Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 13.06.2023 în toate secţiunile
-
Astăzi Dubana a primit și ultimul trim Piano Black, cel de la ușa șoferului astfel “retrofitul” este complet Bonus, dealerul avand pe stoc si actualele stergatoare fiind obosite, am decis sa iau o pereche de stergatoare OE fiind și la ofertă Pentru ca interiorul sa fie complet ca cel de facelift am decis sa iau si un volan MQB. Volanul este nou, de Polo fara butoanele de ACC pt ca momentan nu am in plan acest retrofit și urăsc să am butoane care șiu că nu sunt funcționale!2 points
-
Revizia de 300.000 km la Nurvil Toyota 15.300 km - 9 luni jumatate de la ultima revizie ( cand am schimbat distributia si am rezolvat scurgerea de ulei ) Schimbat toate filtrele - am pus MANN + 7.7L ulei - acelasi Castrol EDGE Professional Long Life III 5W-30 cod 507 00 Mai aveam o [cenzurat] , deci consumul de ulei este ok ptr km astia Nu exista scurgeri de ulei inca dupa lucrare , totul curat si uscat in zona si pe scut Filtrul de polen era plin de praf , am pus din asta Dupa 30.650 km de la curatare clapetele erau surprizator de curate , probabil pentru ca nu prea merg in oras , le voi verifica la fiecare 2 revizii , ma asteptam sa le gasesc imbacsite Dupa 30.000 km discurile de frane OE arata impecabil , placutele OE uzura 50% Al doilea set de anvelope Michelin Crossclimate 1 dupa 45.000 km arata inca ok , dupa vreo 3~5000 km trec pe Kumho Solus probabil , adica la toamna Primele le-am facut praf in 40.000 km In rest urmeaza : - refacere cheder usa sofer - l-am dat jos si ma voi ocupa de el linistit zilele urmatoare - apoi toata saptamana viitoare e programata vopsire elemente cu lacul cojit ( 2 usi + bara fata + elemente inferioare + oglinzi + ce o mai fi ) - dupa - schimb de ulei la diferentiale si cutie transfer ( nu aveau azi pe stoc ) Si ce am mai descoperit azi : - o bujie pe cilindrul 1 arsa - bucsele de la ... puntea fata ( daca am retinut corect ) terminate - 300 lei pe buc OE + 2 zile in service - probabil cand schimb uleiul la diferentiale - un detailing apoi ca deja mi se face pielea de gaina cand ma gandesc ca urca toti in masina mea ...2 points
-
Gata excursia in Delta Dunarii, pacat ca a trecut prea repede 😔. Am mai pus 1000km pe ODO, ocazie cu care am atins borna de 190k km la intoarcere. Traseul la dus a fost pe A2 pana la Drajna, unde am iesit si am continuat pe ruta Slobozia - Giurgeni - Harsova - Tulcea - Mahmudia. La retur acelasi traseu, dar am facut popas la Slobozia si, de acolo, am continuat pe ruta Urziceni - Ploiesti - Brasov. Nimic de reprosat masinii, doar faptul ca nu avem perioade cu libere mai lungi 😂, ca sa ne plimbam mai mult. La retur am facut un popas scurt la eoliene, unde am tras si niste cadre. Si un sumar al traseului de retur Momentan a intrat la Spa pentru tratamente de rejuvenare 😁2 points
-
2 points
-
Dupa fix 1 an si cateva zile am facut din nou revizia, 15000km in cap intre revizii. Aceleasi filtre mahle si mann la cel de polen, ulei mobil esp 5w30. Pe sub masina totul este ok, bucse si amortizoare toate in regula dupa 1 an de mers cu arcuri eibach. Singura problemuta enervanta a fost in aceasta primavara cu partea de ac dar am rezolvat-o prin schimbarea electrovalvei si masina baga din nou rece ok, chiar se face frig in masina. Km au ajuns la 205700 si ceva, consumul a ramas acelasi 5.5 l/100km, oil ash a crescut la 168ml( am observat ca pune cam 9ml la aproximativ 12000km), regenerarile tot pe la 500-600km se fac iar tevile sunt curate. Bonus a primit si un set de presuri textile dedicate, pe cele de cauciuc le pastram pentru iarna. Am ramas cu eroarea de bec ars, nu merge doar din vcds modificat, aceea monitorizare pe becuri este doar pentru cele de la lampa numar spate. O sa trebuiasca sa ajung pe la unul din colegi sa isi faca magia si scap de eroarea din bord.1 point
-
1 point
-
Am "avansat" un pic. Au ramas cateva elemente de montat pe partea stanga. Avem asa : 1. Montat cablajul pentru incalzire scaune OEM. 2. Schimbat radiatorul habitaclu 3. Curatat si schimbat buretele usitelor clima 4. Montat CD Changer + cablaj OEM 5. Adaugat cablaj pentru statie in portbagaj 6. Montat antena pentru navi 7.Refacut buretele in zone esentiale ale ventilatiei 8. Adaugat pe toate zonele de imbinare bord-plastice burete sau banda textila pentru a reduce la minim chitaitul sau scartaitul acestora. 9. Daca tot am refacut zona de ventilatie am considerat oportun sa schimb si filtru habitaclu ( antibacterian si carbon).1 point
-
1 point
-
1 point
-
Suna efectiv incredibil de bine, ma rog, eu am si un bias pe "galagie" (atat timp cat e si putere)1 point
