Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 03.05.2023 în toate secţiunile

  1. Salut tuturor Dupa 7 ani cu fostul S5 B8.5, care a fost o masina absolut senzationala, eram la un pas de a face trecerea la o electrica. Cu toate astea, am decis intr-un final ca mai merge un "last hurrah" inainte de trecerea la EV, care probabil va fi inevitabila pana la urma. Totodata, piticul a crescut intre timp, nevoia de spatiu de bagaje nu mai e atat de mare asa ca am zis ca merge si un coupe si asa am ajuns aici.... RS5 B9 Coupe. Rosu Daca e sa fac o scurta comparatie cu fostul S5 (pentru cei care nu stiu, S5 B8.5 3.0TFSI supercharged cu soft pe motor si cutie dus la 460bhp), diferentele cele mai notabile ar fi: tech. Diferenta de gadget-uri si functionalitati la interior este uriasa, fix cum te-ai astepta pentru 2 modele cu vreo 10 ani intre ele, dat fiind ca S5-ul 2012 era practic aceeasi masina la interior ca si in 2008 cutie: RS-ul are ZF8, S-ul avea S-Tronic. In mod absolut surprinzator pt mine, S-Tronic-ul era semnificativ mai smooth in timp ce ZF8-ul este *mult* mai brutal. Dar mult! motor: dat fiind ca S-ul modificat era cam la aceeasi putere cu RS-ul stock, probabil ca diferentele intre ele puse una langa alta la blana nu sunt uriase. Desi ma astept ca RS-ul sa fie overall ceva mai rapid, chiar se simte cuplul de neam prost (tocmai am testat-o pe dyno in weekend, 449bhp si 640Nm). Pentru comparatie, S-ul avea 450Nm stock si 550Nm modificat. pe de alta parte, mi-este super dor de supercharger... chiar si setup-ul asta twin-turbo de pe RS cu turbinele puse in V-ul motorului, oferind un lag f mic... nu are absolut nicio treaba cu raspunsul la pedala pe care-l avea supercharger-ul, era pur si simplu in alta liga. Motorul supercharged in ture decente (macar un 2000rpm) e on par la raspuns cu un EV, ceea ce spune multe. RS-ul twin-turbo nu se ridica din pacate la nivelul asta, not even close. Cred ca asta ar fi singura plangere pe care o am trecand peste raspunsul la pedala, odata ce treci peste "eternitatea" de juma' de secunda pana s-au incarcat turbinele, masina se simte semnificativ mai agresiva decat S-ul iar combo-ul motor+cutie este mult-mult mai sportiv decat era pe S, modul in care trece prin 2-3 trepte in cateva secunde este chiar impresionant. sunetul e si el complet diferit, mult mai agresiv RS-ul (chiar si decat S in forma modificata), fart-urile sunt super agresive, pocneste in continuu la fiecare lift off, crackle overrun, nu are soft limiter, urla ca nebuna la fiecare pornire a motorului etc. Asta chiar e o chestie f haioasa, de fiecare data cand opresti motorul, deschide valvele din tobe astfel incat la urmatoarea pornire sa porneasca pe modul "loud". Nu poti opri chestia asta. I like Ca dotari, urasc sintagma "full fara X" dar... e full fara discuri ceramice Chiar am cautat si nu mai gasesc nimic lipsa pe ea. Ma enerveaza groaznic-groaznic ca nu are webasto (S-ul avea si iubeam feature-ul asta) dar aparent nu exista pe RS5 deloc Exista si pe A5 si pe S5, dar nu pe RS.... aparent nu a mai avut loc. Daca e sa incerc o enumerare rapida a chestiilor mai importante (sigur ratez cate ceva): Black optics Evacuare sport Diferential spate sport HUD scaune piele incalzite + masaj + memorie "aripioare" reglabile scaune virtual cockpit camere fata/spate + 360 self parking trapa adaptive cruise control lane assist side assist volan + schimbator alcantara pielea neagra + cusaturi rosii audi drive select CarPlay / Android Auto Cam atat imi vine in cap pentru moment, va las cu niste poze
    3 points
