Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 25.05.2023 în toate secţiunile
-
Asta a fost super cu masina admirata pe camp No , pai cand nu ai ce face si te plictisesti , poti sa pierzi timpul cu diverse Dar sa pierzi timp pe care nu il ai cu modificari doar de moft , chiar nu merita Masina arata bine oricum , noi sa fim sanatosi1 point
-
1 point
-
1 point
-
Breaking News... Va salut. NU am mai trecut de mult pe aici ca NU prea au mai fost noutati majore...acum am zis sa trec in "revista" tot ce sa intaplat de la inceputul anului pana astazi. Prin aprilie mesaj porcos in bord “alternator workshop”, am mers si l-am reconditionat pe Energeticienilor la Viorel. Tot in aprilie am trecut si la rotile de vara. Acum de ceva timp se apridea ocazional sexy “Check Engine” in bord, se aprindea doar la cald si motorul intra in trepidatii….oprem motorul, stergem eroarea si contimuam mersul si tot asa zilnic prin capitala noastra draga. Am zis ca e cazul sa achizitionez toata aprinderea. Am luat: -Bobina Bosch. -Fise bujii Beru. -Bujii NGK (cu 3 electrozi). -Ulei Ravenol HCS 5W40. -Filtru ulei Mann. Le-am pus pe masina si merge brici! Am mai resucitat-o si de data acesta…zi placuta domnilor!1 point
-
1 point
-
1 point
-
Ei vezi, aici confundati si gresiti toti…voi comparati masina mea care eu NU stiu cum am fost exploatata timp de 13 ani pana sa ajunga la mine. E ca si cum am cumpara cineva masina ta aia de 18 ani, fix acelasi lucru e, incepe sa bage bani si sa schimbe totul de pe ea in urmatorii ani. Sunt constient ca daca cumpar acum o masina noua si o intretin eu de la 0 dupa placul meu NU cumpar nimic alceva de cat consumabile, atat. Eu am alte planuri cu acesta masina, vreau sa o tin pe viata, sa intoarca lumea capul dupa ea pe strazi trezind amintiri, vreau ca peste 10 ani sa o inscriu la Retro Mobil, de aceea masina mea este una de Club si o intretin ca la carte zilnic. As fi putut sa NU bag bani in ea, sa NU imi cumpar jante BBS RS800, sa merg cu ea pana piesa crapa si abia atunci cand NU se mai putea merge sa o schimb. Da eu NU sunt asa si am alte planuri cu ea…iar asta face diferenta! Masina asta NU are motor de alergat, daca vroiam putere imi luam W8 cu cheltuielie aferente…1.6 e cel mai puturos motor, e de mosi si asta se simte bine in largul lui la 90-110km/h…si eu cum am inaintat in varsta NU mai sunt vitezoman, am devenit mai cumpatat la volan si mai legal. Sunt piese vechi de 15-20 de ani care au o uzura, e normal ca trebuie si ele inlocuite. Mai am 2-3 chestii de facut si pe masina mea e totul schimbat ca nou…NU e o urgenta si nici graba, e timp cacalau. Da pasiunea si satisfactia ca intoarce capete pe strazi ma unge la inima. Am facut cateva luni UBER cu ea, pe la inceputuri…NU vrei sa sti ce satisfactie aveam cand vedeam persoane (cu bani) care se dadeau jos din mercedes, bmw, jeepuri smd. si ramaneau uimiti cat de confitabila si pusa la punct e masina mea si ma felicitau. Asta ma abitionat si mai tare sa am grija de ea. Am mai spus-o de nenumarate ori, eu am venit la Passat B5.5 de pe un Mercedes S5500 4Matic din 2007…si am avut 11 masini toata viata mea, masini personale NU pe fima cum fac multi! Da asta vreau sa o tin pe veci! Masina trebuie tratata cu respect, face parte din familie! PS: Tata imi spunea o vorba: “cum e masina, asa e stapanul”…de asta am tinut cont si au avut parte toate masinile mele, de respect si pasiune!1 point
-
Am mai spus. Nu sunt apt sa detaliez pe zile-ore-etc. Nu am har de povestitor. Somn pe la hoteluri de pe traseu. Nimic programat. Practic pe seara estimam cam cat mai putem conduce si am folosit mereu google maps sa-mi afiseze hotelurile de pe traseu. Alegeam intotdeauana oraselele din proximitate (practic ieseam de pe autostrada/drum 2 - 5 km) cu hoteluri de 3-4 stele si review-uri bune. Intotdeauna au dat preturile de pe tripadvisor/booking (au fost draguti si chiar au facut rezervari online pe loc in numele nostru ca sa avem cel mai bun pret. Au oscilat intre 80-110 eur. Singurul inconvenient era ca ne cazam destul de tarziu 8-10 seara si restaurantele hotelurilor cam erau inchise dar mereu ne-au indicat ce e deschis pana tarziu in proximitate si a fost ok. Programul a fost cam 1 noapte de condus 1 de somn la hotel. La destinatie Nordkapp cam cu 25 km inainte de finish este un complex