Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 14.06.2023 în toate secţiunile

  1. Buna dragi colegi, revenim in forta, cu modificari si adaptari la care n-am crezut ca voi ajunge dar cu vointa si munca se poate orice. Am reusit sa fac rost de modul PLA 2.5 mai exact codul 5q0919298K de pe o skoda octavia. Si am inceput sa lucrez la diagrama cu toate ca sunt multe pe internet, am vrut sa o fac eu ca sa stiu exact ce este acolo sa si inteleg si sa pot explica si la alti colegi care vor sa faca singuri si asa a inceput totul intr-o seara, cu o copioasa masa , rezultatul este langa, pe culori ca sa fie si mai clar am facut o pauza ca sa facem si prima distributie la masina, am ajuns la 180.000 de KM si ne apropie de cateva drumuri externe, din nou in germania luna IUNIE + IULIE si am vrut sa iau o grija de pe urmeri, ca sa nu cedeze pompa de apa sau mai rau cureaua sau rolele. Dupa ce le-am dat jos, am constatat ca rolele si cureaua nu erau chiar atat de rau, dar necesitau schimbare, rolele mici aveau deja zgomot, nu era cursa vaselina din rulmenti, cureaua era putin cam imbatranita iar pompa de apa a inceput sa aiba un mic joc la ax, foarte bine ca am schimbat distributia + pompa am folosit KIT contitech, rolele originale INA, dar in kit tot ina se pune intinzatorul litense, ceva brand american din cate am inteles, iar pompa de apa nu gasesc ce brand este, trebuie sa o fac bucati sa vad ce este cu ea am ales ca si pompa de apa HEPU, sa vedem cum se comporta, si poate data viitoare am sa folosesc SKF, astept parerile voastre legat de aceste 2 branduri. Diferenta pe care am vazut-o eu este ca la HEPU paleta este din metal, iar la SKF este un PLA sau ABS, plastic rezistet. ce nu am schimbat sunt bolturile din blocul motor, n-am umblat la ele, poate pe viitor Vorba lui @Doomy, nu e nimic mai frumos si placut, decat sa lucrezi tu la masina ta, sa iti faci timp si am continuat reftorfitul la PLA 2.5, daca tot eram cu masina jumatate desfacuta am zis sa rezolv momentan si camera de marsarier. Avand navigatia MIB2 si cu modulul de camera 3C0 nu recunoaste MIB camera, este pe alt sistem, si am facut un artificiu provizoriu pana trecem la alta camera "Sigla VW" am tras cu ocazia asta si mufa de APP connect pe sub consola centrala a masinii si am finalizat insfarsit PLA 2.5 pe passat B7 cu parametrii aferenti care mi-au dat foarte multe batai de cap...nasol cand nu ai acces la multe fisiere si incerci sa le obtii de unde se poate... Daca cunoaste cineva cum as putea sa fac rost contra cost de o baza de date cu DATASET pentru platforma MQB as fii tare recunoscator rezultatul final o sa incep sa ma mai joc, am uitat sa testez daca mai parcheaza singura Pentru mine a fost o mare realizare ca sa finalizez acest proiect, m-a ajutat ca sa ma pregatesc pentru urmatoarele proiecte pe care le mai am in gand cum am zis, pentru un incepator in aceasta zona/ categorie e destul de greu si cu multi nervi cand nu gasesti si nu ai accest la unele "chestii" dar nu ne dam batuti, mai cicalim pe colegii mai priceputi, te dai cu capul de perete si muncim mai departe pe data viitoare
    3 points
  2. Am "avansat" un pic. Au ramas cateva elemente de montat pe partea stanga. Avem asa : 1. Montat cablajul pentru incalzire scaune OEM. 2. Schimbat radiatorul habitaclu 3. Curatat si schimbat buretele usitelor clima 4. Montat CD Changer + cablaj OEM 5. Adaugat cablaj pentru statie in portbagaj 6. Montat antena pentru navi 7.Refacut buretele in zone esentiale ale ventilatiei 8. Adaugat pe toate zonele de imbinare bord-plastice burete sau banda textila pentru a reduce la minim chitaitul sau scartaitul acestora. 9. Daca tot am refacut zona de ventilatie am considerat oportun sa schimb si filtru habitaclu ( antibacterian si carbon).
