Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 26.05.2023 în toate secţiunile
-
Un pic, da ... desi a fost riscant. Trimisa prin curier si plina de cafea. Ma asteptam la ce era mai rau dupa ce am primit-o. Am avut noroc.😁 In prima faza am incercat sa cumpar una de la un centru de dezmebrari din zona. Dubla ca pret dar care s-a dovedit nefunctionala. Am primit de la @andrei_221un cd changer. Multumesc pe aceasta cale. O sa vad daca reusesc sa il conectez la MFD1. Si o poza de azi.3 points
-
Felicitări pentru achiziționarea noului tău automobil! Cu siguranță, ai făcut o alegere bogată în dotări și accesorii. Modelul Style 2.0 TDI 190 CP DSG 4x4 este complet echipat, oferindu-ți confort și siguranță în timpul călătoriilor. Adăugarea accesoriilor precum prezoanele antifurt, aparatoarele de noroi, protecția de cauciuc pentru tunelul median și cardul SDXC de 64 GB îți vor asigura o experiență completă. Bucură-te de mașina ta nouă și de toate facilitățile pe care le oferă!2 points
-
Salutare, Va prezint noua mea masinuta, un golf gti clubsport edition 45. Ea va fi masina mea de “joaca” pentru sezonul 2023. Fabricatie 2022.08, 100 km momentan in bord Eu sunt utilizator bmw, dupa un m2 competition si un m340i 2022 in prezent, as putea spune ca sunt putin dezamagit de calitatea interiorului si a faptului ca are greierasi prin bord inca de la 0km. pro: evacuarea akrapovic suspensia dcc trapa panoramica iq lights fata/spate Sper sa isi atinga scopul pentru care a fost cumparata si sa intoarca zambete pe circuit in acest sezon. Cateva poze mai jos:1 point
-
Salutare! N-am mai dat de mult timp pe aici...Nici mare lucru nu s-a intamplat cu agregatul din dotare, benzina si km. Insa de ceva timp ma necajea un miros insuportabil, cu precadere de cand venise caldura. Ce sa fie, ce sa fie?! Scurgerile de sub stergatoare pe extremitatile aripelor erau infundate, praf, nisip, frunze etc. astfel mi-a compromis filtrul de polen si rezistenta de la treptele ventilatorului. Pe langa acestea ma necajeau butoanele de la actionare geamuri, probabil si ele oxidate dupa ultimul detailing. Cureaua de accesorii dadea si ea semne de oboseala ( crapaturi subtile ) astfel am recurs la schimbarea acesteia. In final, am ajuns si la borna cu numarul -> 200,000 km 😁 Sper sa ma poarte linistit pana la vreun urmator upgrade!1 point
-
Salutare, Ajutati un biet sarman care din greseala a facut un pocinog... Am resetat fara sa vreau oil ash si soot mass. Cum fac sa pun valorile la loc. Am un obd11. Dpf-ul e in mintile lui, nu am avut niciodata probleme cu el. Acea depuneri normale ptr 225k km. Multumesc in avans.😀1 point
-
1 point
-
Tocmai am o operat-o si eu pe a mea azi, Golf 7 2.0 TDI 150 cp hatchback. Operatia a reusit, pacientul a murit Glumesc, totul a fost ok! Pentru cei cu masini similare si probleme similare operatia dureaza asa: - 15 minute daca stii ce faci (acum atata mi-ar lua) - 1 ora daca nu stii - 1 ora jumate daca nu stii ce faci si mai trebuie sa dai o fuga sa cumperi si un torx 8. Piesa necesara este cea cu cod 3. M-a costat 500 RON - Epiesa. Nu stiu de ce, dar cea cu cod 3 e dublu fata de cea cu cod 5. In fine. OK. Pe scurt operatiunea decurge asa: - se scotate masca de la clima si compartimentul de dedesubt. Aici un tutorial https://www.youtube.com/watch?v=SiediXqNIJI - se scoate masca de la schimbator (se trage usor de ea dinspre partea libera - partea dinspre consola centrala) - daca va uitati pe langa schimbator in jos veti observa o mufa patratoasa cu un clips de culoare turquoise. Eu am bagat o surubelnita dreapta cu grija si am impins clipsul acela pana a iesit mufa. Nu am mai desfacut nimic. - asta e singura mufa ce va intereseaza. Se introduce mufa tata tocmai scoasa in mufa mama a piesei cumparate si mufa tata a piesei se introduce in locul celei scoase. Atentie sa va bagati cablul piesei pe dedesubt si nu pe desupra. - dupa