cu un hotel facut din containere, cateva casute din lemn si parc de rulote. Am avut noroc in extremis de o casuta in rest fiind full si pe care o noapte din cele 2 pot spune ca am luat-o cam degeaba intrucat am remas toata "noaptea" la Nordkapp, nu am dormit deloc.... Cu mesele am tinut neaparat sa degustam mancarea din zona turistica a oraselor vizitate, apoi pe la restaurantele benzinariilor unde exista un fel de meniuri cu acces nelimitat la suc si cafea ( unele delicioase altele groaznice - un shell pe care n-o sa-l uit)... Destul de dificil de ales mancarea daca nu e insotita si de poze.. Cafeaua foarte prosta in Finlanda, Norvegia si Poloni...parca ar fi un fel de ceai facut din cafea. Cu greu am gasit 3-4 locuri cu cafea pe gustul meu. Benzinariile sunt aproape exclusiv automatizate cu plata cu cardul in nord. Degeaba ai bani la tine...( chiar daca are si shop/restaurant aferent nu poti plati acolo). In finlandeză "musca" e cuvant identic cu al nostru....1 point
-
Intr-adevar ar fi multe lucruri interesante de mentionat din cele mai diverse subiecte. Dar nu cred ca sunt un bun povestitor incat sa sustin si un alt topic. Consum mediu termen lung pana la Nordkapp - 4476 km - 5.7. Incarcare 2/ + 2 trolere medii. La motorina nu am sesizat diferente. Am avut zile in care am facut plinul si de 3 ori in 24 ore. Masina are un comportament ireprosabil si e confortabila la drum lung ( nu ma doare spatele ca in Jetta). Ca viteza am mers la limia maxima a fiecarui drum ce difera de la tara la tara. Sunt foarte multe radare fixe in Finlanda si tarile baltice exact acolo unde sunt limitari de viteza dar sunt preatentionate. Am folosit acc+lane assist in peste 80% din drum. Iti fac viata infinit mai usoara la volan pe distante lungi. Am folosit si modul E cred pe vreo 2000 km dar nu prea e ok cand vrei sa te lansezi in depasiri, are un lag maricel. Pe drumuri libere unde nu ai nevoie de variatii de viteza e perfect si modul E. De cauciucuri de iarna nu este nevoie. E foarte cald. Am avut si zile cu 35 gr iar noaptea nu a scazut niciodata sub 15 gr. Dupa ce se trece de cercul polar soarele apune in jur de 11-12 noaptea iar cam in ultimii 700 km spre Nordkapp nu mai apune deloc, e in permanenta pe cer cu o tenta de galben-portocaliu intens. Iti da o senzatie foarte ciudata, bulverseaza creierul. Noaptea acolo e ca si cum te-ai plimba ziua in amiaza mare prin orase din care au disparut toti oamenii ceea ce iti da un sentiment oarecum straniu. Am rezistat o noapte fara sa dorm doloc dar a meritat. Libertatea de circulatie e totala, nu mai exita puncte de control ci doar simple indicatoare ce te anunta ca ai intrat in alta tara. Nu intereseaza pe nimeni de actele tale. Doat de 2 ori mi-au cerut pasaportul in 13 tari tranzitate cand am coborat de pe feribot in Danemarca si cand am trecut acel pod din Suedia dar a fost din pura curiozitate a durat maxim 5 secunde in ambele cazuri fara sa ceara si actele masinii sau sa intrebe ceva. Politie? Dupa Stockolm in sus si inapoi pana la Helsinky deci aprox 4000 km nu am vazut macar o singura masina de politie! Infractionalitatea e aproape inexistenta. Se respecta regulile de circulatie si exista bun simt in trafic. Cand ti se face flash-uri din fata inseamna ca sunt reni pe sosea...sunt multi, foarte multi, solitari sau turme intregi. O problema reala sunt insectele. Citisem despre asta de la alti calatori dar nu am dat importanta. E un lichid semitransparent ce se intinde pe tot parbrizul si spalatorul nu il curata. In 200-300 km nu mai vezi nimic si tb sa opresti la benzinarii sa freci clasic. Iar pe botul masinii, nu exagerez, e full de insecte rosii/negre/verzulii. Daca extrapolez un pic as zice ca sunt pete ca de sange. Nordicii au 100% masini brek, aproape ca nu exista berline. Si ai zice ca fiecare are o rulota sau una motorizata si sunt intr-o continua vacanta. Am vazut mii de rulote peste tot. Nu au garduri la case. Preturile insa depasesc puterea noastra de intelegere mai ales la Nordkapp. Un ren de jucarie 600 lei, o bluza de dama no-name cu motive traditionale nordice 1500 lei, magnet de frigider sub 10 eur nu exista...1 point
-
Daca face cineva soft la masina in primii doi ani, chiar in primul an inseamna ca si-a luat motorizarea gresita.1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00