Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 22.06.2023 în toate secţiunile

  1. Treaba asta cu injector SH verificat pe banc,poate insemna,da,a fost verificat,si ,da,functiona in parametri(greu de crezut) dar important nu este sa lucreze in parametri neaparat,ci sa lucreze OPTIM in parametrii specificati,adica ceva de genul ..daca parametrii respectivi sint intre valorile 10 si 20 ml/stroke,optim ar fi 15ml/stroke. Corectia facuta de ECU,+2....-2 de exemplu,se face in jurul valorii optime. Sa ne imaginam ca injectorul in loc de 15ml parametru optim,iti da 12ml,cantitate considerata ,,in parametrii normali" in acest caz,cu +2 corectie,injectia va fi de 14ml/stroke. Injectoarele noi,de fabrica,de obicei injecteaza intre 15ml si 20ml,niciodata mai putin decit cantitatea considerata optima.Valorile de 15 si 20 sint doar orientative,ca sa se poata intelege mai bine procesul respectiv. In relanti si preinjectie,cantitatile reale,aproape in toate injectoarele existente,sint cuprinse intre 0,38ml/stroke pina la aprox 5..7ml/stroke. Conform fabricantului Bosch,orice injector cu peste 250.000km trebuie sa inlocuiasca duza,unele chiar mai inainte,depinzind in general de modul de folosire al masinii,de mediul in care se foloseste,si de combustibilul folosit in special. Cei care lucreaza in domeniul reparatii auto,stiu ca o masina diesel care a stat mult timp nefolosita,este mai afectata decit una care a functionat zilnic.La fel se intimpla si cu injectoarele SH. Pe vremuri,reconstruiam injectoare,si le vindeam la schimb,pina cind am avut surpriza sa mi se reclame faptul ca unele nu mergeau,sau mergeau mai rau decit cele ale clientului,apoi cind le-am revizat,am observat ca in ciuda faptului ca erau reconstruite cu piese noi si originale,majoritatea se blocau dupa 2..3 luni de inactivitate. Singura explicatie ar fi ca indiferent cit cureti corpul injectorului prin interior,ramin resturi de rugina,sau alte substante,care influenteaza negativ,cele noi in schimb,nu au prin interior decit ulei special,si metal curat.Uneori mai gasim si printre cele noi cite unul blocat partial,dar sint cazuri rare. Asta doar in ce priveste cantitatea injectata,apoi trebuie urmarit unghiul in care pulverizeaza,si forma in care pulverizeaza,conica deschisa gazoaza,sau jet drept lichid.
    2 points
  2. Salutare, A venit vremea sa prezint noua Skoda Octavia Facelift, 2009. Dupa ce aproape 6 ani am detinut o Octavia 2 NFL am facut un mic upgrade catre Facelift. Este o masina deja cunoscuta pe forum, fostul proprietar prezentand-o destul de mult pana acum. Ca nivel de echipare este un Elegance, 2.0 BKD, DSG - 199.000 Km cu destul de multe dotari optionale: MaxiDot , comenzi pe volan inclusiv padele pentru schimbarea treptelor de viteza, xenoane adaptive, proiectoare adaptive (cornering), senzori parcare fata spate cu Park assist (parcheaza singura), scaune incalzite fata cu reglaj termic separat,, duze stropitoare incalzite, cotiera si torpedou refrigerat, Cutie de depoazitare sub scaun pasager + sofer, tempomat, alarma cu sensor de interior si sensor de inclinare, senzor ploaie, senzor lumina, oglinda interioara + exterioare antiorbire, Oglinzi rabatabile electric, mirror down pentru oglinda din dreapta, semnalizari dinamice in oglinzi + alte imbunatatiri. De cand a intrat in posesia mea, masina a suferit cateva modificari, avand in vedere ca nu mai e la prima tinerete. - Interiorul de textil cu profil sport a fost schimbat cu unul semi-piele - Eu fiind adeptul android si pentru ca RNSul 510 nu suporta mirrorlink, acesta din urma a fost schimbat cu o navigatie android cu 4gb ram - A primit o camera de marsarier - Au fost montate folii pe geamuri, 5% transparenta pe spate si luneta si clare pe geamurile din fata (pentru protectie termica) - farurile au fost polisate si aplicate folie pe ele - cea mai importanta modificare a fost vopsirea totala. Avea cateva puncte de rugina, nu foarte mari dar deranjante, asa ca am preferat sa o vopsesc total pentru a avea o culoare uniforma. - jantele pe 16 au fost schimbate cu unele pe 17, Pegassus, si au fost vopsite electrostatic Pe partea mecanica, nu avea nicio problema majora, dar pentru ca vreau sa o tin destul de mult am schimbat: - filtre + ulei - distributie - ambreiajele - din cauza ca nu functionau chiar cum trebuie - volant - ulei si filtru de ulei DSG
    1 point
  3. Cum ii faci schimbul complet fara aparat de flush? Da un pic din ''casa'' sa aflam si noi. Poate stii vreun tutorial de pe net.
