Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 07.06.2023 în toate secţiunile

  1. Si in sfarsit, marele vis s-a realizat : Alltrack R este aici ! Astazi am ridicat masina dupa 2 zile petrecute in curtea celor de la DOP. In aceasta ultima etapa s-au realizat ultimele operatiuni necesare finalizarii proiectului: - instalare turbo IS38 (06K145874P - aceasta a fost codul pe care l-am cautat cu ardoare la achizitie, dorind a lua pe cat posibil ultima revizie). - instalare intercooler FMIC PRO, 65mm core (practic cel mai mare intercooler dedicat pe care il puteam monta ) - Racingline turbo inlet pipe - Racingline silicon hose pentru admisia R600 - bujii RS7 - schimb filtru ulei si ulei Mobil 1 ESP 5W-30 - soft ECU + TCU Reamintesc si modificarile care erau deja pe masina: - admisie Racingline R600 - downpipe HJS 200 cell, ECE compliant - evacuare catback Remus - jante 18" Sebring - padele Leyo PD Rezultatul il puteti vedea in graficul de mai jos. Ma declar foarte multumit, am inteles ca pentru mai mult ar fi trebuit si un upgrade de HPFP pentru ca a intervenit o limitare din aceasta cauza. Softul nu este fortat, este facut in limite de siguranta, asa cum este si normal de altfel. In urma acestui upgrade major, voi adapta viitoarele intervalele de service la 7.000 km pentru schimb ulei/filtre si max 20.000 Km pentru bujii. Rez In ce priveste feedback-ul, desi este foarte devreme, pot spune ca masina imi pare acum racheta , de la aprox 3000 rpm trage ca nebuna pana sus. Desi trebuie sa mai testez, nu sunt afectat de pierderea acelui zvac initial al IS12, adica se simte ca acum probabil am nevoie de un +500rpm pentru acelasi feeling jos in ture, dar nimic deranjant, exista destul rezerva de putere si jos a.i. sa nu te simti afectat. Acest aspect era unul de care imi era un pic teama, combinatia pe care o aveam cu soft Revo era extraordinara, iar odata cu instalarea downpipe-ului, masina a suferit o transformare radicala in (si mai) bine. In D s-a amplificat si sunetul evacuarii ceea ce imi place foarte mult. De asemenea, in S, se aude si admisia (desi nu ma omor dupa sunetul ei si nu ma pasioneaza in mod deosebit) mai mult sau cel putin asta am perceput la o prima testare. In urma cu 1 saptamana am fost foarte aproape in a achizitiona un kit de frane de la APR, erau niste ultime stocuri in State la niste preturi incredibile (reduceri adevarate..), dar din pacate, cu toate cheltuielile aferente folosind o companie terta pentru livrare, ajungeam sa platesc o suma mare, suma la care probabil am si alte variante locale (desi nu cu etrieri cu 6 pistonase probabil, dar nah.. ). Oricum, am placute si discuri noi, asa ca anul asta ma linistesc.
    13 points
  2. Sigur nu la reprezentanta! Acolo cu "150-200" primești un plin de stropgel.
    2 points
  3. Buna ziua si sper ca am scris bine aici. Saptamana trecuta mi-am facut si eu stage 1 la cc-ul meu. De atunci nu imi mai merg: Becurile pe marsarier si sensorii de parcare nu se mai aprind automat si nici corner lights. Ceata spate Proiectoarele ceata fata merg decat pe follow/Comming Nu mai am curent la nici una din prizele de la masina(nici fata nici spate) Spalatorul de geamuri nu imi merge Pe tester nu imi apare decat o eroare la pompa pentru spalator,toate becurile s-au aprins din tester,deci ele merg. Am verificat toate sigurantele din dreapta bordului si de sub capota,sunt bune insa la cele 3 din poza nu intra deloc curent. Masina este passat cc rline 2014,177cp si s-a facut stage 1 pentru 210cp. Masina este cu volan pe dreapta. A mai intalnit cineva asa ceva? Ce pot face? Multumesc anticipat.
    1 point
  4. din pacate din generatia asta (si asta se incadreaza in bugetul tau), aproape niciun motor pe benzina nu e ok. Pe Golf 6, Leon 2, Octavia 2, doar 1.6 MPI, cum ti s-a mai zis e in general fara probleme. In rest, 1.8 TSI de 160 cai e dezastru, 1.4 TSI nu chiar la fel, dar si alea au probleme destul de grave pe la distributie, consum de ulei si la supercharger (pe 140/160), 2.0 TSI e cam gurmand la carburant. Doar 2.0 TDI e chiar bun pe generatia asta, consum foarte bun, reprize super ok, rezistent, silentios, cu DPF. Daca vrei benzina, ori iei Golf 7 (orice motor, mai putin 1.2 tsi, insa Golf 7 e mai scump sau de ce nu Octavia 3 in care ai spatiu cat in sufragerie, inclusiv pentru copil, carut si ce o sa mai fie) ori alta marca.
