Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 10.06.2023 în toate secţiunile

  1. Update.... Am schimbat si suportii. Alta viata! gata cu vibromasajul din volan. Cu ocazia asta am schimbat si suportul de pe motor. De ce nu daca am dat filetele peste cap... Apoi Joi era liber, vineri liber (ca doar mai avem 42 zile de CO, asadar sa mai folosim din ele). Luni liber. Ma duc si spal masina.... ca saraca mirosea a transpiratie si praf: Ce sa facem acum ? Dam o fuga pana la bran cu Rulota. Ne postam intr-un camping in bran (Heaven Camping Bran) si...gata, treaba! Agatam rulota de 1400 KG dupa golf si testam noii suporti + planetarele....si DSG-ul. Il "obosâm" o țâră... Frumos pe aici.... mai venim! Mancare buna (daca am facut-o noi, cum sa nu fie buna)... Viata tihnita, odihna...Vreme decenta. 17 grade ziua si 11 noaptea, da, mere fain caldura in rulota, frigiderul tine berea rece... (fara alcool). Apoi evident ca am luat la pas Cheile Zarnesti-ului (sau Prapastiile Zarnestilor...) Dino Park pt pitici... Cetatea Rasnovului (inca inchisa, din pacate, am putut vizita o mica bucata din exterior...) Si ...o pestera un pic mai sus de Dino Park. La intoarcere... inca 2 poze cand am mers la baie daca tot avem baia (casa) dupa noi Si cadou... ceva ce trebuie sa rezolv: O inceput sa scuipe cu resturi de bureti... Atat deocamdata, sa nu va plictisesc! Drumuri bune!
    3 points
  2. Nu m-am putut abtine si am comis-o... modul custom de control al valvelor din telecomanda si downpipes cu catalizatoare cu 300 de celule, euro 6 equivalent. Rezultatul este wow, este exact ce-mi doream: cu valvele inchise, a ramas 95% la fel ca inainte, foarte linistita, deloc deranjanta, fix ce nu voiam sa stric. singura exceptie cu valvele inchise e la cold start, acum in alea 30s cat sta turata si merge pe modul acela de incalzire a catalizatoarelor, este destul de galagioasa si cu valvele inchise cu valvele deschise (mai ales ca acum cu modulul de control le pot deschide pe amandoua) este "gizas f-ing christ"
    3 points
  3. Ah si da... Consumul mediu, dus-intors de acasa, la SB, apoi la BV-Bran Golful ... cam 1500 kg. 2 adulti 2 copii in scaune isofix Portbagaj plin + Rulota (mtma 1400 kg). Eu zic ca avea vreo 1300-1350 kg. Mers normal 90-100 pe E /A1/A3 Mers in rand cu lumea in localitati dar cred ca aici in 99% din cazuri se mergea pana in 60 kmph. --------------- 9% la pompa DSG-ul a schimbat perfect cu rulota in spate. Simte instant ca are greutate si schimba deja mult mai sus in rpm... Ma declar multumit!
    2 points
  4. Dificil...am sperat ca o sa scap fara a demonta conductele de clima. Asta e posibil doar la modelele pana in anul 2000, care au cutia radiatorului de caldura separata de radiatorul de clima. Cutia data jos, spalata si curata complet. Radiator nou. Clapetele scoase si curatate. Diferenta intre clapetele de pe GTI si cele cu burete de pe 2.0 ( buretele se dezintegreaza la atingere). Strat folie Al. Si burete. Cam asa arata cutia finala. Am inlocuit buretele la conducta de clima si relipit buretele pe grila parbriz ( nu am gasit burete mai moale care sa il inlocuiasca). Si putina banda textila sa nu avem metal pe metal.
