Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 09.06.2023 în toate secţiunile
-
Nu m-am putut abtine si am comis-o... modul custom de control al valvelor din telecomanda si downpipes cu catalizatoare cu 300 de celule, euro 6 equivalent. Rezultatul este wow, este exact ce-mi doream: cu valvele inchise, a ramas 95% la fel ca inainte, foarte linistita, deloc deranjanta, fix ce nu voiam sa stric. singura exceptie cu valvele inchise e la cold start, acum in alea 30s cat sta turata si merge pe modul acela de incalzire a catalizatoarelor, este destul de galagioasa si cu valvele inchise cu valvele deschise (mai ales ca acum cu modulul de control le pot deschide pe amandoua) este "gizas f-ing christ"8 points
-
Daca renunti la tigari poti sa mai dai mancare la inca 50 de pisici5 points
-
4 points
-
Update.... Am schimbat si suportii. Alta viata! gata cu vibromasajul din volan. Cu ocazia asta am schimbat si suportul de pe motor. De ce nu daca am dat filetele peste cap... Apoi Joi era liber, vineri liber (ca doar mai avem 42 zile de CO, asadar sa mai folosim din ele). Luni liber. Ma duc si spal masina.... ca saraca mirosea a transpiratie si praf: Ce sa facem acum ? Dam o fuga pana la bran cu Rulota. Ne postam intr-un camping in bran (Heaven Camping Bran) si...gata, treaba! Agatam rulota de 1400 KG dupa golf si testam noii suporti + planetarele....si DSG-ul. Il "obosâm" o țâră... Frumos pe aici.... mai venim! Mancare buna (daca am facut-o noi, cum sa nu fie buna)... Viata tihnita, odihna...Vreme decenta. 17 grade ziua si 11 noaptea, da, mere fain caldura in rulota, frigiderul tine berea rece... (fara alcool). Apoi evident ca am luat la pas Cheile Zarnesti-ului (sau Prapastiile Zarnestilor...) Dino Park pt pitici... Cetatea Rasnovului (inca inchisa, din pacate, am putut vizita o mica bucata din exterior...) Si ...o pestera un pic mai sus de Dino Park. La intoarcere... inca 2 poze cand am mers la baie daca tot avem baia (casa) dupa noi Si cadou... ceva ce trebuie sa rezolv: O inceput sa scuipe cu resturi de bureti... Atat deocamdata, sa nu va plictisesc! Drumuri bune!3 points
-
Dificil...am sperat ca o sa scap fara a demonta conductele de clima. Asta e posibil doar la modelele pana in anul 2000, care au cutia radiatorului de caldura separata de radiatorul de clima. Cutia data jos, spalata si curata complet. Radiator nou. Clapetele scoase si curatate. Diferenta intre clapetele de pe GTI si cele cu burete de pe 2.0 ( buretele se dezintegreaza la atingere). Strat folie Al. Si burete. Cam asa arata cutia finala. Am inlocuit buretele la conducta de clima si relipit buretele pe grila parbriz ( nu am gasit burete mai moale care sa il inlocuiasca). Si putina banda textila sa nu avem metal pe metal.3 points
-
Observ ca nu sunt intelese prea bine electricele. Masina electrica se incarca AC acasa si la destinatie. Intre ele, exista statii DC, unde intradevar este mai scump, dar se folosesc doar la tranzit. De exemplu Buc - TM ai nevoie de o oprire de 40 min sau 2 de 15 min pt incarcare.2 points
-
Destul de putini km pana acum doua saptamani, cand, inainte de "declansarea" sezonului, am decis sa facem un drum spontan, de o zi, la Constanta. Presiune in roti, verificat nivel fluide, benzina si talpa. Totul ca si cand ar fi mers zilnic toata primavara. De atunci nu am poze Asta am facut-o insa in pregatirea concediului, din care ne-am intors ieri: Bucuresti - Tg. Mures - Cluj - Oradea - Sibiu si retur prin Brasov - cu o scurta tura pana in Poiana (just because serpentine) si cheile Rasnoavei. Drumuri de toate felurile, trafic de toate felurile - de la 13 la 28 grade ... 1350km. Totul ireprosabil, si cu zambetul mereu pe buze. Poze extrem de putine doar ieri pe drumul de intoarcere. Posibil sa urmeze la sfarsitul lunii un 2000+ de km, nu m-am hotarat inca daca voi pleca cu Golful sau cu Rextonul...2 points
