Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 22.05.2023 în toate secţiunile
-
6 points
-
Simt mirosul de cafea si din poza. Initial am crezut ca o sa fie probleme dar placiile s-au curatat frumos. La fel displayul si butoanele. Desfacuta complet si curatata corespunzator. "Trenuletul unitatiilor". 1.MFD1; 2. RNC210; 3. Gama; 4. Beta. Asa arata pe masina. Acum caut un CD changer de portbagaj. Cele 1 DIN nu le pot folosi acum.4 points
-
Salutare din nou! In primul rand, multumiri lui @Doomy pentru pont! Era vaselina dar nu parea sa fie prea multa sau cel putin nu la fel de mult ca la cea din dreapta. Si nici nu se misca asa de usor capatul ala de planetara. Am mai scapat de bazait/vibrat (nu mi se pare ca e complet) dar pare ok acum ca nu se mai transmite in masina. Acum am de schimbat suportii motor ca se vedea cum motorul se scutura rau la oprit/pornit/franat. Comandat set complet -> vineri instalam. Sambata sunt ocupat cu "sound gear" pentru nunta surorii mele si sper sa apuc sa si spal masina cum trebuie, apoi duminica nunta si saptamana viitoare sper sa ma bucur de un weekend cu rulota la Bran Frane avem, suporti motor o sa avem, planetare noi avem... De-abia astept sa imi fac timp sa pun si axa cu came si ce mai trebuie. Dar ma mananca tare "chelea" sa cumpar o chiulasa si sa o duc la reconditionat si sa schimb chiulasa cu totul, cu scaunul supapelor refacut, cu simeringuri schimbate, garnitura noua, tacheti noi, etc. We shall see...2 points
-
Dubios, a mea 1.5 a venit cu capac si antifonare. E deaia "de export" cum se vorbea cand primeai dacia 1310 in vremea comunismului2 points
-
2 points
-
"BIG" Brake Upgrade Discurile fata/spate si placutele cereau schimbare dupa ~60K Km si am zis de ce sa nu fac un mic upgrade, diferenta de bani fiind destul de mica, asa ca am facut putin research, comparatii intre diferiti producatori si m-am apucat de adunat cele necesare. Spatele: Am inceput cu spatele, discuri de 358mm si placute Brembo de la Unix, 4 distantiere din inox confectionate la un atelier de strungarie, 4 suruburi OE cu 14mm mai lungi pentru repozitionarea etrierelor si un spray pentru temperaturi inalte pentru a vopsi aparatorile de praf din spatele discurilor. Urmeaza sa vopsesc electrostatic si etrierele spate, momentan nu am avut timp sa astept. Fata: Am cumparat niste etriere Brembo 18Z de pe o masina din 2011 pentru a fi cat mai "proaspete", acestia pot fi intanliti pe Touareg V10, Porsche Cayenne sau Audi Q7. I-am nimerit intr-o stare foarte buna doar ca erau vopsiti prost, la spray, si vopseaua era deja coclita. I-am lasat la baietii de la SRZ unde mi i-au vopsit electrostatic, aplicat noul logo Brembo si lacuit electrostatic. Discurile (350mm, 34mm grosime) si placutele, ambele Brembo, le-am luat de prin Germania iar arcurile, bleederele si senzorii de la Unix. In final, am inlocuit tot lichidul si am aerisit franele dupa metoda clasica. Am ales ATE SL.6, 2 litri. Nu am inca o concluzie, caci nu am pasuit inca discurile si placutele, astept seara sa nu fie trafic, dar cand totul va fi gata voi reveni cu un update. Nu ma astept sa franeze mai bine fata de ce aveam inainte, caci franele stock sunt mai mult decat suficiente, dar in mod clar voi avea o racire mai buna datorita discurilor mai mari si mai groase si un feeling mai bun in pedala. Urmeaza furtune cu insertie metalica. La urma urmei, totul a fost un moft2 points
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
In Ianuarie am schimbat cuplajele cu arc ale timoneriei. Acum ca am dus nuca la facut, a venit vremea schimbatorului. Am schimbat , gresat si verificat toate bucsiile uzate. Cea mai mare problema era articulatia sferica. Jocul era foarte mare asa ca am schimbat "batul" cu totul. Ca si pas extra, am adaugat "material" pe exteriorul garniturii articulatiei. ( min 2.00). E cu totul alta masina si alt schimbator. Nu mai exista pic de joc.1 point
-
1 point
-
1 point
-
@dercos ultima data cand am verificat pe DJ si DN (DNCB) limita era 90.1 point
-
Dacă știam ce mă așteaptă cu schimbatul la barele astea nu-mi mai trebuiau. A trebuit să desfac tot plafonul, mânerele, plasticele de pe stâlpi, parasolare, plafoniera. Foarte greu pot spune. La parasolare am reușit să rupă firele. Rezultatul e bun, aspectul e schimbat. Trebuie să pun și bandourile la portiere și la geamuri.1 point
-
Mai circul un pic cu masina si mai descopar chestii , zgomote sau lucruri care nu merg neaparat perfect. Le trec pe lista pentru remediere ( pornire greioaie, o eroare de engine check sau motorasul v71 care face zgomot). Intre timp o plimbare la spalatorie. Am adaugat "noua " cutie sigurante si " noua" cutie baterie. Back to stock. 😁1 point
-
Decodarea: VSSZZZ6LZ8R195529.pdfWVWZZZ3CZGE104218.pdfVSSZZZKNZMW016988.pdfWVWZZZ3CZKE090799.pdfTMBGP21U922557293.pdfTMBGF7NY3PF046790.pdfWVWZZZ3CZ9E057065.pdf Decodarea: WVWZZZ1JZYW311770.pdfwauzzz8v1da057192.pdfWVWZZZ3CZGE186566.pdfWVWZZZ3HZKE003342.pdfTMBJB7NS3P8023110.pdfTMBAW9NP7M7032390.pdfWVWZZZ3CZLE042265.pdf decodarea: WVGZZZ7PZGD022151.pdfWVWZZZ3CZ9P076731.pdfWVWZZZ3CZ9E501392.pdf0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00