Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 29.05.2023 în toate secţiunile
-
Salutare! N-am mai dat de mult timp pe aici...Nici mare lucru nu s-a intamplat cu agregatul din dotare, benzina si km. Insa de ceva timp ma necajea un miros insuportabil, cu precadere de cand venise caldura. Ce sa fie, ce sa fie?! Scurgerile de sub stergatoare pe extremitatile aripelor erau infundate, praf, nisip, frunze etc. astfel mi-a compromis filtrul de polen si rezistenta de la treptele ventilatorului. Pe langa acestea ma necajeau butoanele de la actionare geamuri, probabil si ele oxidate dupa ultimul detailing. Cureaua de accesorii dadea si ea semne de oboseala ( crapaturi subtile ) astfel am recurs la schimbarea acesteia. In final, am ajuns si la borna cu numarul -> 200,000 km 😁 Sper sa ma poarte linistit pana la vreun urmator upgrade!2 points
-
1 point
-
Curata galeria si clapetele prima data , ai 245 deci probabil CRCA si chiar Catalin a spus ca e tipic la motorul asta1 point
-
1 point
-
1 point
-
Dupa doua luni de asteptare, a ajuns in sfarsit si admisia. Am montat-o singur, a durat cateva ore, dar a fost experienta amuzanta, avand in vedere ca instructiunile de la Eventuri vin de pe RS3 unde suportii sunt diferiti. Diferenta sunetului la admisie e mai mult decat evidenta atat din interior cat si din exterior. Acum am inceput un nou mic DYI. In urma cu o luna am dat comanda de un kit de iluminare auto RGB de la Glowkit (UK). Avand in vedere ca eu am deja instalat kit-ul de la Maxton, kit-ul s-a montat super usor. O sa incerc zilele astea sa termin cablurile si revin cu poze. Am decis sa trag cablurile pe la semiaripi decat sa-mi stea agatate pe dedesubt aiurea. Singura problema e ca trebuie taiate la fiecare roata si facute legaturi noi. Singurul sfat pentru cine-si va monta pe viitor, e sa nu taiati cum am taiat eu aici, ci dintr-un capat sau celalalt al rotii, unde incepe banda urmatoare de LED. Astfel incat, aici vine un cablu intreg, iar la taietura, puteti pune un conector triplu, cu garnituri, care sa poata fi scos usor cand veti demonta pe viitor. Recomand un kit simplu, de pe AliExpress, de genul asta https://www.aliexpress.com/item/1005002780390428.html. Astept sa-mi ajunga zilele astea ca sa termin legaturile. Acelasi lucru am facut la semiaripele spate, iar firele ajung la ultimele 2 benzi LED pe care eu le-am montat unde e diffuserul si senzorul de deschidere hayon cu piciorul, pentru ca n-am loc destul sa le montez pe "colturi". Cablul final cu controllerul vine prins frumos de cablajele care duc in portbagaj, prin aceeasi cale de acces sigilata cu o bucata de cauciuc, avand in vedere ca bateria mea e in spate. Pentru cei cu bateria in fata, recomand sa incepeti din spate spre fata, ca sa va ramana controllerul undeva pe la motor, conectat la baterie. Nu trebuie la terminal 15 (contact pus), avand in vedere ca, controllerul isi pastreaza setarile si nu porneste decat din aplicatie pe telefon, prin bluetooth.1 point
-
Am rezolvat din obd11 astfel: 1.Service mode trecut in EOL 2. Engine-adaption-Partikel filter initialization. 3. Introdus valoare aferenta nr de km in mii km. La mine a fost 200. ()tkm. 4. Apasat Go- a cerut security code, am selectat din lista dosponibila. A mers cu 11223. La verifica oil ash si soot mass apar acum valorile aproximate automate la nr de km. Inainte aveam incarcare 60g acum am 58. Iar la oil ash aveam 0,15l, acum am 0,14. Sper sa va ajute.😉1 point
-
Important pentru mine era sa nu vina grindina ca atunci zgarieturiile erau ultima problema...1 point
-
1 point
-
Hey! Vezi marea acum si sorbi un cocktail sau biciuia altcineva caii de la Tiguan pe A2 ieri dupa masă pe la km115? Mergeam și repede, dar 191RAN se grăbea mai tare... te distrai pe lângă Mazda aia sau erați împreună? Ti-am dat doua flash-uri dupa ce ai trecut...1 point
-
Problema rezolvata la prietenul meu , la revizie mecanicul lui ( ce oameni... ) n-a pus saiba noua la busonul de golire ulei ci a folosit-o pe cea veche , de unde si pierderea mare de ulei . S-a inlocuit si problema a disparut .1 point
-
Ultimul update la mine este ca data de livrare este saptamana 36 intrucat ajunge un lot foarte mare cu masini comandate din Ro. De asemenea, am discutat cu alte 2 persoane ce au comandat in luni diferite din 2023 Kodiaq si au in sistem aceiasi data de livrare. Practic vom primi ultimile Kodiaq-uri produse, am inteles ca din Septembrie / Octombrie incepe productia pentru Kodiaq 2.1 point
-
Eu nu ma refer la fier ci la modulul electronic care trebuie sa comunice cu celelalte module ale masinii, cu ACC, cu motorul cu sstemul ESp, cu senzorii, cu camera, cu side assist, si altele. Si modulul nu face doar sa dea curent la becurile de la remorca ci sa stie masina cum sa functioneze cu remorca agatata, motorul in alt regim de racire, ACC la fel, senzorii spate se dezcativeaza,, ceata la fel, side assist si el.1 point
-
Frumoasa rau combinatia black on red! Sa o stapanesti sanatos si distractie placuta cu ea1 point
-
Mai ștergem praful… Pentru moment, masina a trecut in plan secund, prioritățile fiind alte “proiecte” . Totusi, la finalul lunii Februarie, am făcut o programare pentru revizia finala, înaintea iesirii din garantie. Km: 30.750. Fiind vorba de ultima revizie la dealer, am preferat sa fie una cuprinzătoare, astfel, s-a făcut schimb ulei + filtru motor, schimb filtru polen, curatare filtru aer motor, schimb ulei + filtru cutie DSG, schimb ulei Haldex, intretinere chedere și sine trapa. Totodata, au fost înlocuite ambele faruri pe garantie, lucru detaliat aici: Înlocuind farurile, in urma finalizării procesului de garantie, masina a fost programată pentru aplicare folie de protectie faruri, Chrome-Delete faruri (again ), și Detailing complet. Astfel, s-au făcut: - intretinere protectie nano-ceramica și folie exterior + finisare cu EXO V3 (hidrofobizare), - intretinere chedere, - hidrofobizare geamuri, - polish tipsuri cromate evacuare, - Detailing complet interior, - Detailing motor. Practic, avem o ținuta de gala acum . Avem si o poza cu bestia, doar ca a intrat ceva gri in cadru… Păcat, ar fi ieșit o poza frumoasa!1 point
-
Al meu arata fix asa. Daca surubul nu era strans complet, merita sa desfaci sa vezi. La mine era strans cam 80%. Cand l-au desfacut, mijlocul, cel care angreneaza compresorul, era mancat complet.1 point
-
0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00