Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 06.06.2023 în toate secţiunile
-
4 points
-
3 points
-
Si in sfarsit, marele vis s-a realizat : Alltrack R este aici ! Astazi am ridicat masina dupa 2 zile petrecute in curtea celor de la DOP. In aceasta ultima etapa s-au realizat ultimele operatiuni necesare finalizarii proiectului: - instalare turbo IS38 (06K145874P - aceasta a fost codul pe care l-am cautat cu ardoare la achizitie, dorind a lua pe cat posibil ultima revizie). - instalare intercooler FMIC PRO, 65mm core (practic cel mai mare intercooler dedicat pe care il puteam monta ) - Racingline turbo inlet pipe - Racingline silicon hose pentru admisia R600 - bujii RS7 - schimb filtru ulei si ulei Mobil 1 ESP 5W-30 - soft ECU + TCU Reamintesc si modificarile care erau deja pe masina: - admisie Racingline R600 - downpipe HJS 200 cell, ECE compliant - evacuare catback Remus - jante 18" Sebring - padele Leyo PD Rezultatul il puteti vedea in graficul de mai jos. Ma declar foarte multumit, am inteles ca pentru mai mult ar fi trebuit si un upgrade de HPFP pentru ca a intervenit o limitare din aceasta cauza. Softul nu este fortat, este facut in limite de siguranta, asa cum este si normal de altfel. In urma acestui upgrade major, voi adapta viitoarele intervalele de service la 7.000 km pentru schimb ulei/filtre si max 20.000 Km pentru bujii. Rez In ce priveste feedback-ul, desi este foarte devreme, pot spune ca masina imi pare acum racheta , de la aprox 3000 rpm trage ca nebuna pana sus. Desi trebuie sa mai testez, nu sunt afectat de pierderea acelui zvac initial al IS12, adica se simte ca acum probabil am nevoie de un +500rpm pentru acelasi feeling jos in ture, dar nimic deranjant, exista destul rezerva de putere si jos a.i. sa nu te simti afectat. Acest aspect era unul de care imi era un pic teama, combinatia pe care o aveam cu soft Revo era extraordinara, iar odata cu instalarea downpipe-ului, masina a suferit o transformare radicala in (si mai) bine. In D s-a amplificat si sunetul evacuarii ceea ce imi place foarte mult. De asemenea, in S, se aude si admisia (desi nu ma omor dupa sunetul ei si nu ma pasioneaza in mod deosebit) mai mult sau cel putin asta am perceput la o prima testare. In urma cu 1 saptamana am fost foarte aproape in a achizitiona un kit de frane de la APR, erau niste ultime stocuri in State la niste preturi incredibile (reduceri adevarate..), dar din pacate, cu toate cheltuielile aferente folosind o companie terta pentru livrare, ajungeam sa platesc o suma mare, suma la care probabil am si alte variante locale (desi nu cu etrieri cu 6 pistonase probabil, dar nah.. ). Oricum, am placute si discuri noi, asa ca anul asta ma linistesc.2 points
-
2 points
-
2 points
-
Zic sa continuam povestea... Dupa o tura de 16 zile si 10k km pe doua roti in care am atins capatul cel mai vestic al Europei... am revenit acasa si am facut trecerea de la flat-six la V8. Este greu de adaugat rulaj la masina dupa o lipsa asa indelungata in care sunt multe lucruri urgente de facut, dar seara si cu dispozitia potrivita alaturi de jumatatea mea mai buna am reusit de i-am miscat contorul peste cifra rotunda de 10k km in ambianta lui nenea Joe care le zice bine in ritm si in versuri... Why don't we go out tonight, Put on your favorite dress, Let's drive, let's ride... Pe perioada asta am vrut sa las masina intr-o parcare cu lift la intrare unde aveam un loc dar dupa cateva incercari de repozitionare in cabina, nu am reusit sa incapem intre senzori... prea lunga masina, asa ca a stat in curte. Nano s-a comportat excelent iar cu cateva ploi in acest timp arăta mai bine decat ma asteptam. Consumul e mixt, oras majoritar seara cu exterior, estimez eu un 50-50. In timpul zilelor de munca evit sa o folosesc in oras, nu am nici o bucurie sa trec zecile de santuri cu piatra si sa urc toate caminele de beton ramase aiurea in asfalt.2 points
