Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 12.06.2023 în toate secţiunile

  1. Gata, s-a finalizat si retrofit-ul climatronicului totul functioneaza a la cart, fara erori stocate. A trebuit sa fac o simpla codare pentru a recunoaste panoul de clima din zona banchetei spate! Se integreaza mult mai bine cu trimurile negre
    3 points
  2. Dificil...am sperat ca o sa scap fara a demonta conductele de clima. Asta e posibil doar la modelele pana in anul 2000, care au cutia radiatorului de caldura separata de radiatorul de clima. Cutia data jos, spalata si curata complet. Radiator nou. Clapetele scoase si curatate. Diferenta intre clapetele de pe GTI si cele cu burete de pe 2.0 ( buretele se dezintegreaza la atingere). Strat folie Al. Si burete. Cam asa arata cutia finala. Am inlocuit buretele la conducta de clima si relipit buretele pe grila parbriz ( nu am gasit burete mai moale care sa il inlocuiasca). Si putina banda textila sa nu avem metal pe metal.
    2 points
  3. Bună ziua.Am deschis acest subiect pt mașină din semnătura,nu îmi mai racea săptămâna trecută și am reîncărcat cu freon.Raceste acum dar parca nu aud ventilator sa pornească atunci când pornesc clima AC.Mentionez că la service au recuperat doar 100 g R134A și au introdus 500 g.Am nedumerirea asta că nu aud ventilator la pornirea ac.Este normal?Afara sunt in jur de 27..30 grade.
    1 point
  4. Poti deschide capota si verifica daca ventilatoarele se invart sau nu .
    1 point
  5. Salut, Da, eu am schimbat distributia recent, la 250k km (am 251k acuma). Am tot cautat pe internet si nu am gasit concret cand trebuie schimbata, sau daca trebuie schimbata, dar avand in vedere ca acelasi 1.4 TSI se gaseste si in combinatie fara hibrid, am zis sa-l schimb. (vezi discutiile de aici https://www.speakev.com/forums/volkswagen-passat-gte.153/) De schimbat am fost la un service de cartier din Sectorul 3 unde ma duc de fel (foarte de treaba baietii, PM daca vrei sa iti dau contactele lor). M-a costat 850 lei manopera, plus kit-ul Continental de la autokarma (fara pompa de apa, aia e separat la motorul acesta si nu se schimba decat la nevoie). Cat despre uleiul de la cutia DSG, tot pe forumul de mai sus discutau baietii si concluzia este ca filtrul se schimba doar daca uleiul vechi este murdar sau contaminat. Eu am schimbat uleiul cand am luat masina, undeva la 220k km, si am pus Motul. Filtrul de ulei este in dreptul lonjeronului, aveam poza facuta, si nu poate fi scos decat daca cobori tot motorul si cutia.
    1 point
  6. ai oprit cam rau acolo, chiar si pentru poza
    1 point
  7. Hello,hello... Cu toata grija mea de a proteja masina la parcarea de la servici ... am gasit-o plesnita pe aripa stanga fata. Am impresia ca in orasul acesta si cred ca peste tot in tara sunt numai bizoni(sa nu zic mai rau) in trafic care habar nu au pe ce lume traiesc. În alta ordine de idei am avut o intalnire de familie (fratele de sange) si familie (VAG)
    1 point
  8. E acelasi de zilele trecute doar ca nu apucasem sa detaliez modificarea
    1 point
  9. Nu, expresia e corecta (https://dictionary.cambridge.org/dictionary/english/if-it-ain-t-broke-don-t-fix-it). Masinile foarte scumpe sunt servisate la reprezentante si la intervalele standard. Ele sunt cumparate de persoane cu multi bani, care nu pierd timpul cu ele. In general merg putini kilometri si nu au nevoie de servisare speciala. Sa faci ceva ce e necesar la un rulaj si o vechime triple sunt bani aruncati.
    1 point
  10. If it ain't broke, don't fix it. Pune ce recomanda producatorul si schimba ce e de schimbat cand spune acelasi producator.
