Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 02.06.2023 în toate secţiunile

  1. 1 point
  2. Lume, lume am o singură veste: în sfârșit totul este functional și la retraofitul de xenon! După o ultimă vizită la București, am ajuns printr-o coincidență la Ciprian Stan. Comandasem și un senzor de autoleveling nou, pentru că la o scanare anterioară îmi apărea eroare pe senzor și nu mă lăsa să fac basic settings. O dată ajuns și cupland senzorul nou eroarea s-a menținut. A urmat verificarea cablajului și culorile s-au respectat, iar la verificarea continuității nu au fost depistate probleme. Și lui Ciprian i-a venit ideea să schimbe pinul 2 cu 4 (parcă). I-am spus că și inițial Cristi @Al Bundy spusese ceva de cablaj, că nu întotdeauna frații chinezi respectă culorile, doar că atunci nu avusesem calculatorul de AFS corect, ca acum. Și după schimbarea pinilor și stergerea erorilor totul funcționează, a dispărut eroarea de pe bord de bec ars. Își face verificarea in regulă,la drum nu sunt probleme, nu am apucat să văd urmărirea in curbe, la prima ieșire pe întuneric o să o fac. Recapitulare: - 19.09.2017 faruri xenon complete (2 coduri diferite, cablaj retrofit, senzor autoleveling, 2 calculatoare AFS (cu C la final); - 5 ani, 8 luni și 11 zile mai târziu, încă 2 seturi de faruri, un droser, 3 module AFS de pe far (ultimele 2 luate pereche noi), 2 calculatoare AFS (cu F in coadă) unul nou, ultimul SH de pe un Tiguan, tenacitatea și răbdarea mea este răsplătită, retrofitul este 100% functional! Distracție faină tuturor de zilele astea libere!
    1 point
  3. De 1 iunie, fiecare cu jucaria lui. Eu am schimbat filtrele si uleiul. 217800 km la filtrul de polen, sistemele dau uneori codul KU2545 care e putin mic, CUK 26010 care intra cam fix. Este un sentiment fain, sa poti schimba singur aceste chestii simple. Banuiesc ca la modelele noi esti dependent de diagnoza.
    1 point
  4. Eu ti-as recomanda sa nu mai folosesti acele perii, sunt destul de aspre. O solutie ca cea recomandata sau oricare alta care dizolva particulele metalice folosita din cand in cand face o treaba buna. Daca vrei sa folosesti o perie, foloseste ceva moale din microfibra. Fata jantei poate fi curatata si cu o pensula, iar spatele spitei cu o carpa din microfibra. Referitor la ceara/ coating eu am folosit Carpro DLux si pot sa spun ca ajuta putin in sensul ca se curata mai usor dar tot trebuie sa folosesti o solutie dedicata ca sa le cureti ca lumea.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!