Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 07.05.2023 în toate secţiunile
-
5 points
-
Reusesc INTR-UN FINAL sa pun si franele. Ca de obicei, nu totul a mers perfect. Aparent portetrierii de Phaeton 3.0 (pentru etrierul ce e folosit la frana de mana) ce i-am luat erau o idee diferiti de cei pentru care erau proiectati adaptorii. Ori nu mi-au trimis cei de la dezmembrari portetrierii corecti, ori sunt modele diferite de portetrieri in functie de an.. nu stiu. Desi erau vopsiti electrostatic, practic i-am vopsit degeaba. Norocul a fost ca mai era un set bun de portetrieri pe stoc la garaj si i-am folosit pe aia. Mai trebuie doar sa ii fac negrii. In rest, totul a decurs ok. Spec frane spate: Etrieri principali - Brembo 4 pistonase Etrieri pentru frana de mana - Phaeton 3.0d, spate Discuri: 310mm Brembo (ventilate, perforate) Reminder spec fata: Etrier Brembo Z18 6 pistonase Discuri: 350mm Brembo (ventilate, perforate) Before: After:5 points
-
Dupa aproximativ 6900 km pot spune ca: -e o masina exact asa cum o defineste numele. -ofera tot ce trebuie ,manevrabilitate ,performanta,precizie ,sportivitate,prestigiu,lux,confort...le are pe toate. -acceleratia e acceleratie,frana e frana,muzica se aude cum trebuie ,evacuarea activa suna demential.... -se comporta excelent in toate conditiile. -piesele au preturi decente si cam toate consumabilile sunt pe stoc .4 points
-
@dercos doar VW si furnizorii stiu cifrele exacte. In PRC estimarile sunt intre 20.000 si 30.000 per milionu de masini vandute.2 points
-
Salut tuturor Dupa 7 ani cu fostul S5 B8.5, care a fost o masina absolut senzationala, eram la un pas de a face trecerea la o electrica. Cu toate astea, am decis intr-un final ca mai merge un "last hurrah" inainte de trecerea la EV, care probabil va fi inevitabila pana la urma. Totodata, piticul a crescut intre timp, nevoia de spatiu de bagaje nu mai e atat de mare asa ca am zis ca merge si un coupe si asa am ajuns aici.... RS5 B9 Coupe. Rosu Daca e sa fac o scurta comparatie cu fostul S5 (pentru cei care nu stiu, S5 B8.5 3.0TFSI supercharged cu soft pe motor si cutie dus la 460bhp), diferentele cele mai notabile ar fi: tech. Diferenta de gadget-uri si functionalitati la interior este uriasa, fix cum te-ai astepta pentru 2 modele cu vreo 10 ani intre ele, dat fiind ca S5-ul 2012 era practic aceeasi masina la interior ca si in 2008 cutie: RS-ul are ZF8, S-ul avea S-Tronic. In mod absolut surprinzator pt mine, S-Tronic-ul era semnificativ mai smooth in timp ce ZF8-ul este *mult* mai brutal. Dar mult! motor: dat fiind ca S-ul modificat era cam la aceeasi putere cu RS-ul stock, probabil ca diferentele intre ele puse una langa alta la blana nu sunt uriase. Desi ma astept ca RS-ul sa fie overall ceva mai rapid, chiar se simte cuplul de neam prost (tocmai am testat-o pe dyno in weekend, 449bhp si 640Nm). Pentru comparatie, S-ul avea 450Nm stock si 550Nm modificat. pe de alta parte, mi-este super dor de supercharger... chiar si setup-ul asta twin-turbo de pe RS cu turbinele puse in V-ul motorului, oferind un lag f mic... nu are absolut nicio treaba cu raspunsul la pedala pe care-l avea supercharger-ul, era pur si simplu in alta liga. Motorul supercharged in ture decente (macar un 2000rpm) e on par la raspuns cu un EV, ceea ce spune multe. RS-ul twin-turbo nu se ridica din pacate la nivelul asta, not even close. Cred ca asta ar fi singura plangere pe care o am trecand peste raspunsul la pedala, odata ce treci peste "eternitatea" de juma' de secunda pana s-au incarcat turbinele, masina se simte semnificativ mai agresiva decat S-ul iar combo-ul motor+cutie este mult-mult mai sportiv decat era pe S, modul in care trece prin 2-3 trepte in cateva secunde este chiar impresionant. sunetul e si el complet diferit, mult mai agresiv RS-ul (chiar si decat S in forma modificata), fart-urile sunt super agresive, pocneste in continuu la fiecare lift off, crackle overrun, nu are soft limiter, urla ca nebuna la fiecare pornire a motorului etc. Asta chiar e o chestie f haioasa, de fiecare data cand opresti motorul, deschide valvele din tobe astfel incat la urmatoarea pornire sa porneasca pe modul "loud". Nu poti opri chestia asta. I like Ca dotari, urasc sintagma "full fara X" dar... e full fara discuri ceramice Chiar am cautat si nu mai gasesc nimic lipsa pe ea. Ma enerveaza groaznic-groaznic ca nu are webasto (S-ul avea si iubeam feature-ul asta) dar aparent nu exista pe RS5 deloc Exista si pe A5 si pe S5, dar nu pe RS.... aparent nu a mai avut loc. Daca e sa incerc o enumerare rapida a chestiilor mai importante (sigur ratez cate ceva): Black optics Evacuare sport Diferential spate sport HUD scaune piele incalzite + masaj + memorie "aripioare" reglabile scaune virtual cockpit camere fata/spate + 360 self parking trapa adaptive cruise control lane assist side assist volan + schimbator alcantara pielea neagra + cusaturi rosii audi drive select CarPlay / Android Auto Cam atat imi vine in cap pentru moment, va las cu niste poze1 point
