Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 21.05.2023 în toate secţiunile
-
2 points
-
2 points
-
Simt mirosul de cafea si din poza. Initial am crezut ca o sa fie probleme dar placiile s-au curatat frumos. La fel displayul si butoanele. Desfacuta complet si curatata corespunzator. "Trenuletul unitatiilor". 1.MFD1; 2. RNC210; 3. Gama; 4. Beta. Asa arata pe masina. Acum caut un CD changer de portbagaj. Cele 1 DIN nu le pot folosi acum.1 point
-
Salutare! Luna trecuta s-au facut 2 ani de cand detin un VW Jetta 1.6 tdi, achizitionata din Franta/Rennes. Ea a avut 234.000km, putine zgarieturi si cam atat. Am avut la dispozitie o carte service care a corespuns cu ceea ce am gasit. La prima revizie, cu parere de rau, am descoperit cum au ‘grija’ strainii de masinile lor. Mecanicul meu mi-a spus ca asta inseamna revizii mici ce fac ei, si anume schimb doar ulei si filtru ulei. Eu am schimbat la prima revizie placutele, lichidul de frana, un tampon motor, antigel, calorifer caldura, distributia cu accesoriile si curea pompa ulei si am schimbat ulei si toate filtrele. Descoperisem pilitura ft multa in filtrul de motorina si in recipient. A fost sa zic o perioada de panica, insa nu aveam nici un simptom de vreo defectiune la sistemul de injectie. Am schimbat la 5.000km filtrul de motorina pana cand am ajuns la 2 revizii consecutive de 10.000km fara gram de pilitura in filtru si carcasa. Intre timp m-a lasat ambreiajul, schimbat pe luk, doar el, fiind cu masa simpla. Am demontat baia de ulei ca am vazut joja putin pilita in cap si am vrut sa vad ce este. Nimic, in schimb sorbul si ce se mai vedea pareau ok. A urmat acum 2 luni EGR-ul, l-am schimbat si pe el, piesa originala, auzind ca cele after pot fi probleme cu ele. Acum are 273.000km, de consum nu ma pot plange, este o masina ce ‘tine cu casa’ la consum. Am mai facut ceva mici modificari exterioare si codari insa cred ca de cand am luat masina, ma tot bantuie o problema si nu ii dau de cap. Stiu ca nu este thread-ul potrivit pentru a-mi expune problema dar este singurul loc unde pot scrie. Revenind la problema am sa incerc sa explic cat mai pe romaneste sa pot descrie bine situatia. In oras in trafic cat si extraurban unde sunt nevoit sa merg in coloana unde de multe ori abia mergi, sunt situatii cand treapta 2 este prea mult iar treapta 1 este indeajuns creeand spatii, singura optiune este de a accelera cel putin 1000-1100 turatii sa ma pastrez in coloana. Cuplez cu ambreiajul treapta 1, apoi accelerez, la fiecare accelerare sau decelerare (iau piciorul de pe acceleratie) masina efectiv se zgaltaie, are un smucitura in directia inainte/inapoi. Pedala la turatia si treapta de viteza aceea mi-se pare foarte sensibila, adica este foarte greu sa mentin +/-1000 de turati. Daca reusesc sa o mentin, incepe sa se zgaltaie sa fac ca intr-o masina de spalat si turometrul oscileaza, daca apas pe pedala putin mai mult, turatia incepe sa urce ca nebuna, ajunge pe la 2000 de turatii si asteapta sa mai apas pe acceleratie sa urce. Singurele mele banuieli ce au mai ramas neverificate sunt pedala de acceleratie sau clapeta acceleratie sau vreo codare vcds facuta de fostul proprietar de a fi pedala sensibila la trepte mici de viteza. Daca cineva a patit sau are vreo informatie care m-ar putea ajuta, deja a devenit enervanta si incerc sa caut din oricare parte informatii. O seara buna si drumuri bune!1 point
-
Două persoane fără bagaje, Temperatura aproximativ 15 grade , Traficul destul de lejer pe autostradă,dar în Buc. infernal, Mers constant pe autostradă cu 90 km\h1 point
-
"BIG" Brake Upgrade Discurile fata/spate si placutele cereau schimbare dupa ~60K Km si am zis de ce sa nu fac un mic upgrade, diferenta de bani fiind destul de mica, asa ca am facut putin research, comparatii intre diferiti producatori si m-am apucat de adunat cele necesare. Spatele: Am inceput cu spatele, discuri de 358mm si placute Brembo de la Unix, 4 distantiere din inox confectionate la un atelier de strungarie, 4 suruburi OE cu 14mm mai lungi pentru repozitionarea etrierelor si un spray pentru temperaturi inalte pentru a vopsi aparatorile de praf din spatele discurilor. Urmeaza sa vopsesc electrostatic si etrierele spate, momentan nu am avut timp sa astept. Fata: Am cumparat niste etriere Brembo 18Z de pe o masina din 2011 pentru a fi cat mai "proaspete", acestia pot fi intanliti pe Touareg V10, Porsche Cayenne sau Audi Q7. I-am nimerit intr-o stare foarte buna doar ca erau vopsiti prost, la spray, si vopseaua era deja coclita. I-am lasat la baietii de la SRZ unde mi i-au vopsit electrostatic, aplicat noul logo Brembo si lacuit electrostatic. Discurile (350mm, 34mm grosime) si placutele, ambele Brembo, le-am luat de prin Germania iar arcurile, bleederele si senzorii de la Unix. In final, am inlocuit tot lichidul si am aerisit franele dupa metoda clasica. Am ales ATE SL.6, 2 litri. Nu am inca o concluzie, caci nu am pasuit inca discurile si placutele, astept seara sa nu fie trafic, dar cand totul va fi gata voi reveni cu un update. Nu ma astept sa franeze mai bine fata de ce aveam inainte, caci franele stock sunt mai mult decat suficiente, dar in mod clar voi avea o racire mai buna datorita discurilor mai mari si mai groase si un feeling mai bun in pedala. Urmeaza furtune cu insertie metalica. La urma urmei, totul a fost un moft1 point
-
Schimba-l si gaseste un mecanic care sa schimbe tot ce vrei tu fara prea multe comentarii. Mie imi pare rau ca am fost fortat de conjunctura (timp, etc) sa fac schimbul de distributie fara sa schimb si cureau si simeringul. Ca producatorul nu recomanda e una. Tot asa recomanda schimb de ulei la 30.000 km iar uleiul arata ca la tractoare dupa 30.000 km, distributia s-o schimbi pe la 210.000 km dar ea face zgomot si la 100.000 km, etc. Ideea e ca daca tot se da jos distributia si schimbi si uleiul cu ocazia asta, de ce sa nu schimbi si piesele astea?! Daca ti se rupe cureau sau se strica simeringul, sa mai platesti inca o data manopera de distributie? Sau sa schimbi inca o data distributia daca ai dat-o jos?! Chiar nu inteleg lenea mecanicilor din ziua de azi fie ei mai tineri sau mai cu experienta. La fel cum nu inteleg de ce dureaza 6 ore sa schimbi o distributie si ulei+filtre... inafara de faptul ca te taxeaza la ora de manopera... Un prieten si-a schimbat distributia, ulei, filtre + altele, in Ungaria, la pret mult mai mic si toata operatiunea a durat 4 ore cu tot cu aerisire si verificari suplimentare, tot la un Passat B8 motor DFGA - 2019. Deci se poate.... dar nu la noi.1 point
-
Conform fabricantului masinii, nu se schimba( nu are interval de schimb). Ca in practica s-au gasit destule curele deteriorate pe la 180.xxx km e altceva.1 point
-
1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00