-
Ca sa glumim un pic... se pare ca limuzinele astea negre vin la pachet cu ante-mergător... ...de fapt era închizătorul de coloană care nu lăsa pe nimeni să treacă. Azi ne-am dezmorțit la un drum ceva mai lung, CT-Bacău și retur, masina reconfirmă statutul de dreamcar (pentru mine), de la bolboroseala pe evacuare la pornire, liniștea din cabină la aproape orice viteză, la bucuria când ii deschizi gazul... un fel de bucurie de copil care crește pe măsură ce bagă degetul în borcanul cu Nutella! Nu la fel îmi era dor de aglomeratia si de condusul hei-rup-ist al unor participanti de pe DN2 (Râmnic-Bacău) dar asta e, defilăm cu ce avem, nu suntem cei mai tari din Europa la infrastructură (ca să fiu diplomat) deși s-au mai asfaltat niște drumuri de interes către Moldova mea, a noastră... Viziru-Bordei Verde, Ianca-Suțești (jud BR). Uite-așa am dovedit cca 700+ km, cu ritm moderat, politicos și fără excese, cum șade bine unui cruiser. Cel mai evident lucru este ca trebuie sa fiu mult mai atent la limitele de viteze, ca e 50, ca e 90, ca e 130... zgomotul ambiant este aproape la fel. În rulajul de mai jos sunt și 2x80km pe A2, autostradă unde mașina coboară pe prima treaptă a pernelor de aer.2 points
-
Imi duc aminte de acum vreo 10 ani cand aveam un Samsung S5, cred ca ultimul din seria Galaxy la care aveai acces la acumulator doar scotand carcasa spate. Aveam un acumulator de rezerva incarcat, daca era nevoie, il puneam si rezolvam nevoia incarcarii urgente. Apoi, la toate telefoanele care au urmat, e nitel de treaba sa schimbi un acumulator cand te lasa. SI stai cu telefonul la incarcat in masina, sau cu vreo baterie externa dupa tine. Nu stiu daca va fi posibil sau daca se doreste, dar pe mine m-ar incanta sa intru cu masina electrica intr-un spatiu de pe marginea drumului unde sa schimb bateria terminata de la masina cu una gata incarcata, sa platesc si sa-i dau pedala mai departe.1 point
-
@cj.Paul , exemplu perfect de om care are nevoie de o electrica Eu sunt exemplul perfect de om care nu are nevoie , nu indeplinesc niciun criteriu - lucrez peste drum de casa , nu am statii de incarcare pe langa mine gratuite , hypermarketul e langa mine , nu stau la casa sa pot incarca si nu ma apuc sa scot cablul pe geam la firma ca taranul , merg 90% extern si fac drumuri de 350-400 km + am nevoie de spatiu suficient in masina sa pot sa ma simt bine si sa incapa toti , unditele si alte jucarii 40.000 km ma costa 5000 euro combustibil , impozit anual 500 euro deci 1200 euro la km astia la cat merg eu , cam 2000 euro prin service fiind masina veche tot la km astia in medie - deci 8200 euro in 40.000 km ( ca tot ma ataca un coleg ca asa sunem noi romanii , vrem masini premium cu 100 lei ) Asa ca in 5 ani , 85.000 km , am dat pe ea 15.500 euro si am cheltuit putin mai mult De aceea totul e subiectiv1 point
-