ce ati facut bypass-ul restul e simplu, va uitati la piesa, vedeti ca trebuie scose trei surubele originale (torx 8 ) si se inlocuiesc cu cele 3 surubele cu care vine piesa care sunt identice, dar mai lungi. - dupa ce ati fixat piesa mai aveti pe ea doua surubele de reglaj. Eu am impis reglajul la maxim spre schimbator ca sa fiu sigur ca face contact schimbatorul cu intrerupatorul. Initial am fost mai finut si am reglat-o pe la jumate, dar desi imi arata ca e in Park, nu ma lasa sa scot cheia... deci ceva nu facea contact complet, asa ca am impins-o complet spre schimbator. Nu va trebuie nimic altceva. Nu desfaceti nici-un surub in afara de cele 3 ce trebuie inlocuite, dar care sunt f. simple. Toata treaba cu scosul mastii de clima si a compartimentului este doar ca sa aveti spatiu sa puteti baga mufele una in alta. Nimic altceva. Cred ca cineva cu manute subtiri si maleabile ar putea sa faca toata treaba scotand doar masca de la schimbator, dar e complicat pentru ca mufa pe care trebuie sa o scoateti are cablul destul de scurt si spatiul e stramt asa ca... va trebuie spatiu. Se pun la loc compartimentul si masca de la clima si tadam! Pacientul e ok! Sper sa va ajute.1 point
-
1 point
-
🤦♂️ Cum să fie 0.04L? Ce schimb poți face cu 40 mL? Sunt 30L x 0.04, adică 1.2L.1 point
-
Parcarile supermarketurilor / mall-urilor , etc sunt drumuri publice si se aplica aceleasi reguli1 point
-
1 point
-
Va multumesc pentru mesaje. M-am uitat in spatele farurilor insa nu se puteau scoate capacele. Ca o paranteza, dupa 24 ore de stat in garaj, farurile par a fi curate. Cu siguranta daca o scot la plimbare, cu faruri aprinsse sau nu, sau daca spal masina se aburesc din nou. O sa astept sa se mai incalzeasca afara sa vedem cum se comporta, daca nu isi revin, o sa merg la garantie. Inchid aici discutia despre faruri, in cazul in care mai am intrebari ma mut in aria tehnica. Bun, acum despre masina. Imi place, parca ma simt mai tanar cand o conduc, imi aduc aminte de vremurile in care conduceam tfsi-urile si imi pierdeam noptile pe forumurile cu si despre TFSI + modificari. Masina a venit cu garantie 5 ani, pentru moment nu am in plan sa o modific. Suspensia este foarte misto, setarile pe 15 niveluri de duritate iti permit sa o faci exact cum iti doresti. Scaunele imi plac mult, in special combinatia de culori. Sunt foarte confortabile si ofera sustinere suficienta, sa le vedem si pe circuit la vara. Anvelopele - a venit cu hankook ventus evo3 din fabrica, am in plan sa trec la cup2 sau PS4s. Sistemul multimedia - aici nu mai zic nimic, insa nu mi-e dat sa inteleg de ce trebuie sa apas 7 comenzi pe display pentru a dezactiva ESP-ul. Lipsa butoanelor fizice o gasesc ca cel mai mare minus al masinii pana acum. Evacuarea Akra - inca sunt uimit ca o masina cu evacuare din fabrica poate sa pocneasca si sa se auda asa bine. Mega happy, este unul din punctele forte ale masinii. Nu cred ca este evacuare activa, insa se schimba setarile in soft astfel ca devine mai zgomotoasa + pop and bangs cand o treci pe sport. Un deliciu, cum ziceam, ma simt tanar din nou. Franele inca nu am apucat sa le testez, momentan o iau mai usor primii 1000 km, masina are oricum anvelopele de vara si nu o sa mai circule pana cand se incalzeste afara. Dar arata bine, optic Cand ma sui in M340i, parca le simt putin mai responive, sunt cele brembo in 4 pistonase vs 2 pistonase la gti. Credeti ca sunt suficiente cele stoc pentru cateva ture de circuit? Masina are 1500 kg fix O sa revin cu impresii pe masura ce mai adaug km.1 point
-
