Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 29.06.2023 în toate secţiunile

  1. De prin tara si din garaj
    2 points
  2. Interior Motor Asa cum am zis : masina arata foarte bine de la 5 m distanta.
    1 point
  3. Revin cu prima regenerare dupa downgrade la sw 3316 :635 km mers in regim mixt si durata regenerarii 6 min in regim de autostrada.Cu 9977 ajungeam la max. 200 km
    1 point
  4. Daca ai schimbat regulatorul si sa imbunatatit mersul masinii,ar fi trebuit sa observi si ce problema avea acel regulator,si sa continui cercetind tot sistemul de injectie.Eu deduc ca aveai regulatorul murdar,si banuiesc ca si injectoarele sint in acelasi stadiu.Daca vreunul dintre injectoare cind creste presiunea la 3000 rpm,se deschide mai mult decit trebuie pe retur,automat intra in limp mode. Daca regulatorul era murdar,si injectoarele la fel,atunci totul vine din pompa de injectie,trebuie verificat tot.Daca si pompa are un regulator,fie el de debit sau de presiune,si este plin de mizerie,posibil sa nu isi faca treaba cum se cuvine.
    1 point
  5. Pentru cine intereseaza , costul curatarii clapetelor si EGR + schimbat bucsele + directia + ulei cutie transfer si diferentiale Vad ca e schimbat si uleiul de servo La cat timp trebuie schimbat ? Nu imi aduc aminte sa il fi schimbat pana acum si nici nu am cerut asta ptr ca nu am stiut Dar intreb ca sa stiu pe viitor
    1 point
  6. Faci progrese mari cu proiectul. Keep it up ! Masina arata intr-un mare fel, mai ales daca ne uitam la pozele de pe prima pagina
    1 point
  7. Istoricul e primul lucru care-l verific la o masina . Toate reviziile sunt la zi ,la Porsche Zentrum . Multumesc!
    1 point
  8. No' am fost nevoit sa merg noaptea pan' la o vecina.... si mi-am amintit sa pozez lumina ledurilor , pai e domnie curata fata de xenon!
    1 point
  9. Buna seara! De ceva vreme nimeni nu a gasit sau postat rezolvarea. Am intampinat si eu aceeasi problema, dar pana la urma am gasit singur rezolvarea. In primul rand, modelele comfort cu trapa solara, au un modul separat pentru trapa de unde se poate coda cu VAG-Com functile ei. Trapa este codata de fabrica ca atunci cand masina este stationata, cu motorul oprit si incuiata, sa se deschida singura pe aerisire, sa ventileze habitaclul si sa revina pe inchis cand considera ea ca trebuie. Am debifat cu VAG-Com aceste setari si trapa ramane inchisa. Acum, desi nu e normal, e logic ce se intampla, daca in timpul mersului clima este pe modul auto, ea se foloseste de toate gurile de ventilatie, care include si trapa, ca sa faca gradele setate in habitaclul masini. Indiferent ca e ploaie, ca e ninsoare, ca fulgera, ca tuna, trapa se deschide in timpul mersului. Pentru a opri acest lucru, este nevoie doar de activarea unuia dintre cele 3 butoane care directioneaza aerul. In momentul in care selectam directionarea aerului la picioare spre exemplu, functia de AUTO devine inactiva. Astazi, 09.08.2020, am testat acest lucru si pentru masina din semnatura, Passat B7 2011, functioneaza. Nu exista probleme de buton, sau ca nu e unsa, sau asa mai departe, alea sunt aberatii. Cand trapa nu e unsa, intradevar face zgomot, se gliseaza mai greu, dar nu are nimic de a face cu a se deschide singura. Cand butonul este stricat, sau firele nu sunt legate corespunzator, sau sunt oxidate, trapa nu mai preia comenzile de la buton cum trebuie, dar nici in cazul asta nu se deschide de una singura. Mai jos am sa va atasez o poza cu setarea pe care eu merg de azi dimineata si a functionat pentru mine pentru a nu mi se mai deschide trapa in mers de una singura si sa nu imi mai ploua in cap! Tip: Pentru gresare, eu folosesc un spray cu vaselina sa dau pe sine si sa bag in gaurile unde se vad cablurile, dar este ok si W40, cum a mai fost mentionat. Recomand sa nu folositi trapa pe timp de iarna in nici un mod, deoarece chedarul de la trapa se lipeste de caroseria masini, nu de vreun plastic care este incalzit in prealabil dupa ce pornesti masina.
    1 point
  10. https://rallystore.ru/ro/obem-masla-v-dsg-7-kak-pomenyat-maslo-v-korobke-dsg-kakoe-maslo-zalivat.html Daca te ajuta, sunt descrise amandoua. Schimb ulei mecatronic.pdf si asta
    0 points
  11. Ieri Duminica urmeaza primul drum in afara, pana la munte, sunt curios de diferentele la drum intins, cat si de consum. In oras, consumul a crescut semnificativ, mai ales in aglomeratie si daca o mai si calc (si nu prea ma pot abtine ). Sunetul pe upshift in D (cand o calc putin) este ..acolo , cateodata chiar tare. Inainte, chiar si cu DP, puteam sa o calc linistit si daca eram langa un agent, se auzea, dar nu imi faceam mari griji. Acum, nu prea as mai face acest lucru . In plus, trebuie sa fiu mult mai atent in trafic, urca repede in viteza chiar si in D (S nici nu prea folosesc, nu prea am unde..) la talpa moderata. Ideea principala este ca imi place. Mult.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!