-
Am plecat spre casă destul de târziu, așa că am putut vedea "noile" faruri cu xenon (led, de fapt) la lucru, 100% functionale. Altă viață cu urmărire in curbe si autoleveling functional, chiar dacă mașina a fost încărcată cu diverse începând cu bancheta spate . Lista celor ”făcute și de făcut” s-a schimbat și totodată s-a mai micșorat: Interior: • înlocuit RCD310 cu RNS 510 - rezolvat • montat folie geamuri - rezolvat • înlocuit becurile cu led-uri albe la iluminatul interior - rezolvat • montat footlights spate - rezolvat • schimbat becuri footlights cu leduri albastre - rezolvat • ornamente praguri uși - rezolvat • achiziționat covorașe textil vara / covorașe cauciuc iarna - rezolvat • achiziționat tavă plastic portbagaj - rezolvat • înlocuit volan cu cel de R-line - rezolvat • înlocuit pedale cu cele de R-line - rezolvat • înlocuit interior cu cel de R-line: scaune piele față cu reglaj electric la șofer și cu reglaj manual pasager, bancheta spate, fețe de uși - rezolvat • montat lumini în portiere - rezolvat • montat mânere uși față iluminate - rezolvat • efectuat insonorizare completa interior - rezolvat • montat lumini suplimentare portbagaj - rezolvat • montat manetă cruise control / tempomat - rezolvat • montat porturi USB în tunel median - rezolvat • montat cameră supraveghere trafic - rezolvat • inlocuit sistem sunet OEM cu ceva mai performant - urmează • montat subwoofer custom in portbagaj - urmeaza Exterior: • înlocuit bara spate cu cea de R-line - rezolvat • înlocuit bara față cu cea de R-line - rezolvat • înlocuite bandouri uși cu cele de R-line - rezolvat • înlocuite evazările aripi cu cele de R-line - rezolvat • adăugat eleronul R-line - rezolvat • revopsit uși față, spate, aripi față, capotă, tavan, bară față, bară spate - rezolvat • montat tips-uri Inox - rezolvat • înlocuit becurile pentru lumini de mers înapoi cu leduri albe - rezolvat • înlocuit becurile proiector cu leduri - rezolvat • înlocuit becuri semnalizare față - rezolvat • montat leduri la număr fără eroare - rezolvat • montat camera mers înapoi OEM - rezolvat • înlocuit oglinzi cu cele cu semnal dinamic - rezolvat • înlocuit capace oglinzi cu unele negre - rezolvat • înlocuit jante Portland 16” cu Boston 17” plus anvelope noi iarnă - rezolvat • inlocuit jante Dezent 18" cu Mallory 18" plus anvelope noi vară - rezolvat • retrofit faruri xenon - rezolvat • montat stopuri LED - urmează • clean look hayon - urmează • aplicată folie neagră pe plafon + ornamente inox grile - urmează Resoftare: urmează, dar va rămâne pe ultimul loc în această listă și la propriu și la figurat.1 point
-
1 point
-
1 point
-
@ValBMR Merge superb. Am pus mereu Conti si Hepu, si pe Passat, si pe Golful 4 pe care l-am avut inainte. La Passat iti recomand sa mergi la un service, sau mecanic bun sa schimbi distributia. E o operatiune ce necesita cale si scule adecvate, si sunt cativa pasi, care trebuie executati corect. Legat de zgomot, sa stii ca nu am observat modificari majore, nici pe plus nici pe minus, dupa schimbarea distributiei.1 point
-
1 point
-
De 1 iunie, fiecare cu jucaria lui. Eu am schimbat filtrele si uleiul. 217800 km la filtrul de polen, sistemele dau uneori codul KU2545 care e putin mic, CUK 26010 care intra cam fix. Este un sentiment fain, sa poti schimba singur aceste chestii simple. Banuiesc ca la modelele noi esti dependent de diagnoza.1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00