Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 30.04.2023 în toate secţiunile

  1. Schimb ulei cutie transfer. Am facut schimbul de trei ori ,de fiecare data la interval de aprox 1000 km ,doar asa am reusit sa-l scot mai curat. Noul buson de golire a ventit cu parte magnetica.
    3 points
  2. Salut tuturor Dupa 7 ani cu fostul S5 B8.5, care a fost o masina absolut senzationala, eram la un pas de a face trecerea la o electrica. Cu toate astea, am decis intr-un final ca mai merge un "last hurrah" inainte de trecerea la EV, care probabil va fi inevitabila pana la urma. Totodata, piticul a crescut intre timp, nevoia de spatiu de bagaje nu mai e atat de mare asa ca am zis ca merge si un coupe si asa am ajuns aici.... RS5 B9 Coupe. Rosu Daca e sa fac o scurta comparatie cu fostul S5 (pentru cei care nu stiu, S5 B8.5 3.0TFSI supercharged cu soft pe motor si cutie dus la 460bhp), diferentele cele mai notabile ar fi: tech. Diferenta de gadget-uri si functionalitati la interior este uriasa, fix cum te-ai astepta pentru 2 modele cu vreo 10 ani intre ele, dat fiind ca S5-ul 2012 era practic aceeasi masina la interior ca si in 2008 cutie: RS-ul are ZF8, S-ul avea S-Tronic. In mod absolut surprinzator pt mine, S-Tronic-ul era semnificativ mai smooth in timp ce ZF8-ul este *mult* mai brutal. Dar mult! motor: dat fiind ca S-ul modificat era cam la aceeasi putere cu RS-ul stock, probabil ca diferentele intre ele puse una langa alta la blana nu sunt uriase. Desi ma astept ca RS-ul sa fie overall ceva mai rapid, chiar se simte cuplul de neam prost (tocmai am testat-o pe dyno in weekend, 449bhp si 640Nm). Pentru comparatie, S-ul avea 450Nm stock si 550Nm modificat. pe de alta parte, mi-este super dor de supercharger... chiar si setup-ul asta twin-turbo de pe RS cu turbinele puse in V-ul motorului, oferind un lag f mic... nu are absolut nicio treaba cu raspunsul la pedala pe care-l avea supercharger-ul, era pur si simplu in alta liga. Motorul supercharged in ture decente (macar un 2000rpm) e on par la raspuns cu un EV, ceea ce spune multe. RS-ul twin-turbo nu se ridica din pacate la nivelul asta, not even close. Cred ca asta ar fi singura plangere pe care o am trecand peste raspunsul la pedala, odata ce treci peste "eternitatea" de juma' de secunda pana s-au incarcat turbinele, masina se simte semnificativ mai agresiva decat S-ul iar combo-ul motor+cutie este mult-mult mai sportiv decat era pe S, modul in care trece prin 2-3 trepte in cateva secunde este chiar impresionant. sunetul e si el complet diferit, mult mai agresiv RS-ul (chiar si decat S in forma modificata), fart-urile sunt super agresive, pocneste in continuu la fiecare lift off, crackle overrun, nu are soft limiter, urla ca nebuna la fiecare pornire a motorului etc. Asta chiar e o chestie f haioasa, de fiecare data cand opresti motorul, deschide valvele din tobe astfel incat la urmatoarea pornire sa porneasca pe modul "loud". Nu poti opri chestia asta. I like Ca dotari, urasc sintagma "full fara X" dar... e full fara discuri ceramice Chiar am cautat si nu mai gasesc nimic lipsa pe ea. Ma enerveaza groaznic-groaznic ca nu are webasto (S-ul avea si iubeam feature-ul asta) dar aparent nu exista pe RS5 deloc Exista si pe A5 si pe S5, dar nu pe RS.... aparent nu a mai avut loc. Daca e sa incerc o enumerare rapida a chestiilor mai importante (sigur ratez cate ceva): Black optics Evacuare sport Diferential spate sport HUD scaune piele incalzite + masaj + memorie "aripioare" reglabile scaune virtual cockpit camere fata/spate + 360 self parking trapa adaptive cruise control lane assist side assist volan + schimbator alcantara pielea neagra + cusaturi rosii audi drive select CarPlay / Android Auto Cam atat imi vine in cap pentru moment, va las cu niste poze
    1 point
  3. O mica plimbare de weekend in care am atins 46000km Apoi pe drumul de intoarcere blocaj la Fetesti, ceva controle cu zeci de politisti si bineinteles sute de oameni care se incapataneaza sa plateasca taxa cash. Iar apoi am recuperat timpul cu riscul de a "murdari" masina. Si maine 1 Mai muncitoresc fix pe tura de munca 🤦.
    1 point
  4. Pana ne revenim putin financiar sa finalizam proiectul , am montat admisia Racingline.
    1 point
  5. Salutare @lupo_bv @xmisterx @S3rial_thrilla si restul băieților de pe aici care m-au ajutat, revin cu noi informații, am fost vineri si am spart acel fagure din pre-catalizator și acum dupa operatiunea asta pot să zic că mașina trage mult mai bine, are mai multa putere, se accelerează mai bine si urcă mai bine in turații, chiar ma bucur mult că am reparat-o că, credeam că nu o să-i mai dau de cap niciodată, credeam ca e posedată si voiam să o vand într-un final că deja ma saturasem, oricum trebuie să îi conectez mufa la EGR înapoi, să il adaptez iar și să șterg erorile și cred că o să meargă și mai bine de atat si o să urmăresc să văd dacă mai face figuri cu mufa pusă, sper să fie ok și să meargă bine, o sa mai revin si cu informații in legatură cu EGR in caz că face iar figuri. Vă las pozele mai jos să vedeți cum era acel fagure deasupra pre-catalizatorului si dedesubt,in prima poză e deasupra adică unde era înfundat și in a doua poză e dedesubt adică cum trebuia să fie si deasupra ca sa meargă ok masina, era logic că nu aveau pe unde să treacă gazele din moment ce mai avea doar cateva gaurele de alea pentru evacuarea gazelor... Va mulțumesc tuturor pentru ajutorul oferit, va mulțumesc ca v-ati dat interesul să mă ajutați să îmi repar golf-ul și sunteți niste oameni de milioane toti de aici care m-ati ajutat, respectele mele.
    1 point
  6. Bine ai venit. Cu siguranta nu sunt singurul care ar vrea sa vada mai multe poze.
    1 point
  7. Chiar dacă faci regenerare forțată nu ajunge încărcarea la 0. Dacă a resetat valorile la 0, este o mare greșeală. Asta o spun pentru că au spus-o alții pe acest topic (pe care cred că nu l-ai citit îndeajuns) mult mai calificați.
    1 point
  8. Salut, Verifica pompa, la mine a fost schimbata pe garantie pentru ca pierdea antigel, si au schimbat si cureaua de distributie pentru ca au zis ca odata data jos, nu ar mai trebuie pusa la loc tot aceeasi.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!