Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 26.06.2023 în toate secţiunile
-
Aia nu e momentan o prioritate. Mie imi place si admisia de Audi. Daca gasesc un ornament cu R32 OE, il pun pe ala, daca nu, ramane asa. Pana atunci, am alte prioritati la Skoda. Next thing ar fi sa scriem softul de R32 manual. Eu stau prost cu timpu, Luci de la Carsx la fel, si ne sincronizam cam greu. Momentan masina e acolo, urmeaza sa ii scrie softul, modificat ce e de modificat astfel incat sa functioneze corespunzator si sa stiu ca am terminat cu acest capitol. Va urma dupa modificarea turometrului (am si ceasurile si tot ce e nevoie, doar ca vreau sa fixui niste mici buguri cu aceasta ocazie de la Color MFD ce le am de cand l-am montat). Cum ziceam in alta postare, turometru indica bine dar ma deranjeaza scala de TDI.. Mai important decat ceasurile ar fi inlocuirea preventiva a pernelor fata. Au 5 ani deja. Cele pe spate le-am inlocuit cand am facut swapul. Odata cu inlocuirea pernelor, voi inlocui probabil si toate bratele, si flanse cap telescop (probabil si alte telescoape). Preventiv toate deoarece au deja ceva ani. Deci... am lucruri pe lista cand vine vorba de Skoda. Timp sa fie..3 points
-
Un mic update cu scutul de protectie motor. Am optat pentru unul din aluminiu (criteriul esential a fost existenta decupajului pentru evacuarea vebasto). Fusese luat in calcul si cel de la Odorhei insa cu respectivii nu se poate comunica. Sunt praf in materie de interacțiune comerciala. La intrebari punctuale ei raspund doar cu linkuri catre produsul de pe site-ul lor (de parca acele info nu ar fi deja cunoscute). Asa ca am ales sa-i ocolesc si sa caut din alte surse (alt motiv fiind si rugina care se instaleaza din plin pe scuturile lor dupa mai putin de 2 ani, fiind evident ca au carente in procedura de fabricatie). Ce am gasit e pe offroadmanni/germania de unde am avut de ales intre aluminiu (3 mm-6.5 kg) si otel (1.8 mm - 10.00 kg). Am optat pentru aluminiu. Vine si cu tije de fixare/sustinere (identice de altfel cu cele ce exista deja din fabrica pe mașină) iar montajul se face pe aceleasi puncte de prindere ca si in cazul scutului original din plastic. Sunt constient ca grosimea de doar 3 mm (fiind la jumatate din ce exista spre exemplu pentru Duster) nu confera o protectie reală in toate situațiile, totusi zic ca aduce un plus de protecție față de plastic pentru modul soft explore in care este utilizata masina. Pe site-ul respectiv au si un kit de protectie pentru rezervoare (la fel in variantele otel/aluminiu) insa e in analiza pentru ca nu imi dau seama incă daca este compatibil sau nu cu extraprotectiile din plastic pe care le are kodiaq-ul meu, in poza lor de exemplificare fiind montat fara extraprotectiile originale). Deși sunt comercializate din Germania este posibil ca țara de proveniența sa fie Rusia (sau doar patentul de productie). Mie imi pare ca este 100% identic cu ce vinde Milotec (mai scump cu 120 eur).3 points
-
2 points
-
@Florin091986 Daca ai injectoare 03L130277B, iti arat in pozele de mai jos cum se face izolatia pachetului piezo incalzit la 250°C (poze). Este un compus siliconic care nu prea rezista la temperatura mare. De aceea, cei care au acest tip de injectoare ar trebui sa scoata capacul de protectie de la motor pe perioada calda pentru o mai buna racire a partii piezo, ca sa minimizeze pericolul de defectare cauzat de temperatura inalta. Injectoarele 03L130277S sau A2C9626040080 au izolatia din sticla (cum ar trebui sa fie la toate) si nu mai au aceste probleme.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Trebuie sa imi gasesc un service bun in zona , o sa ma intersez , nici eu nu mai vreau sa merg acolo , s-a umplut paharul Foarte foarte scump si nu suport sa merg undeva sa spun eu ce trebuie facut , vreau sa mi se spuna de catre ei ce trebuie , eu sunt client si ei trebuie sa fie profesionisti Odata la o revizie trebuie sa fac o minivacanta sa duc masina la Catalin , tot nu am fost niciodata la Bacau Cand vad ce lucrari ordonate , curate si ca la carte face , cum sa nu ma oftic cand arunc cu banii pe reprezentanta si plec mereu nemultumit de ceva Nu au vazut acum un an ca bucsele sunt terminate cand am lasat o saptamana masina ptr distributie ? Nu trebuiau ei sa imi spuna sa schimb uleiul la cutie si diferentiele de atunci , ca nu a fost schimbat la nicio revizie , daca tot au tinut atat masina si au afcut si revizia ? Trebuie sa aflu de aici de pe forum sa le spun eu ? Nu trebuiau sa imi curete si atunci clapetele si EGR-ul daca au desfacut tot motorul ? Nu puteau sa spuna sa mai dau cativa lei sa iau saibele tur retur pe toate injectoarele sa mi le schimbe daca tot au demontat tot motorul ? Nu puteau sa spuna ca e recomandat sa schimb bujiile tot atunci daca nu le-am schimbat niciodata ? Nu ... O bujie pe cilindrul 1 pe tester e arsa , si aia a fost tot , trebuie sa aflu eu de aici de pe forum ca se schimba toate ... Nu am stiut ca trebuie sa fiu eu mecanic specialist si sa merg sa dau bani la altii sa invarta chei asa cum le spun eu ... inacceptabil @zidanne , asa e si la service-urile care tin garantii la electronice , schimbatori de module , infigatori de conectoare Mai sunt baieti destepti prin tara care tin garantii ca ii stiu pe toti , dar sunt pasari rare1 point
-
Azi am luat masina acasa - s-a dat jos puntea fata si s-au schimbat cele 4 bucse cu OE - mi s-a spus ca daca aveau sculele potrivite nu trebuia data puntea jos ... ha ! - directia apoi - am schimbat si uleiul la cutia de transfer si diferentiale - OE - am insistat si au demontat clapetele si supapa EGR - super imbacsite , mizerie la greu adunata , au fost curatate bine - am fost aburit la revizie ca sunt surprizantor de curate = lenea , masina tremura 2-3 secunde dimineata - lucrare impartita = bucsele la Toyota iar directia + clapete la Audi - sunt una langa alta cele doua reprezentante - din nou am aflat ca sunt primul la care schimba acolo bucsele la 7P - anterior am fost primul la VW care curata galeria de admisie - yoy mama ... nu am mai fost primul din clasa I cand m-au pacalit toti ca trebuie sa iau premiu , apoi am inteles despre ce e vorba la scoala si mi-am vazut de ale mele1 point
-
1 point
-
Revin cu informatii: Pret pentru interogare soft: 120 lei(chiar daca este la ultima versiune) Pret pentru update de soft daca nu este la ultima versiune: 400 lei1 point
-
La TDI-uri cel putin EGR are ca scop reducerea emisiilor de NOx. NOx adica oxizii de azot se formeaza in urma combustiei DACA si numai DACA exista un surplus de oxigen considerabil. Cum motoarele Diesel functioneaza constructiv cu exces de oxigen la ralanti si sarcina slaba s-a facut acest EGR pentru a micsora tendinta de generare de NOx. Nu vad cum EGR-ul dezactivat va afecta consumul. Eu am EGR dezactivat fizic (blocat mecanic cu saiba oarba) de vreun an juma' si nu am vazut vreo modificare a consumului.1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00