Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 08.06.2023 în toate secţiunile

  1. Ca sa glumim un pic... se pare ca limuzinele astea negre vin la pachet cu ante-mergător... ...de fapt era închizătorul de coloană care nu lăsa pe nimeni să treacă. Azi ne-am dezmorțit la un drum ceva mai lung, CT-Bacău și retur, masina reconfirmă statutul de dreamcar (pentru mine), de la bolboroseala pe evacuare la pornire, liniștea din cabină la aproape orice viteză, la bucuria când ii deschizi gazul... un fel de bucurie de copil care crește pe măsură ce bagă degetul în borcanul cu Nutella! Nu la fel îmi era dor de aglomeratia si de condusul hei-rup-ist al unor participanti de pe DN2 (Râmnic-Bacău) dar asta e, defilăm cu ce avem, nu suntem cei mai tari din Europa la infrastructură (ca să fiu diplomat) deși s-au mai asfaltat niște drumuri de interes către Moldova mea, a noastră... Viziru-Bordei Verde, Ianca-Suțești (jud BR). Uite-așa am dovedit cca 700+ km, cu ritm moderat, politicos și fără excese, cum șade bine unui cruiser. Cel mai evident lucru este ca trebuie sa fiu mult mai atent la limitele de viteze, ca e 50, ca e 90, ca e 130... zgomotul ambiant este aproape la fel. În rulajul de mai jos sunt și 2x80km pe A2, autostradă unde mașina coboară pe prima treaptă a pernelor de aer.
    5 points
  2. Un scurt bilant dupa 2 ani si 40.000 km cu un ID3 Pure, baterie 45kwh. Costuri pana acum: 1100 lei cost incarcari cu plata (e-charge) 1000 lei cost incarcari priza (acasa) 0 lei cost incarcari oras/birou 0 lei impozit 1200 lei cost revizie (urmatoarea peste 2 ani) ~ 4000 euro economisiti pt costurile de deplasare Alte cheltuieli: 3500 lei/an rca+casco + nu m-a lasat niciodata in drum + nu am avut nevoie de vizite neprevazute in service + nu au aparut greierasii + suficient de spatioasa pt nevoile mele, ideala pt oras si drumuri de 150-200km + ft placut de condus atat in oras cat si in afara, iar de cand am electrica nu ma deranjeaza deloc statul/mersul ocazional in trafic/coloana pt nu se uzeaza ambreiajul, motorul, e liniste, etc. + devalorizare zero (ma rog, nu fata de pretul intreg ce include bonusul de '10k euro' ci fata de cat am dat eu pe ea, drept urmare la 2 ani de la achizitie tot atat as primi pe ea si la buy back si in caz de dauna). - in loc sa incarc o data pe saptamana cum imi imaginam, incarc de 2-3 ori. - range declarat 350 km - real 280-300km vara, 200-220 km iarna. - nu stiam daca sa trec asta la partile negative, poate mi se pare mie doar si se aplica preoponderent la vw id3 - a ajuns ft rapid sa fie vazuta ca o masina de taxi/bolt/uber, asta din cauza ca sunt ft multe. Imi pare rau ca nu am luat bateria de 58 kwh? Da si Nu. Da, pentru ca in loc de 7.4 kwh pe Type 2 as fi putut incarca cu 11 kwh (asta nu stiam la momentul achizitiei si aspectul asta il regret mai mult decat cei 80-100 km in plus pe care i-as fi putut face). Nu, pt ca m-ar fi costat 2000 euro in plus la momentul respectiv si mi-ar fi redus poate cu 1 zi distanta intre incarcari. Atata timp cat am unde incarca, nu ma afecteaza ft tare. Ca si sfat: Daca nu poti incarca acasa/birou si te bazezi doar pe incarcarile din oras, nu-ti lua electrica pt ca cu timpul iti va pieri entuziasmul si te vei satura de ea. Daca nu esti dispus sa platesti echivalentul unui consum pe benzina/diesel la statiile rapide cu plata, nu-ti lua electrica. Va trebui sa platesti cu timpul tau, asteptand la statiile gratuite si vei ajunge tot la punctul de mai sus.