    3 points
  3. Urmează așteptarea cea mai grea. Să ajungă airbag-ul
    2 points
  4. Dupa fix 1 an si cateva zile am facut din nou revizia, 15000km in cap intre revizii. Aceleasi filtre mahle si mann la cel de polen, ulei mobil esp 5w30. Pe sub masina totul este ok, bucse si amortizoare toate in regula dupa 1 an de mers cu arcuri eibach. Singura problemuta enervanta a fost in aceasta primavara cu partea de ac dar am rezolvat-o prin schimbarea electrovalvei si masina baga din nou rece ok, chiar se face frig in masina. Km au ajuns la 205700 si ceva, consumul a ramas acelasi 5.5 l/100km, oil ash a crescut la 168ml( am observat ca pune cam 9ml la aproximativ 12000km), regenerarile tot pe la 500-600km se fac iar tevile sunt curate. Bonus a primit si un set de presuri textile dedicate, pe cele de cauciuc le pastram pentru iarna. Am ramas cu eroarea de bec ars, nu merge doar din vcds modificat, aceea monitorizare pe becuri este doar pentru cele de la lampa numar spate. O sa trebuiasca sa ajung pe la unul din colegi sa isi faca magia si scap de eroarea din bord.
    2 points
  5. Momentul ăla când după 5 ani de zile încă întorci capul sa te uiți la ea. ODO: 114k Săptămânile trecute si-a luat în serios rolul de offroader, trebuiau parcurse niște drumuri dificile dar le-a rezolvat fără efort!
    2 points
  6. Hai ca mai intru si eu din cand in cand pe aici sa vad ce faci cu buretii... Nu am inteles de unde tot ies..dar nici nu am avut timp de ei... Cel mult mai dau drumu la ventilatie la maxim si ii trag cu scobitoarea afara dar parca nu se mai termina
    2 points
  7. Ca si idee, la masina din semnatura, daca merg cu ea in D in traficul bara la bara are tendinta sa schimbe rapid in treapta 2 si sa mearga cu ambreiajul patinat la 1000 ture si asta cred ca dauneaza. Daca o pun in aceeasi situatie in sport urca mult si bine in treapta 1 si cand ii da a 2-a nu mai patineaza. Acu, daca tu iei una care a fost condusa numai in D posibil sa schimbi tu volant si ambreiaje. Eu percep micile sincope ale DSG-ului si incerc sa o menajez dar nevaste-mii nu ii pasa, cateodata merge in D desi ii spun, schimba din D in R cu masina in miscare in fata, iti dai seama ca baga uzura in ea dar ce pot face.
    1 point
  8. Reinviere topic cu update: Claudiu nu mai lucreaza la Agusta, de fapt, nu se mai ocupa cu geometrie deloc, lucru confirmat cu el telefonic. O alta recomandare de service roti unde se face o geometrie ok ?
    1 point
  9. Astăzi Dubana a primit și ultimul trim Piano Black, cel de la ușa șoferului astfel “retrofitul” este complet Bonus, dealerul avand pe stoc si actualele stergatoare fiind obosite, am decis sa iau o pereche de stergatoare OE fiind și la ofertă Pentru ca interiorul sa fie complet ca cel de facelift am decis sa iau si un volan MQB. Volanul este nou, de Polo fara butoanele de ACC pt ca momentan nu am in plan acest retrofit și urăsc să am butoane care șiu că nu sunt funcționale!