  2. Salut, Tot am cautat o masina pentru sotia mea.. aveam un buget mai mare apoi am zis ca nu prea are rost fiindca e o masina doar de oras (de mers la munca si la gradinita si niste cumparaturi). M-am urcat in Polo si ma simteam prea inghesuit si pana la urma am cautat un Golf.. fiindca in trecut am avut si un golf 6. Am vrut neaparat Facelift, indiferent de nr de km si am vrut neaparat acest motor de 1.0 de care am auzit doar de bine. A durat mult timp pana cand a aparut un anunt ce mi-a indeplinit cerintele... am gasit masini cu "putini" km in anunt si multi km cand le verificam , altele cu defecte etc Pana la urma am gasit un anunt pe plac: avea reviziile la timp, avea niste mici defecte, motorul era murdar, interiorul intretinut si pretul incadrat in buget. Astfel a aparut in familie si Golful. Culoare: Atlantic Blue Metallic Trendline cu cateva optiuni pe care le vroiam ca un "must have": - climatronic cu incalzire in scaune - comenzi pe volan - maneouvre braking - Front Assist with Autonomous Emergency Braking - pedestrian monitoring - Exterior mirrors, power-adjustable and heated, with front passenger exterior mirror lowering function - senzori parcare, fata-spate - bineinteles, sistem isofix pt pitic - winter package Mi-ar fi placut si senzori lumina-ploaie dar sa nu uitam de buget si de faptul ca e un trendline. Vine cu Radio "Composition Colour" si 4 difuzoare. Prima impresie: wow, ce silentios e. Eu nu am avut niciodata motor pe benzina. Nu stiu de ce aveam impresia ca daca e 1.0 TSI e si puturos dar nicidecum... e foarte rapida masinuta - ma rog, pt ce trebuie - ma refer in clasa ei. Masina are aproape 180.000 km. 81 kw (110CP). I-am schimbat: - placute si discuri frana Brembo (am inteles ca ATE nu mai e ce a fost..) - revizie completa, tot OEM cu toate 3 bujii inlocuite, lichid frana - distributie , curea alternator etc - tot piese OEM Pozele sunt cu cureaua veche. Am si cateva semne de intrebare: - mi se pare ca vibreaza cam tare cand ma uit sub capota la relantii - oare trebuie schimbat suport motor? - un zgomot doar la incalzirea motorului, dureaza max 1-2 min cu temperaturile actuale ca de evacuare puternica.. am gasit pe youtube "wastegate rattle" - nu stiu daca e asta sau nu - asa fac toate? Am zis ca nu ma bag in retrofituri... dar deja am luat boxe+tweetere pe spate si torpedou cu suport pt MIB.. si cabluri de extensie. Trebuie sa-i pun o camera pe spate. Ceva sfaturi? La ce sa fiu atent? O seara frumoasa tuturor!
    1 point
  3. La un an nu e nicio revizie. Prima e la 30.000km sau 2 ani. Dar da, schimbare ulei cu filtru, testare frana etc.
    1 point
  4. Ok... O să încerc așa... Merci
    1 point
  5. Mnoh...si pt ca trebuia sa merg la Bucuresti si trebui sa imi fac franele (imi stateau pe cap, dom'le) si tot trebuia facut procesul de bedding... Am zis sa le si schimb ca mai apoi am aprox 5-600 km timp de bedding. OLD vs NEW; OLD: Dat jos totul, curatat culise, curatat butucul, dat bine cu vaselina pe baza de cupru: NEW (da' pe partea ailalta): Deocamdata totul bine...nu fara patanii: 1. Am dat de Dorel de dimineata: Cum s-a intamplat? si 2. Drumurile de pe raza judetului BV sunt dezastru, execrabile si ca dupa razboi. CJBV nu isi merita banii deloc, la fel ca si CNAIR. Am dat in niste cratere de aiaiaii... si cam trebuie sa mergi pe drum de zici ca esti beat incat sa ocolesti tot ce se poate.
    1 point
  6. Aceleasi erori le am si eu. Si eu am schimbat broasca de la usa spate partea dreapta. Urmeaza sa vad ce imi spun cei din service in urma diagnozei.
    1 point
  7. Schimb ulei cutie transfer. Am facut schimbul de trei ori ,de fiecare data la interval de aprox 1000 km ,doar asa am reusit sa-l scot mai curat. Noul buson de golire a ventit cu parte magnetica.
    1 point
  8. @xfg8sau mazda 3 cu skyactiv g, benzina, aspirat, 150 cai, cutie cu convertizor.
    1 point
  9. 1 point
  10. LA orice reprezentanta sau magazin de piese auto, dupa codul nou 4G0971782
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!