Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 08.05.2023 în toate secţiunile

  1. Reusesc INTR-UN FINAL sa pun si franele. Ca de obicei, nu totul a mers perfect. Aparent portetrierii de Phaeton 3.0 (pentru etrierul ce e folosit la frana de mana) ce i-am luat erau o idee diferiti de cei pentru care erau proiectati adaptorii. Ori nu mi-au trimis cei de la dezmembrari portetrierii corecti, ori sunt modele diferite de portetrieri in functie de an.. nu stiu. Desi erau vopsiti electrostatic, practic i-am vopsit degeaba. Norocul a fost ca mai era un set bun de portetrieri pe stoc la garaj si i-am folosit pe aia. Mai trebuie doar sa ii fac negrii. In rest, totul a decurs ok. Spec frane spate: Etrieri principali - Brembo 4 pistonase Etrieri pentru frana de mana - Phaeton 3.0d, spate Discuri: 310mm Brembo (ventilate, perforate) Reminder spec fata: Etrier Brembo Z18 6 pistonase Discuri: 350mm Brembo (ventilate, perforate) Before: After:
    3 points
  2. Dupa aproximativ 6900 km pot spune ca: -e o masina exact asa cum o defineste numele. -ofera tot ce trebuie ,manevrabilitate ,performanta,precizie ,sportivitate,prestigiu,lux,confort...le are pe toate. -acceleratia e acceleratie,frana e frana,muzica se aude cum trebuie ,evacuarea activa suna demential.... -se comporta excelent in toate conditiile. -piesele au preturi decente si cam toate consumabilile sunt pe stoc .
    2 points
  3. Scuze de greseala am sa pun poze cu filtrele comandate uleiul de motor este cel postat de Andrei_221 Am sters numele furnizorului sa nu fie considerata publicitate ,mascata Dupa cum a scris Luciosu si ce scrie pe ele sunt OE
    1 point
  4. Nu mai faceti confuzie intre acronime: - OE - Original Equipment - cu ce iese masina din fabrica si ce pun la reprezentanta - se gasesc si la magazine specializate, trebuie codul piesei OEM - Original Equipment Manufacturer - producatorul echipamentului respectiv (ex. Filtru de la Mann, cel OE va avea cod de VW, cel OEM - cod de Mann). Aftermarket - banuiesc aici ca se intelege In teorie, intre OEM si OE diferenta ar fi in standardul de calitate si controlul calitatii, care este standardul producatorului de masini. Sper ca si intelegeti 😂😂
    1 point
  5. salut au aparut preturile la ID 3 facelift 2023: https://configurator.volkswagen.ro/cc-ro/ro_RO_VW22/V/auv/101?variant=Pro in Germania pretul de baza 39.995 eur e mai mic decit in Romania 43.252 eur (acelasi model Pro , aceeasi baterie 58kwh + jante de tabla cu capace si LEB basic - dar nu am comparat dotarile standard oferite in RO vs DE ). https://www.volkswagen.de/de/konfigurator.html/__app/id-3.app?---={"configuration-step-navigation-service"%3A"%2F%3FconfigStep%3D%7B%22context%22%3A%2230275-33213-Pro%22%2C%22selectedStep%22%3A%22battery%22%7D"} Grig
    1 point
  6. Dupa mai bine de 15000km pot sa fac si un mic review despre masina. Plusuri: - spatiu mare in interior; - vizibilitate foarte buna; - sta foarte bine pe sosea si pe viraje, mai ales daca o pui in mod sport cu chassis control zici ca e lipita; - farurile matrix led sunt un adevarat avans tehnologic, desi scumpa optiunea merita fiecare leu; - vopseaua se potriveste perfect cu pachetul sportline cu negru, multa lume ma intreaba de masina, chiar si oameni necunoscuti de pe strada, cel putin eu nu sunt obisnuit cu asa atentie; - panorama mare este foarte faina, e prima mea masina cu pano/trapa, dar pot sa zic ca imi place mult; - scaunele au suport lateral foarte bun, chiar stai bine in ele - virtual cockpit este o chestiune interesanta cu care m-am obisnuit din prima, nu as putea sa mai trec la cadranele clasice; - volan incalzit este ff bun iarna daca nu ai garaj. - incalzire auxiliara la fel ff buna iarna daca nu ai garaj, de exemplu am fost in concediu e iarna 1 saptamana si am lasat masina in aeroport, cand am aterizat inapoi pana sa ajung la masina am pornit din aplicatie incalzirea si pe cand am ajuns la masina, era dezghetata si incalzita; - DSG 7 este un upgrade fata de DSG 6 clar, in treapa 7 motorul nu sta turat deloc, este pentru viteze mari pe autostrada, dar sincer consumul mare pe autostrada tot nu il inteleg. Minusuri: - in oras consumul este de 10L/100 km, ceea ce este ok, in afara, undeva la 7% daca mergi normal, daca o calci sare la 10% ceea ce mi se pare mult; - suportul de pahare este degeaba, ff greu de utilizat; - nu poti dezactiva wireless charging ceea ce ma enerveaza maxim; - este un pic cam rigida (cel putin cu rotile de 20 inch cu care a venit); - acceleratia fata de fosta mea skoda oct 3 de 150 cp este mai slabuta, chiar daca are 200 cp kodiaq e si mai grea si se simte; - scaunele ventilate sunt mai mult un moft, inca nu le vad rostul, sincer nici nu e vara, dar cel putin pana acum nu le vad rostul; - pedala virtuala de la portbagaj, desi functioneaza cum trebuie zic cei de la reprezentanta, eu nu o vad chiar un sistem reusit, cateodata nu vede piciorul, etc... - asistent parcare cam useless, eu parchez tot timpul fara; - camera video spate, desi e utila, eu m-am obisnuit de la vechea masina cu senzori si oglinzi laterale, parearea mea este ca te descurci bine si fara; Cei de la Skoda mi-au facut un update de soft, era ceva rechemare pentru comenzile de pe volan, si cam atat, in rest totul ok.
