Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 19.06.2023 în toate secţiunile

  1. Salut, m-am gandit sa grupam aici codarile / adaptarile care functioneaza pe B7. V-as ruga sa postati numai ce stiti sigur ca functioneaza pe B7 si nu codari care merg pe B6, in speranta ca vor merge si pe B7. Incep eu, am gasit pe un site german cateva codari verificate de multi: http://vag-codierungen.jimdo.com/codierungen-%C3%BCbersicht/passat-b7/
    1 point
  2. astea deja sunt aberatii . cine face zilnic 300 km catre munca ? cate ore are ziua lui de lucru ?
    1 point
  3. Sa verific mai bine inainte Cele 6 cu banderola galbena numerotate de la 1 la 6 sunt firele de la bujii Asa este ? 5 accesibile usor , doar una din stanga cum stau in fata masinii , cea mai din spate , e greu accesibila Musca din prima poza nu e a mea , e a unui vecin , a venit sa vada si ea curioasa , e pasionata de masini Pisica e a noastra , cand nu mananca , doarme langa , sub sau pe masini , e fana Michelin
    1 point
  4. Ca sa nu fii la mana lor e bine sa respecți. Tu nu ești în posesia niciunui document care sa îți permită o depășire deci în cazul unui litigiu vei fi descoperit.
    1 point
  5. Se poate depasii cu max 30 zile si 1000km. Toti producatorii au marja asta.
    1 point
  6. Daca nu depasesti cu mai mult de 1 luna parca, sau 500-1000km, nu ar trebui sa fie nicio problema. Din cate stiu ai si ei o marja de eroare la chestiile astea, dar cel mai bine intrebi direct la Skoda, macar sa ti confirme telefonic, sau cel mai bine in scris
    1 point
  7. Ca noutăți nu am decât faptul ca am schimbat toata distribuția + pompa apa + curea pompa ulei + accesorii si role pe ORIGINE iar cele date jos erau cele de fabrica (fapt ce ma convins încă o data ca km sunt 100% reali) . Si alta noutate e schimbul roților pe 18" (ce sunt de vânzare totodată) cu unele pe 17" Poza e doar demonstrativa !! Iar ca probleme am reușit sa-mi rezolv singur problema postata aici : https://vwforum.ro/topic/140639-diverse-probleme-electrice-saran-2016/
    1 point
  8. Pana la urma mi-am facut cadouri chiar daca e nerentabil la cat le utilizez eu Cheia dinamometrica a fost la 350 lei cu taxe curier incluse , pret de pret , in magazine e 700 lei Am mai luat astea : 6 bucati bujii : https://automag.ro/borgwarner-beru-ge133 https://www.emag.ro/cheie-tubulara-lunga-10-mm-prindere-1-4-proxxon-23778-4006274237780/pd/DF5KS4BBM/ https://www.emag.ro/vaselina-cupru-anti-seize-kent-500ml-83972/pd/DTCTN5BBM/ Si asta sa fie https://www.emag.ro/spray-pentru-extragerea-injectoarelor-si-bujiilor-injector-and-spark-plugs-loosener-with-ptfe-spray-400-ml-20-a98/pd/D85CJ1BBM/ Peste o saptamana cand vine masina de la vopsit ma pun pe treaba Multumesc tuturor pentru sfaturi