-
E cel mai bun. Da, este si cel mai scump, dar 90 lei la 10.000 Km gen..nu e un capat de tara cred.1 point
-
era trapa deschisa. Se aude si inauntru dar nu in halul asta Dupa ce termina modul ala agresiv de incalzire a catalizatoarelor, devine foarte silent cu valvele inchise, nu auzi mai nimic inauntru1 point
-
1 point
-
1 point
-
Update.... Am schimbat si suportii. Alta viata! gata cu vibromasajul din volan. Cu ocazia asta am schimbat si suportul de pe motor. De ce nu daca am dat filetele peste cap... Apoi Joi era liber, vineri liber (ca doar mai avem 42 zile de CO, asadar sa mai folosim din ele). Luni liber. Ma duc si spal masina.... ca saraca mirosea a transpiratie si praf: Ce sa facem acum ? Dam o fuga pana la bran cu Rulota. Ne postam intr-un camping in bran (Heaven Camping Bran) si...gata, treaba! Agatam rulota de 1400 KG dupa golf si testam noii suporti + planetarele....si DSG-ul. Il "obosâm" o țâră... Frumos pe aici.... mai venim! Mancare buna (daca am facut-o noi, cum sa nu fie buna)... Viata tihnita, odihna...Vreme decenta. 17 grade ziua si 11 noaptea, da, mere fain caldura in rulota, frigiderul tine berea rece... (fara alcool). Apoi evident ca am luat la pas Cheile Zarnesti-ului (sau Prapastiile Zarnestilor...) Dino Park pt pitici... Cetatea Rasnovului (inca inchisa, din pacate, am putut vizita o mica bucata din exterior...) Si ...o pestera un pic mai sus de Dino Park. La intoarcere... inca 2 poze cand am mers la baie daca tot avem baia (casa) dupa noi Si cadou... ceva ce trebuie sa rezolv: O inceput sa scuipe cu resturi de bureti... Atat deocamdata, sa nu va plictisesc! Drumuri bune!1 point
-
Dificil...am sperat ca o sa scap fara a demonta conductele de clima. Asta e posibil doar la modelele pana in anul 2000, care au cutia radiatorului de caldura separata de radiatorul de clima. Cutia data jos, spalata si curata complet. Radiator nou. Clapetele scoase si curatate. Diferenta intre clapetele de pe GTI si cele cu burete de pe 2.0 ( buretele se dezintegreaza la atingere). Strat folie Al. Si burete. Cam asa arata cutia finala. Am inlocuit buretele la conducta de clima si relipit buretele pe grila parbriz ( nu am gasit burete mai moale care sa il inlocuiasca). Si putina banda textila sa nu avem metal pe metal.1 point
-
Nu m-am putut abtine si am comis-o... modul custom de control al valvelor din telecomanda si downpipes cu catalizatoare cu 300 de celule, euro 6 equivalent. Rezultatul este wow, este exact ce-mi doream: cu valvele inchise, a ramas 95% la fel ca inainte, foarte linistita, deloc deranjanta, fix ce nu voiam sa stric. singura exceptie cu valvele inchise e la cold start, acum in alea 30s cat sta turata si merge pe modul acela de incalzire a catalizatoarelor, este destul de galagioasa si cu valvele inchise cu valvele deschise (mai ales ca acum cu modulul de control le pot deschide pe amandoua) este "gizas f-ing christ"1 point
-
Salutare, info ptr cei care sunt interesați de distributie la cbza. 106000km, uleiul mereu schimbat cu 5w30 long life între 10 - 15000km sau un an. Distribuția sa înlocuit azi, la 9 ani și 106000km. Mecanicul a spus că lanțul era puțin lungit. El se auzea doar uneori la pornire, când deja uleiul era uzat.(așa făcea de noua) pe pinion nu se vede nici un fel de uzura, la fel, nici pe patine. Consider ca mai puteam sa o las liniștit inca pe atât. Bujiile au fost înlocuite pe la 35000km, deci și ele au vreo 60000, le-am înlocuit, sa pus pasta beru pe ele, că și data trecuta. Cele uzate mi se par ușor afumate. Sa mai înlocuit și piesa din imagine care cedase, a spus mecanicul ce era, dar nu mai țin minte, cert e că ieșeau vapori de ulei pe acolo ... Ptr întrebări, sunt aici.1 point
-
Ai o impresie gresita despre filtre ... din contra, filtreaza prea bine incat incepe sa fie prea restrictiv.1 point
-
Filtrul de aer se inlocuieste la 90k km. Asa cum au spus si cei de mai sus mai bine schimbi singur preventiv (si pt sanatatea ta) filtrele de aer si polen.1 point
-
Ok, daca asa nu e bine, eu l-as da afara acum, fiind un ulei ce nu corespunde normei VW 508/509. Nu comentam km, desi multi nici nu si pun problema numarului orelor de functionare pentru a parcurge un numar de km, timp in care uleiul se uzeaza. Ca idee, eu fac 15 km intr-o ora in oras, timp in care as fi parcurs poate 100-120 km pe autostrada. Comparabil, din punct d evedere al uzurii uleiului? Eu spun ca nu. @Afortech Am eu motor cod DADA pe masina, are filtru de particule.1 point
-
Pe puntea spate i-ar trebui senzor de rugină pe discuri, nu de uzură...1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00