    2 points
  5. Salut tuturor Dupa 7 ani cu fostul S5 B8.5, care a fost o masina absolut senzationala, eram la un pas de a face trecerea la o electrica. Cu toate astea, am decis intr-un final ca mai merge un "last hurrah" inainte de trecerea la EV, care probabil va fi inevitabila pana la urma. Totodata, piticul a crescut intre timp, nevoia de spatiu de bagaje nu mai e atat de mare asa ca am zis ca merge si un coupe si asa am ajuns aici.... RS5 B9 Coupe. Rosu Daca e sa fac o scurta comparatie cu fostul S5 (pentru cei care nu stiu, S5 B8.5 3.0TFSI supercharged cu soft pe motor si cutie dus la 460bhp), diferentele cele mai notabile ar fi: tech. Diferenta de gadget-uri si functionalitati la interior este uriasa, fix cum te-ai astepta pentru 2 modele cu vreo 10 ani intre ele, dat fiind ca S5-ul 2012 era practic aceeasi masina la interior ca si in 2008 cutie: RS-ul are ZF8, S-ul avea S-Tronic. In mod absolut surprinzator pt mine, S-Tronic-ul era semnificativ mai smooth in timp ce ZF8-ul este *mult* mai brutal. Dar mult! motor: dat fiind ca S-ul modificat era cam la aceeasi putere cu RS-ul stock, probabil ca diferentele intre ele puse una langa alta la blana nu sunt uriase. Desi ma astept ca RS-ul sa fie overall ceva mai rapid, chiar se simte cuplul de neam prost (tocmai am testat-o pe dyno in weekend, 449bhp si 640Nm). Pentru comparatie, S-ul avea 450Nm stock si 550Nm modificat. pe de alta parte, mi-este super dor de supercharger... chiar si setup-ul asta twin-turbo de pe RS cu turbinele puse in V-ul motorului, oferind un lag f mic... nu are absolut nicio treaba cu raspunsul la pedala pe care-l avea supercharger-ul, era pur si simplu in alta liga. Motorul supercharged in ture decente (macar un 2000rpm) e on par la raspuns cu un EV, ceea ce spune multe. RS-ul twin-turbo nu se ridica din pacate la nivelul asta, not even close. Cred ca asta ar fi singura plangere pe care o am trecand peste raspunsul la pedala, odata ce treci peste "eternitatea" de juma' de secunda pana s-au incarcat turbinele, masina se simte semnificativ mai agresiva decat S-ul iar combo-ul motor+cutie este mult-mult mai sportiv decat era pe S, modul in care trece prin 2-3 trepte in cateva secunde este chiar impresionant. sunetul e si el complet diferit, mult mai agresiv RS-ul (chiar si decat S in forma modificata), fart-urile sunt super agresive, pocneste in continuu la fiecare lift off, crackle overrun, nu are soft limiter, urla ca nebuna la fiecare pornire a motorului etc. Asta chiar e o chestie f haioasa, de fiecare data cand opresti motorul, deschide valvele din tobe astfel incat la urmatoarea pornire sa porneasca pe modul "loud". Nu poti opri chestia asta. I like Ca dotari, urasc sintagma "full fara X" dar... e full fara discuri ceramice Chiar am cautat si nu mai gasesc nimic lipsa pe ea. Ma enerveaza groaznic-groaznic ca nu are webasto (S-ul avea si iubeam feature-ul asta) dar aparent nu exista pe RS5 deloc Exista si pe A5 si pe S5, dar nu pe RS.... aparent nu a mai avut loc. Daca e sa incerc o enumerare rapida a chestiilor mai importante (sigur ratez cate ceva): Black optics Evacuare sport Diferential spate sport HUD scaune piele incalzite + masaj + memorie "aripioare" reglabile scaune virtual cockpit camere fata/spate + 360 self parking trapa adaptive cruise control lane assist side assist volan + schimbator alcantara pielea neagra + cusaturi rosii audi drive select CarPlay / Android Auto Cam atat imi vine in cap pentru moment, va las cu niste poze
    1 point
