele, dar per ansamblu, sunt incredibile. Recent am facut cel mai lung drum fara oprire - 480km - si nu m-am resimtit absolut deloc Uitandu-ma la Golful tau, mai ca-mi vine sa pun sidemarkere1 point
-
Neata, la mine e super, conditii de lux. Aer conditonat, odihnit dupa un somn linistit, net de mare viteza, savurez o cola din pet. Ma bucur de tot ce-mi permit si mi se potriveste, caci sunt la vanzare. Marile companii le produc pentru noi. Se pare ca nu sunt interesate sa salveze pamantul, dar sunt suficient de puternice sa linisteasca cu bani pe oricine le acuza de poluare. Masinile electrice merita, cumparati. In cinci ani o sa iau si eu , sh, dar nu dau mai mult de 1000 de euro. Vorbim atunci!1 point
-
Ceea ce spui tu e ca si cum ar trebui sa cred ca produsele "bio" din magazine sunt echivalentul a ce mancam la bunici acum 30+ de ani si nu ca nu contin anumiti compusi chimici care le fac a sa nu mai fie "Bio", nu? Nu merg pe premisa:" Crede si nu cerceta". Legat de masinile Euro5 si dupa, adica generatia scandalurilor din punct de de vedere al manipularrii emisiilor, cred ca sunt chemate in service mai des decat schimb eu placutele de frana la A2 si vb din propria experienta. Nici nu stiu care dintre noi e mai off topic.1 point
-
Un mic update: Km actuali: 55500 Zilele trecute am facut revizia anuala unde s-au schimbat urmatoarele: ulei, filtre ulei & aer (filtrul de polen il schimb eu o data la 6 luni) Bujii Airbag sofer - am fost afectat de recall-ul Takata. Efectuat ITP In Decembrie 2022 am facut si revizia la cutia de viteze, unde s-au inlocuit uleiul + filtrul - ambele OEM (masina avea 50.000 km la momentul respectiv) - am zis sa nu astept pana la 60.000 cat e recomandat deoarece masina avea deja 5 ani de utilizare. Operatiunea s-a facut la un service autorizat pt. revizii/reparatii cutii viteze automate si totul a decurs impecabil. Pe la inceputul anului am spart si gheata la accidente. Unul minor din fericire (cateva zgarieturi pe bara fata si 2 plastice schimbate) cauzat de o neacordare de prioriate (n-am fost eu vinovat ) S-a rezolvat la reprezentanta iar masina a iesit ca noua. Goodies: achizitionat un adaptor pt. wireless AA. E fix ce trebuie pt. oras. In rest, masina merge excelent.1 point
-
Am schimbat prima bujie Cea de langa capacul de ulei , cum stai in fata masinii in dreapta prima din fata Probabil nr 4 , era prea murdar inelul galben sa se mai vada S-a desfacut usor la 12 Nm Motor cald la relanti 20 min Desfacut mufa apoi suflat bine de tot cu aer comprimat Desfacut usor bujia - intai desfacere 2 ture apoi insurubat o tura usor pana am simtit ca merge de la sine Alezor cu vaselina de asta : https://www.emag.ro/vaselina-universal-250-ml-nigrin-74145/pd/DGB6CJBBM/ Am scos ceva mizerie , poza e la tura a doua Suflat cu aer in mufa externa sa fie curata Bujie noua , valselina anti-seize cupru pe filet , insurubat la 12 Nm , click , mufa si gata1 point
-
1 point
-
1 point
-
@KRAKEN cu povestile astea traieste .. avea masina plina cu baieti de 2m si 100 si ceva de kile ... te doare mintea1 point
-
Am depășit cu puțin borna de 20k km împreună, mai precis cu aprox. 200km, de la achiziție (iulie 2021). Multe lucruri de menționat nu au mai apărut, dar nici nu a dus lipsa de atenție și avem așa: - activat funcția Range și iluminarea acelor la punerea contactului 🤩 - volanul a fost vopsit acum mai bine de 2 luni, rezultatul fiind unul foarte mulțumitor, vedem în timp cum se menține! Am folosit un șmirghel pentru uniformizare (aici trebuia insistat mai mult într-o anumita zona...), degresat bine cu acetonă si aplicat în mai multe straturi o vopsea la spray găsită în dedeman. - apoi ne-am pregătit pentru sezonul rece, dat jos carenajele, curățat, schimbat mare parte din clipsuri și șuruburi, curățat frânele/ butucii și aplicat pastă de cupru! Aici am făcut marea greșeală și am folosit cel mai ieftin spray găsit, care a atacat vopseaua de la Foliatec aplicată pe etrieri!☹️ Rămâne de văzut la primăvară cum îi readucem la viață! Montat roțile de iarna(jante Le Castellet 16'' si anvelope Fulda Kristall Control HP2). La exterior am aplicat un strat de ceara Collinite 476S, un tratament hidrofob pentru geamuri, curățat si hidratat chederele și balamalele. Iar la interior a primit un set de covorașe dedicate din cauciuc. - din când în când a mai primit câte un biberon de aditiv LM! Cum după 2 calde vine și una rece, Green Bora nu se exclude iar deschiderea portbagajului a făcut ceva figuri într-o seara mai friguroasa! Primul intrat la bănuiala fiind cablajul, inspectat, totul pare ok! Am desfăcut capitonajul, am dat cu un spray de contacte, apoi un WD-40 cu silicon și pare a funcționa ok momentan! Vedem ce ne mai rezervă!✊1 point
-
1 point
-
Sunt colegi care pot face. Verifica aria de Prestari servicii: https://vwforum.ro/forum/224-oferte-extinse-prestari-servicii/0 points