-
Va salut! Sunt foarte fericit ca dupa 8 ani de Octavia 3 am luat o alta Skoda, un Kodiaq de aceasta data, motorizare 2.0 TDI, 200cp DSG, 4x4. Dotari principale: - faruri matrix led - trapa panoramica - scaune electrice ventilate de piele - virtual cockpit - dynamic chassis control - camera video spate - incalzire auxiliara - volan si parbriz incalzit - asistent parcare - tot felul de asistente pt siguranta - navigatie - hayon cu deschidere virtuala - jante 20 vara si 18 iarna Zilele ce urmeaza o sa pun mai multe poze si detalii.1 point
-
Dupa mai bine de 15000km pot sa fac si un mic review despre masina. Plusuri: - spatiu mare in interior; - vizibilitate foarte buna; - sta foarte bine pe sosea si pe viraje, mai ales daca o pui in mod sport cu chassis control zici ca e lipita; - farurile matrix led sunt un adevarat avans tehnologic, desi scumpa optiunea merita fiecare leu; - vopseaua se potriveste perfect cu pachetul sportline cu negru, multa lume ma intreaba de masina, chiar si oameni necunoscuti de pe strada, cel putin eu nu sunt obisnuit cu asa atentie; - panorama mare este foarte faina, e prima mea masina cu pano/trapa, dar pot sa zic ca imi place mult; - scaunele au suport lateral foarte bun, chiar stai bine in ele - virtual cockpit este o chestiune interesanta cu care m-am obisnuit din prima, nu as putea sa mai trec la cadranele clasice; - volan incalzit este ff bun iarna daca nu ai garaj. - incalzire auxiliara la fel ff buna iarna daca nu ai garaj, de exemplu am fost in concediu e iarna 1 saptamana si am lasat masina in aeroport, cand am aterizat inapoi pana sa ajung la masina am pornit din aplicatie incalzirea si pe cand am ajuns la masina, era dezghetata si incalzita; - DSG 7 este un upgrade fata de DSG 6 clar, in treapa 7 motorul nu sta turat deloc, este pentru viteze mari pe autostrada, dar sincer consumul mare pe autostrada tot nu il inteleg. Minusuri: - in oras consumul este de 10L/100 km, ceea ce este ok, in afara, undeva la 7% daca mergi normal, daca o calci sare la 10% ceea ce mi se pare mult; - suportul de pahare este degeaba, ff greu de utilizat; - nu poti dezactiva wireless charging ceea ce ma enerveaza maxim; - este un pic cam rigida (cel putin cu rotile de 20 inch cu care a venit); - acceleratia fata de fosta mea skoda oct 3 de 150 cp este mai slabuta, chiar daca are 200 cp kodiaq e si mai grea si se simte; - scaunele ventilate sunt mai mult un moft, inca nu le vad rostul, sincer nici nu e vara, dar cel putin pana acum nu le vad rostul; - pedala virtuala de la portbagaj, desi functioneaza cum trebuie zic cei de la reprezentanta, eu nu o vad chiar un sistem reusit, cateodata nu vede piciorul, etc... - asistent parcare cam useless, eu parchez tot timpul fara; - camera video spate, desi e utila, eu m-am obisnuit de la vechea masina cu senzori si oglinzi laterale, parearea mea este ca te descurci bine si fara; Cei de la Skoda mi-au facut un update de soft, era ceva rechemare pentru comenzile de pe volan, si cam atat, in rest totul ok.1 point
-
@dercos cu doua mentiuni: - vorbesti de un sistem destul de critic… gandeste-te ca ramai fara cutie intr-o depasire; sau fara frane pe serpentine. Brusc 2-3% nu mai pare asa mic. - nu toate au fost folosite in oras si in aglomeratie deci procentul efectiv e mai mare. Parerea mea.1 point
-
Nu e oare mult folclor in treaba asta cu cutia, la fel ca la start-stop? Care e rata de defectiune la DSG, 1%, 10%? Nu e nimeni pe-aici cu vreo flota de DSG?1 point
-
Deci pentru Golf 7 Variant: - ori iti iei 2.0 TDI si esti pregatit financiar pe partea de disel/DPF/bla bla - ori iti iei 1.5 TSI si esti pregatit financiar in caz de nevoie (cutia) - ori iti iei 1.8 TSI (Alltrack) - dar probabil nu esti in buget - ori iti iei 2.0 TSI - dar probabil nu esti in buget Bugetul si preferintele vor dicta alegerea.1 point
-
@acidone77 am stat 1 ora la Boita-n sens… Momentan o poza… nu prea reusita. Apoi revin cu detalii Me happy1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Dar intrebarea e...farurile merita schimbul? Daca lupele sunt coapte poti sa pui si mama becului...0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00