  6. Eu am montat pe Golf6 o astfel de goarna si dupa cateva luni a inceput sa o ia razna (pornea singura aleator, la trigger events aparand doar codul 12 = Alarm Horn) cu toate ca nu dadea nici o eroare Am dezactivat alarma cu VCDS si am lasat doar bip-ul la inchis/ deschis. Deci, daca nu ai OCD in legatura cu eroarea, iti recomand sa o lasi asa
    1 point
  7. 1K0951605C, 1K8951605B 70-80 UDS pe Aliexpress Dar mai intai verifica sa nu fie dezactivata din codare. Sirena alarmei si sunetul inchiderii centralizate se pot coda independent
    1 point
  8. Destul de putini km pana acum doua saptamani, cand, inainte de "declansarea" sezonului, am decis sa facem un drum spontan, de o zi, la Constanta. Presiune in roti, verificat nivel fluide, benzina si talpa. Totul ca si cand ar fi mers zilnic toata primavara. De atunci nu am poze Asta am facut-o insa in pregatirea concediului, din care ne-am intors ieri: Bucuresti - Tg. Mures - Cluj - Oradea - Sibiu si retur prin Brasov - cu o scurta tura pana in Poiana (just because serpentine) si cheile Rasnoavei. Drumuri de toate felurile, trafic de toate felurile - de la 13 la 28 grade ... 1350km. Totul ireprosabil, si cu zambetul mereu pe buze. Poze extrem de putine doar ieri pe drumul de intoarcere. Posibil sa urmeze la sfarsitul lunii un 2000+ de km, nu m-am hotarat inca daca voi pleca cu Golful sau cu Rextonul...
    1 point
  9. E bine ca ai rabdare si timp sa faci asa ceva, pasiunea e mai puternica decat ratiunea.
    1 point
  10. Nu mai chitaie bordul ...daca e demontat. 😁 Pana acum am gasit 2 vinovati : tubulatura aer ( plastic pe plastic ) si cleme metalice.
    1 point
  11. Si ceva foto pentru posteritate.
    1 point
  12. Salutare! Iată ca după 6 ani cu Ateca a venit momentul unei schimbări, principalele motive fiind cutia automata și spațiu mai mare, asa ca săptămână asta am semnat actele pentru un Tarraco 2.0 TSI 190cp FR 4drive. Luni voi lăsa Ateca și voi începe aventura cu Tarraco. Cei care aveți 2.0 TSI cum vi se pare motorul după perioada de rodaj? Ceva impresii? Din ce vad nu e multa activitate pe forumul de Tarraco în comparație cu cel al Atecai 😀
    1 point
  13. @BeciAcustic Am lasat jantele alea pt iarna, am luat cele negre de VRS facelift ca am crezut ca scap oarecum, dar nici vorba, am folosit si Sonax, rugaciuni, spovedanie, .etc dar tot ajungi sa le freci manual si pe cand termini carpa aia e buna de aruncat, luam tot timpul din alea la gramada de Carrefour. Norocul meu a fost cand am mers odata la spalatoria auto unde merg de ani de zile sa intreb si eu daca nu au ei ceva solutie speciala de curatat dar sa nu afecteze vopseaua sau sa le zgarie frecat perie.etc, bineinteles ca aveau asa ca ma declar multumit de fiecare data cand merg la ei, costa extra 15 lei dar ies impecabile, mi-au spus ca folosesc acea solutie "minune" doar pe jante originale, pe AM au fost cazuri cand a intrat in vopsea/decolorat sau s-a decojit capacul central (logo). - o fi pe baza de acid sau stiu eu, dar de 3 ani nu am nici o problema, le-am tot verificat la fiecare schimbare de jante intre sezoane. Nu ma intreba de nume produs, nu vor sa imi zica si e intr-o sticla fara eticheta PS: aceeasi poveste cand aveam pe Fabia capace si mereu aveam dunga galbena de la praf placute.etc si nici o spalatorie nu putea scoate petele. PSS: pe testate, la unele spalatorii cu auto-servire/fise am dat din greseala cu solutie insecte pe o janta - am ramas placut impresionat cat de bine a curatat fata de solutia de curatat jante ce o oferea aparatul
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!