Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 09.05.2023 în toate secţiunile

  1. Dupa aproximativ 6900 km pot spune ca: -e o masina exact asa cum o defineste numele. -ofera tot ce trebuie ,manevrabilitate ,performanta,precizie ,sportivitate,prestigiu,lux,confort...le are pe toate. -acceleratia e acceleratie,frana e frana,muzica se aude cum trebuie ,evacuarea activa suna demential.... -se comporta excelent in toate conditiile. -piesele au preturi decente si cam toate consumabilile sunt pe stoc .
    2 points
  2. Eu as face o diagnoza la reprezentanta, chiar daca era bine sa fie facuta inainte. Faptul ca trage bine ne bucura, dar nu stii cat mai tine acest tras bine. Daca valva EGR este colmatata, la fel va fi si filtrul DPF, deci veselia trasului bine nu va mai tine mult. Ma rog, ne dam cu parerea, doar la diagnoza va sti care e problema.
    1 point
  3. Revin cu rezolvarea legata de eroarea: 17549 - Verificare încrucișată pentru calculul sarcinii P1141 - 007 - Valoare neplauzibilă - Intermitent Dupa ce am schimbat bujiile si fisa nr.3 degeaba, am facut ce zice ross tech legat de eroare (pierdere vacuum / aer fals) si anume am dat serios cu spray de frane la toate imbinarile galeriei de admisie si surpriza. Tragea aer pe la toti cei 4 cilindri mai precis pe linga inelele de etansare a galeriei de admisie pe chiulasa. Constatare proprie: cand mi-au montat meseriasii gpl, au demontat galeria si la montaj ori le-au strans prea tare ori le-au ciupit. Increderea mea in mecanici (daca nu stai langa ei) tinde spre 0. Dupa 6 luni de cautari rezolvarea a constat in inlocuirea a 4 oringuri (pozitia 6 pe schema). Pret 50 lei si mana de lucru 0lei. In plus am gasit si un suport de cauciuc (pozitia 12 pe schema) din spatele galeriei de admisie lipsa (din cauza caruia se misca galeria rau de tot)- asta m-a costat 70 pe original - adus din Germania.
    1 point
  4. Va salut cu respect. Ultimele zile au adus cu ele necesitatea schimbarii placutelor de frana pe fata. Stiam ca sunt la limita si le monitorizam cu atentie. Cand, intr-un final beculetul a decis sa se aprinda, am mers la service (nu reprezentanta) si din pacate am constatat ca si discurile sunt la limita de uzura maxima. Am pus placute TRW in jur de 300 de lei si discuri ATE in jur de 400 de lei bucata. Problemele au inceput insa dupa ce am plecat de la service, cand, la prima frana, pedala a inceput sa tremure ca si cum ABS-ul ar fi intrat foarte pronuntat si s-a aprins martorul pentru controlul tractiunii in bord. Dupa mai cativa metri s-au aprins pe rand hill climb assist, front assist, tyre pressure, ABS, traction control, volanul a devenit greoi ( ca si cum nu aveam servo). Evident am mers inapoi la service si am descoperit rapid ca problema vine de la ABS. In situatia data putea fi doar partea care citeste din sistemul de ABS (senzorul) sau partea care da semnalul (banda magnetica), care din pacate este pe rulment. In poze se vede cum arata vechiul rulment si cel nou. Deci in cazul in care patiti in mers sa o ia razna masina cu simptomele de mai sus, sa stiti de unde vine. Ca fapt divers cel mai probabil la mine banda s-a desprins datorita faptul ca discul nu iesea si a trebuit convins cu un ciocan, DAR cert este ca era distrusa de la umezeala si/sau alti factori. Solutia...vreo 800 de lei pe SKF. Pe de alta parte, din pacate masina tot pierde lichid de racire in mod sistematic si nu gasesc pe unde. Chiar azi dimineata am completat. Mentionez ca am inlocuit vasul de expansiune cu unul original (cica ar fi fost spart). Am putin sub 160000 km.
    1 point
  5. @RADU am observat in prima poza ca ai o eroare pe un injector,cil1...regula de baza cind vorbim de DPF este ca toate celelalte sa intruneasca unele conditii,cum ar fi injectia sa fie in parametrii normali,combustibil de calitate,ulei de motor bun,nou,si sub nivelul maxim de pe joja,filtre curate,etc.
    1 point
  6. @_R_A_D_U: din ce am citit pe internet, la motoarele 2.0 tdi daca se aprinde martorul spirala poate fi o problema la valva EGR (exhaust gas recirculation). Aceasta se umple de funingine si calamina (lucru plauzibil la o masina second hand) si prin urmare senzorii nu mai citest corect informatiile din admisie si evacuare. De aici si aceste informatii eronate la ,,senzor temperatura gaze evacuare" care ti-au aparut tie la scanare. Problema se rezolva prin scoaterea si curatarea temeinica a valvei EGR, dupa care martorul spirala dispare si motorul isi revine. Eu ti-am dat doar o sugestie, nu putem sti sigur ca aceasta e cauza.