Hello, Intre timp am mai descoperit niste mesaje noi si am zis sa le folosesc corespunzator. Am luat un senzor cu ultrasunete, cu care se poate masura distanta. Acest senzor poate masura pana la 5-6m. L-am conectat la placuta de dezvoltare iar placuta de dezvoltare mai departe la ceasurile de bord prin CAN. Am ales sa ma folosesc de led-ul verde pentru cutia DSG(acest led verde in mord normal este un warning cand se muta shifter-ul din P in D sau R). In cazul de fata, led-ul sta aprins cand distanta intre obstacol si senzor este intre 20 si 10 cm si incepe sa palpaie daca distanta scade sub 10 cm. Aceste distante mici le-am ales pentru usurinta testului. Video: Ma gandesc daca sa-l montez pe masina, tinand cont ca eu nu am DSG, si acel martor nu este utilizat, ar merge sa-l folosesc pe post de warning light pentru franare, vedem... p.s. Vitezometrul oscileaza din cauza timming-ului mesajelor prin care ii trimit viteza si rpm.1 point
-
Scrumiera este nefolosita, si nici eu nu o folosesc - asa ca i-am gasit o noua intrebuintare. Un mic voltmetru - voiam de mult sa pun asa ceva, fara sa sara in ochi si sa strice interiorul. Interesant de urmarit - bateria se vede ca e slabuta, si la pornire, ajunge la 8.5V... Incarcarea sta la 14.2 - 14.3V, deci nu asta e problema. Candidata buna pentru baterie leisure pentru T4 In alta ordine de idei - prima data de cand o am, imi pun problema sa verific consumul 100% autostrada (sau 4 benzi) - Campina - Bucuresti pe A3 - pe CB 10,5 l/100km. Viteze, bineinteles, legale. Statistic vorbind, cel putin decent pentru utilajul asta. Absolt superb de condus, dar cred ca am mai zis asta1 point
-
Va multumesc tuturor! Sa le luam pe rand: Da, de ceva vreme am masina de munca si fac relativ putini km cu Bora, aceasta devenind o masina de weekend. Si pentru o masina de weekend e mai fain ceva mai deosebit, asa nascandu-se dorinta de a gasi in GTI sau chiar un Anni. VR6 nici nu ma gandeam ca gasesc. (asta a fost justificarea "rationala" pentru a lua asa masina ) Bora o sa o tin, imi place mult si ea, este intr-o stare de invidiat, si am pe ea toate upgradurile pe care mi le doresc. O tin si in ideea ca o masina de munca nu e forever, locul de munca nu e forever, si ceva asa cum e Bora e greu de gasit. Nu s-a pus problema economiei - prin oras nu o voi folosi, iar in exterior, 10-12l/100km nu e un capat de tara. Si chiar si asa, este extrem de usor de condus, VR6-le este exrordinar de elastic. Sunetul este superb, aproape ca mi-e ciuda ca am dsp-ul pe masina asta si nu pe Bora Interiorul a fost gri, si fostul l-a retapitat negru, cu un material f f fain - posibil oem. Nu sunt chederele negre, dar nu-i bai. Alcantara este adaugata - pusa pe toate suprafetele bordului si consolei centrale care sufera de boala vopselei cauciucate. Am fost reticent din poze, insa in realitate arata excelent. Am o singura problema unde a avut butonul de gpl (sub blocul de lumini) - o sa caut un peticut de alcantara sa rezolv. In rest lemnul este oem, si se prezinta bine, sunt tentat sa il las asa. Sunt mici lucruri normale varstei care trebuie adresate: cotiera si scrumiera spate trebuie curatate de cauciuc, plafoniera W8 are butoanele oleaca cojite si nu merg luminile de citit, plafonierele spate sunt coapte, crapate (deja am luat de la dezmembrari, sapt viitoate imi vin si le montez). Nimic grav, detalii de maniac doar. La fel cum mi-ar placea niste ceasuri de Bora/ Edition - insa astea de le are acum au maxidotul abia schimbat. In rest - cauciucurile mai au jumate din viata cel putin, dar sunt Lassa - sa vad cum se comporta. Suspensia este Loejfords (sau cun s-o scrie) si KYB, in stare f buna, insa imi pare usor prea moale - imi place insa ca are garda normala. Xenoanele sunt obosite - cel din dreapta e slab, cel din stanga se stinge cand vrea el. La cum arata locul disponibil arata a treaba de bara si faruri jos. Si sa gasesc niste d2s-uri la pret normal. In ciuda faptului ca e o masina micuta, e frumoasa neagra - o las o perioada asta, si vad daca o mai fac albastru R32. Serpentine abia peste 2 weekenduri o sa am cum, abia astept si eu, insa si un drum normal e o placere cu masina asta.1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00