    1 point
  9. Nu vrei sa le scrii celor de la vag ca sa afli de ce au trecut in manual 12Nm si nu 15-20-70 ?
    1 point
  10. Am comandat o cheie profi la super pret 5-25nM la recomandarea lui Catalin Tot la recomandarea lui voi strange la 12Nm Daca era Bacaul aproape nu imi mai bateam capul cu nimic , eram client fidel ptr tot Si ca sa spunem durul adevar Sincer aici la reprezentanta nimeni nu lucreaza dupa niciun manual De aia nici nu imi mai vine sa merg decat cand e vorba de chestii de mecanica pe care nu le pot face eu , nici nu ma pricep , am si probleme cu spatele Ma intreaba pe mine mecanicul cat ulei se pune la revizie , eu ii spun 7.7 , ca el stie ca 7.4 , sau e ptr alta masina ? nu mai stie sigur Adica lucreaza din amintiri ... fac tensiune cand vad chestiile astea , sincer Oricat de priceput esti , studiezi putin in manual sau unde ai notat cand te apuci de o lucrare Eu consider ca e normal asa la orice service doar ca nimeni aproape nu face asta , toti lucreaza din amintiri Iar cand unul lucreaza alti doi se bat cu sticlele de apa alergand in jurul masinii Apoi se usuca pe cap cu aerul comprimat si pe haine cu suflanta Aia sunt mecanici care lucreaza ca la carte , dupa carte ? Iti mai vine sa duci masina acolo cand stii ca ajunge masina pe mana unuia din ei ? Da cat de greu iti e frate sa deschizi un manual si sa te uiti unde sunt cele x suruburi inainte sa dai jos bara ? E mai usor sa tragi de ea sa vezi ca " stai ca mai tine intr-un surub " Da stati linistiti ca asa si la tv - duci tv in service problema de soft , iti face update ca e meserias si apoi spune ca nu se mai poate repara , sa cumperi tu alta placa ca el nu stie exact ce merge in loc si nu vrea sa riste sa piarda banii Da nu se uita cand pune fisierul ala pe stick ca de fapt e alt sasiu si alta capacitate la eMMC , face praf contitnul la eMMC apoi se uita lung cand ii spui ce a facut , ca oricum nu stie si nu are cu ce sa o scrie , iar daca reuseste evident ca s-au dus cheile si adio Netflix , asa ca tot clientul plateste prostia lui Nu mai exista decat foarte putini profesionisti si numai oamenii destepti pot sa ii aprecieze , deci foarte putini Asa ca , revenind la VAG , pe acest forum exista cativa baieti destepti care ajuta mereu dezinteresati si este un lucru care trebuie apreciat cu adevarat Tot respectul 👍
    1 point
  11. Nu . Beru nu stie in ce motor pui acea bujie universala. Cuplul se scoate din manual conform codului de motor ,in acest caz e 12Nm (am scris mai sus)
    1 point
  12. Deci pana la urma aveai treaba pe 2... Daca vroiai ,puteai trece pe 2 dinainte de "incident" si era toata lumea fericita...se numeste preventie... Mi se pare de bun simt daca ai loc si vezi ca urmeaza o intersectie cu drum fara prioritate sa te dai pe 2 si sa intre si ei pe banda unu...chiar daca ai prioritate. 70Km/H nu e o viteza de la care nu poti incetini macar...sa nu zic opri cand vezi un pericol... Nu vorbim dpdv legal...vorbim asa...moral...pentru fluidizarea traficului. Pentru ca poate vei fi si tu pus in situatia sa vrei sa intrii si toti merg pe banda 1...ca deh...e dreptu lor si banda 2 sta libera. Deci dpmdv omu avea dreptate...puteai trece pe bande 2,pe care zici ca ai si trecut ulterior sau incetini putin sa intre si el... Dar asta tine de omenie...lucru rar in ziua de azi...
    1 point
  13. Si pentru spate sunt la fel. Atat bancheta cat si spatarul. Atata doar ca daca tu pe Variant ai optiunea cu acea plasa despartitoare tip rulou pt bagaje ce se agata in tavan si iei de pe un hatch bancheta spate, nu vei avea acele prinderi metalice ca niste șine de pe spatare, prinderi in care culiseaza plasa amintita mai sus. Cand de exemplu batezi spaterele spate si ai vrea sa separi zona fata de toata zona de incarcare creata in spate.
