Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 21.06.2023 în toate secţiunile

  1. Istoricul e primul lucru care-l verific la o masina . Toate reviziile sunt la zi ,la Porsche Zentrum . Multumesc!
    2 points
  2. Greu! O zi si jumatate de munca.Nu merge deloc rpd.Demontat puntea,cardanul,esapamentul.E surubul de la teava de retur turbo care nu merge scos din cauza cutiei de transfer ci doar slabit,demontat planetara,filtrul de particule.De abia se scoate conducta de tur ulei turbo,am demontat vacumul de pe EGR ca sa l pot scoate cu chiu cu vai afara.cutia de transfer nu se poate demonta din cauza unui surub dreapta sus inaccesibil.Care aveti 4motion mergeti la reprezentanta sau inarmati va cu rabdare,scule de tot felul si meserias bun.Da trebuie facuta la final daca ai demontat si puntea,directia pe stand.
    1 point
  3. pai na, 60k...clar este timpul sa schimbi, chiar si mai devreme, este totusi un ulei aftermarket. Important este si cine/cum se face schimbul..daca respecta manualul. .....ca respectivele smuceli sunt sau nu din cauza uleiului vei vedea daca inlocuirea lui cu altul daca se rezolva problema. Acuma sincer eu daca as fi in locul tau nu as experimenta si alte uleiuri, as alege original.
    1 point
  4. Ca sa nu fii la mana lor e bine sa respecți. Tu nu ești în posesia niciunui document care sa îți permită o depășire deci în cazul unui litigiu vei fi descoperit.
    1 point
  5. Buna dragi colegi, revenim in forta, cu modificari si adaptari la care n-am crezut ca voi ajunge dar cu vointa si munca se poate orice. Am reusit sa fac rost de modul PLA 2.5 mai exact codul 5q0919298K de pe o skoda octavia. Si am inceput sa lucrez la diagrama cu toate ca sunt multe pe internet, am vrut sa o fac eu ca sa stiu exact ce este acolo sa si inteleg si sa pot explica si la alti colegi care vor sa faca singuri si asa a inceput totul intr-o seara, cu o copioasa masa , rezultatul este langa, pe culori ca sa fie si mai clar am facut o pauza ca sa facem si prima distributie la masina, am ajuns la 180.000 de KM si ne apropie de cateva drumuri externe, din nou in germania luna IUNIE + IULIE si am vrut sa iau o grija de pe urmeri, ca sa nu cedeze pompa de apa sau mai rau cureaua sau rolele. Dupa ce le-am dat jos, am constatat ca rolele si cureaua nu erau chiar atat de rau, dar necesitau schimbare, rolele mici aveau deja zgomot, nu era cursa vaselina din rulmenti, cureaua era putin cam imbatranita iar pompa de apa a inceput sa aiba un mic joc la ax, foarte bine ca am schimbat distributia + pompa am folosit KIT contitech, rolele originale INA, dar in kit tot ina se pune intinzatorul litense, ceva brand american din cate am inteles, iar pompa de apa nu gasesc ce brand este, trebuie sa o fac bucati sa vad ce este cu ea am ales ca si pompa de apa HEPU, sa vedem cum se comporta, si poate data viitoare am sa folosesc SKF, astept parerile voastre legat de aceste 2 branduri. Diferenta pe care am vazut-o eu este ca la HEPU paleta este din metal, iar la SKF este un PLA sau ABS, plastic rezistet. ce nu am schimbat sunt bolturile din blocul motor, n-am umblat la ele, poate pe viitor Vorba lui @Doomy, nu e nimic mai frumos si placut, decat sa lucrezi tu la masina ta, sa iti faci timp si am continuat reftorfitul la PLA 2.5, daca tot eram cu masina jumatate desfacuta am zis sa rezolv momentan si camera de marsarier. Avand navigatia MIB2 si cu modulul de camera 3C0 nu recunoaste MIB camera, este pe alt sistem, si am facut un artificiu provizoriu pana trecem la alta camera "Sigla VW" am tras cu ocazia asta si mufa de APP connect pe sub consola centrala a masinii si am finalizat insfarsit PLA 2.5 pe passat B7 cu parametrii aferenti care mi-au dat foarte multe batai de cap...nasol cand nu ai acces la multe fisiere si incerci sa le obtii de unde se poate... Daca cunoaste cineva cum as putea sa fac rost contra cost de o baza de date cu DATASET pentru platforma MQB as fii tare recunoscator rezultatul final o sa incep sa ma mai joc, am uitat sa testez daca mai parcheaza singura Pentru mine a fost o mare realizare ca sa finalizez acest proiect, m-a ajutat ca sa ma pregatesc pentru urmatoarele proiecte pe care le mai am in gand cum am zis, pentru un incepator in aceasta zona/ categorie e destul de greu si cu multi nervi cand nu gasesti si nu ai accest la unele "chestii" dar nu ne dam batuti, mai cicalim pe colegii mai priceputi, te dai cu capul de perete si muncim mai departe pe data viitoare
    1 point
  6. Da, cu valvele inchise e aproape la fel ca stock, all good! Thanks!
    1 point
  7. Tot cu ajutorul colegului @detinator am actualizat hartile
    1 point
  8. Dar având in vedere ca dacă ții apăsat butonul de start di așa poți accesa modulele, s ar putea sa fie controlerul 05. ( J965) Controlerul asta e responsabil cu autorizarea și abilitarea kl15
    0 points
  9. Pai aici zice ca nu poate comunica cu modulul de pe borna baterie ce monitorizează bateria,1. Are scoasă mufa de pe modul? Cum fac mulți prostia sa scape de start stop. 2, zice ca nu ai tensiune pe terminalul15. Alt lucru de controlat. 3, cu un vcds original îți arată mai mukte detalii, zice și in scanare UDS fault details etc. Am văzut ca te descurci cu diagramele electrice. Eu as controla de ce nu am terminalul 15 in gateway, dacă modulul baterie e ok, alimentat etc. Ai module ce nu pot fi citite. Controlat dacă e ok linia bus, dacă au alimentare pe kl15 etc. Trebuie sa iei schema in mâna și sa vezi de ce lipseste alimentarea cu kl15, plusul la contact. Mai controlează odată releul ce alimentează kl15.
    0 points
  10. 0 points
  11. Incearca sa accesezi modul 05 si da-mi sa vad poza cu ecranul
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!