Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 13.05.2023 în toate secţiunile

  1. 12.500 km Am facut o vizita la service pentru update software pe unitatea media + inlocuire roata spate pe casco ca am ciupit usor janta si cauciucul. Nu erau de inlocuit dar... casco. Urmeaza sa intre la schimbat si parbrizul. Astea sunt partile administrativ-mecanice Intre timp a aterizat si asta mica din State. Este noua admisie completa cu turbo inlet adapter de la APR pentru motoarele de generatie 4, mqb evo. Revin cu feedback dupa ce o montez.
    2 points
  2. Salut tuturor Dupa 7 ani cu fostul S5 B8.5, care a fost o masina absolut senzationala, eram la un pas de a face trecerea la o electrica. Cu toate astea, am decis intr-un final ca mai merge un "last hurrah" inainte de trecerea la EV, care probabil va fi inevitabila pana la urma. Totodata, piticul a crescut intre timp, nevoia de spatiu de bagaje nu mai e atat de mare asa ca am zis ca merge si un coupe si asa am ajuns aici.... RS5 B9 Coupe. Rosu Daca e sa fac o scurta comparatie cu fostul S5 (pentru cei care nu stiu, S5 B8.5 3.0TFSI supercharged cu soft pe motor si cutie dus la 460bhp), diferentele cele mai notabile ar fi: tech. Diferenta de gadget-uri si functionalitati la interior este uriasa, fix cum te-ai astepta pentru 2 modele cu vreo 10 ani intre ele, dat fiind ca S5-ul 2012 era practic aceeasi masina la interior ca si in 2008 cutie: RS-ul are ZF8, S-ul avea S-Tronic. In mod absolut surprinzator pt mine, S-Tronic-ul era semnificativ mai smooth in timp ce ZF8-ul este *mult* mai brutal. Dar mult! motor: dat fiind ca S-ul modificat era cam la aceeasi putere cu RS-ul stock, probabil ca diferentele intre ele puse una langa alta la blana nu sunt uriase. Desi ma astept ca RS-ul sa fie overall ceva mai rapid, chiar se simte cuplul de neam prost (tocmai am testat-o pe dyno in weekend, 449bhp si 640Nm). Pentru comparatie, S-ul avea 450Nm stock si 550Nm modificat. pe de alta parte, mi-este super dor de supercharger... chiar si setup-ul asta twin-turbo de pe RS cu turbinele puse in V-ul motorului, oferind un lag f mic... nu are absolut nicio treaba cu raspunsul la pedala pe care-l avea supercharger-ul, era pur si simplu in alta liga. Motorul supercharged in ture decente (macar un 2000rpm) e on par la raspuns cu un EV, ceea ce spune multe. RS-ul twin-turbo nu se ridica din pacate la nivelul asta, not even close. Cred ca asta ar fi singura plangere pe care o am trecand peste raspunsul la pedala, odata ce treci peste "eternitatea" de juma' de secunda pana s-au incarcat turbinele, masina se simte semnificativ mai agresiva decat S-ul iar combo-ul motor+cutie este mult-mult mai sportiv decat era pe S, modul in care trece prin 2-3 trepte in cateva secunde este chiar impresionant. sunetul e si el complet diferit, mult mai agresiv RS-ul (chiar si decat S in forma modificata), fart-urile sunt super agresive, pocneste in continuu la fiecare lift off, crackle overrun, nu are soft limiter, urla ca nebuna la fiecare pornire a motorului etc. Asta chiar e o chestie f haioasa, de fiecare data cand opresti motorul, deschide valvele din tobe astfel incat la urmatoarea pornire sa porneasca pe modul "loud". Nu poti opri chestia asta. I like Ca dotari, urasc sintagma "full fara X" dar... e full fara discuri ceramice Chiar am cautat si nu mai gasesc nimic lipsa pe ea. Ma enerveaza groaznic-groaznic ca nu are webasto (S-ul avea si iubeam feature-ul asta) dar aparent nu exista pe RS5 deloc Exista si pe A5 si pe S5, dar nu pe RS.... aparent nu a mai avut loc. Daca e sa incerc o enumerare rapida a chestiilor mai importante (sigur ratez cate ceva): Black optics Evacuare sport Diferential spate sport HUD scaune piele incalzite + masaj + memorie "aripioare" reglabile scaune virtual cockpit camere fata/spate + 360 self parking trapa adaptive cruise control lane assist side assist volan + schimbator alcantara pielea neagra + cusaturi rosii audi drive select CarPlay / Android Auto Cam atat imi vine in cap pentru moment, va las cu niste poze
    1 point
  3. Sa terminat solutia AdBlue cu care a venit din DE. I-am facut plinul
    1 point
  4. Sună-mă luni te rog, pt mai multe detalii
    1 point
  5. Trebuie un highline. Sunt postate codurile pe pag anterioare
    1 point
  6. A mai ajuns pe Dubană un reper oem. Se pare că lumina emisa in portbagaj de LED-urile Philips, OEM VW nu emanau destula lumină asa ca am ales sa trec la reperul de lampa LED. Vizibil emana mai multă lumină. Vedem diseara!
    1 point
  7. Va salut cu respect. Ultimele zile au adus cu ele necesitatea schimbarii placutelor de frana pe fata. Stiam ca sunt la limita si le monitorizam cu atentie. Cand, intr-un final beculetul a decis sa se aprinda, am mers la service (nu reprezentanta) si din pacate am constatat ca si discurile sunt la limita de uzura maxima. Am pus placute TRW in jur de 300 de lei si discuri ATE in jur de 400 de lei bucata. Problemele au inceput insa dupa ce am plecat de la service, cand, la prima frana, pedala a inceput sa tremure ca si cum ABS-ul ar fi intrat foarte pronuntat si s-a aprins martorul pentru controlul tractiunii in bord. Dupa mai cativa metri s-au aprins pe rand hill climb assist, front assist, tyre pressure, ABS, traction control, volanul a devenit greoi ( ca si cum nu aveam servo). Evident am mers inapoi la service si am descoperit rapid ca problema vine de la ABS. In situatia data putea fi doar partea care citeste din sistemul de ABS (senzorul) sau partea care da semnalul (banda magnetica), care din pacate este pe rulment. In poze se vede cum arata vechiul rulment si cel nou. Deci in cazul in care patiti in mers sa o ia razna masina cu simptomele de mai sus, sa stiti de unde vine. Ca fapt divers cel mai probabil la mine banda s-a desprins datorita faptul ca discul nu iesea si a trebuit convins cu un ciocan, DAR cert este ca era distrusa de la umezeala si/sau alti factori. Solutia...vreo 800 de lei pe SKF. Pe de alta parte, din pacate masina tot pierde lichid de racire in mod sistematic si nu gasesc pe unde. Chiar azi dimineata am completat. Mentionez ca am inlocuit vasul de expansiune cu unul original (cica ar fi fost spart). Am putin sub 160000 km.
    1 point
  8. La 1.6 cayc oe loc scade câteva minute smc apoi se oprește. După pornire pleacă imediat, fără ca motorul să ajungă la temperatura potrivită.
    1 point
  9. am cam evitat in ultimii ani chestiile de genul asta pentru ca asa postam la inceputurile forumului (prin 2005 era asta) toate imaginile pe imageshack. Iar dupa cativa ani, imageshack a decis ca pozele vechi pot fi sterse si uite cum o tona de postari (ce m-a durut e ca facusem niste tutoriale si aveam nevoie de pozele facute atunci) au ramas cu link-uri catre nicaieri.....
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!