Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 02.05.2023 în toate secţiunile

  1. Salut tuturor Dupa 7 ani cu fostul S5 B8.5, care a fost o masina absolut senzationala, eram la un pas de a face trecerea la o electrica. Cu toate astea, am decis intr-un final ca mai merge un "last hurrah" inainte de trecerea la EV, care probabil va fi inevitabila pana la urma. Totodata, piticul a crescut intre timp, nevoia de spatiu de bagaje nu mai e atat de mare asa ca am zis ca merge si un coupe si asa am ajuns aici.... RS5 B9 Coupe. Rosu Daca e sa fac o scurta comparatie cu fostul S5 (pentru cei care nu stiu, S5 B8.5 3.0TFSI supercharged cu soft pe motor si cutie dus la 460bhp), diferentele cele mai notabile ar fi: tech. Diferenta de gadget-uri si functionalitati la interior este uriasa, fix cum te-ai astepta pentru 2 modele cu vreo 10 ani intre ele, dat fiind ca S5-ul 2012 era practic aceeasi masina la interior ca si in 2008 cutie: RS-ul are ZF8, S-ul avea S-Tronic. In mod absolut surprinzator pt mine, S-Tronic-ul era semnificativ mai smooth in timp ce ZF8-ul este *mult* mai brutal. Dar mult! motor: dat fiind ca S-ul modificat era cam la aceeasi putere cu RS-ul stock, probabil ca diferentele intre ele puse una langa alta la blana nu sunt uriase. Desi ma astept ca RS-ul sa fie overall ceva mai rapid, chiar se simte cuplul de neam prost (tocmai am testat-o pe dyno in weekend, 449bhp si 640Nm). Pentru comparatie, S-ul avea 450Nm stock si 550Nm modificat. pe de alta parte, mi-este super dor de supercharger... chiar si setup-ul asta twin-turbo de pe RS cu turbinele puse in V-ul motorului, oferind un lag f mic... nu are absolut nicio treaba cu raspunsul la pedala pe care-l avea supercharger-ul, era pur si simplu in alta liga. Motorul supercharged in ture decente (macar un 2000rpm) e on par la raspuns cu un EV, ceea ce spune multe. RS-ul twin-turbo nu se ridica din pacate la nivelul asta, not even close. Cred ca asta ar fi singura plangere pe care o am trecand peste raspunsul la pedala, odata ce treci peste "eternitatea" de juma' de secunda pana s-au incarcat turbinele, masina se simte semnificativ mai agresiva decat S-ul iar combo-ul motor+cutie este mult-mult mai sportiv decat era pe S, modul in care trece prin 2-3 trepte in cateva secunde este chiar impresionant. sunetul e si el complet diferit, mult mai agresiv RS-ul (chiar si decat S in forma modificata), fart-urile sunt super agresive, pocneste in continuu la fiecare lift off, crackle overrun, nu are soft limiter, urla ca nebuna la fiecare pornire a motorului etc. Asta chiar e o chestie f haioasa, de fiecare data cand opresti motorul, deschide valvele din tobe astfel incat la urmatoarea pornire sa porneasca pe modul "loud". Nu poti opri chestia asta. I like Ca dotari, urasc sintagma "full fara X" dar... e full fara discuri ceramice Chiar am cautat si nu mai gasesc nimic lipsa pe ea. Ma enerveaza groaznic-groaznic ca nu are webasto (S-ul avea si iubeam feature-ul asta) dar aparent nu exista pe RS5 deloc Exista si pe A5 si pe S5, dar nu pe RS.... aparent nu a mai avut loc. Daca e sa incerc o enumerare rapida a chestiilor mai importante (sigur ratez cate ceva): Black optics Evacuare sport Diferential spate sport HUD scaune piele incalzite + masaj + memorie "aripioare" reglabile scaune virtual cockpit camere fata/spate + 360 self parking trapa adaptive cruise control lane assist side assist volan + schimbator alcantara pielea neagra + cusaturi rosii audi drive select CarPlay / Android Auto Cam atat imi vine in cap pentru moment, va las cu niste poze
    4 points
  2. La masinile pe care le-am urmarit in regenerare, doar SMC scade la relanti, nu si SMM. Dupa un timp de stat la relanti (cateva minute), regenerarea se opreste. Cred ca depinde de soft-ul instalat.
    1 point
  3. am cam evitat in ultimii ani chestiile de genul asta pentru ca asa postam la inceputurile forumului (prin 2005 era asta) toate imaginile pe imageshack. Iar dupa cativa ani, imageshack a decis ca pozele vechi pot fi sterse si uite cum o tona de postari (ce m-a durut e ca facusem niste tutoriale si aveam nevoie de pozele facute atunci) au ramas cu link-uri catre nicaieri.....
    1 point
  4. Pana ne revenim putin financiar sa finalizam proiectul , am montat admisia Racingline.
    1 point
  5. Schimb ulei cutie transfer. Am facut schimbul de trei ori ,de fiecare data la interval de aprox 1000 km ,doar asa am reusit sa-l scot mai curat. Noul buson de golire a ventit cu parte magnetica.
    1 point
  6. @acidone77 si la mine era pornita, dar mai avea mai mult de jumatate de regenerat. Nu stiu ce alti parametrii trebuie indepliniti, poate era prea incinsa si nu a continuat. Eram si in garaj, spatiu inchis.
    1 point
  7. Am fost si eu tentat sa cumpar acea prelungire dar avand in vedere ca acopera doar motor si cutie am zis ca nu are ce sa se intample pana in 100.000km
    1 point
  8. Update: azi dimineata dupa ce am pornit masina sa o las sa se incalzeasca s-a oprit motorul. Am dat 2 chei, si, vazand ca nu porneste am luat-o pe jos spre service-ul lui volksman ca e la o staie de autobuz de mine. M-am intors cu d-nul George dupa mine ca sa vedem ce are. Mi-a zis ca nu e motorul gripat, iar dupa o cheie mai lunga a pornit cu un scartait mai dubios. Am lasat-o putin la incalzit si m-am tarat pana la service. Becul se aprindea acum indiferent de temperatura motorului. Ciprian a masurat presiunea la ulei. 0 barat. Concluzie: trebuie desfacuta baia de ulei, data jos pompa de ulei si vazut ce se intampla. Partea mai proasta e ca abia de vineri se poate apuca de ea incat e foarte aglomerat. Va tin la curent pe masura ce aflu ce are.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!