Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 16.06.2023 în toate secţiunile
-
Gata tratamentele faciale. Rezultatul este wow din punctul meu de vedere, tinand cont de faptul ca partea frontala avea destule cicatrici de la pietricele. Am optat pentru un pachet de detailing exterior ce a constat in urmatoarele: -decontaminare, corectie lac si aplicare de sealant; -reconditionare faruri, proiectoare (atat cat s-a putut cu ele montate), stopuri si aplicare folie protectie cu autoregenerare; -aplicare folie de protectie pe stalpii usilor si la alveolele manerelor; -chrome delete (in prealabil trimurile fiind reconditionate); -detailing motor.4 points
-
4 points
-
4 points
-
Era doar un exemplu , puteti sa aveti si 3m fiecare , e vorba de ce postezi de ani pe acest forum Exista softuri gratuite cu care poti sa iti faci forumul tau unde sa te vaiti zilnic3 points
-
@KRAKEN cu povestile astea traieste .. avea masina plina cu baieti de 2m si 100 si ceva de kile ... te doare mintea2 points
-
Ieri Duminica urmeaza primul drum in afara, pana la munte, sunt curios de diferentele la drum intins, cat si de consum. In oras, consumul a crescut semnificativ, mai ales in aglomeratie si daca o mai si calc (si nu prea ma pot abtine ). Sunetul pe upshift in D (cand o calc putin) este ..acolo , cateodata chiar tare. Inainte, chiar si cu DP, puteam sa o calc linistit si daca eram langa un agent, se auzea, dar nu imi faceam mari griji. Acum, nu prea as mai face acest lucru . In plus, trebuie sa fiu mult mai atent in trafic, urca repede in viteza chiar si in D (S nici nu prea folosesc, nu prea am unde..) la talpa moderata. Ideea principala este ca imi place. Mult.2 points
-
Salut, Sper ca al-4lea Golf sa fie cu noroc. Au mai fost in trecut 3 G4 (1.6 si 2 GTI). Masina cumparata cam acum 1 an de zile. "Cozonacul " in cauza este un Golf 4 GTI. Imi doream o masina proiect si am avut "norocul" sa o gasesc relativ ieftina : 1250 euro. De ieftina e ieftina dar pretul spune totul. O masina de 20 de ani care a fost un abuzata,, neingrijita, arsa cu tigariile, murdara si lista poate continua. Tot ceea ce putea sa fie rupt in interior a fost rupt. Plastice, manare, butoane, cleme, interior, exterior, motor etc.. Detaliile: - An 2003 - Motor 1.8T 150 cp - km : 250 K - cutie manuala Cateva dotari de mentionat : - Cimatronic - Jante Santa Monica R17 - Interior sport - Inchidere centralizata si 1 cheie briceag. Am pornit incet dar am realizat ca sunt prea multe piese de cumparat bucata cu bucata. O sa incarc ceva poze de inceput si o sa vedeti parcursul pana in momentul de fata.1 point
-
Poate nu e prea clar titlul dar... Pe scurt- veneam cu golf3-ul meu la vale sens Baneasa, pasaj in față la ikea, cu masina incarcata si 70 la ora si la baza pasajului vad ca unul cu bmw vine de pe cedeaza si nu..incetineste, adica intra direct in fața mea. Claxonez, flashuri- că ma apropiam rapid. In ultima clipa se opreste, intrat deja jumate in banda mea, trec razant si...trec.(nu mai spun ce urari am facut cei din masina ) Mai incolo un km, pe varianta care trece pe sus prin fata la banca Transilvania, ma trezesc cu ala ca vine in viteza claxonand si franeaza langa masina din fata mea. Eram oprit pe banda DOI...el pe unu. Se da jos si vine la mine: "maaa idiotule, puteai ca sa ma lasi sa trec!! Cum credeti ca s-a finalizat...la politie??1 point
-
1 point
-
1 point
-
Rezolvat! Radiatorul de racire al motorului era foarte infundat cu praf/scame/nisip. Nu trecea nici lumina de la lampa prin el. L-am spalat foarte bine cu apa si suflat(demontat de pe masina), la final si cu aparat cu presiune. Intercoolerul a fost si el inlocuit pentru ca era indoit tare si tragea aer fals intre radiatoare. Dupa operatiune presiunea in instalatia ac 12-13 bari idle cu ventilatorul motorului la 30-40%, clima setata pe maxim rece. Cu motorul la 2000 ture a urcat usor la 15-16 bari cu ventilatorul motorului la 60-65%, clima setata pe maxim rece. Si condensatorul parea cam suspect cu acele pete de grasime dar deocamdata nu a fost inlocuit, si asa pretul reparatiei a fost destul de mare.1 point
-
1 point
-
Salut, fa un schimb de ulei neaparat, la al meu la fel facea, cand schimbam din P in D sau D in R se simtea o smucitura, dupa ce am schimbat uleiul nu se mai simte absolut nimic.1 point
-
1 point
-
1 point
-
ai facut o treaba excelenta! Te felicit pentru efort, rabdare dar si pentru investitii! Personal as fi ales un alt model de piele pentru volan...ceva mai apropiat de original, dar e doar o chestie de gust. Te salut.1 point
-
1 point
-
