Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 16.05.2023 în toate secţiunile

  1. A trecut ceva vreme,dar nu am stat deloc. Am schimbat : electromotorul , ventilator mare, motoras clima, garnitura pompei lichid parbriz si sonda lambda. In bord nu mai am nici o eroare. Masina porneste excelent si merge foarte fain. Am scapat si de " Bob" - donatorul. A plecat pe platforma fara usi. 😄
    3 points
  2. Salutare. Pentru ca planetarele aveau o vechime si uzura si jocul intre acceleratie-deceleratie era destul de mare, am zis ca fac o treaba buna si pun planetare noi. Set complet. Ce sa fie? SKF sau Spidan? Am mers pe SKF, desi, cred ca era mai bine pe Spidan. De ce zic asta? Pai ca m-am ales cu un bazait/vibratie (nu e bataie) care rezoneaza in masina pe la 1950-2050 RPM sau pe la 4000 RPM (aici se aude mai tare). Se aude in accelerare si decelerare doar in drive/Sport. In N nu se aude. Au aparut instant la schimbarea planetarelor. Daca ati mai auzit... de problema asta sau vazut pe undeva pe forum, dati una dupa cap sa ma apuc de citit... In alta ordine de idei... Mi-am pus oglinzi in loc de discuri Frana prinde bine, pedala ferma (de pui, de porci, etc)
    2 points
  3. Salut tuturor Dupa 7 ani cu fostul S5 B8.5, care a fost o masina absolut senzationala, eram la un pas de a face trecerea la o electrica. Cu toate astea, am decis intr-un final ca mai merge un "last hurrah" inainte de trecerea la EV, care probabil va fi inevitabila pana la urma. Totodata, piticul a crescut intre timp, nevoia de spatiu de bagaje nu mai e atat de mare asa ca am zis ca merge si un coupe si asa am ajuns aici.... RS5 B9 Coupe. Rosu Daca e sa fac o scurta comparatie cu fostul S5 (pentru cei care nu stiu, S5 B8.5 3.0TFSI supercharged cu soft pe motor si cutie dus la 460bhp), diferentele cele mai notabile ar fi: tech. Diferenta de gadget-uri si functionalitati la interior este uriasa, fix cum te-ai astepta pentru 2 modele cu vreo 10 ani intre ele, dat fiind ca S5-ul 2012 era practic aceeasi masina la interior ca si in 2008 cutie: RS-ul are ZF8, S-ul avea S-Tronic. In mod absolut surprinzator pt mine, S-Tronic-ul era semnificativ mai smooth in timp ce ZF8-ul este *mult* mai brutal. Dar mult! motor: dat fiind ca S-ul modificat era cam la aceeasi putere cu RS-ul stock, probabil ca diferentele intre ele puse una langa alta la blana nu sunt uriase. Desi ma astept ca RS-ul sa fie overall ceva mai rapid, chiar se simte cuplul de neam prost (tocmai am testat-o pe dyno in weekend, 449bhp si 640Nm). Pentru comparatie, S-ul avea 450Nm stock si 550Nm modificat. pe de alta parte, mi-este super dor de supercharger... chiar si setup-ul asta twin-turbo de pe RS cu turbinele puse in V-ul motorului, oferind un lag f mic... nu are absolut nicio treaba cu raspunsul la pedala pe care-l avea supercharger-ul, era pur si simplu in alta liga. Motorul supercharged in ture decente (macar un 2000rpm) e on par la raspuns cu un EV, ceea ce spune multe. RS-ul twin-turbo nu se ridica din pacate la nivelul asta, not even close. Cred ca asta ar fi singura plangere pe care o am trecand peste raspunsul la pedala, odata ce treci peste "eternitatea" de juma' de secunda pana s-au incarcat turbinele, masina se simte semnificativ mai agresiva decat S-ul iar combo-ul motor+cutie este mult-mult mai sportiv decat era pe S, modul in care trece prin 2-3 trepte in cateva secunde este chiar impresionant. sunetul e si el complet diferit, mult mai agresiv RS-ul (chiar si decat S in forma modificata), fart-urile sunt super agresive, pocneste in continuu la fiecare lift off, crackle overrun, nu are soft limiter, urla ca nebuna la fiecare pornire a motorului etc. Asta chiar e o chestie f haioasa, de fiecare data cand opresti motorul, deschide valvele din tobe astfel incat la urmatoarea pornire sa porneasca pe modul "loud". Nu poti opri chestia asta. I like Ca dotari, urasc sintagma "full fara X" dar... e full fara discuri ceramice Chiar am cautat si nu mai gasesc nimic lipsa pe ea. Ma enerveaza groaznic-groaznic ca nu are webasto (S-ul avea si iubeam feature-ul asta) dar aparent nu exista pe RS5 deloc Exista si pe A5 si pe S5, dar nu pe RS.... aparent nu a mai avut loc. Daca e sa incerc o enumerare rapida a chestiilor mai importante (sigur ratez cate ceva): Black optics Evacuare sport Diferential spate sport HUD scaune piele incalzite + masaj + memorie "aripioare" reglabile scaune virtual cockpit camere fata/spate + 360 self parking trapa adaptive cruise control lane assist side assist volan + schimbator alcantara pielea neagra + cusaturi rosii audi drive select CarPlay / Android Auto Cam atat imi vine in cap pentru moment, va las cu niste poze
    1 point
  4. Altele similare sunt x2 la pret
    1 point
  5. Exact! Mea culpa! Multumesc pt laude!
    1 point
  6. Eu le am dat jos si le am vandut dupa 1 saptamana. Dar poate esti tu mai norocos.
    1 point
  7. Salutare, zilele trecute am facut o vizita in Germania la fabrica din Wolfsburg. Am ramas placut impresionat de partea de productie dar si de muzeul VW. Am vrut sa ii testez si limita de viteaza in Germania dar nu am reusit din cauza conditiilor meteo. La sosirea in tara am deschis dosar de dauna pentru inlocuirea plasticului de la trapa. Crapatura a avansat si pare ca nici chederul nu mai sta cum trebuie.
    1 point
  8. Aprilie Jeep Renegade 2.0 -12 luni Groupama Clasa B/M 4 -1264 RON Persoana juridica. Mai VW Bora 1.9 -12 luni Grawe Clasa B/M 7 - 1206 Ron Pers fizica,Bucuresti...37 Ani. Ambele fara decontare directa.
    1 point
  9. Reusesc INTR-UN FINAL sa pun si franele. Ca de obicei, nu totul a mers perfect. Aparent portetrierii de Phaeton 3.0 (pentru etrierul ce e folosit la frana de mana) ce i-am luat erau o idee diferiti de cei pentru care erau proiectati adaptorii. Ori nu mi-au trimis cei de la dezmembrari portetrierii corecti, ori sunt modele diferite de portetrieri in functie de an.. nu stiu. Desi erau vopsiti electrostatic, practic i-am vopsit degeaba. Norocul a fost ca mai era un set bun de portetrieri pe stoc la garaj si i-am folosit pe aia. Mai trebuie doar sa ii fac negrii. In rest, totul a decurs ok. Spec frane spate: Etrieri principali - Brembo 4 pistonase Etrieri pentru frana de mana - Phaeton 3.0d, spate Discuri: 310mm Brembo (ventilate, perforate) Reminder spec fata: Etrier Brembo Z18 6 pistonase Discuri: 350mm Brembo (ventilate, perforate) Before: After:
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!