    1 point
  5. Ca sa glumim un pic... se pare ca limuzinele astea negre vin la pachet cu ante-mergător... ...de fapt era închizătorul de coloană care nu lăsa pe nimeni să treacă. Azi ne-am dezmorțit la un drum ceva mai lung, CT-Bacău și retur, masina reconfirmă statutul de dreamcar (pentru mine), de la bolboroseala pe evacuare la pornire, liniștea din cabină la aproape orice viteză, la bucuria când ii deschizi gazul... un fel de bucurie de copil care crește pe măsură ce bagă degetul în borcanul cu Nutella! Nu la fel îmi era dor de aglomeratia si de condusul hei-rup-ist al unor participanti de pe DN2 (Râmnic-Bacău) dar asta e, defilăm cu ce avem, nu suntem cei mai tari din Europa la infrastructură (ca să fiu diplomat) deși s-au mai asfaltat niște drumuri de interes către Moldova mea, a noastră... Viziru-Bordei Verde, Ianca-Suțești (jud BR). Uite-așa am dovedit cca 700+ km, cu ritm moderat, politicos și fără excese, cum șade bine unui cruiser. Cel mai evident lucru este ca trebuie sa fiu mult mai atent la limitele de viteze, ca e 50, ca e 90, ca e 130... zgomotul ambiant este aproape la fel. În rulajul de mai jos sunt și 2x80km pe A2, autostradă unde mașina coboară pe prima treaptă a pernelor de aer.
    1 point
  6. Poate se mai aduna lumea acum ca e si vremea buna. Felicitari pt perseverenta in proiect pana a ajuns la nivel de putere de R. Ceva planuri si pt trenul de rulare?
    1 point
  7. Filtrul de aer trebuie sa il schimbi la ei pentru garantie. Cel de polent eu il schimb personal (si sunt atehnic) in fiecare primavara.
    1 point
  8. Oricum, dupa ce zice Skoda, filtrul de aer si cel de polen trebuie schimbate la intervale mai mari, nu la cat ai tu kilometrajul. Deci nu-i nimic anormal sa nu le schimbi. Lasa filtrul de aer, ala il schimbi tu, schimba la ei strict ulei si filtru de ulei.
    1 point
  9. Nice project. Cred ca am auzit masina acum cateva luni in zona lucrarilor de la Ikea Pallady. Practic am auzit o masina zgomotoasa si nu reperam de unde =)) dupa am vazut numarul. Nu o mai scoti pe la JR sa o vada lumea?
    1 point
  10. Am plecat spre casă destul de târziu, așa că am putut vedea "noile" faruri cu xenon (led, de fapt) la lucru, 100% functionale. Altă viață cu urmărire in curbe si autoleveling functional, chiar dacă mașina a fost încărcată cu diverse începând cu bancheta spate . Lista celor ”făcute și de făcut” s-a schimbat și totodată s-a mai micșorat: Interior: • înlocuit RCD310 cu RNS 510 - rezolvat • montat folie geamuri - rezolvat • înlocuit becurile cu led-uri albe la iluminatul interior - rezolvat • montat footlights spate - rezolvat • schimbat becuri footlights cu leduri albastre - rezolvat • ornamente praguri uși - rezolvat • achiziționat covorașe textil vara / covorașe cauciuc iarna - rezolvat • achiziționat tavă plastic portbagaj - rezolvat • înlocuit volan cu cel de R-line - rezolvat • înlocuit pedale cu cele de R-line - rezolvat • înlocuit interior cu cel de R-line: scaune piele față cu reglaj electric la șofer și cu reglaj manual pasager, bancheta spate, fețe de uși - rezolvat • montat lumini în portiere - rezolvat • montat mânere uși față iluminate - rezolvat • efectuat insonorizare completa interior - rezolvat • montat lumini suplimentare portbagaj - rezolvat • montat manetă cruise control / tempomat - rezolvat • montat porturi USB în tunel median - rezolvat • montat cameră supraveghere trafic - rezolvat • inlocuit sistem sunet OEM cu ceva mai performant - urmează • montat subwoofer custom in portbagaj - urmeaza Exterior: • înlocuit bara spate cu cea de R-line - rezolvat • înlocuit bara față cu cea de R-line - rezolvat • înlocuite bandouri uși cu cele de R-line - rezolvat • înlocuite evazările aripi cu cele de R-line - rezolvat • adăugat eleronul R-line - rezolvat • revopsit uși față, spate, aripi față, capotă, tavan, bară față, bară spate - rezolvat • montat tips-uri Inox - rezolvat • înlocuit becurile pentru lumini de mers înapoi cu leduri albe - rezolvat • înlocuit becurile proiector cu leduri - rezolvat • înlocuit becuri semnalizare față - rezolvat • montat leduri la număr fără eroare - rezolvat • montat camera mers înapoi OEM - rezolvat • înlocuit oglinzi cu cele cu semnal dinamic - rezolvat • înlocuit capace oglinzi cu unele negre - rezolvat • înlocuit jante Portland 16” cu Boston 17” plus anvelope noi iarnă - rezolvat • inlocuit jante Dezent 18" cu Mallory 18" plus anvelope noi vară - rezolvat • retrofit faruri xenon - rezolvat • montat stopuri LED - urmează • clean look hayon - urmează • aplicată folie neagră pe plafon + ornamente inox grile - urmează Resoftare: urmează, dar va rămâne pe ultimul loc în această listă și la propriu și la figurat.