    1 point
  14. #longPost Salutare! 1 an de la ultima postare... ce trece timpul... Nu am mai postat mare lucru in ultimele luni, deoarece doar m-am bucurat de masina, nu i-am mai facut nimic, pana recent.. Masina s-a comportat exemplar in tot acest timp, mergea bine, insa faptul ca rulam cu 2.65 bar pe un bloc motor stoc, neumblat in el niciodata, isi spune cuvantul. Au aparut si primele semne de oboseala si anume gaze de carter mai accentuate + uzura in chiulasa la locasul injectorului 2. Vesnica problema a PD-urilor 8v, o singura prindere la injectoare. In ciuda acestor mici probleme, Superbul merge si se comporta foarte bine. Insa, pentru a fi totul impecabil cum imi si doresc sa fie la masina asta, stiam ca e nevoie de "engine rebuild". Eh, si aici ajung din nou la o rascruce de drumuri.. zic asta deoarece in ultimii ani, apetitul pentru "diesel power" a scazut drastic, in schimb a aparut o placere tot mai mare pentru benzinare, mai ales cele de cilindree mare. Bun, aveam practic 3 solutii: 1. Refac motorul, si continui cu masina asa 2. Dezmembrez Skoda, si imi fac un alt proiect benzinar 3. Fac Superbul benzinar Evident ca merg pe varianta 3 Intre timp a aparut si un cumparator la tot setupul actual de TDI cu care discutam de mult si am ajuns la un acord, asa ca am cumparat un 3.2 vr6 (practic R32), cod motor BMV, 241 cp, complet cu tot cu accesorii, de pe un Touareg. Iar odata ce vine clientul si imi ia motorul, ma pot apuca de swap. Asta s-a intamplat prin Iulie anul trecut Pentru swap aveam nevoie de o gramada de piese de pe un Passat 2.3 vr5, iar Passat vr5 sunt foarte rare mai ales in tara. M-am pus pe cautat dupa fiecare in parte, insa fara mult succes.. singura solutie era sa iau o masina intreaga pentru piese. Si atunci am zis sa fac altceva.. de ce sa nu il fac si 4 motion? Stiam ca exista B5.5 2.3 vr5 4 motion, iar daca tot iau una intreaga, sa iau si 4 motion. (Superb 1 4 motion nu este de fabrica). M-am pus pe cautate iar 2 luni mai tarziu, gasesc fix la Buzau, un Passat b5.5 2.3 4 motion. Sus pe avion, dupa el, si acasa. Problemele au aparut cand le-am pus pe amandoua pe elevator sa studiem situatia. Difera absolut tot.. intarituri lonjeroane prinderile la punte, la amortizoare.. nici o treaba.. chit ca sunt platforme comune. Solutii am gasit dar implica mult flex, multe taieturi din caroserie asa ca am renuntat la ideea de 4 motion. Buun, ne-am apucat de motor, cam asa arata inainte: A durat cam 3 luni. Motivul pentru care ne-am intins a fost faptul ca nu am vrut sa arunc motorul acolo si gata, job done. Am vrut sa fac ceva frumos, la nivel de detaliu. Iar detaliile iti iau din timp, cateodata chiar mai mult decat te astepti.. Si de aici incepe distractia. - Curatat tot compartimentul motor, - Curățat motorul in sine, Suporti, alternator, termoflot etc. - Vopsit bloc si capac culbutori, traversa, trager, (capacul a trebuit sa iau de pe un r32 transversal deoarece la cel lognitudinal, nu se inchidea capota de la buson). - Comandat corpuri de apa noi, furtune noi de apa, distribuție, bujii, bobine, suporti, sonde lambda etc etc. Suporti motor: cel drept de Phaeton 3.2, cel stang de Passat vr5. Placa adaptoare de pe Passat vr5 mi-a permis sa pun cutia mea de TDI. Ambreiajul l-am folosit de pe 2.3, masa dubla cu disc normal. Pe partea de alimentare m-am dus pe o pompa de la Walbro, capabila de 450 cp in caz in care ma tenteaza ulterior de o conversie la turbo. Am folosit rezervorul meu, poze mai jos before and after. Instalatia electrica.. sfarsitul lumii.. am avut nevoie de 3 scheme, cea de la 1.9le de pe Superb, cea de vr5, si cea de 3.2 vr6. Am folosit instalatia de vr5 si adaptata in asa fel incat sa se potriveasca la vr6, iar toti pinii de la mufele intermediare au trebuit modificati pentru a comunica corect cu restul instalatiei ce aveam pe masina de fabrica. Am respectat si lungimea celei de pe 1.9, pentru a nu avea fire prea scurte sau lungi. Imbracata toata instalatia ulterior.. Si ca sa raspund preventiv la intrebarile ce se gandesc multi: 1. Ce faci cu itp / rar? - Ce am facut si pana acum. 2. De ce atata stres / munca / bani pentru ca la final sa ai power mai mic? - Oricine a experimentat un 1.9TDI 8v cu duze Firad o sa ma