Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 05.06.2023 în toate secţiunile

  1. Masina a supravietuit ok. Husa e perfecta pentru astfel de situatii. Ma declar multumit. Intre timp am desfacut cd changerul pentru curatare. Folia laserului are trasee corodate. Am comandat alta cu cablu. Daca tot ma apuc de operatiune o sa montez si cablul pentru incalzire in scaune.
    2 points
  2. Weekendul asta prelungit am dus masina la un eveniment de pasionati auto, in Arad. A fost expusa ca si demo car, las cateva poze si un mic filmulet. Fiind cu al 2-lea bebe proaspat venit acasa, nu prea am apucat sa merg si eu, dar macar a fost masina 😅
    2 points
  3. Daca ai montat filtrul de polen suplimentar (in compartimentul motor) cel din habitaclu va fi mult mai curat pe viitor
    1 point
  4. Pentru ca metoda de test a emisiilor la ITP e o gluma comparativ cu tipul si limitele admise pentru diferiti poluanti la ora actuala, in special la diesel unde se masoara doar opacitatea gazelor de evacuare fara vreo cuantificare a compozitie. Nu e greu de inteles ca masina nu mai poate avea acelasi profil de emsiii dupa ce s-a facut soft de putere ... iar in functie de soft si starea masinii, rezultate pot sa difere mult in ceea ce priveste emsiile. Ideea e ca in afara de producator (fortat de testele de omologare) nimeni nu pune accept pe asa ceva. Dar oricum, chip tuning-ul este (ca mai orice alte modificare) ilegal in Romania.
    1 point
  5. Salutare... Eu am modelul acesta de "lighean" pt scurs ulei... Nu rezista la calcat in el dar se si scurge mai usor in bidon la sfarsit... :)
    1 point
  6. Am achizitionat un Golf 8 nou in martie 2022 si de atunci au inceput problemele. In aceeasi luna am fost la service pt senzorii de coliziune si de airbag (care au ramas aprinsi in bord). S-a facut update de soft si s-a schimbat senzorul de coliziune si s-a rezolvat. A urmat unitatea multimedia, care se restarta, nu mai pornea, nu se putea conecta telefonul...fiecare pornire era o surpriza. In acelasi timp senzorii de parcare se activau fara motiv, declansand franarea masinii desi nu era niciun obstacol in vecinatate- pt toate astea am fost in luna mai la service si dupa mai multe actualizari de soft fara rezultat, s-a decis schimbare unui modul... Problema senzorilor de parcare s-a rezolvat partial dupa repozitionarea grilei nr din fata, care acoperea 2 senzori (un mecanic de la un service particular mi-a spus ce sa fac, la service-ul autorizat nu stiau ce are). In prezent senzorii de parcare se activeaza cand trec pe langa un obstacol apropiat, raman activati dupa ce am trecut de obstacol si la accelerare declanseaza frana. In septembrie alta vizita la service pt senzorul de presiune de la scaunul din dreapta fata care nu detecta pasagerul. A fost schimbat dupa multe drumuri, insistente si luat inginerul care sustinea ca functioneaza senzorul in masina la drum. S-a rezolvat in decembrie. Nici in 2023 nu am scapat. Din martie s-a aprins in bord senzorul SOS si Travel asist. Dupa o analiza indelungata au decis la service schimbarea volanului. Inca il astept, ca au facut comanda si nu se poate monta pe masina. Boxa centrala se intrerupe la volum mare si imi restarteaza unitatea centrala(actualizare de soft nu a avut niciun efect in acest caz). Iarna nu reuseste sa faca o temperatura de confort decar daca e pe 25 grade..., daca e f frig afara doar pe 28 putem merge, altfel.e frig. La nivio masina nu am mers asa, temperatura maxima era de 24 grade. Si fiindca nu era suficient, recent s-a declansat in parcare claxonul care s-a oprit singur dupa 10 minute, doar ca sa reporneasca dupa alte 10 minute. L-am oprit doar apasand claxonul, dar am fost nevoit sa scot borna de la bateria ca sa nu se mai declanseze iar. Acum am lasat-o in service....
    1 point
  7. Salutare, detin un passat b6 1.9 bls 2007 cu urmatoarea problema, bateria din portbagaj nu se incarca, masina a venit din fabrica cu incalzire auxiliara, pe tester imi apare doar o eroare "alarm horn "H12 lipsa semnal/comunicatie" pe bateria din fata am 12,65v, respectiv 14,30v cu motorul pornit, bateria din spate 11.80v si cu motor pornit si fara, daca dau drumul la clima scade voltajul pana cand nu mai functioneaza ventilatorul de la clima, care este legat la aceasta baterie. Am verificat toate sigurantele si niciuna nu este arsa, alternatorul este Valeo de 180A, am citit despre un releu J713 (478), dar nu stiu unde este localizat sau daca a fost montat pe masina, Totul a functionat pana sa demontez bateria din portbagaj pentru a vopsii locasul unde este amplasata bateria,
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!