Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 20.05.2023 în toate secţiunile

  1. #zăbatărfaiiefect #învizită
    2 points
  2. "BIG" Brake Upgrade Discurile fata/spate si placutele cereau schimbare dupa ~60K Km si am zis de ce sa nu fac un mic upgrade, diferenta de bani fiind destul de mica, asa ca am facut putin research, comparatii intre diferiti producatori si m-am apucat de adunat cele necesare. Spatele: Am inceput cu spatele, discuri de 358mm si placute Brembo de la Unix, 4 distantiere din inox confectionate la un atelier de strungarie, 4 suruburi OE cu 14mm mai lungi pentru repozitionarea etrierelor si un spray pentru temperaturi inalte pentru a vopsi aparatorile de praf din spatele discurilor. Urmeaza sa vopsesc electrostatic si etrierele spate, momentan nu am avut timp sa astept. Fata: Am cumparat niste etriere Brembo 18Z de pe o masina din 2011 pentru a fi cat mai "proaspete", acestia pot fi intanliti pe Touareg V10, Porsche Cayenne sau Audi Q7. I-am nimerit intr-o stare foarte buna doar ca erau vopsiti prost, la spray, si vopseaua era deja coclita. I-am lasat la baietii de la SRZ unde mi i-au vopsit electrostatic, aplicat noul logo Brembo si lacuit electrostatic. Discurile (350mm, 34mm grosime) si placutele, ambele Brembo, le-am luat de prin Germania iar arcurile, bleederele si senzorii de la Unix. In final, am inlocuit tot lichidul si am aerisit franele dupa metoda clasica. Am ales ATE SL.6, 2 litri. Nu am inca o concluzie, caci nu am pasuit inca discurile si placutele, astept seara sa nu fie trafic, dar cand totul va fi gata voi reveni cu un update. Nu ma astept sa franeze mai bine fata de ce aveam inainte, caci franele stock sunt mai mult decat suficiente, dar in mod clar voi avea o racire mai buna datorita discurilor mai mari si mai groase si un feeling mai bun in pedala. Urmeaza furtune cu insertie metalica. La urma urmei, totul a fost un moft
    2 points
  3. In spiritul bunului simt, revin cu informatii, dupa ce, se pare, am rezolvat cu DPF-ul. L-am demontat la un service din Suceava, care a efectuat si operatiunea de curatare chimica, apoi remontare, resetare si actualizare valori cu diagnoza. Acum pres diferentiala e undeva la 5-6 mbar. Am facut deja 180 km mixt si inca nu a cerut regenerare. Se pare ca am scapat usor, cu DPF intreg, fara fisuri sau ceramica topita. Am schimbat si uleiul, de la Castrol LL 5w30 la un Ravenol, 5W30,cu spec vw 50700, si sincer se simte diferenta si la zgomot produs de motor, si la mirosul gazelor de la teava de esapament.
    1 point
  4. multumesc dar nu prea ma ajuta...vreau marturii de la baieti din garaj, din experienta de zi cu zi am schimbat tot ce zice pe ross tech...la eroarea p0299 9 din 10 cazuri e capsula, ar fi fost frumos sa fie capsula...presiunea e mica in admisie, am sa controlez paleti turbo, furtunele groase, intercooler....
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!