    1 point
  7. Pentru vara asta am revenit la anvelopele cu care am luat masina ,ContiSportContact 5 2021 cu aprobare porsche N0. Pentru a face schimbul le-am spalat temeinic .
    1 point
  8. @acidone77 am stat 1 ora la Boita-n sens… Momentan o poza… nu prea reusita. Apoi revin cu detalii Me happy
    1 point
  9. Poți cere și pe epiesa piesele originale și sa le montezi intr-un service autorizat. Se știe ca în reprezentanta sunt adaosuri mari la piese. Dacă ai codurile pieselor de la reprezentanta e și mai bine, dai celor de la epiesa( sa oriunde dorești la un magazin de piese) codurile și ei iti aduc exact reperele alea( astfel ești sigur de compatibilitate). Dacă se dorește musai reprezentanta, cam joci după regulile lor.
    1 point
  10. Buna ziua, Astazi vreau sa va impartasesc din experienta pe care am trait-o. De o bucata buna de timp am observat ca randamentul aerului conditionat la masina din semnatura s-a redus puternic. Practic aveam ceva "rece" dupa cca. 15 minute de mers si acela era furnizat cu intermitente, alternand cateodata si aer cald prin duzele de habitaclu. Ca urmare m-am deplasat la un service de marca din zona "targului de masini" din apropierea Sucevei, pentru a face o verificare. Aici au concluzionat ca instalatia nu are pierderi, dar este "obosit" compresorul si necesita inlocuire, toata operatiunea avand un cost de cca. 2000 de lei!!! Am ramas stupefiat stiind ca masina nu are nici un zgomot suspect si cu cateva luni inainte AC-ul functiona foarte bine. In momentul in care erau cuplate furtunele aparatului de umplere si verificare AC la masina am observat in schimb ca presiunea pe racordul albastru Low Pressure este prea mare si am hotarat sa studiez acest lucru. Mai mult service-ul mi-a comunicat ca ei nu repara compresoare ci doar le inlocuiesc....cu alte cuvinte o cheltuiala mai mica pentru client nu este avantajos pentru ei si in consecinta nici nu-si bat capul cu reparatii. Intors acasa am citit si studiat tot ce se poate pe internet si am descoperit urmatorul link care mi-a dat o mare speranta ca as putea rezolva mult mai ieftin problema. Vinovata de problema era conform filmuletului electrovalva (supapa regulatoare) de pe compresor. Dupa aceasta cu o oglinjoara mica lipita cu adeziv pe o bucata de sarma mai groasa am putut identifica tipul compresorului ca fiind Sanden 5N0820803C - PXE14 si am gasit la un magazin de piese auto din zona supapa corespunzatoare ca fiind Thermotec KTT060037, pe care am cumparat-o la pretul de 161 de lei, asumandu-mi riscul sa dau banii degeaba, dar existand si posibilitatea sa repar problema cu bani foarte putini. Problema a aparut dupa asta, de fapt, in gasirea unui service care sa faca operatiunea, doarece nu o poti face singur acasa pentru ca nu poti scoate freonul din instalatie in conditii de siguranta. Majoritatea service-urilor ma refuzau pe motiv ca ei nu repara compresoare, fapt ce mi-a indus banuiala ca exista o intelegere intre acestia sau intre acestia si furnizorii de piese tocmai in ideea de a stoarce cat mai multi bani de la clienti. In fine dupa indelungi cautari am gasit un service care pe raspunderea mea u facut operatiunea, care a durat maxim o ora cu tot cu golire si reumplere freon si dupa care aveam un "frig" in masina de-ti clantaneau dintii. Toata operatiunea a costat 180 de lei. Vreau sa va spun ca fata de filmulet la compresorul meu nu a fost nevoie de scoaterea si a aparatorii de noroi de la roata si a demontarii curelei de accesorii. S- a scos doar scutul de plastic, siguranta elastica de la supapa si supapa cu pricina. Sper ca postarea mea sa fie de ajutor la cei cu aer conditionat fara randament. O zi buna.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!