Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 27.06.2023 în toate secţiunile

  1. De prin tara si din garaj
    2 points
  2. A avut colegul yanq (vezi postarea din 27.11.2020). https://vwforum.ro/topic/137974-octavia-4nx-ambition-10-tsi/
    1 point
  3. Mult mai mica decat la cele termice. Conf unor statistici din Suedia din 2022, 0.004% din masinile electrice au ars vs 0.08% masini termice. Conform USA "And while figures from an EV manufacturer might be regarded with some suspicion, a US insurer studied data from the National Transportation Safety Board and concluded that battery-powered EVs suffer only 25 fires per 100,000 sold, compared to 1,530 for petrol or diesel vehicles, and notably 3,475 for hybrids.Dec 9, 2022" Nu i-au foc instant, sfaraie, iese fum etc, pana cand ajunge sa fie o reactie in lant, autoaprinderea si ce vedem pe internet in filmulele alea apocaliptice are loc dupa minute bune. Cum actionarea usilor si cea a geamurilor functioneaza pe sistemul de 12V care este localizat in fata masinii la multe modele, cred ca e timp suficient sa parsesti masina. Fenomenele alea se intampla la defencituni din al unui modu lde baterii, defetiuni ale sistemului deracire, varsta inainta bateriei sau un producator care a vrut sa stoarca mai multa energie decat trebuie dintr-un Li-Ion cum s-a intamplat cu LG si Hyundai
    1 point
  4. Masina a primit o baie si o noua nuca de schimbator. Cea veche avea cromul sarit atat pe partea de sus cat si pe buton si deranja rau.
    1 point
  5. la VW Tiguan2 FL 1.5 TSI 96KW (130HP) 220 Nm / 1750 - 3500rpm, Cutie M6 MQ281-6F VW Tiguan2 FL 1.5 TSI 110KW (150HP) 250 Nm / 1500 - 3500rpm, Cutie M6 MQ281-6F VW Tiguan2 FL 1.5 TSI 110KW (150HP) 250 Nm / 1500 - 3500rpm, Cutie DSG7 DQ381-7F la VW Golf8 1.5 TSI 96KW (130HP) 200 Nm / 1400 - 4000rpm, Cutie M6 MQ200-6F VW Golf8 1.5 TSI 110KW (150HP) 250 Nm / 1500 - 3500rpm, Cutie M6 MQ281-6F
    1 point
  6. @Radu555 Nu mai exista masina/motor bulletproof! Cumpara-ti masina care iti place si nu te mai ingrijora cu ce citesti pe forumuri. E bine sa te informezi, insa nu uita ca pe forum doar o mica parte sunt cunoscatori, iar marea majoritate sunt utilizatori care au ajuns pe aici din cauza problemelor avute. Daca ne concentram pe pompa CP4, ai sa vezi ca, pe langa toata gama VAG, cat si BMW, Renault, Peugeot, Citroen, Mercedes, Ford, Land Rover si lista poate continua, toate folosesc incepand cu Euro 5 acest model de pompa. Asta inseamna ca nu sunt chiar atat de proaste pe cum se spune. Nici pompele din trecut nu erau nemuritoate! Eu iti recomand generatia a II-a de CR Euro 5 adica cele cu codul CFFxx, CGLx, CJCx.
    1 point
  7. Toate sistemele de injectie au o problema de fabrica,indiferent ce marca sint,bosch,siemens,delphi,denso.Toate masinile mai noi,fabricate dupa 2010,unele chiar mai din urma,folosesc sisteme de injectie piezoelectrice,destul de problematice in general,si toate depind de modul de folosire si intretinere al masinii de catre proprietar. Eu personal nu as cumpara o masina cu sistem de injectie marca Siemens,Continental,VDO,astea dau probleme cu partile electrice,si nu se gasesc piese de schimb,ma refer la injectoare,insa pompele sint destul de rezistente. In marca Bosch,avem probleme cu pompele CP4,astea care fac pilitura,dar in rest sint foarte durabile. Delphi,dau probleme de pompa si de injectoare in acelasi timp,prima care se strica fiind pompa,si aproape concomitent si injectoarele,sint usor reparabile,dar la fel de scumpe. Denso,cred ca sint cele mai rezistente,cel putin eu nu prea le vad la mine in atelier.De obicei cind ajung la mine,sint utilitare cu peste 3...400.000km rulati,si probleme de duze.
    1 point
  8. Am rezolvat una..dau de alta. 😄 Igniterul la un far si balastul la celalalt au cedat. Am schimbat cu greu igniterul si acum asteptam un balast sh. Vedem ce iese. Poate reusesc sa si reglez corespunzator faruriile.
    1 point
  9. Un mic update cu scutul de protectie motor. Am optat pentru unul din aluminiu (criteriul esential a fost existenta decupajului pentru evacuarea vebasto). Fusese luat in calcul si cel de la Odorhei insa cu respectivii nu se poate comunica. Sunt praf in materie de interacțiune comerciala. La intrebari punctuale ei raspund doar cu linkuri catre produsul de pe site-ul lor (de parca acele info nu ar fi deja cunoscute). Asa ca am ales sa-i ocolesc si sa caut din alte surse (alt motiv fiind si rugina care se instaleaza din plin pe scuturile lor dupa mai putin de 2 ani, fiind evident ca au carente in procedura de fabricatie). Ce am gasit e pe offroadmanni/germania de unde am avut de ales intre aluminiu (3 mm-6.5 kg) si otel (1.8 mm - 10.00 kg). Am optat pentru aluminiu. Vine si cu tije de fixare/sustinere (identice de altfel cu cele ce exista deja din fabrica pe mașină) iar montajul se face pe aceleasi puncte de prindere ca si in cazul scutului original din plastic. Sunt constient ca grosimea de doar 3 mm (fiind la jumatate din ce exista spre exemplu pentru Duster) nu confera o protectie reală in toate situațiile, totusi zic ca aduce un plus de protecție față de plastic pentru modul soft explore in care este utilizata masina. Pe site-ul respectiv au si un kit de protectie pentru rezervoare (la fel in variantele otel/aluminiu) insa e in analiza pentru ca nu imi dau seama incă daca este compatibil sau nu cu extraprotectiile din plastic pe care le are kodiaq-ul meu, in poza lor de exemplificare fiind montat fara extraprotectiile originale). Deși sunt comercializate din Germania este posibil ca țara de proveniența sa fie Rusia (sau doar patentul de productie). Mie imi pare ca este 100% identic cu ce vinde Milotec (mai scump cu 120 eur).
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!