    4 points
  3. Probabil nu e pe gustul tuturor dar eu am o slabiciune cand vine vorba de ornamente in culoarea Piano Black. Am reusit sa gasesc trim-uri de pe un Sharan 2019 Ocean Ed. la 0km la baietii din Brehuiesti. Din pacate trim-ul de pe usa soferului nu il mai au asa ca a fost comandat la Autoworld Cluj cu termen de livrare 7 zile! 🤑 Le-am gasit la bani super decenti, impecabile optic! Abia astept sa le pun sus pe masina! Urmeaza panoul climatronic de facelift! Si o intrebare pentru voi guys, imi puteti spune care sunt modelele de VW care au venit cu volan de tip MQB dar cu iluminatul rosu? Sharan, T6, Polo si cam atat stiu Sunt in cautarea unui volan de Sharan Facelift dar cam greu de gasit
    3 points
  4. @cj.Paul , exemplu perfect de om care are nevoie de o electrica Eu sunt exemplul perfect de om care nu are nevoie , nu indeplinesc niciun criteriu - lucrez peste drum de casa , nu am statii de incarcare pe langa mine gratuite , hypermarketul e langa mine , nu stau la casa sa pot incarca si nu ma apuc sa scot cablul pe geam la firma ca taranul , merg 90% extern si fac drumuri de 350-400 km + am nevoie de spatiu suficient in masina sa pot sa ma simt bine si sa incapa toti , unditele si alte jucarii 40.000 km ma costa 5000 euro combustibil , impozit anual 500 euro deci 1200 euro la km astia la cat merg eu , cam 2000 euro prin service fiind masina veche tot la km astia in medie - deci 8200 euro in 40.000 km ( ca tot ma ataca un coleg ca asa sunem noi romanii , vrem masini premium cu 100 lei ) Asa ca in 5 ani , 85.000 km , am dat pe ea 15.500 euro si am cheltuit putin mai mult De aceea totul e subiectiv
    2 points
  5. Da , interesant , deci doar la ceva soc cum a fost ploaia aia Poate are timp un coleg sa dea cu o piatra in geam sa vedem daca se activeaza asa
    1 point
  6. @aysmen vad ca LSPI e valabil doar la motoarele cu injectie directa, insa pe motorul tau ai si injectie MPI pana pe la 2000-3000RPM, in functie de pedala de acceleratie. Deci nu cred ca e o problema la motorul asta, ci mai degraba folosesti norma nepotrivita ori motorul tau consuma ulei, ceea ce nu e chiar atat de neobisnuit.
    1 point
  7. Destul de putini km pana acum doua saptamani, cand, inainte de "declansarea" sezonului, am decis sa facem un drum spontan, de o zi, la Constanta. Presiune in roti, verificat nivel fluide, benzina si talpa. Totul ca si cand ar fi mers zilnic toata primavara. De atunci nu am poze Asta am facut-o insa in pregatirea concediului, din care ne-am intors ieri: Bucuresti - Tg. Mures - Cluj - Oradea - Sibiu si retur prin Brasov - cu o scurta tura pana in Poiana (just because serpentine) si cheile Rasnoavei. Drumuri de toate felurile, trafic de toate felurile - de la 13 la 28 grade ... 1350km. Totul ireprosabil, si cu zambetul mereu pe buze. Poze extrem de putine doar ieri pe drumul de intoarcere. Posibil sa urmeze la sfarsitul lunii un 2000+ de km, nu m-am hotarat inca daca voi pleca cu Golful sau cu Rextonul...
    1 point
  8. Salutare! Eu am recondiționat peste 20 de Egr-uri, doar Originale,toate funcționează perfect,primul a făcut doi ani de zile. Problema lor am studiat-o doi ani de zile. Am căutat documentație pe net,YouTube luni de zile. Într-un final după 6 luni am dobândit informații necesare să reușesc să aduc acest egr la parametrii de fabrică. Din toate câte am recondiționat, toate au avut probleme mecanice care au generat și probleme electronice. Mai exact ele vin calibrate din fabrică. Lucrează într-o anumită plajă de tensiune. Mai apar și probleme mecanice care îl fac să se blocheze, adică rămâne blocat pe deschis. Ori supapa de control vacumatic se defectează (se sparge membrana). Per total,ca să pui un egr recondiționat pe o mașină, trebuie să fie impecabil de curat,rulment nou,roți dințate perfecte,supapă vaccumatică bună, ax clapetă care dirijează gazele prin răcitor fără îngrădire. Iar cel mai important calibrarea!!! Calibrarea se face cu sursă de laborator de precizie mare,un multimetru digital cu trei cifre după virgulă, un modul PWM -Adică Puls cu Modulație și multă dexteritate. Majoritatea spun ca așa ceva nu se reconditionează, în special mecanicii. Asta pentru că nu cunosc îndeajuns principiu de funcționare, valori de lucru și ceva electronică!!!! Acest Egr generează trei coduri de eroare: P407;P 403 și P 401a. Fiecare are specificul ei.
