Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 30.05.2023 în toate secţiunile

  1. Azi am schimbat jantele: Sebring cu ...Sebring . Am achizitionat modelul 8J cu ET40 si am renuntat astfel la vechile 7.5J ET51, pe care le voi scoate la vanzare. Imi intrase in cap sa imi iau distantiere si am zis ca mai bine fac asa momentan . Cata vreme raman pe varianta de suspensie stock, este foarte bine. Daca vreodata voi trece la coilovers, probabil ca voi reanaliza putin puntea spate, dar anul asta cu siguranta nu operam nimic pe partea de suspensie. Sper sa revin cu noutati peste aprox 1 saptamana
    2 points
  2. Dupa doua luni de asteptare, a ajuns in sfarsit si admisia. Am montat-o singur, a durat cateva ore, dar a fost experienta amuzanta, avand in vedere ca instructiunile de la Eventuri vin de pe RS3 unde suportii sunt diferiti. Diferenta sunetului la admisie e mai mult decat evidenta atat din interior cat si din exterior. Acum am inceput un nou mic DYI. In urma cu o luna am dat comanda de un kit de iluminare auto RGB de la Glowkit (UK). Avand in vedere ca eu am deja instalat kit-ul de la Maxton, kit-ul s-a montat super usor. O sa incerc zilele astea sa termin cablurile si revin cu poze. Am decis sa trag cablurile pe la semiaripi decat sa-mi stea agatate pe dedesubt aiurea. Singura problema e ca trebuie taiate la fiecare roata si facute legaturi noi. Singurul sfat pentru cine-si va monta pe viitor, e sa nu taiati cum am taiat eu aici, ci dintr-un capat sau celalalt al rotii, unde incepe banda urmatoare de LED. Astfel incat, aici vine un cablu intreg, iar la taietura, puteti pune un conector triplu, cu garnituri, care sa poata fi scos usor cand veti demonta pe viitor. Recomand un kit simplu, de pe AliExpress, de genul asta https://www.aliexpress.com/item/1005002780390428.html. Astept sa-mi ajunga zilele astea ca sa termin legaturile. Acelasi lucru am facut la semiaripele spate, iar firele ajung la ultimele 2 benzi LED pe care eu le-am montat unde e diffuserul si senzorul de deschidere hayon cu piciorul, pentru ca n-am loc destul sa le montez pe "colturi". Cablul final cu controllerul vine prins frumos de cablajele care duc in portbagaj, prin aceeasi cale de acces sigilata cu o bucata de cauciuc, avand in vedere ca bateria mea e in spate. Pentru cei cu bateria in fata, recomand sa incepeti din spate spre fata, ca sa va ramana controllerul undeva pe la motor, conectat la baterie. Nu trebuie la terminal 15 (contact pus), avand in vedere ca, controllerul isi pastreaza setarile si nu porneste decat din aplicatie pe telefon, prin bluetooth.
    1 point
  3. mai desfundam putin si nasul
    1 point
  4. Mersi! Teoretic am plecat cu ideea sa cumpar o admisie cu incinta inchisa pt un aspect cat de cat oem dar si pt un flow de aer directionat de afara -> mai putin aer cald de la motor. Asa ca erau 3 variante: - Racingline - Eventuri - dupa un timp... APR Initial m-am gandit la Racingline pentru ca e testata de toata lumea si e super ok. Eventuri a picat cand am vazut pretul... Intre timp apare si APR cu aceasta admisie care promite destul de multe conform specificatiilor. In plus, pretul cu 300eur mai mic decat R600 si cele 3 mici ferestre din capac prin care se vede putin filtrul m-au convins sa iau aceasta decizie.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!