Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 18.05.2023 în toate secţiunile
-
Am gasit un far drepta xenon in stare buna si la un pret fain asa ca nu am ratat ocazia. Curatat arata mai bine decat ce am eu pe masina. Inainte si dupa. Intre timp am schimbat si minidotul cu unul vechi de vreo 10 ani. Cel existent nu se mai vedea aproape deloc. Pana la adaptoarea ceasuriile cu maxidot zic ca merge si varianta asta.3 points
-
Prezint si aici noua achizitie. Din motive de largire a familiei + o casa la munte cu un drum putin mai greu accesibil iarna, cautam ceva mai mare si "mai 4x4" ) decat Golful curent. M-am uitat mult dupa un Mercedes W211 E320cdi 4matic break, dar la noi in tara nu am gasit unul in mintile lui si pana la urma a primat partea practica si am decis sa iau ceva mai economic si nou, ca sa nu transform masina familiei intr-un proiect de restaurare. Apoi m-am uitat dupa un Passat Alltrack, dar cei cativa cm in plus de garda la sol + cateva brizbrizuri nu prea justificau diferenta mare de pret fata de un 4motion normal. Am vazut si la noi in tara cateva masini, dar cu probleme ( erori pe cutie, accidente marisoare etc) si ar fi urmat o cautare destul de lunga asa ca am decis sa risc si sa iau din Germania pe neve, doar cu o verificare de serie sasiu la reprezentanta si pe carvertical. Masina e un Passat 4motion 2018 2.0 TDI cu DSG si motorul de 190 de cai, cu AdBlue, rulaj 150000 km la achizitie. Ca dotari mai interesante are: - scaunele ergocomfort cu masaj la sofer pe care le-am vrut musai ca le stiam de pe Golf ca is super ( aici is in varianta fara alcantara, dar ca profilare tot sunt foarte ok, ajuta foarte mult la Passat ca tetiera e reglabila si pe adancime si poti sa o pui sa iti rezeme capul) - Faruri led full cu faza lunga automata - clima pe 3 zone - ACC - plasa despartitoare la portbagaj - roata de rezerva full ( aici decodarea de vin imi dadea ca are, i-am sunat pe cei de la dealer inainte sa o iau si au zis ca din pacate nu o mai are, dar cand a ajuns in tara am gasit-o la locul ei, cred ca au fost de treaba si mi-au pus-o de la alta masina, ca are dot 2019 si aveau mai multe passaturi la vanzare) - priza 230v in cotiera spate ( nu stiu care e utilitatea inafara de a utiliza un incarcator standard) - radio cd cu display mare si navigatie ( total inutila zic eu, am activat app connect pt Android Auto la reprezentanta acum cateva zile) - padele la volan pt schimbat vitezele ( bucuria mea, dsg in drive e prea setat pe economie, cu motorul cald o tin mai mult pe sport/manual) - camera spate și senzori de parcare -luneta si geamuri spate fumurii - scaune fata incalzite, oglinzi incalzite etc Am facut revizia motor ( ulei si filtre complet), am schimbat toate bujiile incandescente deoarece 2 dadeau erori. In rest masina este perfect curata, nu are nici o eroare. M-am mai jucat putin cu obdeleven si am activat Scandinavian DRL ( DRL pornite si fata si spate tot timpul), refuel quantity, staging la ceasurile de bord si alte 2-3 chitibusuri. Urmeaza sa o bag la un detailing interior-exterior, spalatoriile cu perii din Germania isi spun cuvantul, arata bine, dar nu-ti mai poti numara dintii in lacul vopselei, intra la un polish usor si o protectie ceramica si o curatare integrala cu injectie extractie interior ( e curata, dar se simte cateva secunde cand intri in ea un vag miros de tigara, probabil s-au mai fumat din astea cu vaporizator). Miercuri sunt programat si pentru revizie la haldex cu curatare pompa, filtru si cu montaj de filtru suplimentar ( cei de la reprezentanta Skoda din Suceava au fost foarte amabili si au propus ei toate aceste operatiuni fata de cei de la VW care nu vroiau nici sa curete ca nu le dadea in program, deci de acum voi apela la ei). Revizia la DSG a avut-o la 115000 de km, deci urmeaza probabil la urmatoarea revizie motor. Are jante pe 16, am luat si cauciucuri de iarna Goodyear ultragrip 8, cele de pe masina (Michelin de vara) mai merg un sezon. Ca istoric e destul de curata, a avut doar bara fata si parbrizul schimbate, lucru pe care l-am confirmat cu un tester de vopsea, e neatinsa in rest. Din fericire, am prins din fasa un benghi la parbrizul nou si l-am umplut cu rasina inainte sa dea mustati, poate e si de pe drumul incoace. Fiind luata de la reprezentanta VW, am primit si un an garantie in orice reprezentanta VAG din Europa. A costat 18800 euro la care se adauga platforma pentru adus. Deocamdata n-am scos-o inca la drum lung, dar pare vioaie si agila chiar si prin oras pt cata masina e, ma asteptam sa fie mai vapor, dar e foarte usor de condus, are aproape 5 metri lungime, dar nu simti ca lupti cu ea daca o conduci mai infipt, nici nu e greu de parcat/manevrat. M-a speriat si prima regenerare, nu stiam ce se intampla, uitasem cum e cu diesel :)).1 point