Un scurt bilant dupa 2 ani si 40.000 km cu un ID3 Pure, baterie 45kwh. Costuri pana acum: 1100 lei cost incarcari cu plata (e-charge) 1000 lei cost incarcari priza (acasa) 0 lei cost incarcari oras/birou 0 lei impozit 1200 lei cost revizie (urmatoarea peste 2 ani) ~ 4000 euro economisiti pt costurile de deplasare Alte cheltuieli: 3500 lei/an rca+casco + nu m-a lasat niciodata in drum + nu am avut nevoie de vizite neprevazute in service + nu au aparut greierasii + suficient de spatioasa pt nevoile mele, ideala pt oras si drumuri de 150-200km + ft placut de condus atat in oras cat si in afara, iar de cand am electrica nu ma deranjeaza deloc statul/mersul ocazional in trafic/coloana pt nu se uzeaza ambreiajul, motorul, e liniste, etc. + devalorizare zero (ma rog, nu fata de pretul intreg ce include bonusul de '10k euro' ci fata de cat am dat eu pe ea, drept urmare la 2 ani de la achizitie tot atat as primi pe ea si la buy back si in caz de dauna). - in loc sa incarc o data pe saptamana cum imi imaginam, incarc de 2-3 ori. - range declarat 350 km - real 280-300km vara, 200-220 km iarna. - nu stiam daca sa trec asta la partile negative, poate mi se pare mie doar si se aplica preoponderent la vw id3 - a ajuns ft rapid sa fie vazuta ca o masina de taxi/bolt/uber, asta din cauza ca sunt ft multe. Imi pare rau ca nu am luat bateria de 58 kwh? Da si Nu. Da, pentru ca in loc de 7.4 kwh pe Type 2 as fi putut incarca cu 11 kwh (asta nu stiam la momentul achizitiei si aspectul asta il regret mai mult decat cei 80-100 km in plus pe care i-as fi putut face). Nu, pt ca m-ar fi costat 2000 euro in plus la momentul respectiv si mi-ar fi redus poate cu 1 zi distanta intre incarcari. Atata timp cat am unde incarca, nu ma afecteaza ft tare. Ca si sfat: Daca nu poti incarca acasa/birou si te bazezi doar pe incarcarile din oras, nu-ti lua electrica pt ca cu timpul iti va pieri entuziasmul si te vei satura de ea. Daca nu esti dispus sa platesti echivalentul unui consum pe benzina/diesel la statiile rapide cu plata, nu-ti lua electrica. Va trebui sa platesti cu timpul tau, asteptand la statiile gratuite si vei ajunge tot la punctul de mai sus.1 point
-
Te salut! Imi poti spune ce numar ai pe motor, de curiozitate? Deoarece fiecare motor facut de Robert este numerotat. Sincer, fara suparare, esti prima persoana pe care am auzit-o sa se planga de serviciile lui. Am facut cu motorul 30.000km, dintre care 2000 rodaj, si restul de 28.000km chiar si cu stage 1. Functioneaza impecabil, nu trepideaza gram la plecarea de pe loc, nu prezinta missfire pe vcds in mers, iar pe vcds pe partea de erori 0, curat si merge ceas. Si crede-ma, o alerg mult si mereu ma duc cu ea pe redline, pana acum daca nu era ceva sa fie in regula, se intampla ceva. Iti recomand sa iei legatura cu el si sa vezi pe unde este problema, nu consider ca daca ai o mica problema, poate sa fie ceva efectiv minor sa merita o recenzie proasta. Robert nu te-ar lasa niciodata cu motorul nerezolvat mai ales ca l-ai facut la el. Eu am din fost din nou la el pentru a schimba o garnitura, am uitat sincer de unde era pe unde imi pierdea ulei, era prea veche, se crăpase si pierdea ulei. Am fost la el mai mult ca sa il salut, sa ii multumesc pentru ce a facut pentru motorul meu si sa rezolve si mini problema mea. Asa ca, astept din pura curiozitate sa imi spui numarul la motorul tau si dupa ce iei legatura cu Robert, sa ne anunti si pe noi mai departe aici, ce s-a intamplat.1 point
-
si am ajuns la partea cu ceasurile... CAN-ul nu mai vine din pacate, asa ca l-am folosit pe al meu, cu ajutorul tatalui meu, am citit EPROMUL de pe CAN-ul 7N0 907 530 AJ si am schimbat cu unul ST95640 si asa l-am facut functional ca si unul cu HW56 terminatie AN, prin lipirea noului eprom, am reusit sa bifez 5F in instalation list din modului 19 CANGateway si am inceput prin scoaterea CAN-ului, este sub volan, putin cam greu accesibil, dar pentru mine a fost foarte usor, sunt mic de inaltime ( + 18 ani de pian, degete subtiri) apoi am ales din Epromurile pe care le avem, am gasit fix ce aveam nevoie, am citit cu programele speciale pentru asa ceva memoria epromului si s-a rescris de pe 25320AN de 4 KB pe ST 95640WP 8KB, pe urma s-a pus datafile pentru CAN BL si parametrizarea pentru "cafeluta" cand se trece la can nou nu mai avem in meniu assistance Drive alert, trebuie parametrul pus pe can-ul nou. CAN-ul este perfect functional, cred ca am sa trec in BR ca sa fie FULL multumesc pentru asistenta @sabinx care m-a suportat, si m-a indrumat si asa avem ceasuri 3D acum cu multe leduri aprinse in el , urmatorul pas este MODUL parcare 18K si senzorii de side assist cu 2k0 sau 5q0, sa vedem de care gasim1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00