inteleaga. Fum mult, boost mare = nu prea tine nici o garnitura fie ea oem = ulei peste tot, trepidatiile specifice PD. Practic ai 300+ cp de care te poti bucura doar pe autostrada cand nu ai pe nimeni in spate. Nu sunt genul sa afum pe nimeni si niciodata nu mi-a placut asta. Mi se pare lipsa de respect pentru ceilalti participanti la trafic. - 1.9 tdi la 300+cp e deja dus la extrem pentru interne stoc. Iar only diesel maxim 400 cp si aia cu mult mult fum si turbo lag imens. R32-ul e un motor ce tine 550 cp foarte safe pe interne stoc, cu o conversie la turbo aferenta, nu ai fum - Sunetul de Vr6. Anywayz.. cam asta a iesit.. vezi procesul descris pe scurt si cu cateva poze mai jos. O sa las si un link catre un album cu mai multe poze din timpul swapului (si in calitatea originala) deoarece sunt limitat aici de cei 4mb upload max. https://photos.app.goo.gl/cd3tC4fBimH7KTix7 Revin curand si cu video de pe dyno si cu sunetul ce il scoate ala e cel mai mare farmec al acestui swap. step 1: bye bye TDI Compartiment motor before / after: (vezi pozele din album, acolo se vad detaliile mai bine). Dar a fost enorm de multa mizerie Step 3: Reconditionarea motorului (curatat, vopsit bloc, spalat baie ulei, inlocuit mufe corpuri de apa, distributie, role, curatat galerii evacuare, vopsit capac culbutori etc. etc. (mai multe poze in album)) Step 4: Montat motor definitiv pe masina Step 5: Montat ventilatoare in fata radiatoarelor. Nu imi vine acuma in cap firma dar au venit din U.S., conducte clima custom, traseu apa custom Step 6: Partea de fueling - curatat rezervor, montat pompa Walbro si traseul de benzina (mai multe poze in album) Step 7: Evacuarea. Avand in vedere ca vor fi si niste flacari, am hotarat sa ii pun 2 tipsuri. Nimic wow, am vrut ceva cat mai discret. Am pus o intermediara si o finala. Astfel, nu e nici silent dar nici deranjant. Si se aude foarte bine acel sunet al motorului specific VR6. Step 8: Instalatia (vezi poze in album) Step 9: Motorul in versiunea finala. Am venit cu o galerie de admisie de Audi, deoarece era in stare foarte buna, a necesitat doar curatata. Cea de Touareg a avut gaz pe ea deci nu o mai puteam folosi. Mare feedback nu pot sa dau momentan, trebuie sa o conduc mai mult, sa ma obisnuiesc cu ea. Momentan inca mai avem cateva mici detalii de pus la punct dar curand e 100% gata. Oricum, ce pot sa zic, e faptul ca adio trepidatii specifice TDI la interior, motorul din fata e foarte silentios. Sunetul e ... wow, si... no smoke !! Motorizarea asta nu este pe Superb de fabrica. Nu exista Superb mk1 cu VR6 pe el. Desi nu pun accent pe lucruri de genu, DAR posibil sa fie singurul Superb mk1 VR6
    1 point
  15. @andrusel Mulțumesc. Într-adevăr nu e full pentru că nu are Cârlig de Remorcare și 4 MOTION cu DSG 7 DQ 500 ( dar să fiu sincer eu mă bucur că nu are Cârlig și 4 MOTION pentru că nu le consider necesare ) . Singurul lucru după care-mi pare rău este că cei de la VW nu au pus și pe versiunile FWD cutia DSG 7 DQ 500 . În rest pot adăuga la lista de mai sus că mai are : DCC (Amortizoare controlate ELECTROMAGNETIC sau cum or fi) . Lane + Sign Assist . Pedestrian Assist ACC 210 km/h Parc assist ( cate 6 senzori pe fiecare bară ) . Oglinzi rabatabile electric ( heliomată cea din stânga și cu Mirror Down cea din dreapta ) . Blind spot assist ( în oglinzile laterale ) . Încărcare telefon wireless in cotieră . Dacă-mi mai aduc aminte de cate ceva o să scriu aici !!! Dacă tu consideri că mașina asta nu este Bine Echipată pentru că nu are CARLIG și 4MOTION te rog să-mi spui ce mai lipsește înafară de TELECOMANDA PENTRU DESCHIDEREA PORTII GARAJULUI de la parasolarul șoferului ( daca o fi având ) . Si da km sunt 100% reali pentru că ultima intrare în service VW era la 93800 în 12.2020 . @akono să rog un moderator să modifice titlul ( să șteargă acel FULL-OPTION din titlu ) . @xdx Mulțumesc. Pozele au fost editate pentru că dacă le lăsam la rezoluția la care erau făcute nu le puteam încărca datorită mărimii fișierelor .
    1 point
  16. OE nu gasesti de aluminiu. Pretul pe care l-ai gasit este exagerat. Eu am dat 460 lei la dealer.
    0 points
  17. Multumesc! Sigur, uite aici: 7N0061195
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!