    1 point
  9. Eu pentru 1.8T dar AWT am fost multumit doar de Motul x-cess 5w40, motorul era silentios si nu il consuma la mers normal, iar la mers alert consuma putin ulei, pana la 200mL la 8000km. Am mai incercat Liqui Moly Top Tech 4100 5w40, motorul era mai galagios si consuma ceva mai mult ulei chiar si la mers linistit, consum per total 200-500mL la 8000km. Cel mai nasol dpmdv a fost rivanol vst usvo 5w40, motorul era destul de galagios si am rezistat cu el in motor vreo 1500km dupa care l-am scos. In acesti 1500km au disparut ~500mL si am mers linistit nu am alergat-o ca nu-mi oferea siguranta acest ulei. Am revenit la Motul x-cess 5w40, a revenit si senzatia de siguranta, de liniste, motorul nu a mai consumat ulei la mers normal. Cat am avut acea masina si am incercat mai multe tipuri de ulei motorul nu a necesitat interventii inafara de distributie si pompa de apa, deci sunt excluse probleme care sa afecteze consumul de ulei. Acest consum de ulei a fost observat in +/- numai la schimbarea producatorului uleiului.
    1 point
  10. Nu mai chitaie bordul ...daca e demontat. 😁 Pana acum am gasit 2 vinovati : tubulatura aer ( plastic pe plastic ) si cleme metalice.
    1 point
  11. Salutare... Eu am modelul acesta de "lighean" pt scurs ulei... Nu rezista la calcat in el dar se si scurge mai usor in bidon la sfarsit... :)
    1 point
  12. Weekendul asta prelungit am dus masina la un eveniment de pasionati auto, in Arad. A fost expusa ca si demo car, las cateva poze si un mic filmulet. Fiind cu al 2-lea bebe proaspat venit acasa, nu prea am apucat sa merg si eu, dar macar a fost masina 😅
    1 point
  13. Astazi am reusit , dupa lungi discutii si tratative cu fostul proprietar , sa-mi completez colectia de busuri, cu acest frumos exemplar pe care mai este foarte mult de lucru. Are motor de 1.6 TD, 5 trepte, trapa si sirocou, iar pe unele geamuri laterale mai este folia albastra originala. Are 90% din vopseaua originala, haionul a fost schimbat. Din pacate, scaunele fata nu sunt cele potrivite, sunt de la un model de Camper sau Multivan mai vechi, cu cotiere mai mici si nereglabile. Daca cineva ma poate ajuta cu scaunele originale, ii raman profund indatorat :) Suportul de biciclete original Paulchen este pregatit. Noroc ca am gasit un Westfalia in paragina, si proprietarul a fost de acord sa -mi vanda suportul complet.
    1 point
  14. Reusesc INTR-UN FINAL sa pun si franele. Ca de obicei, nu totul a mers perfect. Aparent portetrierii de Phaeton 3.0 (pentru etrierul ce e folosit la frana de mana) ce i-am luat erau o idee diferiti de cei pentru care erau proiectati adaptorii. Ori nu mi-au trimis cei de la dezmembrari portetrierii corecti, ori sunt modele diferite de portetrieri in functie de an.. nu stiu. Desi erau vopsiti electrostatic, practic i-am vopsit degeaba. Norocul a fost ca mai era un set bun de portetrieri pe stoc la garaj si i-am folosit pe aia. Mai trebuie doar sa ii fac negrii. In rest, totul a decurs ok. Spec frane spate: Etrieri principali - Brembo 4 pistonase Etrieri pentru frana de mana - Phaeton 3.0d, spate Discuri: 310mm Brembo (ventilate, perforate) Reminder spec fata: Etrier Brembo Z18 6 pistonase Discuri: 350mm Brembo (ventilate, perforate) Before: After:
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!