-
1 point
-
1 point
-
Eu asa stiu ca discurile au senzor, de placute nu mi-a zis nimeni nimic dar s-ar putea sa ma insel. Ar fi interesant sa le masori.1 point
-
Nu mi-a aparut nimic in masina, nu aveam nicio eroare/avertizare. Banuiesc ca macar placutele au senzor de uzura si ar aparea in bord. M-au sunat dupa inspectie ca trebuie schimbate discurile si placutele fata ca sunt la limita. Le-am spus sa-mi pastreze piesele vechi, pot reveni cu poze/masuratori.1 point
-
1 point
-
1 point
-
@ovioneb la PC57 (daca imi amintesc bine codul cu etrierilor ce vin cu discuri de 312mm) ai asa grosimea discului nou 25mm si uzat 22mm grosimea placutei (fara suport) 14mm si se schimba la 2mm Pe spate (PC38 - 272mm) ai: discuri 10mm si se schimba la 8mm placute 11mm si se schimba la 2mm... Nu stiu cum sa zic, dar cu 500E cat ai dat tu acolo, eu imi fac upgrade la 345mm1 point
-
Salutare, zilele trecute am facut o vizita in Germania la fabrica din Wolfsburg. Am ramas placut impresionat de partea de productie dar si de muzeul VW. Am vrut sa ii testez si limita de viteaza in Germania dar nu am reusit din cauza conditiilor meteo. La sosirea in tara am deschis dosar de dauna pentru inlocuirea plasticului de la trapa. Crapatura a avansat si pare ca nici chederul nu mai sta cum trebuie.1 point
-
1 point
-
Dupa mai bine de 15000km pot sa fac si un mic review despre masina. Plusuri: - spatiu mare in interior; - vizibilitate foarte buna; - sta foarte bine pe sosea si pe viraje, mai ales daca o pui in mod sport cu chassis control zici ca e lipita; - farurile matrix led sunt un adevarat avans tehnologic, desi scumpa optiunea merita fiecare leu; - vopseaua se potriveste perfect cu pachetul sportline cu negru, multa lume ma intreaba de masina, chiar si oameni necunoscuti de pe strada, cel putin eu nu sunt obisnuit cu asa atentie; - panorama mare este foarte faina, e prima mea masina cu pano/trapa, dar pot sa zic ca imi place mult; - scaunele au suport lateral foarte bun, chiar stai bine in ele - virtual cockpit este o chestiune interesanta cu care m-am obisnuit din prima, nu as putea sa mai trec la cadranele clasice; - volan incalzit este ff bun iarna daca nu ai garaj. - incalzire auxiliara la fel ff buna iarna daca nu ai garaj, de exemplu am fost in concediu e iarna 1 saptamana si am lasat masina in aeroport, cand am aterizat inapoi pana sa ajung la masina am pornit din aplicatie incalzirea si pe cand am ajuns la masina, era dezghetata si incalzita; - DSG 7 este un upgrade fata de DSG 6 clar, in treapa 7 motorul nu sta turat deloc, este pentru viteze mari pe autostrada, dar sincer consumul mare pe autostrada tot nu il inteleg. Minusuri: - in oras consumul este de 10L/100 km, ceea ce este ok, in afara, undeva la 7% daca mergi normal, daca o calci sare la 10% ceea ce mi se pare mult; - suportul de pahare este degeaba, ff greu de utilizat; - nu poti dezactiva wireless charging ceea ce ma enerveaza maxim; - este un pic cam rigida (cel putin cu rotile de 20 inch cu care a venit); - acceleratia fata de fosta mea skoda oct 3 de 150 cp este mai slabuta, chiar daca are 200 cp kodiaq e si mai grea si se simte; - scaunele ventilate sunt mai mult un moft, inca nu le vad rostul, sincer nici nu e vara, dar cel putin pana acum nu le vad rostul; - pedala virtuala de la portbagaj, desi functioneaza cum trebuie zic cei de la reprezentanta, eu nu o vad chiar un sistem reusit, cateodata nu vede piciorul, etc... - asistent parcare cam useless, eu parchez tot timpul fara; - camera video spate, desi e utila, eu m-am obisnuit de la vechea masina cu senzori si oglinzi laterale, parearea mea este ca te descurci bine si fara; Cei de la Skoda mi-au facut un update de soft, era ceva rechemare pentru comenzile de pe volan, si cam atat, in rest totul ok.1 point
-
@golf3u nu am nici o idee cine este entitatea mentionata de tine, dar se pare ca tu il urmaresti si cunosti foarte bine la cate detalii ai dat Cu 6 postari ale tale aici pe forum si multe explicatii aduse de ce sa folosesc Liqui Moly Leichtehchefefeeueauf 5w40, te cred pe cuvant si uite chiar acum ma duc sa cumpar 2 bidoane1 point
-
Si eu am comandat Bolero si am primit versiunea cu navigatie: butonul NAV dreapta sus. Si navigatia este dezactivata. In magazinul Skoda Connect imi apare ca pot cumpara functia de navigatie pentru 1500 si ceva de lei fara TVA. Daca completezi datele de facturare pe firma, nu se plateste TVA-ul. Licenta pe viata. Mai multe nu am incercat, eu sunt multumit de Google Maps.1 point
-
1 point
-
0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00