    1 point
  4. Incepusem sa scriu ceva si mi-am luat un restart pentru critical updates ;))) FUUUUUu!!! Deci.. Acum vreo 10 zile (vineri, parca) ma suna un prieten sa il ajut cu un fotograf. Avea cununia a doua zi si fotograful lui se daduse la fund... Zic: hai ca iau eu sarakia si iti fac poze. Ca am si doua borcane, tot pe sarakie. Undeva in Clisura Dunarii. A doua zi, in loc de 10 m-am trezit pe la 0630... dar tot la 0800 am ajuns pe Maniu pentru un refill cu benzina de 100. Din pacate n-am reusit sa verific presiunea pentru ca baiatu de la pistol (tare tampita ideea lu oemve) ori n-avea chef ori avea pistolul defect. 3h30 mai tarziu ne cazam la hotel. Drumurile prin AG raman cum am mai zis... mi se pare penibil sa existe un strat de uzura mai subtire decat hartia igenica. Tare bucuros sunt ca nu mai e nevoie sa imi rup gatul pe centura Slatinei si nici sa fac offroad prin Bals (dap, egzista niste strazi neasfaltate care evita trecerea vietii). Daca puteam ocoli si Strehaia.. Ajuungem la locatie.... eram primii... aia ie, pun jucariile in ordine. Ma execut in rol de fotograf (cica chiar ma pricep - nu ma laud, asta e feedback-ul) si merem la o extra-sedinta undeva pe langa Manastirea Mraconia. Voiam sa ii duc undeva pe Ciucaru Mare dar miresica nu era in stare de asa ceva ;)) Vine seara...facem poze... pe la 0230 amintirile devin cetoase, nu stiu daca de la Chivas sau de la oboseala, cert e ca am facut ochi a doua zi pe la 1100... Checkout, micu'dejun la Rompetrol... pe baza de castraveti, zic copiloatei: azi conduci. Ea nu, ca Batman! Batman! Zic... nu vreau sa risc, a fost cam agitata noaptea trecuta. Un baiat de la Rutiera, auzindu-ne, se ofera sa imi faca un test gratis... zic, sange nu respiratie. La care el: hai sa vedem cum stai... 0.000000... Bun de condus ;)) Stau, adun paharle, scot o integrala pe volum si imi iese ca eu bausem doua beri toata seara..... wtf?!!! Purcedem spre B... in 3h15 eram la tara, pescuiam ;)) Va urma... cu poze
    1 point
  5. Istoricul e primul lucru care-l verific la o masina . Toate reviziile sunt la zi ,la Porsche Zentrum . Multumesc!
    1 point
  6. 85086km... am ratat la mustata un numar misto ;)) Dupa cateva zile de foc si aproximativ vreo 3300km (in doua ture), in sfarsit am timp sa povestesc... dupa ce scot pozele din camera :D
    1 point
  7. My airplane! cu siguranta nu este cel mai frumos dashboard al grupului VAG dar eu il iubesc
    1 point
  8. si un cold start
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!