    1 point
  10. Revizia de 300.000 km la Nurvil Toyota 15.300 km - 9 luni jumatate de la ultima revizie ( cand am schimbat distributia si am rezolvat scurgerea de ulei ) Schimbat toate filtrele - am pus MANN + 7.7L ulei - acelasi Castrol EDGE Professional Long Life III 5W-30 cod 507 00 Mai aveam o [cenzurat] , deci consumul de ulei este ok ptr km astia Nu exista scurgeri de ulei inca dupa lucrare , totul curat si uscat in zona si pe scut Filtrul de polen era plin de praf , am pus din asta Dupa 30.650 km de la curatare clapetele erau surprizator de curate , probabil pentru ca nu prea merg in oras , le voi verifica la fiecare 2 revizii , ma asteptam sa le gasesc imbacsite Dupa 30.000 km discurile de frane OE arata impecabil , placutele OE uzura 50% Al doilea set de anvelope Michelin Crossclimate 1 dupa 45.000 km arata inca ok , dupa vreo 3~5000 km trec pe Kumho Solus probabil , adica la toamna Primele le-am facut praf in 40.000 km In rest urmeaza : - refacere cheder usa sofer - l-am dat jos si ma voi ocupa de el linistit zilele urmatoare - apoi toata saptamana viitoare e programata vopsire elemente cu lacul cojit ( 2 usi + bara fata + elemente inferioare + oglinzi + ce o mai fi ) - dupa - schimb de ulei la diferentiale si cutie transfer ( nu aveau azi pe stoc ) Si ce am mai descoperit azi : - o bujie pe cilindrul 1 arsa - bucsele de la ... puntea fata ( daca am retinut corect ) terminate - 300 lei pe buc OE + 2 zile in service - probabil cand schimb uleiul la diferentiale - un detailing apoi ca deja mi se face pielea de gaina cand ma gandesc ca urca toti in masina mea ...
    1 point
  11. Gata excursia in Delta Dunarii, pacat ca a trecut prea repede 😔. Am mai pus 1000km pe ODO, ocazie cu care am atins borna de 190k km la intoarcere. Traseul la dus a fost pe A2 pana la Drajna, unde am iesit si am continuat pe ruta Slobozia - Giurgeni - Harsova - Tulcea - Mahmudia. La retur acelasi traseu, dar am facut popas la Slobozia si, de acolo, am continuat pe ruta Urziceni - Ploiesti - Brasov. Nimic de reprosat masinii, doar faptul ca nu avem perioade cu libere mai lungi 😂, ca sa ne plimbam mai mult. La retur am facut un popas scurt la eoliene, unde am tras si niste cadre. Si un sumar al traseului de retur Momentan a intrat la Spa pentru tratamente de rejuvenare 😁
    1 point
  12. Eu am cautat asa: https://www.autokarma.ro/piese-automobile-volkswagen-passat-variant-3g5-cb5-combi-14-gte-hybrid-28563 Si mi-am ales din lista ce filtre mi-au placut.
    1 point
  13. Modelul asta pare sa merite banii: 760 ron, mai ales daca centrul comercial, si/sau locul de munca sunt la 1km departare. Pornire la buton * Motor 2 x 30W * Acumulator 6V 4,5AH * Viteza 2,3 - 3,6 km/h
    1 point
  14. Nu m-am putut abtine si am comis-o... modul custom de control al valvelor din telecomanda si downpipes cu catalizatoare cu 300 de celule, euro 6 equivalent. Rezultatul este wow, este exact ce-mi doream: cu valvele inchise, a ramas 95% la fel ca inainte, foarte linistita, deloc deranjanta, fix ce nu voiam sa stric. singura exceptie cu valvele inchise e la cold start, acum in alea 30s cat sta turata si merge pe modul acela de incalzire a catalizatoarelor, este destul de galagioasa si cu valvele inchise cu valvele deschise (mai ales ca acum cu modulul de control le pot deschide pe amandoua) este "gizas f-ing christ"
    1 point
  15. arata bine VR-ul acolo 😀
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!