Asta inseamna consum de 10%, la motor termic, ceea ce la diesel, mers similar cum mergi cu o electrica, nu ma astept sa treaca de 6%, dar fiecare face calculele lui. Saptamana trecuta am avut nevoie de o masina pentru 3 zile prin Bulgaria (ca sa fie cat de cat similar cu noi:) si am selectat un ID3, care nu a fost disponibil, primind un E-Mokka 50kw. Am facut cam 450-500 km (Sofia Airport, prin Sofia, drum pana la Plovdiv si inapoi etc) La o masina cu o baterie de genul, pentru drumuri pe autostrada, singurul beneficiu a fost lipsa zgomotului. Viteza de deplasare pe A1 in Bulgaria, unde limita este de 140 km/h a fost cam de 100 cu "spike-uri" de 120. La hotel, aveau doar Superchargere, deci incarcat la statii publice. Sunt destule pe la OMV-uri si benzinarii, in special Eldrive si Fines. Costul total cu incarcarile (a trebuit sa las masina inapoi cu 80% charge) undeva la 55 de leva, aprox. 27 de eur (deci cum spune colegul mai sus, daca incarci doar in oras, cu plata, nu mai e super rentabil). Incarcarile la Eldrive, care e cel mai des intalnit serviciu: 0,95 Leva, pornirea si 0,9 lev kw. Concluzia mea: merge cu electrica, pentru ca sunt destule statii de incarcare pe drum (cel putin pe unele:)) dar nu mai e atat de rentabil daca incarci la chargere cu plata. Si obligatoriu, o bateria mare, cel putin pentru mine, cred ca minim un 77 kw1 point
-
Un scurt bilant dupa 2 ani si 40.000 km cu un ID3 Pure, baterie 45kwh. Costuri pana acum: 1100 lei cost incarcari cu plata (e-charge) 1000 lei cost incarcari priza (acasa) 0 lei cost incarcari oras/birou 0 lei impozit 1200 lei cost revizie (urmatoarea peste 2 ani) ~ 4000 euro economisiti pt costurile de deplasare Alte cheltuieli: 3500 lei/an rca+casco + nu m-a lasat niciodata in drum + nu am avut nevoie de vizite neprevazute in service + nu au aparut greierasii + suficient de spatioasa pt nevoile mele, ideala pt oras si drumuri de 150-200km + ft placut de condus atat in oras cat si in afara, iar de cand am electrica nu ma deranjeaza deloc statul/mersul ocazional in trafic/coloana pt nu se uzeaza ambreiajul, motorul, e liniste, etc. + devalorizare zero (ma rog, nu fata de pretul intreg ce include bonusul de '10k euro' ci fata de cat am dat eu pe ea, drept urmare la 2 ani de la achizitie tot atat as primi pe ea si la buy back si in caz de dauna). - in loc sa incarc o data pe saptamana cum imi imaginam, incarc de 2-3 ori. - range declarat 350 km - real 280-300km vara, 200-220 km iarna. - nu stiam daca sa trec asta la partile negative, poate mi se pare mie doar si se aplica preoponderent la vw id3 - a ajuns ft rapid sa fie vazuta ca o masina de taxi/bolt/uber, asta din cauza ca sunt ft multe. Imi pare rau ca nu am luat bateria de 58 kwh? Da si Nu. Da, pentru ca in loc de 7.4 kwh pe Type 2 as fi putut incarca cu 11 kwh (asta nu stiam la momentul achizitiei si aspectul asta il regret mai mult decat cei 80-100 km in plus pe care i-as fi putut face). Nu, pt ca m-ar fi costat 2000 euro in plus la momentul respectiv si mi-ar fi redus poate cu 1 zi distanta intre incarcari. Atata timp cat am unde incarca, nu ma afecteaza ft tare. Ca si sfat: Daca nu poti incarca acasa/birou si te bazezi doar pe incarcarile din oras, nu-ti lua electrica pt ca cu timpul iti va pieri entuziasmul si te vei satura de ea. Daca nu esti dispus sa platesti echivalentul unui consum pe benzina/diesel la statiile rapide cu plata, nu-ti lua electrica. Va trebui sa platesti cu timpul tau, asteptand la statiile gratuite si vei ajunge tot la punctul de mai sus.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Goodyear EfficientGrip Performance 2 Variantă de upgrade Goodyear Eagle F1 Asymmetric 61 point
-
0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00