    1 point
  11. Nu vreau sa renunt la tigari,psihiatrul mi-a spus ca este un calmant nemaipomenit pentru nervi,si stau destul de rau cu nervii.Scrie si in cartile de specialite despre beneficiile care ni le ofera nicotina si substantele continute in tigari,menite sa te faca dependent.Nu vad de ce as contrazice specialistul,doar pentru ca spun unii ca tigara este daunatoare? La fel si cu masinile,eu cred ce spun specialistii,nu mai iau dupa toata lumea.Sper sa cititi printre rinduri.😄 @Silviu_7 Nici eu nu cred in ce spune popa,cred insa in existenta extraterestrilor.
    1 point
  12. Ah si da... Consumul mediu, dus-intors de acasa, la SB, apoi la BV-Bran Golful ... cam 1500 kg. 2 adulti 2 copii in scaune isofix Portbagaj plin + Rulota (mtma 1400 kg). Eu zic ca avea vreo 1300-1350 kg. Mers normal 90-100 pe E /A1/A3 Mers in rand cu lumea in localitati dar cred ca aici in 99% din cazuri se mergea pana in 60 kmph. --------------- 9% la pompa DSG-ul a schimbat perfect cu rulota in spate. Simte instant ca are greutate si schimba deja mult mai sus in rpm... Ma declar multumit!
    1 point
  13. Update.... Am schimbat si suportii. Alta viata! gata cu vibromasajul din volan. Cu ocazia asta am schimbat si suportul de pe motor. De ce nu daca am dat filetele peste cap... Apoi Joi era liber, vineri liber (ca doar mai avem 42 zile de CO, asadar sa mai folosim din ele). Luni liber. Ma duc si spal masina.... ca saraca mirosea a transpiratie si praf: Ce sa facem acum ? Dam o fuga pana la bran cu Rulota. Ne postam intr-un camping in bran (Heaven Camping Bran) si...gata, treaba! Agatam rulota de 1400 KG dupa golf si testam noii suporti + planetarele....si DSG-ul. Il "obosâm" o țâră... Frumos pe aici.... mai venim! Mancare buna (daca am facut-o noi, cum sa nu fie buna)... Viata tihnita, odihna...Vreme decenta. 17 grade ziua si 11 noaptea, da, mere fain caldura in rulota, frigiderul tine berea rece... (fara alcool). Apoi evident ca am luat la pas Cheile Zarnesti-ului (sau Prapastiile Zarnestilor...) Dino Park pt pitici... Cetatea Rasnovului (inca inchisa, din pacate, am putut vizita o mica bucata din exterior...) Si ...o pestera un pic mai sus de Dino Park. La intoarcere... inca 2 poze cand am mers la baie daca tot avem baia (casa) dupa noi Si cadou... ceva ce trebuie sa rezolv: O inceput sa scuipe cu resturi de bureti... Atat deocamdata, sa nu va plictisesc! Drumuri bune!
    1 point
  14. Eu ti-as recomanda sa nu mai folosesti acele perii, sunt destul de aspre. O solutie ca cea recomandata sau oricare alta care dizolva particulele metalice folosita din cand in cand face o treaba buna. Daca vrei sa folosesti o perie, foloseste ceva moale din microfibra. Fata jantei poate fi curatata si cu o pensula, iar spatele spitei cu o carpa din microfibra. Referitor la ceara/ coating eu am folosit Carpro DLux si pot sa spun ca ajuta putin in sensul ca se curata mai usor dar tot trebuie sa folosesti o solutie dedicata ca sa le cureti ca lumea.
    1 point
  15. mai desfundam putin si nasul
    1 point
  16. Cutia este DQ250, 6+1 trepte, cu ambreiaje umede, ULEI CUTIE VITEZA AUTOMATA VW GROUP G052182A2 DSG 1L - 191 lei/litru, pe Epiesa. Pentru 6 litri dai 1146, iei si FILTRU HIDRAULIC CUTIE DE VITEZE AUTOMATA SKODA KODIAQ (NS7, NV7, NS6) 1.4 TSI BENZINA 150 CAI OE VW 02E305051C - 115 lei. Total - 1261 lei. La Revizii cutii automate Buftea - pret 1200 lei, tot cu ulei si filtru pe original, inclus manopera si cu factura fiscala. Nu cred ca este mult. Asa este, DSG-ul este cu ambreiaje umede.