    1 point
  11. Sunt curios ce solutie o sa aplici tu la asta. Daca tot l-ai demontat...nu inlocuiesti/verifici si radiatorul de caldura? Edit: si merita inlocuiti si buretii de la imbinarile tubulaturii de plastic/clapetele de ventilatie...
    1 point
  12. Salutare... Eu am modelul acesta de "lighean" pt scurs ulei... Nu rezista la calcat in el dar se si scurge mai usor in bidon la sfarsit... :)
    1 point
  13. Astăzi am avut ceva timp liber așa că am terminat proiectul. Las aici o poză de final 🙃 controllerul e custom, un Wemos D1 Mini configurat de mine, ca sa controlez banda cum vreau din telefon, pe orice aplicatie care suporta controller bluetooth.
    1 point
  14. Azi am schimbat jantele: Sebring cu ...Sebring . Am achizitionat modelul 8J cu ET40 si am renuntat astfel la vechile 7.5J ET51, pe care le voi scoate la vanzare. Imi intrase in cap sa imi iau distantiere si am zis ca mai bine fac asa momentan . Cata vreme raman pe varianta de suspensie stock, este foarte bine. Daca vreodata voi trece la coilovers, probabil ca voi reanaliza putin puntea spate, dar anul asta cu siguranta nu operam nimic pe partea de suspensie. Sper sa revin cu noutati peste aprox 1 saptamana
    1 point
  15. Treapta a treia merge lejer spre 140km/h, iar in depasire ai nevoie de cai putere, nu de cuplu, iar caii putere sunt in zona superioara de turatie. Cu acest motor pot depasi lejer un TIR in treapta a 6-a de la 80km/h, dar cand am de depasit mai multe masini sau la viteza mai mare, ii dau a 3-a fara greturi. Tu ai masina mai grea si cu un cx mai slab, ca atare ar trebui sa muncesti mai serios motorul.
    1 point
  16. Cum va spuneam mai sus, am procedat la montarea climatronicului. A fost o munca destul de anevoioasa si a durat aproape 15 ore in doua persoane. De fapt demontarea/montarea nu a fost chiar atat de grea dar reproiectarea instalatiei electrice a durat mai mult deoarece eu nu am avut releul de comanda al ventilatorului pe masina. Mai mult de atat a trebuit sa decupez si peretele de foc pentru ca nu aveam trecerile din cabina in compartimentul motor. Poze am facut pana am constatat ca imi trebuie de fapt si alt alternator pentru ca al meu nu era compatibil cu variantele cu climatizare. Ca si piese achizitionate au fost: aeroterma de climatronic cu instalatie proprie, panou de climatronic, senzor intensitate solara, instalatie electrica de interior odata cu aeroterma care mi-a fost de mare folos (mufe, fire, etc), conducte, radiator AC, suruburi, garniturile de pe panoul de foc, releul de ventilator, suportii de prindere ai conductelor, suport motor pentru compresor si alternator (auportul meu era diferit), compresor AC, evident alternator cumparat in aceeasi zi, oringuri si cam atat. Mentionez ca am avut totusi noroc pentru ca masina mea este dotata cu carlig de remorcare din fabrica si pentru aceasta optine se monteaza radiatorul de racire mai mare fata de cel fara carlig si probabil si tragerul era diferit. La intalatia electrica a trebuit sa cositoresc toate firele pentru siguranta mea. Am folosit numai componente OEM, iar firele au fost trase cu mare grija alaturi de cele ale instalatiei. Am lucrat cu mare grija si nu am rupt nimic, dar nici nu mi-au ramas suruburi si totul a venit perfect dupa montare. Am mai avut batai de cap cu uleiul din instalatia AC, care a necesitat documentare ulterioara pentru ca nu am avut parte de un specialist bun la serviceul care mi-a bagat freonul. Am avut cateva recomandari pana sa ma apuc de instalare cum ca ar trebui rescris softul la ECU pentru ca nu este acelasi lucru, dar cand am instalat totul, ECU mi-a zis incorect coding, am recodat si am declarat HVAC-ul in Can Gateway si totul a fost ok. Climatronicul merge perfect, am temperaturi si de 1 grad pe vaporizator, iar din testele realizate ulterior am constatat ca functioneaza in parameri normali. Ar fi multe de povestit dar sunt mai bucuros de realizarea in sine. Atasez cateva poze: 1, 2, 3, 4, 5. Multumesc pe aceasta cale lui treishu care mi-a oferit cateva detalii importante la demontare si care de altfel a facut modificarea de la climatic la climatronic. PS: Sper ca mai citeste cineva acest topic...
    1 point
  17. Aveti detalii pe mesaj privat. Gasiti datele noastre de contact si in aria Prestari servicii, oferte extinse.
    0 points
  18. Salut. In București te pot ajuta eu si ceilalți colegi. Mai multe detalii la telefon sau PM.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!