Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 30.06.2023 în toate secţiunile

  1. Victor, nu cred ca o sa citeasca colegii replica ta, avand in vedere ca ultimul post este de acum 9 ani si jumatate....
    2 points
  2. Sa inteleg ca e mai bine mai rar? Sau e din cauza incovenientului ca facandu-si mai des regenerarea cresc sansele sa fie intrerupta si sa nu-si duca la capat procesul de ardere a cenusei? Mie mi s-ar parea logic ca atunci cand are regenerari mai dese se mentine "in forma" filtrul de particule.
    2 points
  3. Cauta una Bosch si gasesti chiar si la 450 lei cand sunt anumite reduceri. Sa iei cum a zis Moog dedicata (gata mufata, nu universala)!
    1 point
  4. Te inseli de doua ori! 1.Radarul detecteaza orice obiect solid prin reflexia microundelor pe suprafata lui. De "Pedestrian Monitor" ai auzit? Sau pietonii ar trebui sa poarte armura metalica pt a fi detectati? Citez din manualul utilizatorului pag 259: "Sistemul de recunoaștere a pietonilor poate să sprijine șoferul în evitarea pietonilor care traversează strada, resp. în reducerea consecințelor unui accident. Sistemul avertizează față de o coliziune iminentă, pregătește autovehiculul pentru o frânare de urgență, sprijină frânarea sau execută o frânare automată" 2.Masina nu ignora nicidecum obstacolele fixe! Citez din manualul utilizatorului pag 256: "Frânarea automată - un obstacol staționar Dacă șoferul nu reacționează la preavertizarea în caz de pericol de coliziune cu un obstacol staționar, într-o plajă de viteze de deplasare de la aproximativ 30 km/h până la 60 km/h, sistemul declanșează o frânare automată." Asa ca spor la studiu!
    1 point
  5. Cutia aia de carton avea ceva folie metalica pe ea? De amicu’ Doppler ai auzit? 1. radarul detecteaza doar obiecte metalice. 2. masina ignora obstacolele fixe (cum sunt balustradele - glisierele - in curba ar trebui sa deanin frane) detectate de radar si, daca imi amintesc bine, foloseste camera de LA pentru a detecta masinile oprite la semafor.
    1 point
  6. Dupa mai multi km am observat urmatoarele: Mers pe autostrada, filtrul de particule abia se incarca, am cam 2g la soot mass calculated de la Ploiesti la Bucuresti, cu cat merg mai tare (150-160km\h) si mai turat DPF-ul isi incepe si regenerarea pasiva. ( mers numai autostrada filtrul face rengenerare pe la 450-500km) Mers pe DN1,filtrul de particule are o incarca mai mare Ploiesti -> Bucuresti pune cam 4g la soot mass calculated, mers regulamentar nu apauca sa intre in regenerare pasiva. ( mers numai pe DN1 filtrul face rengenerare pe la 350-400 km) Mers in oras, incarcarea filtrului este dezastruoasa, imi pune 2g daca ma opresc la magazin si cumpar ceva si las motorul pornit, face regenerare la 150km, km facuti doar urban. Daca fac o iesire extraurbana de 15 -20 km nu are niciun efect, incarcarea este la fel ca cea urbana. Am mai observat ca: daca prind o regenerare a filtrului apoi ies pe autostrada cat timp filtrul este incalzit practic are loc o ardere continua a sootului si pot ajunge de la PL la BUC fara nicio incarcare pe el. daca ma prinde regenerarea in oras sau o fac pe loc ( ca am ajuns la servici si nu ma pot plimba) regenerarea se termina undeva la 10g soot mass calculated, ca sa scada de la 10g la 4-5 grame este necesat sa se mearga cu masina chiar daca procesul de regenerare s-a terminat ( scade turatia). Daca ramane o icnarcare de 10g pana la 24g nr de km parcuri e destul de mic, dar de la 5g la 24 g nr de km este mai mare. Nuj daca are legatura, am observat ca cu motorul pornit daca scot joja de ulei am destul de multe gaze ( sau abur ce o fi acolo), stiu ca este normal sa iasa dar parca e prea mult, la fel si la busonul de ulei ( testul este facut cu masina la relanti) Ca si concluzie: Mi se pare absurd ca la 150 km facut in oras sa stau sa pierd 15 minute sa faca regenerare si asta de 3 ori pe saptamana aproape ( la iarna cred ca face si al 100 km), daca producatorul zice ca trb schimbat uleiul la 20k km, la km astia o sa prind 1000 de regenerari, nu distruge uleiul ala de tot? ( de cand am masina am schimbat uleiul la 6 luni). VAGDPF: https://prnt.sc/ignc5y07_Ha6 ( 100mg/km incarcare e cam mult, la extern am 17mg/km) Daca la mine regenerarea este pornita de ECU ( soot mass calculated) este necesar sa verific ceva, injectoare debitmetre si altele? NU am nicio eroare pe masina. @EEXCALADE ma primesti la o verificare?:D
    1 point
  7. Regenerari dese inseamna si stres mai mare pe filtru => durata de viata mai mica, dupa mintea mea.
    1 point
  8. Sunt sigur ca se poate si dupa serie dar reprezentantele nu coopereaza in mod evident, asa ca cel mai simplu se face cu inspectie. Am luat o camera din aceea in capul unui fir, o bagi pe la busonul de ulei si te uiti la culbutori.
    1 point
  9. Cei cu problema consumului de ulei, ați rezolvat problema? Multumesc
    1 point
  10. Pai la drum intins iti cam mananca bateria desi eu am observat ca isi ia GPS de la antena masinii. Consuma baterie cam la fel ca atunci cand asculti muzica pe telefon de pe youtube. E util prin oras, ca nu mai tot conectezi si deconectezi cablul. In rest il bagi la incarcat si aia e, carlinkit-ul are iesire de usb pentru incarcare, deci poti folosi acelasi USB.
    1 point
  11. Scanare, sa vedem ce part number are calc tau de coloana. Intra pe modul 16, la adv id, da-mi sa vad ce iti apare acolo
    1 point
  12. Pret piese pentru revizie ULEI motor OEM 6 litrii 280 de lei Filtru de ulei de origine 80 de lei Buson scurgere baie de ulei 25 de lei Filtru de aer OEM 90 de lei Filtru de polen antialergic OEM 100 de lei Manopera pentru schimbul de ulei si filtru ulei 100 de lei Filtru de aer si polen le schimb singur Total 675 de lei La reprezentanta cost aproximativ 1400 de lei am cerut oferta . Inteleg ca trebuie sa faca bani reprezentanta dar sa dublezi preturile chiar este hotie . Pentru toate astea un pret de 1000 de lei era ok la reprezentanta din punctul meu de vedere dar 1400 deja este exagerat
    1 point
  13. Oe nu se mai găsesc deloc în stocuri acel cod. Se găsește al 2-lea.
    1 point
  14. @morpheusmasterti-am scris in privat Astazi am fost si la ITP. Trecut fara emotii.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!