    1 point
  17. Mie la MK 8 la 11.000 mi s-a activat alerta de "low oil" si la PBN mi-au dat Castrol 508.00 0w20. Nici vorba de "original" si mi-au spus ca asta pun si la revizie. Am observat ca pot sa cumpar cu 30% mai ieftin de la orice magazin
    1 point
  18. Scopul lor e sa iasa masina din garantie. Dupaia, orice semnalezi, ia sa-i vezi ce rapizi vor fi in a inlocui contra plata.
    1 point
  19. Obligatoriu va fi uleiul si filtrul de ulei. Tu in schimb, baiat destept, vei schimba singurel si filtrul de aer + cel de polen (de preferat)
    1 point
  20. Salutare, Am si eu o problema la un kodiaq(cutie automata,2.0 tdi), 2017 decembrie(100K km), acum doua seri mi s-a ridicat temperatura la apa la 130 de grade si am primit mesajul motor supraincalzit. Am tras pe dreapta, am oprit motorul evident, si am verificat daca are lichid de racire(era la minim). Am inspectat sa vad daca are pierderi si nu am sesizat nimic de forma aceasta. Peste 30 de minute am plecat la drum si a crescut o singura data pana la 100 de grade pentru un interval scurt(10-20 secunde), iar restul drumului pana acasa(20KM) a stat la 90 de grade. Am fost la un service din oras(nu avem exista un service autorizat Skoda-abia marti am programare la Bucuresti pentru o constatare) si am testat masina in mers pe DN1 si nu a generat erori si nu s-a reprodus defectul. Multumesc,
    1 point
  21. Am recitit tot topicul din curiozitate,si am observat ca sa cam implinit 1 an de cind ai problema asta cu senzorii g28 si g40,intrebarea mea este daca ai umblat cumva la distributie in aceasta perioada,mai bine zis inainte sa iti apara erorile astea. Nu stiu de ce am impresia ca nu se coreleaza semnalele de la vilbrochen si arbore,sau nu mereu.Stiu ca daca intri cu VCDS unde se vede unghiul de sincronizare,nu stiu sa il numesc altfel in romana,acolo ar trebui sa ai valori intre 0 si 2,5 optim fiind 1,5 asa imi aduc aminte la Golf 1,9 tdi,dar poate fac vreo confuzie,nu practic mecanica zilnic. Din cite am observat in mesajele anterioare,ai tot schimbat senzorii astia doi,si la putin timp dupa aceea a revenit problema,caz in care eu personal nu i-as mai lua in considerare,ei nu fac decit sa iti dea o lectura,si in caz ca valorile nu sint cele asteptate,iti apare eroarea respectiva. Ar trebui sa schimbi un pic unghiul de vedere,daca presupunem ca senzorii ar fi ok,atunci, ce anume masoara ei?Si ceea ce masoara,este in ordine? Faptul ca ti-a mers bine o perioada dupa schimbarea senzorilor,nu inseamna ca ei au fost vinovatii neaparat,poate ca sensibilitatea,precizia unuia mai nou,a facut ca o perioada sa mearga bine masina,apoi sa murdarit de praf,ulei,etc,si lectura care o face da rezultate mai putin plauzibile. Verifica si de la coada la cap,adica de la piesele controlate de acesti doi senzori.
    0 points
  22. Pentru acces la motorasul care actioneaza clapeta de aer pentru parbriz e nevoie sa demontezi torpedoul. Il gasesti in partea stanga a filtrului de polen. L-am gasit si eu cu greu si am constata ca la capatul cursei in pozitia inchis ramane blocat si nu mai trimite aer sus pe parbriz. Functioneaza, dar trebuie miscat sa se deblocheze. https://www.vwgolf.org/overview_of_fitting_locations_components_inside_of_front_passenger_compartment_lhd_vehicles-1231.html Il gasesti in linkul de mai sus la pozitia 9 - Defroster flap control motor -V107-
    0 points
  23. Daca afara sunt sub 6 grade, degeaba este AC activat, compresorul si ventilator motor nu sunt comandate de unitatea de clima
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!