    1 point
  7. Dupa mai bine de 15000km pot sa fac si un mic review despre masina. Plusuri: - spatiu mare in interior; - vizibilitate foarte buna; - sta foarte bine pe sosea si pe viraje, mai ales daca o pui in mod sport cu chassis control zici ca e lipita; - farurile matrix led sunt un adevarat avans tehnologic, desi scumpa optiunea merita fiecare leu; - vopseaua se potriveste perfect cu pachetul sportline cu negru, multa lume ma intreaba de masina, chiar si oameni necunoscuti de pe strada, cel putin eu nu sunt obisnuit cu asa atentie; - panorama mare este foarte faina, e prima mea masina cu pano/trapa, dar pot sa zic ca imi place mult; - scaunele au suport lateral foarte bun, chiar stai bine in ele - virtual cockpit este o chestiune interesanta cu care m-am obisnuit din prima, nu as putea sa mai trec la cadranele clasice; - volan incalzit este ff bun iarna daca nu ai garaj. - incalzire auxiliara la fel ff buna iarna daca nu ai garaj, de exemplu am fost in concediu e iarna 1 saptamana si am lasat masina in aeroport, cand am aterizat inapoi pana sa ajung la masina am pornit din aplicatie incalzirea si pe cand am ajuns la masina, era dezghetata si incalzita; - DSG 7 este un upgrade fata de DSG 6 clar, in treapa 7 motorul nu sta turat deloc, este pentru viteze mari pe autostrada, dar sincer consumul mare pe autostrada tot nu il inteleg. Minusuri: - in oras consumul este de 10L/100 km, ceea ce este ok, in afara, undeva la 7% daca mergi normal, daca o calci sare la 10% ceea ce mi se pare mult; - suportul de pahare este degeaba, ff greu de utilizat; - nu poti dezactiva wireless charging ceea ce ma enerveaza maxim; - este un pic cam rigida (cel putin cu rotile de 20 inch cu care a venit); - acceleratia fata de fosta mea skoda oct 3 de 150 cp este mai slabuta, chiar daca are 200 cp kodiaq e si mai grea si se simte; - scaunele ventilate sunt mai mult un moft, inca nu le vad rostul, sincer nici nu e vara, dar cel putin pana acum nu le vad rostul; - pedala virtuala de la portbagaj, desi functioneaza cum trebuie zic cei de la reprezentanta, eu nu o vad chiar un sistem reusit, cateodata nu vede piciorul, etc... - asistent parcare cam useless, eu parchez tot timpul fara; - camera video spate, desi e utila, eu m-am obisnuit de la vechea masina cu senzori si oglinzi laterale, parearea mea este ca te descurci bine si fara; Cei de la Skoda mi-au facut un update de soft, era ceva rechemare pentru comenzile de pe volan, si cam atat, in rest totul ok.
    1 point
  8. Pentru vara asta am revenit la anvelopele cu care am luat masina ,ContiSportContact 5 2021 cu aprobare porsche N0. Pentru a face schimbul le-am spalat temeinic .
    1 point
  9. Reusesc INTR-UN FINAL sa pun si franele. Ca de obicei, nu totul a mers perfect. Aparent portetrierii de Phaeton 3.0 (pentru etrierul ce e folosit la frana de mana) ce i-am luat erau o idee diferiti de cei pentru care erau proiectati adaptorii. Ori nu mi-au trimis cei de la dezmembrari portetrierii corecti, ori sunt modele diferite de portetrieri in functie de an.. nu stiu. Desi erau vopsiti electrostatic, practic i-am vopsit degeaba. Norocul a fost ca mai era un set bun de portetrieri pe stoc la garaj si i-am folosit pe aia. Mai trebuie doar sa ii fac negrii. In rest, totul a decurs ok. Spec frane spate: Etrieri principali - Brembo 4 pistonase Etrieri pentru frana de mana - Phaeton 3.0d, spate Discuri: 310mm Brembo (ventilate, perforate) Reminder spec fata: Etrier Brembo Z18 6 pistonase Discuri: 350mm Brembo (ventilate, perforate) Before: After:
    1 point
  10. @acidone77 am stat 1 ora la Boita-n sens… Momentan o poza… nu prea reusita. Apoi revin cu detalii Me happy
    1 point
  11. Eu iti confirm. Nu stiu de ce ai introdus aceasta confuzie cu revizii si inspectii. Inspectia de service sau revizie, cum vrei sa-i spui, e una si acceasi iar pentru cei care au setat intervalul flexibil se face la max. 2 ani sau 30 k km sau cand apare in bord in functie de conditiile de mers (parametrii inregistrati). Eu am facut prima inspectie de service la doi ani pe 27.04.2022 la 11720 km si, dupa cum am spus mai sus, urmatoarea inspectie de service va fi dupa alti doi ani adica in 2024 daca ma incadrez in cei 30 k km si nu imi apare in bord altceva. Acum am 19193 km si a trecut anul de la precedenta. Repet, setarea este pe interval flexibil, prin urmare nu poti sa stii cand va fi. Dupa cum mi s-a spus la momentul achizitiei, service planul nu mai exista pe hartie ci doar electronic. Mai jos e un screen shot cu un extras din certificatul de garantie.
    1 point
  12. Deci nu am fost departe cu aproximarea mea de cost ptr inlocuire broasca la reprezentanta. Te rog sa revii dupa inlocuire cu detalii, daca problema a fost rezolvata
    1 point
  13. Am fost azi in service....verdict...broasca defecta. Cost aproximativ piese si manopera 1400 lei. Urmeaza sa ajunga piesa si sa ma duc sa fac schimbul.
    1 point
  14. Permanent nu. Dar poate fi codat sa tina minte ultima setare, in sensul ca daca opresti din buton nu se mai activeaza la urmatoarea repornire.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!